Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Oh wat byzonder en zo mooi, gefeliciteerd :inlove: :dance: :inlove: :-

Er is niets fijner dan erover kunnen praten :inlove: Maar vooral in deze onzekere periode van je zwangerschap :hug: :-

Wat super lief hoe je ouders reageerden :inlove:

Dat dit verrassinkje mag uitgroeien tot een mooi gezond verrassingsbabytje :inlove: :pray: :-*

Gefeliciteerd Mar! Wat kan het leven soms anders lopen dan je denkt he :inlove:

Verrassingskindjes zijn zo leuk :inlove:

(hier ook dit meisje in de buik)

Geniet er van meid! :-*

Wauw, wat is jullie leven even mooi op z’n kop gezet :o ! En wat een superouders zijn jullie; geen wonder dat dit kindje er ook nog snel even bij wil horen :inlove: !

Alsof hij/ zij nog nèt de bus wilde halen voordat de deuren dicht gaan :lol: :lol: .

Wat een lieve reactie van opa en oma :inlove: !

Geniet van dit wondertje!!!

Groetjes, Anne

Er was toch iets met het program van het leven… :angel:

En ja beebjes hebben ook ‘dingen’ nodig maar als het een meid wordt dan stikt het al in de kleertjes…en wordt het dat niet dan gaat je halve familie en vriendenkring ws ook door het lint en wordt shopziek. :lol:

Meis jullie hebben een heerlijk warm nest dit kleine eitje waar dat ene kleine zaadje bij beland is past ook in jullie nest. :-*

Rhi bedoel je van het concert des leven heeft niemand een program

Jaaa die bedoel ik Karin! :mrgreen: Jullie weer prachtige goeie uitslag voor dat kleine mannetje in je buik las ik. :-* :thumbup:

Marion, van harte gefeliciteerd!! :thumbup: :inlove:

Een mondje meer of minder, maakt uiteindelijk allemaal niet zoveel uit, komt vast helemaal goed! :wink:

wat heb je dat mooi opgeschreven!

gefeliciteerd met dit onverwachtse wondertje!

Gefeliciteerd Marion met dit prachtige kindje wat bij jullie mag komen.

Het heeft zo moeten zijn…kan niet anders.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en heel snel wat rust in je koppie.

Heb vertrouwen in dit plan en ook in jullie zelf.

Wat heb je dat prachtig opgeschreven zeg, ik kan helemaal met je meevoelen!!!

Heel veel geluk gewenst met jullie vierde wondertje! :inlove:

Gefeliciteerd! En wat heb je het mooi geschreven, het is niet niks een kindje in je buik, maar ik geloof zeker dat God zoiets niet zomaar op je pad zet…

wat onwijs mooi om te lezen dat je niet kiest voor afbreking, maar dat je er voor gaat en de laatste zin in je eerste stuk tekst…kippenvel :inlove:

“wat de toekomst brenge moge, mij geleidt des Here hand” :-*

Gefeliciteerd Marion!

Vierde kindjes die ongepland komen, dat worden over het algemeen heel leuke mensen (zei zij die zelf ook als vierde haar ouders 30 jaar geleden verraste :wink: )

Komt allemaal goed! :-*

Oh meiden, ik ben net thuis van een avondje met mijn vriendinnen en lees al deze lieve en warme reacties. Ik ben er helemaal ontroerd van… Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden…

Ik geloof ook wel in “het heeft zo moeten zijn”

Gefeliciteerd!

Lieve Marion,

De tranen lopen over mijn wangen.

Vind het bijzonder mooi hoe je het omschrijft!

Zó welkom, wat zal hij/zij in warmte ontvangen worden, geweldig.

We praten over de morning after pil. Ik geef aan dat dat dan maar moet. Maar mijn hart schreeuwt op dat moment al -nee-. Hoe kan ik dat doen terwijl ik zo fel tegen abortus ben? Als ik een spiraaltje niet eens overweeg omdat een bevruchting in mijn ogen al een levend wezen is en ik daarover niet beslissen mag?

Kan het niet laten om hierbij te zeggen dat ik ook Mama ben van 4 kindjes, 1 kindje om voor te zorgen. :inlove: De andere drie kindjes zijn in Zijn veilige Armen.

Ik vindt het zo fijn te lezen over hoe je denkt over te moeten zorgen voor dit kleintje. Geen morning after pil… het leven geeft je kansen en rijkt je iets aan.

Zo mooi dat je het ontvangt en met open armen een huis gaat bieden om in verwelkomt te worden over een poosje.

Moge alles goed gaan met dit kleintje. Dat je je werk kunt behouden.

Het komt goed. Écht hoor met liefde en geluk hoop en doorzetting, de wil om de zorg op je te nemen komt het goed.

Gefeliciteerd Alle goeds gewenst met deze zwangerschap en de toevoeging binnen jullie gezin.

Gefeliciteerd met dit wondertje dat jullie gegeven werd zonder dat jullie de wens hadden.

Marion gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik weet hoe het voelt zo’n verrassing (zie banner). Het idee van nog een kindje zal in het begin best even wennen zijn, maar uiteindelijk is het toch het mooiste cadeau wat je in je leven kunt krijgen :inlove:. Geniet van je zwangerschap!

@Rhiannon wrote:

Jaaa die bedoel ik Karin! :mrgreen: Jullie weer prachtige goeie uitslag voor dat kleine mannetje in je buik las ik. :-* :thumbup:

Mijn opa en oma hadden van de spreuk een tegeltje op de wc hangen hihi