Oktoberstopsters 2007 deel 9! * 1 zwanger en al 11 baby's!!

Iemand riep laatst, waar zijn Vera en Marleen. Nu je het zegt, ik heb zo ook al een tijdje niet gezien. Zouden ze misschien dan toch op vakantie zijn?

Vera leest vaak nog wel even mee, maar reageert niet zoveel meer aangezien ze even niet ‘trying’ is. Marleen… ja, idd al een poosje niet meer gezien!

Het schiet nog niet echt op hier… Maar ja, komt het vandaag niet, dan morgen wel of overmorgen of dan die morgen… :wink:

Linda, probeer nog wat te slapen.

Als het straks echt door zet heb je je energie nog wel nodig.

Zet 'm op hè!!!

Nog geen beeb helaas… :frowning:

Maar nu wel een voorzichtige BIA… Hoop dat het nu echt gaat doorzetten! Weeën komen nu zo rond de 4 minuten volgens mij.

Oohhhhh ik hoop het zooo dat het door gaat zetten en dat ik straks eindelijk mijn kleintje in mijn armen kan houden!

Heel veel succes Linda… We horen het vanzelf als je een BUB hebt.

Goedenmorgen Dames,

Lindaaa: Zet hem op…ik hoop zo voor je dat je zometeen jullie baby in jullie handjes/armen kunnen houden.

Even snel een berichtje…Ik heb het erg druk met mijn werk momenteel dat ik soms te moe of gewoonweg geen tijd heb om te reageren.Duurt niet lang meer ik merk wel dat ik helemaal gesloopt ben.

Nog een maandje en dan kan ik weer rustiger aan doen.

Hier ben ik deze maand niet echt druk aan het knuffelen geweest omdat ik te moe ben en soms leven we een beetje langs elkaar heen.Hangt net van onze diensten af.

Ik blijf wel mee lezen …

O,ja Daffie hoe is het met jou?alles goed gegaan gisteren?

Ik denk aan jullie :-*

Oeeeehhh Linda!!! Toi toi toi! Zet 'm op meid :-*

Daffie, ik hoop maar dat geen nieuws goed nieuws is :think: Ik :pray: in ieder geval ook nog steeds voor je.

Hee die Marleen, fijn om wat van je te horen. Sterkte met de drukte!

Hanneke, :inlove: Do I need to say more???

BIA!

Verloskundige komt over een half uur!

Weeën komen al rond de 2 a 3 minuten!

Nu post ik niet meer hoor! Weet niet of hier een BUB wordt geplaatst, maar hou anders de augustus-mama’s maar in de gaten!

Go Linda!!! Zet 'm op meid!!!

Zet hem op Linda!!! :-*

We wachten met smart op je BUB… :smiley:

Go go go Linda.

Je kan.

Vanaf nu ga ik ook met de augustusmama’s mee lezen.

Ben zo benieuwd.

Daffie, waar ben ???

Ja idd, ik hoop dat Daffie ons goed nieuws komt brengen! :pray:

Hoi meiden, ik meld me ff :wink:. Ik las ergens mijn naam en waar ik gebleven ben, haha! Ik heb niet alles bijgelezen, zijn teveel pagina’s en ik heb niet zoveel tijd. Als ik bijlees reageer ik altijd wel ff kort, hoor. Dus als ik niet reageer, ben ik er ook echt niet. Ik heb idd weinig KoK-puf op het moment, ook omdat we even niet bezig zijn met “trying”, maar ook omdat het heel druk is én ik echt enorm aan vakantie toe ben. Nog een week werken en dan is het zover! Maar ik kom wel weer terug op de oude manier, hoor :wink:. Maar ik heb ff een beetje van een KoK-break. :-*

Linda, zet 'm op, meis!!! Ik duim voor je!!! :dance:

@Trying wrote:

Hoi meiden, ik meld me ff :wink:. Ik las ergens mijn naam en waar ik gebleven ben, haha! Ik heb niet alles bijgelezen, zijn teveel pagina’s en ik heb niet zoveel tijd. Als ik bijlees reageer ik altijd wel ff kort, hoor. Dus als ik niet reageer, ben ik er ook echt niet. Ik heb idd weinig KoK-puf op het moment, ook omdat we even niet bezig zijn met “trying”, maar ook omdat het heel druk is én ik echt enorm aan vakantie toe ben. Nog een week werken en dan is het zover! Maar ik kom wel weer terug op de oude manier, hoor :wink:. Maar ik heb ff een beetje van een KoK-break. :-*

Linda, zet 'm op, meis!!! Ik duim voor je!!! :dance:

Neem jij maar lekker een KOK-break hoor! Mocht ik je hier niet meer zien… ik wens je een hele fijne vakantie!!! Geniet ervan!

Linda moet wel bezig zijn, anders had ze zich vast wel een keer gemeld.

Ik vind het zo spannend.

Daffie, ik begin me zorgen te maken.

Hopelijk voor niks.

Vera, ik sluit me bij de woorden van Hanneke aan.

Zet 'm op Linda! Spannened…

Hoop inderdaad dat met Daphne alles ok is…

Hmmm… nog geen nieuws van Daffie. Ik blijf voor je duimen meid!! Ik :pray: dat je nu aan het genieten bent van je mooie echo!

Linda… je bent nog bezig denk ik? Ik hoop dat je snel je beebje in je armen hebt! Morgen kom ik snel even kijken!

Welterusten dames!

BUB voor Linda
Kreeg net het volgende smsje :

Ruim uur geleden bevallen van mooiste jongen van de wereld,Tygo !
3680 gram.We blijven nog nachtje in ziekenhuis omdat hij in vruchtwater had gepoept.

Net bij de Augustus mama's geplukt...

Linda gefeliciteerd met je zoon

Joepie Linda!!! Gefeliciteerd met jullie zoon Tygo! Ook al zo’n leuke naam! Hopelijk ben je snel weer thuis. Geniet ervan!!

Dat van die mooiste jongen, daar moeten we het nog even over hebben hoor :wink: