Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Spannend :pray: :pray: :hug: :-*

Op naar een goede echo eind deze ochtend :pray:

spannend

en ik snap het helemaal

Je ligt nu (hopelijk) vast te genieten van jullie mannetje in de buik :inlove:

Wat ontzettend lief, dat meeleven… Ik ben zo trots op ons ventje (:inlove:) We kregen alletwee een dikke tien. Placenta ligt iets (te) dicht bij de uitgang. Dat wil ze in week 31 weer even bekijken. Heeeel vervelend :liar:. Gelukkig zei ze wel al dat, zelfs al zou de placenta niet verschuiven, het waarschijnlijk nog wel mogelijk is om thuis te bevallen. En dat wil ik natuurlijk wel heel erg graag. Ik heb nog nooit zo vaak een echo gehad als in deze zwangerschap! Al 4 tot nu toe en ik heb op 2 april nog een 3/4D echo in het vooruitzicht en dan op 7 mei nog een echo voor de placenta. Ik ga nu echt nog meer genieten wat voor zover lijkt ons ventje (:inlove:) lichamelijk gezond :inlove:

heerlijk bericht Marion! :inlove: fijn dat alles goed lijkt met jullie ventje :inlove:

Helemaal fijn! :dance: Ga jij maar weer lekker verder genieten op je blauwe wolkje :inlove:

En wat een heerlijk vooruitzicht, nog een echo, 2 zelfs! :inlove:

Ohh wat een goed nieuws :inlove:

En aldie echo’s :inlove: Wat vervelend nou :liar: :inlove:

Wat fijn dat alles er goed uitziet! :dance:

wat geweldig!! wat een goed nieuws!

:thumbup: en :dance: het is makkelijker genieten wanneer er een goeie 20 weken score staat. En heerlijk nog wat echo’s in het vooruitzicht. Vooral als het enkel voor de pret is zijn die echt super. :inlove:

Mijn 21 weken buik… Ik vind hem zoo leuk! :inlove:

zow bescheiden buikje nog lief hoor :inlove: :thumbup:

fijn dat de 20 weken echo goed was :thumbup:

:inlove: :thumbup:

Mooi bolletje Marion :inlove:

Ben je anders zwanger dan bij de meiden? Kwa vorm dan, of kun je daar niet echt een verschil in zien?

Hoe is het verder op je blauwe wolk?

Marion, nog gefeliciteerd met je goeie echo :dance: :thumbup:

En wat heb je een mooi bolletje voor je manneke :inlove: :inlove:

Volgens mij doet de foto mijn ENORME buik niet echt recht… Mijn hemel wat een joekel heb ik alweer en ik moet nog zo lang!

Memmie, ik zie een banner!!! Gefeliciteerd! Hoe voel je je Gaat het goed? Ik ben inderdaad weer anders zwanger. Maar dat heeft volgens mij niet te maken met het feit dat er nu een jongetje in mijn buik zit hoor. Ik ben eigenlijk alle 4 de keren weer anders zwanger geweest…

Bleh… Verkouden, zere keel, wattenhoofd bjeg dus… Vrijdag hebben we een kennismakingsgesprek met een potentiele gastouder over wie ik behoorlijk enthousiast ben, dus ik hoop dat we het eindelijk rond kunnen maken!

Vandaag naar ons ventje (:inlove:) mogen kijken…

Zucht:

Nog es zucht:

Gaaaap (die staat ook zooo mooi op het filmpje…)

Voetjes in de relax modus:

En zijn piem… :inlove:

Wat een mooie foto’s!! :inlove:

Mooi, met dat gapen tussendoor :inlove: :inlove:

Ooooh wat een heeeeerlijk ventje! :inlove: Gapend en beentjes en voetjes helemaal tjill ja dat wordt/is een droppie. :mrgreen: