Oktoberstopsters 2008 deel 1. We gaan ervoor!!

He Heske,



Ja, meestal slaapt ie wel zo lang. Ligt er 's avonds tussen zeven en acht in en dan tot de volgende ochtend. Geen klagen hier wat dat betreft!



Hij staat nu naast me te drammen dat ie NU naar beneden wil om te kleuren. Zal dus maar gauw meegaan.



Fijne dag allemaal!



Groetjes Babet

welkom Hope!



Nu snap ik het van het temperaturen, sorry had ik niet helemaal begrepen. :oops:



Hier heerlijk gewerkt vandaag, ben wel helemaal gaar nu, ga dus straks lekker vroeg mijn bed in.



Heerlijk dat Tim tot 8 uur slaapt Babet,

Milan is elke ochtend tussen 6 en 7 wakker en helaas slaapt hij ook nog niet elke nacht door. Heb het inmiddels maar geaccepteerd, tegen de tijd dat hij 10 is zal hij wel een keertje doorslapen :smiley:

Maar 5 uur is wel erg vroeg Heske!



Ik zit nu rond mijn eisprong periode, balen dat ik hem nog niet kan benutten, misschien kan ik mijn mannetje vanavond overhalen? 8)

Vanmorgen dus weer 5.15 uur wakker :roll: Is niet altijd zo geweest hoor, Sterre heeft echt van die vlagen, maar de laatste tijd is het wel heel erg. Tjip staat meestal ook al om 5.30 wakker, dus als Sterre hem dan hoort slaapt ze ook echt niet meer verder. Meestal ga ik dan even bij haar liggen, of leg haar bij mij in bed. Slapen lukt dan niet meer, maar nog lekker ff tutten is ook fijn.



Miek, succes vanavond! :wink: Ga die man van je maar een goed verleiden dan, lijkt me leuk om hier al snel wat zwangeren te zien :mrgreen:



Ik hoop één dezer dagen ongi te worden, want dat zou betekenen dat mijn cyclus wel enigszins regelmaat vertoont. Maar merk er nog weinig mee, dus kan wel eens tegenvallen. Ooooh, ik heb zo weinig geduld he, zou gewoon nú al zwanger willen zijn, ookal is dat nog niet zo best voor mijn lijf…



xHeske

Dag meiden! Ik ben weer terug van een weekje weg. hebben het naar ons zin gehad maar ik ben een halve week ziek geweest. Oorontsteking! AUW! Gelukkig lijkt het nu minder te worden.



wat leuk, 3 nieuwe! Sarah, Hope en Babet, welkom hier! Heb jullie al op het lijstje gezet. hopelijk gaat het allemaal voorspoedig!



Yvette, jammer dat je nog niet mee mag doen deze maand. ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt. :hug: ik heb je van het lijstje gehaald.



:-*

Ow Elize wat balen joh, oorontsteking in je vakantie :frowning:



Ben benieuwd wanneer de volgende oktoberstoppers zich gaan melden, want het blijft rustig :eh:

Hallo allemaal!



Hier alles prima, dag 5 van de menstruatie, duurt lang deze keer.

Naar aanleiding van dit topic; http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=63798 hebben we besloten om deze maand toch maar over te slaan.

Mijn NOD is voor dit maandje dus een OD :wink:



't Is jammer maar het moet maar even, want we willen (door omstandigenheden) het risico van een tweeling zo veel mogelijk uitsluiten, en ik zou me voor m’n kop slaan als ik wel deze maand zwanger zou worden van een tweeling.



Ik schrijf hier trouwens niet zoveel omdat ik niet zoveel te melden heb, maar ik kom wel elke dag even lezen hoor :smiley:

Hai meiden,



Als nieuwkomer lees ik graag met jullie mee en als ik zelf iets te melden hebben, dan zal ik dat natuurlijk ook doen.



Ik ben 32 jaar. Mijn lief en ik zijn een kleine 4 jaar samen en hopen nu op ons eerste kindje. Na 3 cycli (35, 27 en 31 dagen) ontpillen, klussen we deze cyclus geheel anticonceptie-vrij. En wat vaker naarmate m’n ei nadert… :wink: We gaan een spannende tijd tegemoet.



