Oktoberstopsters 2007 deel 9! * 1 zwanger en al 11 baby's!!






Voor aanpassingen kun je mij een PB sturen!

Klik hier voor ons showforum!

Present :mrgreen:

Goedenavond dames,



Ik ben alweer een tijdje niet geweest. Zit ook niet helemaal lekker in mijn vel de laatste tijd.



Mijn baarmoeder zit hoger dan normaal. Dus loop ik nu al met verschrikkelijke pijn in mijn ribben want de kleine drukt daar lekker tegen aan :shock: Ook behoorlijk veel last van mijn maag.



Voor de rest gaat het op zich allemaal volgens het boekje.

Leuk dat je je weer even komt melden.

Alweer 27 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel.

Vervelend dat je zo’n last van je ribben hebt.



Heb je last van brandend maagzuur?

Helaas wel , maar ook door die billetjes…



Af en toe een rennie of vanillevla en het gaat alweer

Misschien moet je eens antagel proberen.

Is te koop bij de apotheek, en werkte bij mij perfect.



Het is niet echt een fijn vooruitzicht maar waarschijnlijk hou je tot het eind van de zwangerschap last van brandend maagzuur.

Maar 1 troost, zodra je bevallen bent is het over.

De dag van de bevalling had ik nog wel last, maar de dag(en) erna besefte ik opeens dat ik weer alles kon eten en drinken zonder last te hebben :dance:

Hey een nieuw deeltje! In dit deeltje zal mijn kind geboren gaan worden!

Nu nog BIB hier, maar voel me niet zo lekker. Gisteravond ook weer flinke steken, vannacht moest ik maken dat ik naar de wc kwam en nu voel ik me bleeehhh… Hoop met heel mijn hart op een BUB vandaag, want ben het goed zat inmiddels! :-S



Pattycoat alweer 27 weken?? Waar blijft de tijd joh?!??

@Lindaaa wrote:

Hey een nieuw deeltje! In dit deeltje zal mijn kind geboren gaan worden!

Nu nog BIB hier, maar voel me niet zo lekker. Gisteravond ook weer flinke steken, vannacht moest ik maken dat ik naar de wc kwam en nu voel ik me bleeehhh… Hoop met heel mijn hart op een BUB vandaag, want ben het goed zat inmiddels! :-S



Pattycoat alweer 27 weken?? Waar blijft de tijd joh?!??




Zou wel een prachtige datum zijn vandaag!!

Er wordt gezegd dat je lichaam vlak voordat je gaat bevallen een grote schoonmaak houdt.

Ik ga steeds meer geloven dat dat ook zo is, want 's ochtends voordat ik ben bevallen ben ik echt tig keer naar de wc geweest voor een grote boodschap.

Dus wie weet Linda :pray:

Oh en heb vanmorgen ook nog eens flink overgegeven, zal het dan toch snel gaan gebeuren?!?? Spannend, spannend!!

hoi meiden,



sorry sorry sorry, maar dit wordt weer een ego berichtje :oops:



Ik kom net uit het ziekenhuis… Gisterenavond kreeg ik opeens echt krampen in mn rug en onderbuik en had ik een beetje bloedverlies. Vanmorgen ook nog, dus heb ik gelijk de vk gebeld en alles uitgelegd (ook over de vorige mk) Ze heeft gelijk een afspraak gemaakt bij de gyn voor een echo en daar kom i kdus net vandaan.



Helaas was er nog weinig te zien. Wel een vruchtzakje, maar nog niet echt duidelijk een vruchtje, laat staan hartactie. En alles in mn baarmoeder (ook niet onbelangrijk) Dus ik moet volgende week vrijdag terug naar de gyn voor nog een echo. Als er dan nog geen hartactie te zien is, is het toch weer mis.



