Olifantje op komst - ja!! baby olifant is 1-11 geboren

Ahh geweldig filmpje indd :thumbup: :inlove:

volgens mij is het begonnen!! :inlove:

Volgens mij ook :mrgreen:

ze is lekker onrustig ben benieuwd of het gaat gebeuren vannacht

wel jammer dat je niet in kan zoomen :slight_smile: maar zie morgen wel of de kleine er is, hoe graag ik het ook geboren wil zien worden.

:inlove: wauw! Het lijkt er inderdaad wel op dat ze bezig is met de bevalling.

Hoe lang duurt zo’n olifantenbevalling eigenlijk gemiddeld? ( :silenced: hopelijk voor de mama niet net zo lang als de dracht :wink: )

Maar ook ik merk morgenochtend wel of de kleine geboren is; het is bedtijd!

Ik hou het ook niet meer vol… morgen hopelijk in het journaal…

Spannend. Ik zag nog geen baby of heb ik iets gemist. Op de cams is het weer rustig op dit moment.



update: niet rustig op de cams. Ik kijk nu naar de schoonmakers. Erg interessant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ze is erg onrustig!

Ze is inderdaad nog steeds onrustig. Ben echt benieuwd zeg

Zeker erg onrustig echt heel anders dan eerst.

ja, onrustig hè. Heel hard wiebelen en met die slurf heen en weer.

vanmorgen was ze toch echt enorm rustig.

vanaf een uur of half 9 stond ze steeds enorm te wiebelen en met de slurf te zwaaien enzo

Het is erg druk op de site… :wink:

Jeetje ze is indd erg onrustig, plaatsen ze nergens een update ?

Ze is pas halverwege november uitgerekend, maar omdat haar eerdere twee jonkies een maand te vroeg kwamen, hadden ze dit ook nu gedacht.



Het kan dus elk moment gebeuren, maar ook nog twee weken duren.



Wel leuk om zo mee te kunnen kijken.

De olifant met dat zand op de rug, is dat de mama in spé?

yep

Ze zit nu al een behoorlijke tijd met haar kont tegen zo’n boom te schuren (en hard ook). Misschien weeen, tegendruk ? :mrgreen:

Ze is al 16 uur op deze manier bezig. ben dr al aan het volgen sinds gisteravond en halve nacht wakker geweest. Ze zijn zelfs vandaag ook niet buiten geweest. Kina heeft volgens mij zelfs ook nog steeds niet geslapen net als Indra.