Onze verrassing is er: Jorrit! 1 jaar na de test!

tsss 5 dagen weggeweest, verwacht je toch wel babynieuws te lezen… maar dat is een echte plakker dus :slight_smile: .

1 ding is zeker… het zal een juli kindje worden.

Succes met de laatste loodjes.

Hoi Marion, even kijken of er al een broertje geboren was :shifty:

Trek je het nog een beetje meis?

Staan er trouwens ergens buikfoto’s van jouw op het forum, ben wel benieuwd eigenlijk.

:hug: :-*

Dat was een enerverend vk bezoek…

De boel was al aan het verweken, maar er zat slechts een klein cm-tje ontsluiting waardoor ze er niet goed bij kon. Maar deze VK kent me en het feit dat ik niet zo kleinzerig ben dus ze wroette nog even flink door totdat ze er 3 cm van gemaakt had. Strippen is dus goed gelukt en ze schat zo’n 50% kans dat er voor 17:00 uur weeën activiteit komt. Is dat niet het geval (En daar ga ik van uit hoor!) dan hebben we donderdagochtend om 8:40 een afspraak bij de gyn in Sneek voor echo, ctg en nog eens strippen. Er wordt dan ook een afspraak voor de inleiding ingepland. Maar… deze VK wil heel graag mijn bevalling doen en ze weet dat ik het allerliefste thuis beval en ze heeft vrijdag dienst. Vrijdag gaat ze dus even met me bellen en dan gaan we kijken of ze vrijdag mijn vliezen kan breken. En anders gaat een collega dat zaterdag doen. Dus ik verwacht alsnog een thuisbevalling (YES!!) en dat ik voor aanstaande maandag mijn zoon in de ogen kan kijken! :inlove:

oef kan dat nog even spannend worden of jullie 2 op 1 dag jarig zullen hebben!

Hopelijk komen de weeen op gang en anders dit weekend de vliezen door en kan het grote genieten na die thuisbevalling beginnen.

In Sneek worden wel hele leuke kindjes geboren hoor :mrgreen: In Emmeloord trouwens ook, ben ik zelf geboren. :mrgreen:

Maar goed welke gyn mag je heen?

Eigenlijk hoop ik dat het niet nodig is en je gewoon morgen ofzo bevalt.

Jel, dr Veldkamp gaat ons donderdag zien. Ik hoop eigenlij niet morgen (ivm Marijnte) maar aan de andere kant kan het me ook niet zo heel veel meer schelen eigenlijk.

Het is momenteel flink aan de rommel , vooral aan de rugzijde, dus we houden het in de smiezen!

nou als het dan toch al rommelt… doe dan vandaag maar toch?

Kan broertje direct morgen mee feesten :inlove: .

Lijkt mij ook het beste plan. Morgen dan toch nog maar liever even niet…

@~Marion~ wrote:

Lijkt mij ook het beste plan. Morgen dan toch nog maar liever even niet…

kan me heel goed voorstellen dat je voor morgen zoiets hebt… als het enigzins kan, dan liever niet.

Met een tweeling heb je niet zoveel te kiezen qua gedeelde verjaardag, maar met 2 eenlingen zou het toch fijn zijn als ze ieder hun eigen dag hebben he.

Hoe gaat het nu?

Rommelt het door of is het weer stil?

Nee het rommelt, doet zeer, net wat slijmverlies. Kweet het niet. Het kan natuurlijk ook zo ineens weer stilvallen. Mannetje is erg wakker en zijn bewegingen doen erg pijn onder in mijn buik en rond mijn bibs… Ik lig maar even op bed net wat gegeten. Mijn rug is niet te harden! Ach én hij heeft wéér de hik!

bij de jongste begon het bij mij met slijmverlies… 2 uur later had ik weeen… en die heb ik alle keren in de rug gehad.

Rugweeen zijn smerig, ik vond ze vervelender als de bijbehorende buikweeen… maar ze ontsloten hier wel als een tierelier, dus dat namen we dan maar voor lief.

Probeer ondanks de pijn die het veroorzaakt nog even van de bewegingen van je kleine man te genieten :inlove: voor je het weet is het over.

heb je achterwacht voor je meiden?

Want het klinkt wel alsof er iets gaande is… het kan idd weer stilvallen, maar als jij nou rust kan krijgen, je lekker in je bed/bad/onder de douche kan terugtrekken…

Mocht het echt doorzetten, succes alvast.

En fijne eerste momenten met jullie zoon :inlove: .

@Rhiannon wrote:

Van al die opties is dan 3 toch beter…en blijkt maar weer op jongens/mannen moet je soms langer wachten dan op meisjes/vrouwen… 8)

tssss, 39+5, 39+6, 40 en 40+1 is toch gewoon op afspraak zo’n beetje? :wink: (termijnen van mijn heren dus :lol: )

Ben in slaap gevallen. Het voelt beursig maar geen gerommel meer. Voel me wel een stuk meer ontspannen dus dat is fijn! 5 juli dan maar! :wink:

Was wel grappig geweest vandaag, de eerste twee een dag na elkaar jarig en de tweede twee ook :lol: Maar goed, dat kan nog steeds als je voor 5 juli gaat :thumbup: Succes met de laatste loodjes!

Net zoals bij elke ‘oudejaarsavond’ van mijn kinderen (de avond voor hun verjaardag) kijk ik met ze het fotoboek van hun eerste jaar door en vertel ik hoe het was. Zo ook nu met Rijn, voor de eerste keer. Waar ik alleen even geen rekening mee had gehouden waren de foto’s van haar met mijn omaatje. Ik heb van elk kind een foto met haar. En dan komt het besef dat die foto er met mijn zoon niet komt… Dus ik schoot vol. (ze is vorig jaar november overleden) Zegt Marijn: ‘Maak je geen zorgen, mama’ Drie jaar… Zucht… :inlove:

Spannend Marion, jammer dat t niet doorzette dan maar overmorgen hoor :pray: :hug: :-

Wat super mooi en speciaal dat je dat doet met de kindjes :inlove:

Ach wat lieffie ook :inlove: Zo schattig als de kindjes zich over je ontfermen :slight_smile:

Maar uh je mag wel extra lang genieten van je laatste zwangerschsp hihi. :shifty: :mrgreen:

Succes met echt de allerlaatste loodjes! :hug: :-

Gefeliciteerd met M.arijn haar verjaardag!! :inlove: :dance: :hug: :-*

Gefeliciteerd met Marij.n d’r verjaardag! Onze moppies worden alweer 3 jaar :shock: Waar zijn die jaren gebleven he?!

Hoe is het nu???

Wat laat jullie ventje lang op zich wachten zeg… :hug:

Tnx meiden!

Ben vanmorgen de slijmprop verloren. Tenminste, dat denk ik, want ik heb zo’n ding nog nooit eerder gezien… Ik ging plassen en zag een vieze bruinige, slijmdrap in mijn inlegkruisje… Nu veeg ik nu en dan nog wat weg na het plassen.

Vanmiddag in de klamme buitenlucht gezeten. Bleh. Gelukkig ging het bezoek na anderhalf uur weer naar huis. Strakkies komen mijn ouders nog even en om 19:00 uur laat ik het maar weer los. Mocht het dan voorzichtig beginnen dan is het wel na 0:00 uur voordat ie er is.