Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Oi hier is het van het indalen. Maar ook vooral een draaiende beeb IN mijn bekken. :silenced: Bij vlagen vraag ik me wel eens af of ie niet zelf probeert handmatig de vliezen te breken… :shifty:

Bij beide voorgaande zwangerschappen ook gevoeld maar wel iets minder heftig dan deze keer. Ik vermoed dan ook dat hoe meer ruimte de kleine heeft hoe meer last je zelf hebt van het indalen. :think:

Hmm, dus toch… Ik vond het nog een beetje vroeg. Ben morgen immers pas 32 weken zwanger. Ik heb wel het idee dat beeb nu wel met het koppie naar beneden ligt. Ik voel steeds van alles boven in mijn buik bewegen namelijk. Ik hoop het maar en ik hoop ook dat hij zo liggen blijft. Vanmiddag om 15:00 uur weer naar de vlos…

Werd vanochtend ook weer wakker met 2 natte plekken in mijn shirt… :frowning:

Nou ik ben weer goedgekeurd door de vlos. Kindje ligt keurig met koppie naar beneden. Bevalling door gesproken; ik wil weer lekker op de baarkruk gaan bevallen. Bloeddruk 111-63, dus mijn lijf trekt het allemaal nog prima. S&S hebben vandaag voor de eerste keer het hartje van hun broertje (:inlove:) gehoord en vonden dat heel bijzonder. En nu maar hopen dat mijn ventje (:inlove:) lekker zo liggen blijft!

Yes dat klinkt goed meis! Ik hoop met je mee dat ie lekker met het koppie daar benee blijft liggen. De zwaartekracht heeft ie toch nog niets mee en het is wel handig voor de bevalling tzt. :mrgreen: Je bloeddruk is echt keurig. :dance: En wat heerlijk dat de meiden ook hebben meegeluistert, Casper is verwend met alle echo’s hihi en hij wilde ook altijd meekijken. :inlove: Het hartje vond hij wel een beetje als Thomas de trein klinken. :lol:

Mooi dat beebje er helemaal klaar voor ligt, hopelijk blijft hij zo liggen! Wat leuk dat de zussen het hartje van hun broertje hebben gehoord :inlove:

Wat gaat je banner trouwens onwijs hard! Zo post je dat je zwanger bent…en zo ben je 32 weken :shock: :thumbup:

Ja, ik hoop het ook hoor! Vreselijk hè, zo snel als het gaat… hier mijn huge buik!

Mijn 32 weken buikie:

:shock: Wat een mooie toeter :inlove: :inlove:

:inlove: Das een mooie toeter Mar! :thumbup:

@Marietje wrote:

Wat gaat je banner trouwens onwijs hard! Zo post je dat je zwanger bent…en zo ben je 32 weken :shock: :thumbup:

Echt niet :wink: … zo postte ze een verhaal over een vriendin en een test en of dat nou wel of niet zwanger was… en zo laat ze een mooie 32 weken buiken zien :thumbup: .

@mamaMarije wrote:

@Marietje wrote:

Echt niet :wink: … zo postte ze een verhaal over een vriendin en een test en of dat nou wel of niet zwanger was… en zo laat ze een mooie 32 weken buiken zien :thumbup: .

:lol: :lol:

:lol: mamaMarije helemaal waar :thumbup:

Zucht… wakker… De gebroken nachten zijn begonnen ben ik bang… Mijn lijf is echt wel erg moe, maar ik kan de slaap niet meer vatten. Bovendien voel ik alle pijnlijke spiertjes zodra ik niet meer slaap. Het hoort er bij, ik weet het maar ik vind het wel al vroeg hoor!

Volgende week een druk weekje. Drie dagen werken waarvan de middelste een beursdag is op het Gastouder Event in Harderberg. Nu vind ik beursdagen altijd wel heel leuk hoor, maar het zal sowieso wel een vermoeiend weekje worden en dan is goed slapen toch wel een prettige bijkomstigheid. Na ja, we doen het er maar mee!

Balen van je gebroken nachten, nu al :? :hug: :hug:

Kan je in het weekend 's middags nog even liggen (door de week zal wel niet lukken neem ik aan)?

Inmiddels de 37 weken gepasseerd. Als ik terug denk aan de dag dat we het mijn ouders vertelden dan lijkt dat werkelijk 100 jaar geleden en aan de andere kant vliegt de tijd om. Het is zo’n raar idee dat ik mag bevallen als het nu begint.

In huis is alles zo’n beetje klaar. Morgen ga ik nog even lekker naar de kapper. Vanmiddag heb ik een leuke en lekkere pyjama gekocht. Lig ik er in ieder geval weer netjes bij.

Beeb is al mooi ingedaald en doet het nog goed. Wel blij dat ik nu elke week naar de vlos mag. Het nieuws van Amy (Eef) is er zo ingehakt… Ik zal blij zijn als ik mijn ventje in mijn armen heb en hij en ik de bevalling goed door zijn gekomen. Ik hoop maar dat hij gezond is. Zo irritant vind ik dat van mezelf, dat de onzekerheden die ik ook altijd in de eerste weken heb in de laatste weken weer keihard terug komen… Bijna bij de finish… Nu hem nog zien te halen… Sjucht…

Spannend zo vlak voor de bevalling meid. De ‘normale’ onzekerheden die er al zijn zo aan het eind en dan het nieuws van Eef erbij :hug: Ik duim en bid dat je je ventje snel gezond in je armen mag houden :pray: :-*

:-*

:-* Enneuh je weet het, die laatste loodjes zijn zo ongeveer net zo eng en onzeker als die eerste 12 weken. Nu hakken ze er extra hard in na het nieuws van Eef en Quincy*, maar je weet ook…statistisch is de kans heeeeel klein dat jullie ventje NIET gezond op de wereld komt. :hug:

Desondanks hoop ik dat hij jullie niet lang meer in onzekerheid laat. :pray:

@~Marion~ wrote:

Wel blij dat ik nu elke week naar de vlos mag. Het nieuws van Amy (Eef) is er zo ingehakt… Ik zal blij zijn als ik mijn ventje in mijn armen heb en hij en ik de bevalling goed door zijn gekomen. Ik hoop maar dat hij gezond is. Zo irritant vind ik dat van mezelf, dat de onzekerheden die ik ook altijd in de eerste weken heb in de laatste weken weer keihard terug komen… Bijna bij de finish… Nu hem nog zien te halen… Sjucht…

wat herkenbaar zeg, ik loop met hetzelfde gevoel sinds wat er met Eef gebeurd is… :frowning:

Hey Esther, Dikke knuffel hoor. Het is gewoon sowieso al heel erg spannend…

Ik ben net op kraamvisite geweest bij mijn werkgeefster. Ik heb morgen ruiken aan een heel lief en mooi babymeisje. Pfff… ik zat echt mijn tranen weg te slikken hoor.

Verder ook bezoek aan de vk gedaan. Beeb ligt al lekker diep en helemaal weer vast. Dus de narigheid van afgelopen maandag was in ieder geval niet voor niets! Volgende week donderdag weer en dan maar eens vragen of ze even toucheren wil…

Spannend hoor! Onze verrassing is inmiddels alweer ruim 11 weken :inlove:. Succes met de laatste loodjes!