Zogauw ik weer tijd heb, zal ik de echo in het showforum zetten.



ow ja, ik heb die persoon erop aangesproken (beter nog ik ben uit mn stekker gegaan :oops: ) Blijkt dat zij er helemaal niets van wist. :wall: :oops: Nu het helemaal uitgezocht is, blijkt dus dat haar vriend zn mond voorbij heeft gepraat en het via via bij mijn vriend terecht is gekomen. Ik ben dus nu laaiend op haar vriend… Maar dat lijkt me duidelijk.



liefs

daffie

Hè gatsie Daffie, wat zal jij geschrokken zijn.

Ik hoop dat het allemaal mee valt. :pray:

Fijn dat je in ieder geval goed in de gaten gehouden wordt.



:hug: voor jou.

Daffie; mijn duimen gaan heel hard draaien! Ik hoop met heel mijn hart dat er volgende week hart-activiteit te zien is! Laat het alsjeblieft niet weer mis gaan!!!







:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hey meiden,



ja, ik ben natuurlijk heel erg geschrokken. Ik hoop ook dat het gewoon goed gaat. Ik hoorde dat er bij 50 % van alle zwangerschappen bloedverlies is voor de 10 weken (oid :think: ) dus het kan vanalles zijn, maar leuk is het niet! nou ja, ik kan verder ook niets doen behalve afwachten…



liefs

daffie

Dat hoor/lees je inderdaad, maar als het jezelf overkomt is het ineens niet zo normaal meer.

Mijn duimen draaien voor je Daffie…

Hey, nieuw deeltje! :mrgreen:



Hanneke, geweldige foto’s van Mats in het vorige deeltje! :inlove:



Linda, hoe is het nu?



Daffie, kl*te! Ik duim voor je, lieverd!!! :frowning: :hug: :thumbup:

Ik meld me ook present.



Daphne, s h i t!, s h i t, s h i t! Hoop dat de bloeding niets te betekenen heeft en dat je volgende week een knipperend lichtje te zien krijgt! :pray:

6 weken is nog vroeg voor hartactie, je zit een beetje op het randje van wel of nog niets zien volgens mij. Gelukkig zit het wel op de goede plaats. Ik duim hier voor je hoor :hug:



Linda ik hoop voor je dat de kleine zich snel zal aankondigen, kan me voorstellen dat je er nu inmiddels tabak van hebt!



Pattycoat: jammer dat je je niet zo lekker voelt, gelukkig met de beeb alles goed, da’s het belangrijkste.



Lotte: wat een geweldige foto’s van Mats, wat een lekkere bekkentrekker! :inlove:



Hoe is het trouwens met Marleen, heb volgens mij al een tijdje niets gelezen van haar.



Hier alles ok, werk nu halve dagen en dat is echt een opluchting. Over twee weken begint mijn verlof. Ondanks toch nog redelijk veel harde buiken voel ik me goed, slaap alleen erg slecht, dus dat merk ik ook wel overdag. Vanavond gaan we lekker eten bij mijn ouders. Ik neem ook meteen een hele stapel strijkgoed mee: mijn moeder wilde graag voor mij strijken, lief he?! Zeg ik natuurlijk geen nee tegen, met de warmte van de laatste tijd ligt er een hele berg.



Verder bezig met het geboortekaartje, gaat helaas niet zo vlot als ik had gehoopt, op zich ben ik er helemaal uit, alleen het bedrijf dat ze maakt werkt niet echt mee. Zit nu serieus te denken om ze zelf maar te maken en te laten afdrukken. Dan is het tenminste precies zoals ik het wil.



Toedeloe!

@Jippo wrote:





Lotte: wat een geweldige foto’s van Mats, wat een lekkere bekkentrekker! :inlove:




Ik denk dat je hanneke bedoeld.
Voor zover ik weet heet ons meisje Yinthe :wink:

@Lotte wrote:

@Jippo wrote:




Lotte: wat een geweldige foto’s van Mats, wat een lekkere bekkentrekker! :inlove:




Ik denk dat je hanneke bedoeld.
Voor zover ik weet heet ons meisje Yinthe :wink:


Hihi ik zag het zostraks al staan en dacht: er reageerd vanzelf iemand.. ;-)