Oktoberstopsters 2007 deel 9! * 1 zwanger en al 11 baby's!!

Ik moet soms ook even nadenken welk kindje bij welke mama horot hoor.

Helemaal als er veel gepost is en ik overal op wil reageren moet ik regelmatig even terug lezen om niks te vergeten.

Oh dat zal wel ja! Heb ik ook al wat moeite mee.



Hier gaat het trouwens weer zijn gangetje… ben wel een enorme emo-kip vandaag, jank zo’n beetje om alles… :roll:

Hoort er allemaal bij.

Laat je maar lekker gaan, dat lucht op.

Daffie: wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je nu geen tijd hebt om op iedereen te reageren en even alleen aan jezelf moet denken. Meid, ik hoop echt van harte dat het volgende week er goed uitziet en je niet nog een keer een mk mee hoeft te maken. Ik :pray: voor je deze week (en verder natuurlijk ook maar vooral deze week).



Linda: ja, waar wacht je nu op. Vandaag is een mooie datum om te bevallen en het is toch rotweer. Dus beebje laat je maar zien. Morgen is ook nog goed hoor, dan is mijn schoonzus jarig. Dus je weet wat je te doen staat :wink: . Succes met je bleh-gevoel, wellicht is het een voorteken.



Jippo: nog maar 2 weken werken en dan al verlof. Voor jouw schiet het dus ook al op. Laat je moeder maar lekker strijken hoor, geniet ervan zolang het kan :wink: .



Met mij alles oke, vandaag lekker vrij hoewel het weer echt bagger is. Mijn kleine man was weer helemaal oke bij het cb. Hij is met gewicht en lengte precies gemiddeld. Spraak is helemaal super, hij zegt al hele zinnen en kan ook moeilijke woorden. De arts was helemaal onder de indruk. Verder is hij ook al 2 mnd. zinnelijk, dus dat is voor een jongen lekker vlot. Alleen 's nachts nog een luier en verder niet. Dat is makkelijk, het scheelt echt enorm in de luiers.

Zelf heb is sinds maandag een ongi gevoel wat komt en gaat. Verder geen klachten alleen gisteren kreeg ik opeens last van mijn onderrug. Dat verdween ook weer na een paar uur. Zou dit iets te betekenen hebben? Mijn ei is allang geweest en ik moet nog ongeveer een week tot mijn NOD. Wat denken jullie?

Verder voor iedereen alvast een goed weekend. Voor ons wordt het wel druk, moet morgen werken en 's avonds nog naar een verjaardag. En dan zondag weer een verjaardag, dus genoeg te doen. Spreek jullie later.

@Lotte wrote:

@Jippo wrote:




Lotte: wat een geweldige foto’s van Mats, wat een lekkere bekkentrekker! :inlove:




Ik denk dat je hanneke bedoeld.
Voor zover ik weet heet ons meisje Yinthe :wink:



Aaarghhh sorry! laten we het maar houden op zwangerschaps dementie... :oops:

Francisca: mijn duimen draaien weer voor je hoor! Geen idee of je kwaaltjes iets met een mogelijke zwangerschap te maken hebben, ik hoop het!

Meiden, bijgelezen, maar kan niet reageren. Arwen is op. :-*

Daffie :hug: Balen meid! Wat zul je de zenuwen hebben! Ik :pray: met de andere meiden mee dat het gewoon goed zit!!



Jippo, geeft niet hoor. Zwangerschapsdementie inderdaad! :wink:



Francisca, hopelijk is het raak meid!



Linda, lekker uithuilen hoor! Is goed voor je!

Daffie, dat is schrikken :hug: Ik :pray: ook mee met de rest!



En voor Francisca ben ik al aan het duimen!



Linda, ook voor jou duim ik! Baby kommmmmmmmmmm!



De rest allemaal :-*





Ben zojuist bij de huisarts geweest. Volgens hem was het op zich een goed teken dat ik zo’n last van de menstruatie heb. Heeft even mijn verhaal aangehoord en mij speciale pijnstillers meegegeven die er ook voor zorgen dat je minder vloeit :dance:



Hij vondt dat ik voor het andere verhaal helemaal niet vroeg aan de bel trok! Hij zei dat hij me graag naar de gyn wilde doorsturen, maar dat ik het er wel met mijn partner over moest hebben eerst. Je komt dan in het medische circuit terecht en dan is niets meer spontaan. Ook raadde hij me aan om eerst mijn vriend naar de dokter te sturen voor een sperma onderzoek en ze moesten dan effe aan zijn () () voelen…

Ik moet het er nog met mijn mannetje over hebben, maar ik wil het zelf eigenlijk over onze vakantie tillen.



Ik ben ook gelijk ff bloed gaan prikken omdat ik zo moe ben het laatste jaar/2 jaar. Eerst dacht ik dat het met de verbouwing te maken had, maar nu dat ook al een half jaar achter de rug is. Ik val gewoon te pas en te onpas in slaap. Gisteravond zijn we hier naar de parkfeesten geweest. Vriendlief wilde een broodje shaorma, maar ik heb nog niet eens meegekregen dat hij gegeten heeft, vanaf het moment dat ik op mijn kont zat heb ik geslapen!!!



