Hoi hoi,
was idd in Groningen vandaag! Beebje is ook vandaag gewoon weer lekker in mijn buik blijven zitten! (al had ik stiekem gehoopt toch nog een gronings kindje te krijgen ipv een fries kindje… hihi Niet tegen mijn vriend zeggen hoor… wil ie niks van weten… haha)
Heb echt het idee dat het allemaal nog wel even duurt, ben er ook vrij rustig onder moet ik zeggen… Ik denk maar aan die extra verlof-dagen… hahaha
Haha, zo kun je het ook maar beter bekijken. Trouwens 11 dagen maximaal moet je ook nog wel lukken!!
Lotte, beter geslapen?
Francisca werk ze!
Patricia mooie echo (maar dat had ik geloof ik ook al in sf gezet)
Hier niks te melden. Nog twee dagen in dienst bij oude werkgever en dan twee maanden vrij :mrgreen:
Linda, alles nog rustig?
Ik heb op zich beter geslapen, al heb ik het gevoel de hele nacht met voeden bezig te zijn geweest.
De tijd tussen de voedingen leek zo kort :?
Om kwart over 11 ben ik nar bed gegaan.
Yinthe moest om 0.45 uur haar fles hebben.
Ik heb dus even heel vast geslapen en had helemaal geen zin om op staan en een fles te maken :oops:
Omdat tussen de laatste en eerste voeding maximaal zo’n 6 tot 8 uur mag zitten hoopte ik dat Yinthe in ieder geval tot kwart voor 7 zou slapen NOT :wall:
Om kwart voor 5 was ze wakker.
Hup fles erin en op naar de volgende fles.
maar in plaats van om kwart voor 9 kwam ze al om kwart voor 8.
Dag schema van om de 4 uur voeden :wall:
Ben benieuwd hoe lang ze nu blijft slapen.
De volgende fles mag mijn vriend doen, want de rest van de middag is hij weg. :mrgreen:
Sjaantje, lekker 2 maanden vrij!!
Lotte, komt vanzelf joh, dat schema. Mats heeft ook de ene keer 4 uur, dan weer 5 en gisteren 2x slechts 2,5 uur tussen de voedingen! Bovendien sliep hij gisteren overdag weer minder goed en vanacht weer beter. Ik houd nu voor mezelf een schema bij en zie dat er toch enig regelmaat in zit. Zo eet ie 's avonds wat meer dan overdag en slaapt ie 's ochtends na de fles het langst.
Linda, het is de 14de dus kom op meid!
Patricia, prachtig die echo’s! Krijg je er altijd zoveel bij?
Vera, hoe is het met jou?
:-*
Hier alles nog rustig!
Heb best goed geslapen, zelfs na het vreselijke nieuws van Heske gisteravond. Al heb ik er wel even wakker van gelegen hoor… Heb mijn vriend ook nog even na laten denken. Hij zat maar tegen de baby te praten dat ie moest komen, want hij wilde nu wel eens vakantie. Heb toen gezegd dat ik allang blij was zo’n beweeglijke beeb te voelen in mijn buik en als hij/zij daar nog lekker zit zonder problemen is alles prima, zolang we straks maar een gezond kindje in onze armen mogen houden. Daar zat wel wat in…
Voel nog niks Hanneke…
Denk toch echt dat het volgende week pas komt, de 20ste ofzo… (20-08-2008 8) ) We zijn toch van de leuke data, of niet dan?
Ik kan me helemaal voorstellen dat je even heel erg bent geschrokken van het nieuws van lente. Het hakt erin. Altijd natuurlijk maar helemaal als je zelf op het punt staat te bevallen. Lotte en ik hadden dat ook bij de juli-mama’s toen Kantjeboord beviel van Ninte :**: De schok was extra groot.
Probeer er alsjeblieft aan te denken dat het veel vaker gewoon goed gaat. Het is moeilijk maar je moet proberen voor jezelf positief te blijven.
Dikke knuffel voor jou meid. En ook voor de andere augustus en september mama’s! :hug: :-*
En ja… 20-08 is ook mooi. Toch vind ik de 14de mooier.
haai,
@ Lotte: Hoe is het bij jullie? Al meer regelmaat? Het kan nog wel een paar weken duren voordat het echt regelmatig wordt, hoor. Maar ik hoop voor jou dat ze een beetje opschiet :mrgreen:.
@ pattycoat: mooi he, zo’n echo. We hebben er bij Colin ook 1 gedaan, en deze keer weer natuurlijk!!!
@ Francisca: Ja, natuurlijk ga ik deze keer een foto maken (nou ja, de schoonheidssp. dan)
@ Linda: Natuurlijk ben je geschrokken! Maar inderdaad, zoals HAnneke al zegt: het gaat vaker goed dan niet… Maar je hebt wel gelijk. Zolang je beeb het nog naar zn zin heeft en lekker beweegt is dat ook gewoon goed natuurlijk. (misschien wil ie wel binnenblijven tot 28 augustus! :mrgreen: Maar voor jou hoop ik echt dat ie er dit weekend uit wil, hoor )
Hier alles lekker rustig. Geen krampen of bloed, dus ik heb er weer helemaal zin in!
Morgen dan eerst voor proefmake-up en daarna om 1 uur naar het zkh voor de echo. En gisteren belde de ambtenaar voor een afspraak, dus die hebben we er maar gelijk achteraan geplakt! Drukke dag dus morgen!!!
liefs
daffie
Daffie, Het gaat heel wisselend.
