Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Dit kindje wil gewoon komen :inlove:

Gefeliciteerd!

wat mooi een verassings kindje

gefeliciteerd.

hier al inmiddels weer 20 weken zwanger van ons versassings kindje

en hoe verer ik ben hoe blijer ik er van word het voelt als een cadeautje.

hier in mei een discussie gehad wel niet derde kindje mijn bekken zouden dat niet fijn vinden en soms is zoonlief best druk

dus duidelijk besloten het niet te doen.

maar dat het een goed gesprek was geweest om het ook goed te kunnen afsluiten.

en toen deed durex in juni niet zo goed zijn werk en bleek ik zwanger te zijn

heb het er echt wel even moeilijk mee gehad vooral omdat we net besloten hadden het is goed zo en omdat ik een nieuwe baan had aangenomen en ik dat heel graag wilde maar wist dat ik me dan niet meteen 100% zou kunnen geven.

nieuwe werkk eerlijk verteld en ze wilde me gewoon houden wat was ik blij

en toen wist ik de rest komt ook wel goed met de tijd

sorry zit ik een beetje mijn verhaal bij jou te schrijven

ja wij hebben hetzelfde gevoel, dit kindje moest bij ons komen!

Ik ben juist blij met al die verhalen over alle verrassingskindjes! Ze zijn toch een beetje extra bijzonder hè… :inlove:

Vanmorgen afgereisd naar schoonfamilie alwaar we het nieuws hebben verteld. Mijn schoonvader is een beetje wereldvreemd, dus die begon binnen 5 minuten alweer over de poesjes die ze vorige week hadden opgehaald. (Hij is niet A’s bio vader, maar wel al in A’s leven sinds hij 3 is) Mijn schoonmoeder was ook geshocked, maar erg ontroerd. Mijn schoonzus en zwager reageerden heel spontaan (Na 1 volle minuut met open mond naar ons te hebben gekeken :lol: ). En zo weet dus de familie het. Lucht op. Prettig gevoel om voor hen die je lief zijn niets meer te hoeven verzwijgen. alleen mijn werk weet het dus nog niet. We gaan zien hoe lang we het daar nog even stil kunnen houden.

Het is wel gek, wij zijn nooit zo van het stilhouden tot… Na ja, we zien wel even. als de misselijkheid zo blijft aanhouden dan zal ik het waarschijnlijk ook niet zo heel lang kunnen verzwijgen.

Het is nog steeds een raar gedoe allemaal. De zwangerschapskwaaltjes zijn volop aanwezig, en ik houd me er maar aan vast dat dat een goed teken is. De bandenpijn is alweer het ergst. Onvoorstelbaar zo snel als ik dat toch steeds al weer heb. En ik ben elke keer als ik ga staan wat zwart voor de ogen en draaierig. Oh ja, en verder moeoeoeoeoe… hihi…

Ik heb lekker de soeppan aangezet, er zit een broodje in de broodbakmachine en ik ga zo even heerlijk zwanger een dutje doen.

Nogmaals dank allemaal voor de overweldigende lieve reacties van jullie allemaal… :inlove:

deze kindjes lijken wel uit de hemel gezonden vind ik…zo voelen wij het wel hoor

onze zwangerschap ontdekte ik een half jaar nadat mijn mams was overleden

ik zat echt op zo n tweesprong, nog in de rouwperiode, en nu al het “zorgen voor” weg was gevallen wist ik t gewoon effe niet met mezelf

en toen kwam eefke…

ik wens jou een hele mooie zwangerschap, voor mij was dit heel zeker de laatste ( leeftijd en risico s) maar ik heb het juist daardoor nu kunnen afsluiten, ik heb altijd gedacht dat drie mijn aantal moest zijn, we bleven zo lang op twee steken dat ik me er bij had neergelegd, maar toch voelt het nu dus echt pas KOMPLEET

ik geniet van alles dubbel, van de zwangerschap, de bevalling, de borstvoeding, alles nog een keer “voor t eerst”

ik zou het niet meer anders hebben gewild en kan me niet eens meer voorstellen dat we zelfs maar aan de pil hebben gedacht haha

geniet jij maar lekker van je kadootje

Wat heb je dat prachtig opgeschreven, gefeliciteerd met dit wondertje!

Wow Marion, allereerst van harte gefeliciteerd met deze zwangerschap. Wat heb je het weer geweldig mooi en ontroerend geschreven.

Zo vreselijk herkenbaar ook. Al die gevoelens die door je heen gaan, wat heb ik me daar schuldig om gevoelt. En het helpt toch om te lezen dat anderen dit dus ook zo ervaren en voelen.

Dus ook dankjewel daarvoor :-*.

Ik vind dat er toch nog best wat verrassinkjes zijn hier. Leuk hoor :inlove:

Jij ook gefeliciteerd Rianne!!!

