onderwijs voor hoogbegaafde kinderen

Op haar hyves, zie ik gewoon een moeie baby in de box liggen spratelen met zijn beentjes.

@Guusje wrote:

Kijk hier maar eens:

http://www.leonardoschool.nl/

Ik neem aan dat die 8 maanden een typefout was :shifty:
daar ligt mijn euvel…daar had ik op heen gemoeten vroegah toen ik klein was :wall:

Zo wat een verhaal hé … :o

Ze wilt aandacht en die krijgt ze nu volop :thumbdown:

Ja Vic dat is zo maar niet de aandacht die ze graag wou, het is aandacht waar ze waarschijnlijk niet blij mee zal nemen… Tja weer mensen die haar doorhebben.

@msbs wrote:

http://i366.photobucket.com/albums/oo109/vlademira/P1010048Small.jpg

foto gemaakt op 17-07-08
dan is ie nu toch 9 maanden :think: :think:

weet je ik geloof niets van dit verhaal.

Stein is ook redelijk voorlijk maar "ze"kunnen hem niet testen doordat hij daar te jong voor is

Dames, vandaag heeft Ruud al meerdere keren gezegd dat we de topics in de gaten houden.

Het siert jullie niet dat jullie je op zo’n manier gedragen en als beheer accepteren we zulke reacties niet op dit forum.

Wees zelf de meest wijze!

Wanneer je niet netjes kunt reageren, dan verzoeken we je om dan niet te reageren. Reacties die volgens ons niet door de beugel kunnen worden direct verwijderd. Voor verdere consequenties verwijzen we je naar de forumregels en met name deze:

Het is niet toegestaan om topics te openen of berichten te plaatsen waarin personen, al dan niet zijnde gebruikers, bewust worden beschadigd, vernederd, in een kwaad daglicht worden gesteld, vals worden beschuldigd of op welke manier dan ook ernstig benadeeld kunnen worden. Topics van deze aard zullen zonder enige melding vooraf worden gesloten en verwijderd. Dit zelfde geldt voor het ongewenst plaatsen van persoonlijke informatie en/of foto’s van een ander. De desbetreffende topicstarter of berichtplaatster zal een, al dan niet permanente, ban kunnen worden opgelegd.

@msbs wrote:

@stillewater wrote:
msbs, ben je zelf ook hoogbegaafd, omdat je zei dat je zelf gepest bent?

ik zit er tegenaan mijn iq is hoger dan gemiddelt en intereseer me in heel andere dingen dan de meeste mensen vooral wetenschappelijke dingen

In ieder geval blink je noch uit in spelling, noch in onderzoeksdrift…

En met 8 maanden is er echt nog niets te zeggen over “hoogbegaafd” hooguit over een ontwikkelingsvoorsprong. Of er sprake is van een hoge intelligentie is pas met een iq-test te meten en dan nog weet je alleen of een kind een hoog leervermogen heeft. Of het ooit tot hoogbegaafde prestaties zal komen hangt van VEEL meer factoren af.