Fijn weekend allemaal!

Sjaantje wat fijn dat de ha zo mee denkt en werkt.



Het is inderdaad een hele stap om naar de gyn te gaan, maar als je kinderwens zo groot is kan ik me voortellen dat je daar alles voor over hebt.

Hoi Dames,



Ik meld me ook weer eens, verwaarloos KOK een beetje… :oops: Ben net terug van een paar dagen lekker weg met mn hubbie. We hebben nu nog een week vakantie samen en dan begint de week erop mn verlof :dance:

Verder alles goed met mij en onze uk! Vorige week naar de VK geweest, kindje was al flink ingedaald en dat merk ik ook wel… mn blaas heeft het zwaar te voorduren :wink:

Omdat ik best lang ben (1,87) dacht ik dat niet veel last van schopjes tegen mn ribben zou krijgen…door mn "lange"buik zeg maar. Maar dat gaat toch niet op vandaag werd ik even lekker tegen mn ribben getrapt…auwie :shock:

Ik zal in het SF even een buikfoto zetten, is al even geleden…



Daffie, ik duim voor je dat je volgende keer een mooi kloppend hartje te zien krijgt!! :pray: :-



Hanneke, scheetje zeg die Mats van jou! :inlove:



Linda, wat duurt het wachten dan lang hé meid… nog even volhouden!! :-




Jippo, fijn dat je nu halve dagen kan werken! Ik slaap ook heel slecht de laatste tijd. Weet gewoon niet meer hoe ik moet gaan liggen…bleh. Zal alleen nog maar erger worden vrees ik :?

Wij hebben inmiddels een preofdruk klaar van ons geboortekaarte…en ben er wel blij mee. Hoop dat het jullie ook snel lukt allemaal!



Verder iedereen :-*

hoi meiden



is alweer een tijdje geleden



maar als aller eerst



bib



daffie duim voor je meis dat het allemaal goed zit



linda je grote dag vandaag spannend



verder sorry weet het niet meer



zie het nu ook niet meer zitten om zwanger te zijn

heb er echt genoeg van

heel veel pijn aan mijn vingers en polsen

dikke voeten dat ik gewoon pijn bij het lopen heb

steeds krampen in mijn kuiten

maagzuur

gisteren een potje zitten huilen op de bank in de armen van hubbie

dinsdag naar de vk en dan ga ik het er over hebben ik kan niet meer

slaap nog maar een 4 uurtjes per nacht en dan moet ik nog de hele dag door komen met onze lieve boef de harde buiken steeds

we horen het wel of ze iets voor ons kan betekenen



laat jullie in ieder geval iets weten dinsdag



dikke kus en knuffel tamara

BIB



Tamara, weet precies hoe je je voelt! Ik zit ook regelmatig een potje te janken hier. Wil van de week ook bij de VK vragen of ze me wil strippen, want moet er niet aan denken nog zo’n twee weken rond te lopen! (als de bevalling als niet spontaan begonnen is voor dinsdag trouwens, mag wel, graag zelfs!!)



Sterkte meid!!

Bij de julimama’s heeft Caro vanmorgen een BIA geplaatst.

Er is dus weer een beeb onderweg. :dance:

Linda, vandaag is jou grote dag.

Moet wel vreemd zijn.



Tamara, jij mag nu ook gaan bevallen.

Ik heb zo het gevoel dat we een kleine babyboom gaan krijgen hier :pray:

Het is spannend hier, lees ik!



Sorry meiden, ik lees wel bij, maar ik heb niet zoveel reageerpuf. Misschien ook omdat we nu even afstand nemen van het trying, omdat we op vakantie gaan en ik de ongi ga uitstellen. Ik wil er ook echt even níet mee bezig zijn. Ik vind het erg jammer om een maand over te slaan, maar ik heb écht geen zin om ongi te worden op vakantie, dus hubbie en ik hebben die keuze gewoon gemaakt. Maar afstand nemen maakt het dan wel gemakkelijker. Ik lees wel mee, maar ik zal niet altijd even uitgebreid reageren nu. Hopelijk begrijpen jullie dat! :-*

Natuurlijk begrijpen we dat.

Af en toe een kort berichtje is toch ook goed.



Geniet straks lekker van je vakantie en doe weer nieuwe energie op, dan kan je er straks weer even tegen.

:-*

BUB van Caro



om 20,08 is caro en hubs zoon MIK geboren !!



het persen vorderde niet en na een uur moesten ze na t ziekenhuis toen werd er een knip gezet en hulp van de vacuumpomp ging t allemaal heel vlot. Ze moeten wel 24 u in het ziekenhuis blijven…



Gefeliciteerd Caro en Hub!!!

Caro, eindelijk!!! Gefeliciteerd met jullie zoon Mika!



We hebben nu twee jongetjes en twee meisjes, ben echt benieuwd wat ik in mijn buik heb!

Caro en Hub gefeliciteerd met jullie zoon MIKA!!!



:-*