Hopelijk zijn we allemaal snel in blijde verwachting!

Ik heb mijn best gedaan maar het lukt echt niet, heb alles uit de kast gehaald, maar manief wil echt nog deze maand wachten (zucht)

Niets aan te doen, dan maar snel ongi worden :mrgreen:



Welkom Muppet, gezellig dat je erbij komt!



Heb net slingers opgehangen voor het grote feest van morgen, nu eerst lekker slapen,wordt een lange dag morgen!



Weltrusten allemaal!

Miek veel plezier morgen!



Muppet, welkom hier. Ik zal je op het lijstje zetten.



Idd Heske, het lijstje mag nog wel wat langer!! Hopelijk wordt het hier nog lekker druk!

Ik wist niet dat de kans dan groter is Sarah! :think:

Hier ook ronde 1 na gestopt te zijn met de pil

Muppet, welkom hier!!! :dance:



Sarah, je mag ook altijd wel komen melden dat je niets te melden hebt hoor :wink: , wordt het topic tenminste een beetje gevuld :lol:

Ik had er trouwens ook nog nooit van gehoord joh, dat je dan meer kans op een tweeling hebt. :eh:



Jammer Miek, wat kunnen mannen toch ook eigenwijs zijn he! Heel veel plezier vandaag, hoop dat jullie een leuke speciale dag zullen hebben!



Hebben jullie verder nog plannen voor dit weekend? Wij niet echt, gewoon een keertje lekker rustig aan. Tjip moet op zaterdag altijd gewoon werken, dus ik denk dat ik vanmiddag even met Sterre naar het park of de kinderboerderij ga. Morgen gaan we wat klusjes in huis afmaken. En ik ben bezig foto’s in te plakken, liep echt gigantisch achter (heb pas een paar maanden geleden de foto’s van Sterre’s geboorte ingeplakt :oops: ), dus denk dat ik daar ook maar mee verder ga…



xHeske

Hallo allemaal



Welkom muppet



Hier weinig nieuws.



Hupsakeetje waar was je heen? Ik ben al meer dan 4 weken niet helemaal 100% zal wel een virusje zijn.



Deze week zal ik er niet zo veel zijn omdat ik heel druk moet leren voor mijn tentamens. Ik doe nl een deeltijdstudie…

En het is ook nog eens klusweek dus druk druk :wink:



Zal wel met jullie meelezen hoor!!!



Liefs

Haha, flink aan de klus dan Newbe! :dance:



Ik zou vandaag ongi moeten worden, in theorie, maar denk dat mijn cyclus gewoon nog van slag is. Geen ongi te bekennen en ook totaal geen zwanger gevoel, dus wacht gewoon geduldig ( :liar: ) af. Baal er wel een beetje van hoor, wil zo graag weer zwanger worden, maar dan moet mijn cyclus wel weer werken. Nou ja, ik moet op z’n minst een eisprong hebben, maar die heb ik deze cyclus dus niet kunnen ontdekken :roll:

Pfffff, zou m’n ongi er dan toch aankomen? Ik heb me toch een buikpijn :eh: . En ben ook lekker humeurig, en heb trek in chocola :lol: Kan haast niet missen toch :wink:



Verveel me een beetje. Tjip komt als het goed is zo naar huis, maar als er ook maar even iets mis gaat op de zaak dan wordt het weer later :roll: En Sterre is een beetje duf vandaag…

Tjip belde net wel met het idee om morgen naar de Beekse Bergen te gaan, omdat hij het zonde vindt om in huis te blijven als het zo’n lekker weer wordt, dus dat is wel leuk! :smiley:



xHeske

Leuk Heske, je moet zeker even lekker genieten vanhet mooie weer! Zoveel hebben we dat niet meer gehad de afgelopen tijd! Als je ongie wordt dan klopt je cyclus weer wat meer toch? Dan hoop ik het voor je! Kun je starten met ronde 1!



