Olifantje op komst - ja!! baby olifant is 1-11 geboren

Ja dat is gewoon helemaal leuk!! :inlove: hoef ik er ook niet naartoe :wink: hahaha

Alhoewel er nu niks meer te zien is…ze zijn even uit beeld :frowning:

Ze kunnen ook naar buiten. De webcam staat binnen

is het al geboren?

ik weet het niet,

ik zie nu alleen het kleintje staan…

vraag me af hoe lang het echte bevallen van een olifant zal duren :think:

Is die grote olifant die nu in beeld is altijd zo onrustig?

Geloof ze het moeilijk begint te krijgen, of zie ik dat verkeerd??

Heb nog nooit een olifant met weeen gezien :mrgreen:

normaal is ze niet zo onrustig nee…



zit nu op cam 1 te kijken naar Indra. Dochtertje is weer eens uit beeld :wink:

Zo onrustig was toendertijd Saar ook, de neushoorn…

Lees net in gastenboek dat ze zo onrustig was omdat de verzorgers er liepen en dan weet ze dat het avondeten eraan komt. Nu is ze ook lekker aan het eten geloof ik.

Ja nu is ze ook wat rustiger inderdaad :lol: Het enige dat nu nog beweegt is haar staartje

heb toendertijd de bevalling van het olifantje in de antwerpse zoo zitten kijken, complete nacht wakker gebleven, uiteindelijk ging het zo snel nog dat we het bijna misten. Maar het was gewoon heel speciaal om mee te kijken. :inlove:

Op webcam 1 is duidelijk een olifant + jong te zien. Is dat de zwangere mama? :mrgreen:

ja, dat is de zwangere olifant. Maar ik vind dr nog vrij rustig hoor, dus denk niet dat er vanacht nog wat gaat gebeuren.

Is het nog niet geboren dan? Zag toch een week of twee geleden al een verzorger in een hangmat bij de olifanten slapen.

toevallig stond er vandaag een nieuw blog op de site en de olifant is schijnbaar nog niet bevallen.



Maar wil je nou weten hoe zo’n bevalling eigenlijk gaat? Ik heb een mooie filmpje op Youtube gevonden. Erg ontroerend.



wauww…idd heel prachtig! ik begreep haar gevoel ook gewoon helemaal.

heel mooi filmpje erg ontroerend ook

bijzonder dat zo’n moeder olifant meteen weet wat ze moet doen om de baby aan het ademen te krijgen. Erg gaaf om te zien he. En dan zo wankel op de pootjes :inlove: :inlove: :inlove:

Op camera 1 ligt er al een hele tijd eentje op de grond… Zou ie slapen ?

Wow mijn eerste indruk over dat filmpje was heftig ! Maar dat ging op den duur over naar wat ontroerend :inlove: