Oktoberstopsters 2008 deel 1. We gaan ervoor!!

Sarah welkom hier!!



Ik wilde even snel zeggen dat ik een weekje niet kom buurten op het forum. ik ga een weekje weg.



tot volgende week dan maar!

Hoi meiden,



Hier weinig te melden. Zit in mijn laatste ongidagen. En laatste clomid-dagen…nog 1 en dan hebben we dat ook weer gehad.



Weekend was beetje vreemd…ik was zaterdag en zondag mijn stem kwijt. Kon bijna niet praten. Gelukkig gaat het nu weer beter.



Liefs

Bedankt meiden dat ik hier mee mag schrijven.



Ik ben een uurtje geleden ongesteld geworden (onttrekkingsbloeding natuurlijk, maar goed, voor mij toch een “begin”).



Ik ga maar vast een banner aanmaken, en stel hem in op 28 dagen.

Normaal gesproken (als ik niet aan de pil ben) heb ik een hele hardnekkige cyclus van 28 dagen, zelfs na MK’s (1 cyclus wat meer dagen en dan weer 28 ) en bevalling.

Maar goed, we zien wel hoe lang het deze keer gaat duren voor de cyclus regelmatig is :wink: .

@Ke wrote:



Laura, thanx meis, je bent een lieverd! Maar dat wist je al toch? :wink: Enne… kom maar op met die hcg’tjes (al denk ik niet dat je er nog veel hebt, aangezien je maar een dag voor mij bevallen bent en ik toch echt alweer een negatieve test had vorige week :wink: )! :dance:

xHeske




Weet ik hoor!!! :wink:



x

Hoi meiden,



Ik kwam weer even snuffelen, maar ik zie dat we maar heel langzaam groeien. Zal oktober geen pupulaire maand zijn? :think:



Welkom Sarah, ook ik kan niet wachten op weer een klein hummeltje in huis te hebben ( al is het voor mij nog niet zo heel lang geleden!) Een vriendin van mij is vorige week bevallen van een zoontje. Dan pas heb je door hoe snel het eigenlijk allemaal gaat! Milan leek wel een reus :smiley:



Ik heb je verhaal gelezen Heske en heb er geen woorden voor. Ik heb bewondering voor je en vind je erg sterk. Het zijn trouwens twee prachtige meiden!



Fijne vakantie Ilze!



Vandaag ben ik druk geweest met het regelen van milan zijn verjaardag. We vieren het zaterdag en zondag en krijgen denk ik bij elkaar wel 50 man. Vandaag dus maar alvast een deel van de boodschappen gehaald, hoef ik straks niet alles in 1 keer te halen.



Ik ga nu lekker naar bed! Weltrusten.



:zzz:

Oh Miek, wat heerlijk he, zo’n 1e verjaardag! Ik vond dat zooooo speciaal! :inlove: Sterre’s 2e verjaardag is helaas helemaal naar de achtergrond geschoven door wat er met Lente* gebeurd is. We hebben het gewoon gevierd hoor, want toen leek alles goed met Lente* (had de dagen ervoor wel ctg’s gehad, maar ben weer naar huis gestuurd omdat het er uiteindelijk goed genoeg uitzag :cry: ), maar als ik eraan terugdenk, merk ik dat ik alles vergeten ben, en dat ik me ook een beetje rot voel dat wij feest aan het vieren waren terwijl Lente* ondertussen voor haar leventje lag te vechten :cry:

Maar goed, Sterre’s 3e verjaardag moet gewoon weer groot feest worden, en hopelijk hebben we dan een kersvers beebje erbij! :pray:



Sarah, hoop dat je cyclus snel regelmaat gaat vertonen! Ikzelf heb ook een vrij hardnekkige cyclus geloof ik, dus ben benieuwd hoe lang het nu zal duren voordat er weer logica in zit. Vanmorgen was m’n temperatuur weer gestegen, dus ben benieuwd of ie nu wel hoog blijft en ik dus een eisprong heb gehad… :pray:



xHeske

Hallo allemaal!



Graag zou ik met jullie meeschrijven. Ik zal me even voorstellen:

Ik ben Babet, getrouwd met Rick en mama van een prachtige zoon van twee: Tim.



Ben een paar maanden geleden gestopt met de pil. Eerst even ontpillen, toen een vroege miskraam gehad en nu voor het eerst echt aan de klus!



Vind het allemaal, net als drie jaar geleden, weer heeeeeel spannend!



Groetjes Babet

O jee, hoe krijg ik die mooie balkjes goed onder mijn bericht?

