Olifantje op komst - ja!! baby olifant is 1-11 geboren

Wij hadden net een chat op facebook met onze maandmama’s en daar ging het over de baby olifant die op komst is in Dierenpark Amersfoort.



Hier de link met webcams waar je het wonder live kunt volgen:

http://www.babyolifantje.nl/webcam-1

Zie het… heb op cam 2 geklikt.

leuk!

waarom ligt ze nu op de grond…?

zo slapen ze (las ik net op site)

En is dat nou het baby olifantje dat op de moeder zit??

nee want toen ze eerder op avond nog rechtop stond kon ik duidelijk zien dat haar buik heel dik was.



Maar goed, zo te zien slapen ze nu bijna allebei.



Ga afentoe maar even met pauze kijken :slight_smile:

Ow wauw… Ook maar even in mijn favorieten zetten. Heb ik toendertijd met de neushoorn ook gedaan en heb de hele bevalling toen live meegemaakt via de webcams. Zo gaaf om te zien.

Er is nu toch echt duidelijk een kleintje aan het meewandelen :mrgreen: Was die er al ?

Wat verslavend!

Dat kleintje schijnt een jong te zijn dat er al was als ik het goed heb begrepen.

O jammer, de livecams doen het niet op mijn werk. Vanavond maar weer kijken.

Zo ik ga ook maar ns kijken. Is het al geboren trouwens? Ze staan helemaal in het hoekje nu, je ziet bijna niks haha.

Zoals ik het lees is die jongere olifant haar eerste kind en word dit de tweede.

Zit ook even te kijken…wat gaaf hé dat ik hier in het hoge Noorden zit en live een olifant kan zien die in Amersfoort staat :mrgreen: :mrgreen:



Zie er trouwens maar eentje rondlopen en geen kleintje :think:

aaah nu zie ik de kleine… :smiley:

Die had zich verstopt.

Ja lief he, die komt steeds even bij zijn moeder kijken.



Nou, ze zijn allemaal uit beeld :?

De bevallende olifant heeft Indra

dr dochter heet kina en dan staan in een ander verblijf nog oma war war en tante mimi :inlove:



Gezellige boel zo :mrgreen:

ze zijn even ontbijten denk ik haha helemaal uit beeld!

leuk om gewoon af en toe te kijken zo!

@Nikita wrote:

Zit ook even te kijken…wat gaaf hé dat ik hier in het hoge Noorden zit en live een olifant kan zien die in Amersfoort staat :mrgreen: :mrgreen:




prachtig hé!