Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

Jeetjemina Marion je bent gewoon morgen 40 weken zwanger, kijk hier even niet en je bent al haast bevallen.

Onvoorstelbaar weet nog zo goed dat je net zwanger was van jullie wondertje, en ik op het eind liep intussen heb ik Binck van bijna 4,5 maand en jij heb straks een klein babytje heerlijk.

succes met de laatste loodjes

Tnx Jel!

‘Ineens’ is het morgen 27 juni. Zo’n 35 weken geleden berekende we dat dát de uitgerekende datum zou zijn. Wat een eind weg leek dat. Oneindig ver weg. Wat hadden we een lange weg te gaan. Een heel proces van acceptatie, berusting vinden, het allemaal op een rij zetten. Een periode van praktische zaken. Hoe delen we alles in? Hoe vervoeren we iedereen? Waar slaapt iedereen? Welke spullen moeten er komen? Maar eerst, hoe vertellen we dit onverwachte nieuws? Wat kregen we prachtige, mooie en eerlijke reacties. En zo vonden we onze weg, samen met de mensen die ons lief zijn.

Al snel was het helemaal goed en omarmden we dit geweldige cadeau.

En nu is het morgen 27 juni en zitten de 40 officiële zwangerschapsweken er op. Zolang als ik weet dat ik zwanger ben zit 30 juni in mijn hoofd. 30 juni, de verjaardag van Allard zijn vader. Dat we een zoon krijgen is natuurlijk al heel bijzonder. Als hij écht op de verjaardag van zijn opa komt, maakt dat het cirkeltje helemaal rond…

dan hoop ik met jullie mee dat jullie wondertje het cirkeltjes rond mag maken, zo kwam B. op de geboortedag van J zijn moeder weliswaar geplande ks waar we zelf voor de datum hadden gekozen maar voor hem was dat toch wel heel erg bijzonder.

De laatste loodjes en wat zijn die voor jou en het juniclubje heftig zeg na het verlies van Quincy :vlinder: .

Kan mij voorstellen dat je pas gerust bent als je een gezond babyjongetje in je armen hebt, zoals het hoort.

Wij hebben het traject van acceptatie, berusting en alles een plekje geven ook gehad nadat we zo kort na S.tijn zwanger raakte van J.olijn.

Ik kan dus ook zeggen dat het goed komt, je vind vanzelf je ritme in het dagelijkse gebeuren.

De tijd vliegt voorbij dus vergeet vooral niet te genieten!! Onze kleine meid word 25 juli alweer 2, kan mij nog zo goed voor de geest halen hoe het voelde toen we een test deden en die posotief bleek te zijn.

Dus geniet, van de laatste loodjes, het getrappel in je buik, maar vooral van alle mooie momenten met je mooie gezin!

Nu nog even deze laatste paa dagen uitzingen, :-*

Zucht… tomtiedomtiedom.

Ik heb het los gelaten… het mag beginnen. Stel dat ik nu acuut in de weeën zou schieten dan ben ik alsnog niet voor 0:00 uur bevallen, dus het mag… Voor degene die er iets mee heeft: bidden jullie mee? :pray:

ik steek een kaarsje voor je op! Die mooie wieg mag wel eens gevuld worden :wink:

:wink:

@~Marion~ wrote:

:wink:

:shifty: is dit een Mar- :wink:

:mrgreen:

(met andere woorden… tumtiedum… :angel: :wink: )

Net als jij ben ik er toch ook wel van overtuigd dat jullie ventje de 30e geboren gaat worden hoor!!

nope

Jeetje Marion, je loopt alweer overtijd.

En zo te lezen ben je nu misschien al aan het puffen zodat zoonlief om precies 0.00 het levenslicht zal gaan zien :wink:

Succs en sterkte met de laatse loodjes meis!!

:-*

nope… alles rustig in buik… Zucht…

Ja rot is dat hè, ik ben met alle drie overtijd gegaan en ik kon alle drie de keren mijn ongeduld niet verbergen.

Maar 1 ding dat weten we zeker binnen nu en 2 weken is die er :wink: :-*

Bib :frowning:

Ja, ik weet het. De dag is nog jong. Maar mijn buik is rustig, mijn rug ook. Ik zie vandaag geen bevalling in het vooruitzicht. Het had zo mooi geweest, maar deze Mulder-Man trekt zijn eigen plan. En dus gaan we maar gewoon genieten van het mooie weer…

Als hij maar niet denkt dat het kewl is om de traditie in stand te houden van 1 dag voor de verjaardag van de voorgaande geboren te worden… :shock:

Nou daar ga ik nu wel van uit ja… 3, 4 of 5 juli…

Van al die opties is dan 3 toch beter…en blijkt maar weer op jongens/mannen moet je soms langer wachten dan op meisjes/vrouwen… 8)

Ja joh Marion, die luie kerels toch altijd :hand: :wink:

Maar jij was toch wel van de vlotte bevallingen of niet :think:

:-*

Hey ik dacht even kijken hoe het met Marion is, maar nog niet bevallen zie ik…balen joh, ik hoop dat hij zich nu snel laat zien! Blijkbaar vindt jouw jochie het heerlijk bij je :inlove: Sterkte!

De bevallingen gaan wel vot, maar ik heb alleen bij Marijn de UD niet gehaald. Sas was 10 dagen te laat, Sen 5 en deze wacht tot oud en nieuw denk ik…

Tnx allemaal!

hoi Marion,

als broertje lief beslist om geboren te worden, wens ik je een supervlotte bevalling toe.

ben mee benieuwd wanneer je een bub meld…

spannend, die laatste periode, zeker bij overtijd gaan…

(ik had er twee van de vier overtijd, dus weet hoe het voelt. :hug: :-* :hug: ).

liefs

Gerda