Olifantje op komst - ja!! baby olifant is 1-11 geboren

ohhh heb ik het nou gemist! ik kom er niet op nu

je hebt het nog niet gemist hoor, ze is nog steeds bezig

De server is overbelast aan het raken vanwege de drukte (staat er nu ook op d.m.v. een melding), ik kon er ook al even niet meer op (ook niet via ‘geen beeld’)… Nu wel weer even, maar het hapert wel een beetje.

Ze is nog steeds vol in de weeën, de kleinere olifant slaapt.

Je kan nu ook nog maar 5 minuten per keer kijken melden ze, omdat het zo druk is dat iedereen zo een kans kan krijgen om even te spieken.

klopt ik kon nu net wel kijken!



ik gun iemand anders mijn 5 minuten kijktijd wel…vind het helemaal niet leuk om te zien nu :oops: het idee dat ze nu pijn heeft vind ik echt vervelend…(misschien is mijn eigen bevalling nog te vers in mijn hoofd haha)



hoewel ik de geboorte zelf wel zou willen zien, misschien later terug te kijken op youtube ofzo

Heb nu ook even beeld. Maar ahh wat sneu zoals ze daar staat.



Hoelang zou het nog duren ?

Ik heb zo’n voorgevoel dat er morgenochtend een baby-olifantje is.

Ik kan er overigens nu ook niet meer op…

Ik ook weer niet :(… Duik mijn bed lekker in, en morgenvroeg indd vast een lief babyolifantje :slight_smile:

Vind het ook wel sneu, ze kan gewoon geen stap verzetten of ze krijgt weer een nieuwe wee. Lijkt wel of ze af en toe aan het meepersen is. Zakt door haar achterpoten, gaat in halve zitstand, en lijkt dan stil mee te drukken.

Ik hoop voor haar dat het niet lang meer zal duren…

Nog geen olifantje te zien, ze staat wel zielig heen en weer te schudden :frowning: Hoop voor dr dat het snel gebeurt en goed gaat!

als ik het gastenboek lees is ze geboren

7 uur en nog steeds niet… Vraag me af of het wel goed is. Lijkt wel of het niet wil komen, klem zit. Kan ze niet geholpen worden ? Zo staat ze al vanaf dinsdagavond, zonder slaap of wat…

@doglover wrote:

als ik het gastenboek lees is ze geboren




Nou ik zie haar nog exact zo wiegen als met de weeen, ook geen beeb bij haar… Links achter, cam 1.

Als je de tweets leest van de dierentuin geven ze aan dat het geboren is om 5 uur, maar ik zie niets hoor. Ze staat nog steeds te schudden en wiegen.

Echt zielig, dit duurt heel erg lang.

ik kan de kleine ook nog niet vinden, maar tweet is van dp zelf, lijkt me niet dat ze het er dan zomaar op zouden zetten, maar heb mn laptop weer aan en maar kijken tot we de kleine gevonden hebben :mrgreen:

in het gastenboek vroeg ook al iemand of ze geen tweeling kon krijgen omdat ze zo staat te wiegen, dacht wel dat ik een kleintje erbij zag via de webcam

jaa, heb m nu ook gespot! :inlove: ligt helemaal weggestopt in het hoekje en mama staat er steeds voor

Jaaaa, het is er ! Wat een schatje, wat een mini ! Wel balen dat ik het gemist heb, heb 3 x gekeken vannacht, en dan toch nog gemist.

ze doet nog wel steeds hetzelfde als gister de hele dag

aah ik zag de babyolifant! :inlove: