Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Euhm ergste is; ik ook, maar mijn toilet beneden ligt tijdelijk in puin ik heb amper muren en er hangt ook niets meer op en aan. :lol: 8)

Ow en niet geheel onbelangrijk…Lieve Mar gaat het lukken om straks heel erg te genieten van jullie verrassing? Dit wondertje (nee Wonder :wink: ) komt er en oh wat vind ik het gezellig dat we nog een hele tijd samen mogen zwangeren. :dance: :-*

Rhi, dat vind ik ook! Zó niet verwacht en dan gebeurd het toch! :inlove:

Het nieuws zakt steeds dieper mijn hart in. :inlove: Mijn lijf is behoorlijk van slag. Ben tot een half uur na de lunch steeds wat misselijk, 9 op de 10 keer licht in het hoofd bij het opstaan en de bandenpijn is, net zoals de vorige keren flink aanwezig. Hoop maar dat ik het nog even stil kan houden op mijn werk, maar ik heb al heel wat vragende blikken gezien…

Met A gaat het heel goed. Zet elke ochtend mijn potje folium pontificaal op het aanrecht zodat ik het niet vergeet en net was ie net een half uurtje onderweg naar zijn werk, krijg ik een w.a: ‘vergeet je je fruit niet?’ (Ben een hele slechte fruit eter…) Hij is helemaal blij…

En ik heb dezelfde zorg als in al mijn andere zwangerschappen. Angst voor miskramen, angst voor zieke kindjes… Dus ik probeer het maar zoveel mogelijk van me af te zetten. Slapen is vreselijk. Mijn hoofd zit zo vol met zo’n heleboel. Mijn gedachten blijven maar razen en er spookt van alles door mijn hoofd. Ik hoop echt dat dat binnenkort weer wat beter mag gaan…

@Karin, wat fijn dat je weer een goede uitslag hebt! Jullie krijgen ook vast een beeldschoon wondertje!

@ollie, ik gebruik jouw onderschrift in deze ook heel veel, maar wat is de lading er van toch anders hè… Hoe gaat het met jullie?

@Fiep, hihi, dank je wel voor je felicitatie! En verrassinkjes zullen vast ook hele erge lieve kindjes zijn inderdaad!

@Anita, natuurlijk zijn jouw kindjes veilig bij de Schepper… :vlinder:

@Bianca :-*

@alle andere meiden, heel erg bedankt voor jullie ontzettende lieve, warme woorden… :inlove:

Oh, leuk om te vertellen wellicht nog. als onze kids hebben van mijn ouders tijdens de zwangerschap een werknaam gekregen. Sas was drietje aangezien ze het derde kleinkind zou worden. Senna viertje, Marijn was Prins Bernhard en mijn moeder vond dit kadootje al een very important person, dus deze heet de komende 8 maanden VIP-je… :inlove:

Mar je hoofd vol en als een razende tekeer is niet zo heel raar…maareuh deze beeb komt er zou het je lukken om je angsten uit handen te geven? Iemand (hey what’s in a name…) wil graag dat dit kindje er komt dus dan komt het er ook gezond en wel meis! :-* Wel super te lezen dat A. totaal om is! :inlove:

Oi mijn relaxte middag is alweer om kindlief wil vast weer opgehaald worden en ik heb het gepresteerd om maar 1 enkel keukenkastje uit te pakken… :silenced: waar blijft die nesteldrang? 8)

Whaha!! Ik denk dat A ook niet wachten kan tot de nesteldrang inkickt… Hij had er de vorige keren meer last van dan ik… proest…

Maandagavond 19:15 MvM…

wat prachtig geschreven! Veel geluk met jullie cadeautje!

Wauw, bijzonder! Gefelicteerd!

Straks met z’n 6-en, aan Zijn hand en in Zijn hand. :thumbup:

Hartelijk gefeliciteerd!!

Onze 4e dochter moest en zou ook komen…

Voor nr 3 anderhalf jaar in de medische molen gezeten… daarna geen hormonen meer mogen gebruiken en zeer zorgvuldig mijn cyclussen bekeken… en toch dit kindje kwam met een onverwachte eisprong op cyclusdag 6(!) terwijl ik nooit eerder ovuleerde dan… (denk, nou ja heel laat… ) Wat dus ‘eigenlijk’ niet kán…

Sommige dingen die niet ‘kunnen’ vinden toch hun weg… zo ook ons meisje en nu jouw kindje… zoals dat heet: Het moet zo zijn.

In het begin zag ik ook heel wat beren op de weg, maar gelukkig duurt een zwangerschap vrij lang om er aan te wennen. Nu geniet ik zo dat als ik alles terug kon draaien ik het zelfs gepland zou hebben! (een nr 5 is hier zelfs niet uitgesloten :wink: )

Geniet van je zwangerschap, ik wens je veel geluk en gezondheid toe!

