onderwijs voor hoogbegaafde kinderen

:lol: :lol: er zijn hier vast wel mensen op het forum die je wel heel serieus nemen hoor :lol: :lol:

@mamaartje wrote:

:lol: :lol: er zijn hier vast wel mensen op het forum die je wel heel serieus nemen hoor :lol: :lol:
vast ja :dance:

Ach een echt hoogbegaafd iemand had in elk geval de moeite genomen om de photobucket waarmee ze eerder belazerd heeft niet weer te gebruiken…

TOch msbs? Of moet ik Vlademira zeggen?

Ik heb op Vlademira gegoogled en kwam uit op een zwangerschapspagina waar ze word beschuldigd van het gebruiken van andermans foto’s voor een zwangerschapstest, bést interessante leesstof dat topic moet ik zeggen.

Iemand haar hyves ook al gezien? Allemaal foto’s en filmpjes van een liggende baby, zie niks lopen of zitten (en heb het over véél foto’s) :lol:

@ Madre: ja, ze heeft inderdaad aandacht nu maar wel van het soort waaruit duidelijk blijkt dat wij hier niet op jokkebrokken zitten te wachten :wink:

Ik had het ook gevonden Mellie.

Eerst typte ze daar als Vlademira en toen heeft ze daar de boel bedonderd.

De meiden daar zaten er niet op te wachten en hebben haar het topic ‘uitgezet’ of iig wilden niet meer met haar praten.

En wat deed vlademira…die maakte een andere account aan en praatte gewoon weer verder met die meiden alsof er nooit wat gebeurd was.

@Mellie wrote:

Ik heb op Vlademira gegoogled en kwam uit op een zwangerschapspagina waar ze word beschuldigd van het gebruiken van andermans foto’s voor een zwangerschapstest, bést interessante leesstof dat topic moet ik zeggen.

Iemand haar hyves ook al gezien? Allemaal foto’s en filmpjes van een liggende baby, zie niks lopen of zitten (en heb het over véél foto’s) :lol:

AMEN :clap:

Dat had ik dus ook al ontdekt, vandaar mijn eerdere opmerking :wink:

Maar ook daar was ze zo dom dat ze verder ging met dezelfde photobucket. Hoogbegaafd? My ass… Hoogstens aandachtsgeil…

Ivan geeft tenminste aan als hij zijn maar 1 sok aan heeft :mrgreen: :mrgreen:

Voor een link met het bewijs dat ze daar loog kan je een pb sturen, ze geeft het daar toe haha.

Ik ga gelijk Ruudje even een pb sturen…weg met leugenachtige meisjes hier :evil:

@Mellie wrote:

Voor een link met het bewijs dat ze daar loog kan je een pb sturen, ze geeft het daar toe haha.

Ik ga gelijk Ruudje even een pb sturen…weg met leugenachtige meisjes hier :evil:

:clap: Chapeau Mellie!

Ik heb idd via Google (handig zo’n zoekmachine) ook van alles gevonden. Zwangerschapspagina oa…

@Flieniemama wrote:

@Mellie wrote:

Ik heb idd via Google (handig zo’n zoekmachine) ook van alles gevonden. Zwangerschapspagina oa…

Idd, zwangerschapspagina :angel:

Mellie ik zou nog wel een pbtje van je willen.

Kijken of we dezelfde informatie vonden.

@Mellie wrote:

@Flieniemama wrote:
@Mellie wrote:

Idd, zwangerschapspagina :angel:

Zelfs op het internet is het tegenwoordig onmogelijk om een leven te verzinnen… Ach ja, some people just never learn!

T staat bomvol met van alles…

alleen op Mvj25 nog net niet :wink:

die had ze nou net nog niet gevonden

wel grappig want op andere fora woont ze in Ter Apel :shifty:

@joseetje wrote:

Mellie ik zou nog wel een pbtje van je willen.

Kijken of we dezelfde informatie vonden.

Je kunt ook googlen op vlademira/msbs/Michelle Super… Kom je ook genoeg tegen en elke keer weer een ander verhaal, maar wel dezelfde persoon :roll:

Ja maar Mellie zei dat ze had gevonden dat ze toegeeft dat ze gelogen had.

Ik heb genoeg info gevonden, maar ik heb geein zin om 200 pagina’s door te spitten.

Niet dat dat andere info brengt, ze liegt dat is eigenlijk alles wat er uitkomt.

Oeh, als je doorleest in dat nod topic komt er ook nog eens uit dat ze haar ontmaskeraar ook nog eens bedreigd heeft via pb :roll:

Jose, je krijgt zo pb :-*

Dames…

Een groot deel van deze info was ons alreeds bekend.

Zolang iemand hier echter niet iets echt verkeerds gedaan heeft kunnen wij geen actie ondernemen.

Uiteraard hebben ook wij onze vraagtekens bij HB op deze leeftijd maar het door msbs geposte in dit topic is echter niet in strijd met de regels…

Needless to say, dat wij dit (topic) en deze gebruiker wel in de gaten houden. :wink:

ik was idd via haar photobucket al op heeel veel foto;s gestuit… immers met een photbucketlink kun je (als je de laatste serie weghaalt) op haar eigen account komen…

En zwangerschapspagina hier ook al volledig gelezen

Arme maandmama;s waar ze meeschrijft… je krijgt altijd zo;n naar gevoel van zo iemand!

@tantetoe wrote:

ik was idd via haar photobucket al op heeel veel foto;s gestuit… immers met een photbucketlink kun je (als je de laatste serie weghaalt) op haar eigen account komen…

En zwangerschapspagina hier ook al volledig gelezen

Arme maandmama;s waar ze meeschrijft… je krijgt altijd zo;n naar gevoel van zo iemand!

Ze schrijft dus bij ons mee bij de maandmama’s en vanaf het begin zat het me al neit lekker… Maar idd, photobucket is makkelijk uit te spitten enzo… Ben benieuwd of ze nog terugkomt eigenlijk… :think: