Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

@~Marion~ wrote:

Wat op zich niet zo heel erg is daar ook de Christelijke betekenis van deze woorden toepasselijk zouden zijn in ons geval…

Dat wist ik idd, misschien dat het daarom juist ook wel mooi is. Beetje dubbele, diepere betekenis. En de gedachte van A. kan ik me wel voorstellen.

:o mijn oog valt in ene op je banner en je bent gewoon al bijna op de helft!!! :thumbup:

Jaaa belachelijk hè… Zo snel als het gaat! Volgende week maandag de 20 weken echo. Ook weer heel spannend moet ik zeggen hoor…

Ja, dat blijft idd altijd spannend denk ik. Maar we duimen voor een hele mooie echo :thumbup: :inlove:

@~Marion~ wrote:

‘waarom nu wel zo… Hij leeft toch ook voort in de meiden?’

Maar dat ontken je er toch ook niet mee? Vind het een mooie, passende tekst voor jullie hoor!

Hier ook zo’n stille meelezer :wink: maar misschien kun je dit liedje een beetje bewerken? Is ook Lion King, gaat over hetzelfde maar is volgens mij eerder in het verhaal.

Ze leven voort

in jou in mij

In al wat ademt

daarin leven zij

In wind en water

In zon en maan

Kijk in de spiegel zij zien je aan

Volgens mij gaat het toch deze tekst wel worden…

Ik ben gisteren naar huis gegaan van mijn werk Ik zag scheel van de hoofdpijn. Eigenlijk al toen ik opstond maar ben toch maar gegaan. Met het lood in mijn schoenen want mijn leidinggevende reageerde nogal nors en er kon geen beterschap van af. Vandaag had ik een vrije dag ivm biddag op Urk maar er stond nog wel een afspraak voor vanmiddag. Maar mijn hoofdpijn zit er nog steeds en als A zo wakker is ga ik weer plat. Ik heb die afspraak dus verplaatst naar volgende week en dat even aan mijn leidinggevende gemeld via een berichtje. (Was afgesproken) maar ik krijg er geen reactie op. Zo jammer vind ik dat. Ik ben in die twee jaar dat ik er werk nooit ziek geweest en nu geeft ze me toch het gevoel alsof ze me niet vertrouwd.

Straks S&S ophalen van school en dan kom ik er niet meer uit. A is morgen jarig. Hoop echt dat ik vanmiddag het restje koppijn er eindelijk uit slapen kan…

Wat rot zeg van je leidinggevende dat ze zo reageert. Dan ga je al niet lekker naar huis en dan geeft ze je ook nog zo’n gevoel mee. Jammer, maar jij weet wel beter :hug: :hug: Beterschap met je hoofdpijn en alvast veel plezier morgen! :-*

Ach, ik moet het ook eens leren… Het steeds maar voor een ander invullen wat ze denken… Kreeg namelijk net een lief berichtje van dr… :oops: Zo vervelend dat mijn onzekerheid zo vaak de kop op steekt. Nou ja, kan ik daar ook weer rustig onder zijn.

Nu even lunchen met de meiden, dan Rijn op bed en ik weer op de bank. Hopelijk gaan S&S een beetje lief spelen en dan kan ik weer plat als A uit bed kom…

Komt Sen net uit school, helemaal stralen, zegt ze: ‘dit is de mooiste dag van mijn leven! Want M.ilan zei dattie weer verliefd is op mij en nu echt, echt, echt, voor altijd!!!’

En nu bijft ze maar zingen dat M.ilan het Echt meent en Sas er tusendoor: ‘ja, dat heeftie al vaker gezegd hè… en morgen issie weer niet verliefd en dan weer wel…’ Ik lig in een deuk… Die ‘grote meiden gesprekken’ zullen ze vast nog veel vaker voeren… :inlove:

Wat is het KOUD!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: En Sascha meent toch heel stellig dat as je te hard rijdt je dus echt wel vet een dikke verkering krijgt hè!

:inlove: Voor de helft, voor de grote meiden gesprekken en de prachtige tekst. En dan nog een :-* tegen de hoofdpijn.

Wel uitkijken met dat te hard rijden gni gni. :lol:

Tnx hun…

Hmm toch wel weer lief dan zo’n berichtje van je leidinggevende :slight_smile:

En die gesprekken van je meiden :lol: :lol: :thumbup:

Morgen 11:30 de 20 weken echo. Elke keer vond ik het weer spannend, maar ik loop nu echt al behoorlijk e stressen zeg… Ben blij voor A dat hij vandaag tot 6 uur werken moet want ik ben geloof ik niet echt te klappen…

komt allemaal goed, die piemel zit er nog aan. Probeer je geen zorgen te maken.

Succes meid, gaat vast goedkomen!!! :hug:

elke keer spannend natuurlijk, maar laten we er van uit gaan dat alles ok is… toch ? :pray: :pray:

ik duim ervoor én hoop goed nieuws morgen hier te lezen.

xxx

Gerda

Chocola…onwijze brownies bakken of zo als afleiding. :angel: Voor morgen alvast :pray: en hopelijk kom je snel goed nieuws schrijven. :-*

Succes vandaag! :pray:

Hey Marion!

Een hele mooie 20w echo toegewenst vandaag! :pray:

:-*