Wat een bijzonder verhaal Marda! Natuurlijk waren er in ons geval gelukkig geen lichamelijke bezwaren waardoor een zwangerschap uitgesloten was. Integendeel, A en ik zijn ontzettend vruchtbaar samen (Dat klinkt misschien heel vervelend voor sommigen) dus op het moment dat ik me realiseerde dat we ‘onveilig’ hadden gevreeën wist ik eigenlijk al meteen dat het zou gaan gebeuren. Gek hè? Zo’n oergevoel van ‘het zal me ook weer niks verbazen dat dit gebeurd’

marjon wauw was/ben er stil van weet niet of je me nog ‘‘kent’’ we schreven samen marijn en minke waren voor dezelfde maand geplant te komen…

Zo stellig toen nee het blijft hierbij…maar o meid geloof me je gaat genieten een vierde kindje is zo leuk (zo leuk dat 5 hier ook is gekomen :oops: )

Heel erg gefeliciteerd en aangezien er hier voor rhi toch een zooitje eelt word gekweekt (arme duimen) zal ik voor jou mee doorduimen hoor!

VIP beebje blijf mooi in mama’s schoot tot over een maandje of 8 :wink:

Wat een mooi verhaal… Hopelijk heb je snel wat rust in je hoofd, maar oh wa kan je piekeren als er zo’n kostbaar kleintje in je groeit he. Gefeliciteerd!

Marion, gefeliciteerd!!

Wat heb je het mooi opgeschreven.

Mag ik vragen of je zeker weet dat het een julibeebje is? Je schrijft dat je 20 oktober een positieve test had, toch? Ik had afgelopen maandag een positieve test en ik denk dat ik 28 juni uitgerekend ben. (Hier ook een cadeautje, en heb ik heb nog geen menstruatie gehad na de vorige zwangerschap, dus eigenlijk weet ik het niet zeker.)

Nee, dat weet ik niet zeker aangezien ik niet weet wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was. Ik heb mijn eisprong volgens mij op 10 oktober gehad… op 19 oktober was mijn test al positief…

Nou ja goed, ik weet uiteindelijk ook niet of ik gelijk heb over de duur van mijn zwangerschap :lol: Ik vermoed dat ik 5 oktober mijn eisprong heb gehad, dus dan zou het inderdaad wel kloppen, dat jij begin juli bent uitgerekend.

Ik hoop voor je dat het gepieker snel een beetje over gaat. En dat je lekker kunt rusten. Over 8 maanden heb je genoeg gebroken nachten :wink:

Geniet van dit allergrootste en mooiste wonder

verassingskindjes 'moeten’gewoon geboren worden

en weet je een 4e is zoo leuk :inlove:

Whaaaa Marion, floepert :lol: :lol: :inlove: :inlove: Met je topic over “je vriendin” :mrgreen: Gefeliciteerd meis :inlove: :-* :-* :-* Wat bijzonder dat het toch zo heeft moeten zijn dan he :inlove: Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap toe :-* :-* :-*

Wauw Marion, hier ook eentje hoor met tranen over de wangen :shifty: Wat ontzettend bijzonder hoe je dit met ons deelt en vooral wà t je deelt: een nieuw wondertje op komst!

Gelukkig doet God doet geen dingen waar Hij geen vertrouwen in heeft :wink: , heb vertrouwen meid! Dit VIP wondertje krijgt een heel mooi plekje hier :inlove:

Jullie hebben zegenende Handen om jullie heen! :-*

waaw Marion, hier zit ook een krop in mijn keel.

Een “verrassingskindje” is inderdaad in het begin een shock. :shock:

Mijn eerste test kleurde heel traag, dus de volgende dag een echte predictor gekocht. Daar staan 2 duidelijke roze lijntjes op.

Dus verdikt gevallen!

Zwanger!!!

Nu zijn we een weekje verder en is het al een beetje kunnen bezinken.

Wij zijn heel blij met deze “verrassing” al brengt deze een paar praktische ongemakken mee. :inlove: :inlove:

Ik weet zeker dat we elkaar zullen steunen tijdens deze zwangerschap.

Als je nood hebt aan een luisterend oor, weet je mij te vinden!

Geniet maar van dit wondertje, voor je het weet kan je hem/haar echt bewonderen! :inlove:

groetjes

Saskia

Hartelijk gefeliciteerd met dit wondertje en wat heb je het mooi opgeschreven!

van harte gefeliciteerd! ik heb het met een zekere herkenning gelezen

ik moet er bij vertellen dat wij niet kerkelijk zijn, maar wel een levensovertuiging hebben die mij een zelfde besluit heeft doen nemen

ook hier was het besluit gevallen…na veel gedoe om zwanger te raken…en mijn al wat gevorderde leeftijd zouden ook hier geen kindjes meer komen , die kans was spontaan toch al minimaal en nu dus de knoop doorgehakt en de pil gehaald die ik in zou gaan nemen op de eerste dag van de volgende cyclus

8 jaar "geklust"zonder iets te gebruiken en nooit zwanger geraakt

en nu? ons besluit genomen, en die cyclus kwam niet…die pil heb ik nooit genomen, ik bleek zwanger te zijn. en ook ik wist meteen…dit kindje MOET er zijn

en o wat ben ik blij met dit kindje, ons verrassingskindje…ons kleintje

wat even voelde als en flauw grapje van “boven” werd al snel het mooiste wat ons had kunnen overkomen

en zo denk ik er nu nog elke dag over…dit is echt een koningskindje :inlove: