Oktoberstopsters 2007 deel 9! * 1 zwanger en al 11 baby's!!

Zie net dat er een foutje was gemaakt met de naam: het is geen Mika, maar Mik. Ook leuk!!

Caro, gefeliciteerd met Mik! Leuke naam!



Hoe is het met jou Linda? Lijkt me zooo lastig dat wachten… Sterkte!

Rectificatie, de zoon van Caro heet MIK



Foutje van degene die bij de julimama’s de bub melding heeft gedaan :lol:

Hebben jullie het lijstje op de 1e pagina al bekeken?

We gaan mooi gelijk op, 2 jongens en 2 meisjes, en op het lijstje ook nog om en om. :wink:



Dus Linda, jij krijgt een jongen :wink:

@Lotte wrote:

Hebben jullie het lijstje op de 1e pagina al bekeken?

We gaan mooi gelijk op, 2 jongens en 2 meisjes, en op het lijstje ook nog om en om. :wink:



Dus Linda, jij krijgt een jongen :wink:




Alleen ga ik dan roet in het eten gooien… :wink:

Of zouden we toch een meisje krijgen? Hihi, nee de echo was wel heel duidelijk hoor…

Ga er dan maar heel snel een meisje van maken :wink:

Te laat! :mrgreen:

Tja, dan ben jij inderdaad degene die roet in het eten gaat gooien.

Halen we je toch gewoon van het lijstje :mrgreen:

Boehoehoe… :cry: :cry: :cry:











:wink:

Nou vooruit, je mag blijven.

Kan niet zo goed tegen meisjes die verdrietig zijn.

Hanneke, op het lijstje kan mn leeftijd worden veranderd in 27…ben afgelopen week jarig geweest.



Mik leuke naam!!

Gelukkig.



Hoe is het trouwens met Yinthe? Wat vliegt de tijd zeg al ruim 3 weken!

Het lijkt mi zo’n raar idee he, ineens moeder zijn en niet meer met z’n tweeen maar met z’n drieeen… Kan me er nog helemaal niets bij voorstellen.

@chris1981v wrote:

Hanneke, op het lijstje kan mn leeftijd worden veranderd in 27…ben afgelopen week jarig geweest.



Mik leuke naam!!




aangepast!



En van Mika snel even Mik gemaakt!

Willen jullie (voornamelijk degene die bv geven of gegeven hebben) hier ff naar kijken?



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60910

@Jippo wrote:

Gelukkig.



Hoe is het trouwens met Yinthe? Wat vliegt de tijd zeg al ruim 3 weken!

Het lijkt mi zo’n raar idee he, ineens moeder zijn en niet meer met z’n tweeen maar met z’n drieeen… Kan me er nog helemaal niets bij voorstellen.




Met Yinthe gaat het heel goed.

Ze groeit echt als kool.

Ik zal zo even wat foto’s plaatsen in het sf.

We kunnen Yinthe niet meer weg denken uit ons leven.

Soms zit ik beneden en denk even niet aan haar en dan hoor ik eneens een geluidje via de babyfoon.

Opeens besef je dan weer dat er nog een mensje in huis is :inlove:

Het is echt zo bijzonder.

@Lotte wrote:

Hebben jullie het lijstje op de 1e pagina al bekeken?

We gaan mooi gelijk op, 2 jongens en 2 meisjes, en op het lijstje ook nog om en om. :wink:



Dus Linda, jij krijgt een jongen :wink:




Dat zei ik net ook al tegen mijn vriend, maar hij geloofde er niks van… haha Hij is er heilig van overtuigd dat we een meisje krijgen en ik zeg een jongen… Eens zien wie er gelijk gaat krijgen!

@Chris: nog gefelicteerd met je verjaardag!!

@Jippo: Tja, wachten duurt lang helaas… :frowning: Baal best wel een beetje dat ik nu nog rond waggel, maar probeer het ook positief te bekijken: elke dag dat ik nu extra rond ga waggelen betekend extra verlof… :wink: haha Al ga ik dinsdag de VK echt wel even vragen me te strippen, want het is toch wel erg zwaar nu hoor! Mijn knieën kunnen m’n gewicht al niet eens meer aan joh!

Update Caro en Mik



ze maken het goed mik eet goed aan de borst en ze mogen morgen naar huis… Mik heeft wel wat last van hoofdpijn door de vacuumpomp



Groetjes!

Och arme Mik, nog maar net op de wereld en dan al zo’n hoofdpijn. Zo sneu eigenlijk! Maar ja, ze gebruiken de vacuumpomp ook niet voor niks natuurlijk!

Lotte :-



Caro en partner, van harte gefeliciteerd met jullie zoon MIK! :inlove: :-


Arwen had ook hoofdpijn, is ook met de pomp geboren… ff rustig aan doen met hem de eerste dagen! Niet teveel van hand tot hand!



Chris, nog gefeliciteerd met je verjaardag! :-*



Linda, trek je het nog? :hug: