he is wel duidelijk een jongetje ja :lol:
Wauw wat een prachtige mooie foto’s!!! Die relaxvoetjes zijn té cute :inlove: :inlove:
@annemarie69 wrote:
he is wel duidelijk een jongetje ja :lol:
Haha dat dacht ik ook meteen! En ook: dat zagen we bij siem ook :inlove:
Prachtig zulke 3d foto’s. Dat gapen :inlove: :inlove: en de beentjes zo lief over elkaar, echt prachtig! :inlove:
Nou… dat is iig duidelijk een jongen :mrgreen:
Je kan het trouwens ook wel aan het koppie zien, een echte mannenhoofd :inlove:
Prachtig mannetje Marion :inlove: :inlove: :inlove:
Dank, dank, dank allen! Hoest met jou Mir?
Ahhh, wat een moppie :inlove: En idd overduidelijk een mannetje :mrgreen:
@Marion
Op het moment erg rommelig.
Heb vrijdag en zaterdag in het ziekenhuis gelegen (voor verhaal: zie ons topic )
En ben thuis onder strikte voorwaarde dat ik kalm aan doe en bij de eerste de beste twijfel mag ik weer terug)
Sinds ik thuis ben is mijn buik zeer onrustig.
Vanacht al weer wat pittige harde buiken weg moeten zuchten en vandaag boodschappen doen, al gingen we met de auto en heb ik de tas niet getilt, was geen succes.
Baby doet het verder prima, is eigenwijs genoeg om in een stuit te blijven liggen en is actief (vandaag alleen iets minder :shifty: )
Ik ben gewoon een beetje moe
Maar… afgezien van dat alles, gaat het best goed :mrgreen: : lol:
Jij ook nog steeds lekker met het koppie in de wolken? :inlove:
Ah joh wijffie! Wat een toestanden las ik… Hoe is het nu met je?
Hier maar weer eens verkouden voor de verandering. Ik geloof dat ik dinsdag maar alvast eens een grote floradix verpakking ga ophalen… Zucht…
Balen… Verkoudheid is irritant :hug:
Hier een beetje van hetzelfde, kan nu echt bijna niets meer en verlies nog steeds oud bloed.
Nog maar even uitzingen… Het duurt nu hoe dan ook niet lang meer, al kan het me nu uiteraard niet snel genoeg gaan :oops:
Succes met je snotterigheid.
Het moet maar gewoon weer lekker warm worden, wordt iedereen beter van
Dit gehannes met dan weer zon en dan weer koud en regen.
Bah.
Nou ja, nog een weekje of twee zou mooi zijn toch?
Ik baal gewoon van mezelf en mijn afschuwelijke geschreeuw tegen die meiden. Ze zijn ook zo ontzettend dwars en luisteren weer slecht. En dan loop ik weer te schreeuwen en te mopperen tegen ze. Bah… Niks aan. Moet zeggen dat ik ondertussen ook erg begin toe te leven naar mijn verlof. Nog 7 weken werken… Pff…
Oooh zucht, kwijl, zwijmel… :inlove: :inlove: :inlove: Wat mooi en bijzonder zeg!!! En al bijna 30 weken :shock: Heb je je banner vooruit geduwd? :mrgreen: Schiet op hè nu. En zo te zien is het bedje al helemaal klaar voor jullie knulletje :inlove:
ja, het gaat zo snel! Maar ik word met de dag nieuwsgierig naar mijn mannetje :inlove: dus het mag voor mijn nog wel een beetje sneller gaan… Hihi…
Hehe… Ik droomde laatst dat onze zoontjes dezelfde naam droegen en als ik dat zo probeeeeer te ontcijferen… :shock: :shifty:
Ontzettend mooi lakentje… Erg kwijl en zucht en zo :inlove:
Die kriebeltjes die je nu ziet geven geenszins iets prijs, dus ik denk dat dat wel meevalt… En anders, soit… Ze zitten niet wekelijks bij elkaar op de koffie hè… :mrgreen:
Het was even zo op het oog, in combi met de droom van laatst.
(droom veel en onzinnig op het moment, wanneer ik eens slaap, dat wel :mrgreen: )
Enneu… Het zou mij geenzins uitmaken hoor :-*
Heerlijk he… Naar zo’n opgemaakt bedje kijken.
Ik kijk er al een aantal weken naar en wordt er lichtelijk ongeduldig van
Mijn eigen schuld, het ledikantje staat naast mijn bed.
Herkenbaar! En jij al heerlijk 37 weken!!
Die ‘messteken’ in je schaambot/streek. Wat is dat ook alweer? Mensenkinders wat doet dat zeer…
Ooow ik weet nog heel goed hoe verrot zeer dat doet :doh: :hug: Alleen heb ik geen idee meer waar dat door kwam :think: Drukt beeb dan hard op de onderkant?
:hug:
Heeft dat niet met indalen te maken? :think:
Ik weet idd ook nog hoe dat voelde…AUWIE!!! :hug:
Wat een prachtig ledikantje voor jullie mannetje, en dat lakentje :inlove:
En oh wat herken ik je in het stukje van: ‘dat vreselijke geschreeuw tegen de kids’ :oops: Mennn, hier ook 2 niet-luisterende monsters :evil:
Soms vraag ik me wel eens af: waar ben ik in vredesnaam aan begonnen?! :lol:
Nog ‘maar’ zo’n 8 weken, wat is dat snel gegaan :shock: Ik kan me voorstellen dat je jullie mannetje nu ook wel wil zien. Hopelijk is 'ie met 37 weken er helemaal klaar voor om te komen. Scheelt weer een paar weekjes
Suc6 met de laatste weken en met de heerlijk luisterende meiden!
:-*