Olifantje op komst - ja!! baby olifant is 1-11 geboren

Is ze nou bezig ? :shock:

Ze is nou wel héél raar/ritmisch bezig, en er lijkt wat uit te hangen… :shock:

Ze is wel bezig met de weeen opvangen. Maar dat tussen haar benen dat is zeg maar de geboortekanaal waar de kalf straks langs gaat. Je moet letten op verdikking bij haar staart en dan kan het ineens snel gaan.

:frowning: ik kom er niet meer op…blijkbaar is het over bezet of hebben ze de cams tijdelijk uit gezet?

O wacht, als ik op geen beeld klik zie ik haar wel

Er zijn problemen met de servers. Ze zijn ervan bewust en hebben ook wat eraan gedaan maar ik denk dat het gewoon komt omdat iedereen wilt kijken :slight_smile:

heb haar inderdaad ook al een poosje echt gevolgd en idd sinds gisteravond al zo bezig.



Kina heeft gisteravond nog wel even liggen slapen, maar dat is niet lang geweest inderdaad. Ach, is ze lekker rustig als beebje er straks is :mrgreen: . Hoop voor Indra dat het niet lang duurt op deze manier, word er al moe van als ik er naar kijk! (ja ik heb makkelijke bevallingen gehad :shifty: ).



Maar goed, blijft nog even spannend dus :inlove:

(word toch wel weer een nachtje slecht slapen voor mij, dus via mobiel maar kijken weer vanacht)

Ga hier waarschijnlijk ook weer de nacht doorhalen idd. Vind het wel spannend.



Hoop dat Kina slim is en nu toch paar uurtjes slaap pakt. En voor Indra hoop ik maar dat het niet al te lang meer gaat duren.



Weet niet hoe dat in het wild gaat… duren de bevallingen daar ook altijd zo lang? :shifty:

ik kijk nou pas weer na vanmorgen, maar er is duidelijk verschil in haar gedrag. vanmorgen stond ze echt heel rustig mar nu lijkt ze echt wel weeen te hebben.

ja en zo is ze dus de hele nacht geweest en al verschillende keren vandaag. Soms idd even rust, even bijkomen blijkbaar en nu weer druk druk!

ben echt benieuwd!! zou het best zo via de webcam live willen zien. jammer alleen dat je niet weet hoelang het gaat duren…

heb m gewoon standaard aan staan op laptop nu :mrgreen:

Ik vind het zo sneu voor Indra… Ik heb echt met 'r te doen…

ja vind het ook best wel sneu, maar ja…ze moet er ff doorheen he.



op mn laptop wil alleen de cam niet meer opstarten, nu wel weer ff via mobiel, dus af en toe afwisselen maar. Merk wel dat het druk is op de site, loopt vaak vast enzo

lees nu net dat je er elke 5 minuten afgegooid word zodat iedereen kans heeft, maar het is jammer dat het zo lang duurt voor je er wel weer op bent … :frowning:

inderdaad erg jammer, maar wel begrijpelijk

Het lukt me nu helemaal niet meer om beeld te krijgen :?

hier ook niet :frowning: erg jammer!

inmiddels wel weer beeld hoor!

hier nog steeds niet.

ik nu ook weer ff