Oktoberstopsters 2008 deel 1. We gaan ervoor!!

De oktoberstopsters 2008 zijn van start! Hopelijk snel met een hoop kindjes op komst! :pray:



Ons lijstje:







Ons showforum vind je hier

Ik zal mij even voorstellen…



Ik ben dus Elize, op het forum Hupsakeetje, en ik ben 25 jaar. Ik woon in de provincie Gelderland. Mijn vriend en ik zijn al 8 jaar samen. Ik werk 3 dagen in de week als kapster. Nu nog bij een ander maar ik wil uiteindelijk een eigen zaak beginnen. Mijn grote hobby’s zijn sporten, lezen, tekenen, zingen en reizen.



Ik heb een banner aangemaakt. Ik ben nog aan het ontpillen dus ik weet niet of deze nog klopt. We zullen zien!

succes met zwanger worden en hoop dat er snel meer bij oktober komen…



Heb me net aangesloten bij september voor de 1ste ronde

Ik dacht al… die is er op tijd bij om een topic te maken :shock: :mrgreen:



Maar je bedoelt dus oktober 2008 :wink:



Wens je veel succes en dat er maar snel meer stoppers komen schrijven :thumbup:

@Kes wrote:

Ik dacht al… die is er op tijd bij om een topic te maken :shock: :mrgreen:



Maar je bedoelt dus oktober 2008 :wink:



Wens je veel succes en dat er maar snel meer stoppers komen schrijven :thumbup:




OEPS!! HAHA!! al aangepast!!

Bedankt goudvis en kes!



Goudvis jij veel succes dan ook!

Bedankt gister mijn eisprong gehad (als ik het goed heb gevoeld) dus nu maar op de wachtbank de dagen kunnen me niet snel genoeg voorbij gaan :slight_smile:



Het was mij trouwens niet eens opgevallen die 2009 :doh: :mrgreen:

Mij ook niet!! :wall:



Ja dat wachten zal wel lang duren!! Succes!!!

Hoi Elize, zat even te twijfelen wat ik zou doen, maar als je het niet vervelend vindt wil ik hier ook graag mee komen kletsen.



Mijn situatie is een beetje anders, ik ben 13 augustus bevallen maar mijn kindje is vlak voor de bevalling overleden. Ik za er verder niet over uitwijden, want dit is geen verhaal dat je graag wil lezen als je net aan zwanger worden denkt (mocht je het wél willen lezen dan kan dat hier: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61083&postdays=0&postorder=asc&start=195, ergens halverwege de pagina heb ik mijn verhaal geschreven). Maar in ieder geval wil ik heel graag weer opnieuw zwanger worden. We moeten eigenlijk wachten tot 3 maanden na de bevalling, maar we hebben besloten dat we er vanaf volgende cyclus voor gaan, en dat is dus in oktober. Er is een ieniemini klein kansje (theoretisch gezien zeg maar) dat ik nu al zwanger ben, maar ik ga er niet van uit, en is ook beter als het niet zo is. Mijn nod is op 11 oktober, denk ik (moet even afwachten of mijn cyclus zich weer hersteld heeft, maar daar lijkt het tot nu toe wel op).



Zal verder ff kort wat over mezelf vertellen. Ik ben Heske, 29 jaar, ben in februari dit jaar getrouwd met Tjip (34 jaar) en we hebben een dochter Sterre (geboren op 10 augustus 2006) en dus een vlindermeisje Lente*. We wonen in Zoetermeer, en hebben een eigen supermarkt in Leidschendam. Tjip werkt daar (meer dan) fulltime en ik 2 dagen om de administratie een stukje personeels- en communicatiemanagement te doen. Mijn hobby’s zijn (jazz)ballet (doe ik nu helaas al een tijdje niets meer aan ivm met bekkenklachten), lezen, schrijven en winkelen.



Als je nog meer wil weten, dan vraag maar raak :mrgreen:



xHeske

Ik heb je verhaal gelezen ke, jeetje wat verschrikkelijk om mee te maken.

Zo`n mooi volmaakt kindje en het dan op deze manier verliezen :cry:

En als het goed aanvoelt waarom zou je dan langer wachten succes met zwanger worden en eigenlijk wil ik je ook sterkte wensen zal ook niet makkelijk zijn.



groetjes Goudvis (septemberstopper)

Ik hoop dat ik hier vanaf volgende week ook mee mag komen schrijven.