Net MvM gehad. Leuke ketting gekregen en een mooi boek. En een knallende test natuurlijk… Goh… :inlove:

Marion! Van harte! Wat een nieuws :dance:, ik zie dit nu pas :oops:

Weet je, soms wórden dingen voor je ‘besloten’ :wink:

(zo werden wij ook door de komst van I verrast en dat was maar goed ook anders was hij er niet gekomen -zw en traumatische bev van M- :? )

Geweldig, we gaan jou en dit VIP-je in de gaten houden! :lol:

:mrgreen: Dank Crien!! :inlove:

Wat ben jij heerlijk zwanger zeg, met alles wat daarbij hoort :smiley: :inlove:

Leuk dat de familie het nu weet!

Ow pfoeh, wat ben ik moe… Ik stap echt futloos uit mijn bed. Slapen gaat wel beter, maar is nog niet echt top… Iemand tips tegen deze extreme moeheid? Ik moet gewoon werken en heb hier natuurlijk drie kids met school, zwemles, dansles, speeldates en dergelijke…

Allereerste: Gefeliciteerd met je geweldige nieuws! En echter gaat het wel goedkomen qua financieén en ruimte?

@~Marion~ wrote:

Ow pfoeh, wat ben ik moe… Ik stap echt futloos uit mijn bed. Slapen gaat wel beter, maar is nog niet echt top… Iemand tips tegen deze extreme moeheid? Ik moet gewoon werken en heb hier natuurlijk drie kids met school, zwemles, dansles, speeldates en dergelijke…

Multivitamine slikken? :wink: Neem je rust die je maar kan pakken. Weet dat het lastig is met 3 kinderen en werk.

speeldates waren hier die vermoeide weken alleen buiten de deur.

Vanaf dat mensen het wisten vonden ze dat ook prima (net zo in de laatste weken van de zw.schap, werd het zelfs aangeboden).

Ik deed echt alleen de dingen die MOESTEN en daar hoorde nog meer kinderen in mijn huis entertainen even niet bij :shifty: .

Verder kan je er helaas weinig aan doen, die vermoeidheid aan het begin van de zwangerschap heb ik nog nooit tegenop kunnen slapen al had ik 48 uur in 1 dag geslapen :wink: .

@~Marion~ wrote:

Zooo herkenbaar, lig soms al om half 8 te slapen. Echt tips heb ik niet, probeer zoveel mogelijk je rust te pakken. Merk wel dat het nu langzaam aan ietsje beter gaat. Maar waar die energie allemaal gebleven is…

Oh slopend he die vermoeidheid?

Ik heb helaas geen tips… Ik heb mijn blik op oneindig en bikkel maar door.

Ga redelijk vroeg naar bed, maar slaap toch erg slecht (moet nu al 2x per nacht plassen :wall: )

Het wordt al wat beter sinds afgelopen week.

Rustig aan voor zover dat kan :-*

Wat een mooi wonder, dit wondertje heeft jullie uitgekozen om geboren te worden.

Hoop dat je inmiddels al helemaal van de schrik bent bekomen.

En dat je nu kunt genieten van het grote wonder wat groeit in je buik.

Sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik zo ontzettend gespannen. Mijn hart en mijn emoties zijn goed. het IS ook goed. Maar het is net of mijn hoofd er nog niet is. Als je zwanger wilt worden leef je daar naar toe. Je bereid je voor op alle emoties en dergelijke. Dat heb ik nu niet kunnen doen en ik merk dat mijn verstand het allemaal niet lijkt bij te benen. Ik ben zo vreselijk moe. Mijn lijf is een en al spanning (zo strak als een snaar) en ik ben, sinds de test, ontzettend zenuwachtig. Vanmorgen ben ik naar de osteopaat geweest. Zij heeft vanmorgen een begin gemaakt de spanning uit mijn lijf te halen. Hopelijk heeft het effect!

We hebben het dus nog niet aan de meiden verteld maar omdat Marijn al zeker anderhalve week erg onrustig in 's avonds bij het slapen gaan heb ik het haar vannacht verteld. (Gelukkig zal ze het niet doorvertellen :wink: ) Gewoon zoals het is. Dat het schrikken was, dat we ons moesten aanpassen maar dat het nu goed is. Dat papa en mama dolgelukkig zijn met de baby in mijn buik. Dat ze niets hoeft in te leveren op onze liefde voor haar en dat zij een fantastische grote zus gaat worden. Ik heb haar gezegd dat ze zich geen zorgen hoeft te maken en gewoon kan gaan slapen en dat we altijd heel erg goed op haar, haar zussen en haar brusje zullen passen. Ze werd toen na een uurtje weer even wakker zei A (ik heb altijd oordoppen in 's nachts omdat A snurkt en zo hoor ik dus eigenlijk niks) , maar had haar zo stil en daarna is ze ook stil gebleven. Vanavond met het op bed brengen heb ik het hele verhaaltje nog een keer afgestoken dus ik ben heel erg benieuwd hoe het vannacht mag gaan. Mocht het niet helpen dan ga ik volgende week nog even een keertje met haar naar de osteopaat voor een follow-up behandeling. Hopelijk krijgt zij ook vlug weer rust in haar lijfje…

Ik zie dat ik nog helemaal niet gereageerd heb :think: :shock: :shifty: :oops:

Maar… gefeliciteerd!!!

Volgens mij zie ik overal om me heen vierde kindjes… Zou het de nieuwe derdekindjestrend zijn, maar dan met 4 ;-)?

Spannend zeg…!!