De ene dag slaapt Yinthe 's nachts door, de volgende weer ninet, en zo gaat het overdag ook.
Dan komt ze omde 3 dan weer om de 4 uur.
Vandaag heeft ze veel geslapen, dus ik ben erg benieuwd hoe het vannacht gaat.
Je hebt morgen inderdaad een drukke dag zeg.
Veel plezier met het maken van je proefkapsel en succes met de echo.
Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat alles goed is.
even update vanaf hier
gisteren in het ziekenhuis geweest voor een gesprek om ingeleid te worden
we hebben een uitgebreide echo gehad om te kijken hoe groot het kleintje is en of alles goed is
nou alles was goed en het kleintje lag gewoon goed met de groei niet te groot maar ook niet te klein
ik wordt nog niet ingeleid omdat ik zaterdag pas 38 weken ben en ze leiden je niet in voor de 38 ste week
nu moeten we volgende week vrijdat terug en dan gaan ze kijken of ze mij kunnen gaan strippen maar dit kan alleen als ik al een stukje ontsluiting heb
en als dat niet is dan gaan ze kijken of ze mij dan toch gaan inleiden per infuus of op een andere manier
we moeten gewoon nog een weekje wachten
ik kreeg wel te horen dat het toch kan zijn dat het kleintje er ook nu al genoeg van kan hebben en besluit om toch eerder te komen
we zien het wel wat er gaat gebeuren
vanmorgen heb ik wel bijna een uur lang van die zeurende buikpijn gehad en dat was best vervelend deed ook echt pijn en wist niet hoe ik moest gaan liggen
toch terug in slaap gevallen
maar nu heb ik weer sinds ik wakker ben harde buiken en van dat ongi gevoel
ik kan niet zeggen of het weeen zijn ze voelen niet het zelfde aan als bij devano dus ik kan het niet zeggen hoe of wat
de meeste zeggen je voelt meteen of het de echte weeen zijn of niet
we zien het wel
dadelijk het ziekenhuis bellen en vragen of ik nog bij de vk op controle moet blijven gaan of dat ik alleen nog in het ziekenhuis hoef te gaan
want anders het ik 2 keer per week een controlle
meiden als er iest veranderd of wat dan ook
laat ik het jullie wel weten
dikke kus en knuffel tamara
Daffie: een druk dagje voor jou dus vandaag! Met ook nog eens een spannende echo tussendoor! Laat je wel even snel weten hoe het was??? mijn duimen blijven tot die tijd draaien!
Enne… 28 augustus??? Dacht het niet! Vooral niet omdat 28 augustus feestdag is in Groningen en ik word als alles langer duurt als het goed is de 23ste al ingeleid. Maar denk dat het nog wel komt de komende dagen hoor.
Tamara: Voor jou duurt het gelukkig dus ook niet meer zo lang! Hoop dat ze je volgende week kunnen strippen en hopelijk helpt dat dan ook!
Hmmm nog geen baby’s :? Jammer Al lijkt het erop dat het niet meer lang kan duren
Daffie druk dagje vandaag, ben benieuwd!
Lotte goeie nacht gehad?
Waar zijn toch Vera en Marleen gebleven? Normaal ook aardige kletstantes???
Wat lief dat jullie steeds vragen hoe mijn nacht was.
We hebben steeds kort, maar toch goed geslapen.
Ik was bang dat Yinthe veel wakker zou zijn omdat ze gisteren zoevel geslapne ahd, maar dat viel heel erg mee.
Ze lag af en toe wel te jammeren, maar viel daarna blijkbaar ook steeds even in slaap.
Het was in ieder geval niet vervelend.
Tamara, nog even afwachten dus.
breekt ff in
@Daffie, wat zie ik weer zwanger? gefeliciteerd :dance: en je hebt je aan je woord gehouden. Je schreef op 12-01-2008 dat je 28 augustus gaat trouwen en hoopte dat je dan zwanger zou zijn zonder dat iemand het dan kon zien, dat is je gelukt. geniet van je zwangerschap!
dit was een augustusmama '08
breekt weer uit
Daffie; kunnen we al stoppen met duimen draaien?? Ik hoop dat je ons vandaag nog even goed nieuws komt brengen!
Daffie, ik heb ook de hele dag aan je gedacht.
Laat je ons niet te lang meer in spanning zitten :oops:
Ik denk dat hier snel een beebje gaat komen… Durf nog geen BIA te plaatsen, maar heb zo’n gevoel dat het begonnen is…
Hoop dat het deze keer doorzet!
Jaaaaaaaaaaaaaaa Linda, ik hoop het zo voor je! Kom op beebje!!
Daffie, ik dat je een mooie echo hebt gehad!
We hebben een Babybjorn gekocht. Mats vind het heerlijk! :inlove:
En het nog superhandig ook!!!
Whaaaaaaa, Linda, zal het dan toch
Alvast veel succes.
Ik wacht in spanning op je BUB.
Daffie: hoe is het gegaan meid. Heb vandaag hard voor je geduimd, dus hoop snel op goed nieuws!
Hanneke: lekker relaxed, Mats in de babybjorn . Kan hij lekker met je meewiegen.
Linda: joepie, zou het dan eindelijk zover zijn. Hoop voor je dat je voorgevoel juist is en jou kleine spruit snel geboren wordt. Ik gok trouwens op een jongetje voor jou. Heel veel succes en laat het maar gewoon over je heen komen dan gaat het vlotter als wanneer je je ertegen verzet. Zet hem op :-*