Ik heb volgende week dinsdag een afspraak met de internist en hoop dan een soort van goedkeuring te krijgen voor een volgende zwangerschap. Als het ‘mag’ dan bel ik die week nog de huisarts om mijn spiraal eruit te laten halen… maar vooralsnog is het nog even afwachten!

Hoi Heske,



Wat ontzettend gezellig dat je je bij me hebt aangesloten. jullie hebben echt iets vreselijks meegemaakt.Helaas heb ik zo iets ditjaar ook van dichtbij meegemaakt. mijn zus is in januari bevallen van een zoon. hij is tijdens de bevalling overleden.



Ik zal je verhaal gaan lezen. ik hoop echt dat het geluk jullie mag toelachen de komende tijd.



wat hebben je dochters trouwens allebei prachtige namen!

Miffy ik hoop zeker dat je lekker mee komt schrijven hier. spannend voor jou dus :thumbup:

Jeetje zeg, alweer een oktoberstoppers deeltje.

Voor mijn gevoel is het nog niet zo lang geleden dat ik een oktoberstopper was.



Meiden veel succes de komende tijd.

Ik hoop dat er snel wat zwangeren zijn.



Liefs Lotte

oktoberstopper 2007 en juli mama 2008

Goudvis en Elize, thanx! :-* Lijkt me leuk om hier gezellig samen in spanning de nod’s af te wachten :mrgreen: Ik heb zelfs al zwangerschapstesten besteld, komen vandaag met de post mee, als het goed is :lol:



En Miffy (hihi, moet ik je hier weer Miffy noemen? :wink: )… jaaaaaaa, ik hoop ook dat je hier kan komen kletsen!!! Gaan we weer samen zwanger zijn meis? :pray: Zou wel leuk zijn joh, dan kom ik snel weer een keertje naar je toe en kunnen Imke en Sterre weer samen spelen en onze beebjes ook :inlove: Oh, ik loop weer te hard van stapel, maar zou het wel leuk vinden! Enne… die goedkeuring gaat wel in orde komen toch? Het gaat zo goed! :thumbup:



xHeske

Lotte bedankt. jij gefeleicitteerd met je kindje



miffy en heske jullie kennen elkaar dus? dat is ook gezellig! Jullie zijn dus al eerder samen zwanger geweest begrijp ik? Zwangerschapstesten al in huis… misschien moet ik ook maar vast een voorraadje in gaan slaan!

Dank je wel voor jullie welkom!



Ik hoop echt dat de internist het ‘goed’ vindt. Ik ben daar op zich niet zo bang voor, want toen ik bij hem kwam tijdens het voortraject begon hij al over dat een zwangerschap binnen het jaar geen probleem was en toen was ik daar niet eens over begonnen… ik ben alleen bang dat hij zegt dat de chirurg ook even moet kijken, maar ja eigenlijk gaat alles prima. Ik heb nergens last van, eten gaat goed en ik ben al bijna 20 kilo kwijt. Niks dan goeds dus, maar goed eerst nog een weekje wachten.



Heske: je mag me ook gewoon Yvette noemen hoor, no problem. Het zou wel eeeeeeeeeeeerg leuk zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn enzo… en wat dat een keertje naar ons toekomen betreft, ik wilde eigenlijk een keertje naar jou toe. Live een hart onder de riem steken!



Hupsakeetje: Heske en ik hebben allebei een juli 2006 kindje, ik ben alleen pas beginnen met schrijven bij hun toen Imke (mijn dochter) al een half jaar oud was…

heske, meid ik wil je heeeeeeeeel veel succes gaan wensen en hoop dat het deze keer allemaal goed mag gaan :pray:

het is je zo gegunt :-*



Groetjes je voormalig medejunimama :frowning: en ook oktoberstopper :mrgreen: (maar dan 2006 :lol: )

en alle andere meiden ook veel succes natuurlijk :mrgreen: (is erg leuk een kindje :inlove: )

bedankt voor de successen!

:mrgreen:



leuk dat jullie al een tijdje samen schrijven. zo ontstaan er wel banden denk ik.



ik zie dat er overal lijstjes zijn (snuffel het hele forum rond) dus ik zal dat ook eens gaan proberen binnenkort