Succes met je tentames leren Newbe! en een beetje klussen tussendoor is goed voor de concentratie zeggen ze toch?! Onze klusweek zit erop. hebben we lekker vorige week goed gebruik van gemaakt :wink: Nu maar eens zin of het ook wat heeft opgeleverd. lijkt me zo leuk om eens een test te doen. wanneer kan dat eigenlijk? niet dat ik denk dat het raak is hoor. ben net gestopt met de pil! of wordt het dan een tweeling?:lol:



Ik heb vandaag denk ik een griepje. Ik heb vanmorgen moeten spugen en ik heb last van mijn onderrug. Zo’n zeurderige pijn. ook zit mijn neus helemaal dicht. vast een nasleep van die oorontsteking! gelukkig geen medicijnen die ik hoef te slikken. stel je voor dat ik stiekem toch al zwanger zou zijn? volgens de ha gaat het vanzelf over.

Spannend Elize!! Zou mooi zijn als het gewoon in één keer raak is. Testen kan in principe vanaf dat je overtijd bent, maar soms ook een paar dagen van tevoren al. Probleem is dat dat alleen per persoon, per test en misschien ook wel per zwangerschap verschilt. Ik had bij de eerste en de derde zwangerschap een dag voor mijn nod al positief met de digitale test van CB en bij de 2e zwangerschap pas héél laat, met 2 weken overtijd geloof ik, maar dat werd een mk dus misschien dat dat ermee te maken had, ik weet het niet :think:

Wat rot dat je ziek bent :frowning: , hopelijk knap je snel op… Beterschap iig! :hug:



Als ik nu ongi word dat klopt mijn cyclus iig wel ja, alleen twijfel ik of ik dan een eisprong heb gehad, maar blijf gewoon volgende cyclus ook temperaturen, was er nu pas halverwege de cyclus mee begonnen, dus misschien m’n eisprong net gemist. Hoop iig dat ik nu snel ongi word, dan kunnen we er ook echt voor gaan. Als ik dan meteen de 1e ronde zwanger ben ( :pray: ) is dat bijna 3 maanden na de bevalling (nou ja, 2 1/2 maand… ) en dan zou mijn lijf het aan moeten kunnen. Maar goed, nog even afwachten dus (alwéér…) :shifty:



Tjip is nog steeds niet thuis :x En hij neemt boodschappen mee en dus ook het eten voor vanavond, dus kan ook nog niet koken :roll: En Sterre heeft hartstikke honger, en moet binnen nu en een uur eigenlijk wel in bed liggen, dus dat is weer lekker geregeld hier :wall:



xHeske

Oktoberstoppers 2008 alweer, wat gaat de tijd snel zeg!



Hoop dat jullie allemaal snel een positieve test in handen mogen krijgen :pray:



Groetjes Christa Oktoberstopper '07

Hallo meiden!

Is er nog een plaatsje voor een oktoberstopper 2008?

Hier ff kort een stukje over mij.

Ik ben Ankie, 27 jaar en woon in Friesland. Ik ben (9 sept) 3 jaar getrouwd met Merijn en we hebben een zoon (Tycho) van bijna 14 maanden. Voor Tycho hebben we een heftige miskraam gehad (na 12 w zwangerschap), maar gelukkig mocht ik snel weer in blijde verwachting zijn waaruit onze heerlijke zoon is geboren!

Afgelopen augustus bleken we weer zwanger tot onze grote verbazing, echt een enorme verrassing, maar ook deze zwangerschap mocht helaas niet goed gaan (6 wkn).

Nu hebben we beide besloten om de natuur haar gang te laten gaan en deze maand de anticonceptie de deur deur uit te doen! Spannend weer!!!

Mijn cyclus is voor de bevalling van Tycho altijd erg onregelmatig geweest en ben dus ook erg benieuwd hoe het nu zal zijn. Uitgaande van een normale cyclus zal mijn NOD zo rond de 2 nov. zijn.



Iedereen heel veel suc6 en een vruchtbare tijd toegewenst!

…sorry…was vergeten mijn onderschrift weg te laten…

Breekt even in…



Lieve Heske,



Even een hele dikke knuffel op deze moeilijke dag… :: :hug: :: .



Sneakt weer zachtjes weg…