Babet, welkom hier!!! Gezellig, weer een nieuwe oktoberstopper, het gaat vast helemaal goed komen met die cluppie! :mrgreen:

Die banner onderaan je berichtje… linkje kopiëren en in je profiel in je bijschrift plaatsen, maar volgens mij heb je dat gedaan, zo te zien :think: Geen idee wat er dan mis is gegaan :think:



Hier komt zometeen de begrafenisondernemer nog langs, en ik zit er tegenaan te hikken. Weet niet zo goed wat ie nu eigenlijk nog komt doen, en ik heb net ff een gezellige middag met Sterre, met m’n verstand op nul… Maar ja, we moeten maar weer even doorbijten :?



xHeske

Welkom Babet, weet inderdaad ook niet zo goed waarom je banner niet lukt.



En Heske, hoe was het met de begravenisondernemer? Hopelijk viel het mee.



Weten jullie of foliumzuur ook bijwerkingen kan hebben? Kan er niets over vinden op internet, maar krijg er verschrikkelijke hoofdpijn van. En een raar soort pijn aan mijn gezicht. Ben twee dagen geleden ermee gestopt en het is over. Heb vandaag maar een ander merk gekocht kijken of het daar aan ligt. Misschien is het wel gewoon toeval geweest, maar vind het heel raar.



Nog twee weken en dan lekker op vakantie! heb er zin in! :dance:

Oe sjips, foliumzuur! Daar had ik nog niet eens weer aan gedacht :wall: Heb het volgens mij nog in huis dus ga het zo meteen maar even tevoorschijn halen… Goed dat je erover begint Miek!

Maarre… geen idee of het bijwerkingen kan hebben eigenlijk, ik heb er zelf iig geen last van gehad, maar ja, dat zegt ook niet alles. Ben benieuwd of je er met een ander merk geen last van krijgt.



Gesprek met de begrafenisondernemer was een beetje duf eigenlijk. Wij wisten niet goed wat hij nog kwam doen, en hij wilde weten hoe het ging, maar op de één of andere manier heb ik totaal geen behoefte om het daar met hem over te hebben. Even nog over de crematie gehad, of het was zoals we wilden (ja dus, gelukkig wel) en verder de rekening even doorgenomen. En we krijgen een foto van Lente* op canvas, dat vond ik wel echt super, mooi gebaar en mooi aandenken voor ons :vlinder:



Ik heb nog steeds geen idee waar mijn cyclus nu mee bezig is… Heb sinds gisterenavond ongi-buikpijn (en flink ook :? ) n m’n temperatuur was weer wat gedaals, maar is dus maar 1 dag hoog geweest, dus slaat ook nergens op, zal wel toeval geweest zijn. Maar goed, zou me niks verbazen als ik dus wel 1 dezer dagen ongi ga worden en dat het bloedverlies van vorige week gewoon een tussentijdse bloeding is geweest omdat mijn bm misschien nog wat opgeruimd moest worden. Maar heb dan denk ik geen eisprong gehad, of misschien ben ik te laat begonnen met temperaturen (halverwege m’n ‘cyclus’, dus misschien net ná de eisprong, zou ook zomaar nog kunnen :roll: :lol: ). Blijft afwachten dus…



xHeske

Goedemorgen dames :smiley:



Heske; getsie, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zat te wachten. Maar goed, je hebt het weer achter de rug.



Hier natuurlijk nog niks te melden, dag 3 van de menstruatie.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat mijn cuclus op regel is.

Bij mijn zoontje was ik al een jaar ofzo niet meer aan de pil voordat we “voor het echie” gingen, en ik weet niet meer hoe lang het duurde dat mijn cyclus toen normaal was.



Ik ga wel even temperaturen (bij mijn zoontje was ik 3 keer de 3e ronde zwanger (2 x MK), dus dat heeft bij mij zeker wel zin :wink:

Vanochtend 37.0, vreemd, voor mijn zwangerschap was het altijd 36.4/36.5 ongeveer en na de eisprong pas 37.0/37.1

Maar misschien komt dat nog van de pil? Ik weet het niet eigenlijk.

