Oktoberstopsters 2008 deel 1. We gaan ervoor!!

De oktoberstopsters 2008 zijn van start! Hopelijk snel met een hoop kindjes op komst! :pray:



Ons lijstje:







Ons showforum vind je hier

Ik zal mij even voorstellen…



Ik ben dus Elize, op het forum Hupsakeetje, en ik ben 25 jaar. Ik woon in de provincie Gelderland. Mijn vriend en ik zijn al 8 jaar samen. Ik werk 3 dagen in de week als kapster. Nu nog bij een ander maar ik wil uiteindelijk een eigen zaak beginnen. Mijn grote hobby’s zijn sporten, lezen, tekenen, zingen en reizen.



Ik heb een banner aangemaakt. Ik ben nog aan het ontpillen dus ik weet niet of deze nog klopt. We zullen zien!

succes met zwanger worden en hoop dat er snel meer bij oktober komen…



Heb me net aangesloten bij september voor de 1ste ronde

Ik dacht al… die is er op tijd bij om een topic te maken :shock: :mrgreen:



Maar je bedoelt dus oktober 2008 :wink:



Wens je veel succes en dat er maar snel meer stoppers komen schrijven :thumbup:

@Kes wrote:

Ik dacht al… die is er op tijd bij om een topic te maken :shock: :mrgreen:



Maar je bedoelt dus oktober 2008 :wink:



Wens je veel succes en dat er maar snel meer stoppers komen schrijven :thumbup:




OEPS!! HAHA!! al aangepast!!

Bedankt goudvis en kes!



Goudvis jij veel succes dan ook!

Bedankt gister mijn eisprong gehad (als ik het goed heb gevoeld) dus nu maar op de wachtbank de dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan :slight_smile:



Het was mij trouwens niet eens opgevallen die 2009 :doh: :mrgreen:

Mij ook niet!! :wall:



Ja dat wachten zal wel lang duren!! Succes!!!

Hoi Elize, zat even te twijfelen wat ik zou doen, maar als je het niet vervelend vindt wil ik hier ook graag mee komen kletsen.