Naja, we zien wel…

Hoi meiden, ff een berichtje namens Yvette (Miffy)… niet zo’n leuk nieuws, ze heeft namelijk nog geen goedkeuring van de internist :frowning: Ze moet in december weer terug en dan kijken ze weer verder. Ze komt dus voorlopig niet hier meekletsen helaas :frowning:



Sarah, da’s best hoog dan idd, je temperatuur. Bij mij is het steeds tussen de 35.5 en de 36.2 :think: Ik ben tot nu toe ook steeds binnen 3 maanden zwanger geworden (1e keer 2 1/2 maand na verwijderen spiraal dus 2e serieuze ronde, 2e keer direct na een maand al maar werd mk en 3e keer was 2e ronde na mk al), dus zou best teleurgesteld zijn als het nu lang gaat duren, al weet ik natuurlijk best dat die kans er wel inzit :eh: Konden we maar vast in de toekomst kijken he… :wink:



xHeske

Sterkte Yvette, hopelijk krijg je in december wel groen licht! Dan duurt wachten lang…



Dus jullie zijn al aan het temperaturen? Ik ga dat denk ik niet doen. Was met mijn zoontje de eerste ronde zwanger. Ben na hem ook nooit meer met de pil begonnen. Dat scheelt, hoef nu niet te ontpillen en mijn cyclus is keurig elke maand 28 á 29 dagen. Wat helemaal mooi is, is dat ik mijn eisprong kan voelen. Ook die is precies elke maand rond dezelfde dag. Mag dus niet klagen. Ik zie wel wat er gebeurt, duurt het lang dan ga ik wel temperaturen.

Konden we inderdaad maar even in de toekomst kijken! Hopelijk is het bij ons allemaal snel raak!

Hallo meiden, dit is mijn eerste berichtje op dit forum. Ik zou graag met jullie mee willen aftellen. Ik ben ook gestopt met de pil. Ik weet nog niet precies wanneer mijn nod is.



Ik zag dat er al een paar mama’s zijn met kindjes van 2, ook wij hebben er een. Dit zou dus mijn tweede zwangerschap zijn. Spannend allemaal hoor. Ik hoop dat we snel zwanger zouden zijn.



Ik ga nu even verder lezen op dit forum wat er allemaal nog meer geschreven wordt.

Hope, welkom hier! :dance:



Miek, ik ben nu vooral aan het temperaturen om wat inzicht in mijn cyclus te krijgen, omdat die nog van slag is door de vorige zwangerschap. Het is nu allemaal wat minder ongedwongen dan bij de vorige keren helaas. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het doodeng vind om weer zwanger te worden, maar ik kijk er aan de andere kant ook heel erg naar uit… dubbel gevoel allemaal, maar daar zal ik nu maar ff niet verder over uitwijden :wink:

Hope, welkom!

Leuk, jij dus ook voor de tweede.



Heb net nogmaals geprobeerd mijn banner aan te passen. Mocht het nou nog niet goed zijn, dan zal ik er maar eens een berichtje aar de moderators aan wagen.



Hier gaat alles zijn gangetje. Meneertje slaapt nog heerlijk en dat biedt mij even de gelegenheid om dit forum door te spitten. Met een actief mannetje en een baan heb ik daar namelijk niet veel tijd voor.



Groetjes Babet

Hallo allemaal,



Welkom nieuwe mensen!!!



Een aantal van ons zijn inderdaad aan het temperaturen, maar volgens mij komt dat ook door de achtergrond van bepaalde mensen.

Ik doe het bijvoorbeeld omdat ik helemaal geen ei (geen goede iig) bleek te hebben. Nu slik ik hormonen en nu heb ik wel een ei!!! Joepie, dus vandaar dat ik bv temperatuur.



Het wachten op mijn ei is aangebroken. We moeten/mogen maar weer eens flink aan de klus :eh:



Komen er al NOD’s aan???





Liefs

Jaaaa Babet, mooie banners! :thumbup:



Wat lekker dat Tim zo lang uitslaapt, is dat altijd zo? Sterre is vaak al tussen 5 en 6 wakker :? , maar vandaag ook lekker tot 7 uur geslapen :dance: Voelt echt als uitslapen, erg he :doh:



Lekker weer vandaag, dus vanmiddag eens een eind fietsen of ff naar de kinderboerderij met Sterre. Verder weinig verplichtingen vandaag, werk is bijna af, moet alleen nog even een nieuwe medewerker in het personeensdossier invoeren, en huishouden is aan kant, dus vandaag lekker quality time met m’n meissie!



xHeske

Newbe, volgens het lijstje komt mijn nod eraan, maar weet het dus niet zeker omdat mijn cyclus een beetje (erg) rommelig is. Is sowieso nog niet erg spannend, want denk dat ik nog geen eisprong heb gehad, en we hebben afgelopen weken juist enigszins geprobeerd om níet zwanger te raken, dus het is meer de vraag wanneer ik ongi ga worden en niet óf ik ongi ga worden :wink: