Het lijstje loopt wel mooi om en om! Tamara, dan krijg jij dus een meid!
En Jippo schopt het weer door de war
Joepie, een jongen voor Linda!!!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tygo :dance: :inlove:
Ik hoop dat jullie vandaag lekker naar huis mogen en lekker kunnen genieten van je kraamtijd. Geniet ervan meid!
Daffie: voor mij geldt hetzelfde, ik hoop geen bericht is goed bericht. Al vrees ik er wel voor. Meid ik duim voor je.
Hoera!!! Gefeliciteerd Linda met Tygo! :dance: :dance:
Ik ben vandaag alweer 33 weken!
Daphne: ik hoop dat geen nieuws goed nieuws betekend, maar begin nu ook wel te vrezen dat er iets mis is :shifty:
Volgens mij zijn hier alleen nog maar vlotte bevallingen geweest, of heb ik het mis? Hoop niet dat ik die reeks ook ga verpesten, hihi :eh:
Stom he; heb hele tijd het idee dat Daphne misschien wel een eug heeft… En daarom nog niets heeft laten weten. Komt natuurlijk door mijn eigen ervaring maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd
Sorry, wil niet het geweldige nieuws van Linda verpesten! Ach het zal ook wel niets zijn of een gecrashte computer of zo…
Joepieeeee!!! Linda en mannetje, gefeliciteerd met jullie zoon Tygo
!! (eindelijk) Heel veel geluk samen!!!
En inderdaad, ik maak me ook zorgen om Daffie
LINDA GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TYGO…
Ik hoop ook zo dat alles in orde is met daffie…mijn duimen draaien voor haar.Misschien heeft ze het erg druk?Met de voorbereidingen van de bruiloft?
Vandaag zijn mijn dames jarig ze worden 3 jaar en gisteren werdt onze jongste meid 2 jaar…
Een feest weekend hier dus…hahahahahaha.
Iedereen een fijne dag :-*
He Marleen! Gefeliciteerd met je meisjes!
LINDA EN HUB GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TYGO
Geniet lekker van je mannetje en van je kraamtijd.
Marleen gefeliciteerd met de verjaardag van je meiden.
Jippo 33 weken alweer.
Je kan al af gaan tellen.
Marleen, gefeliciteerd! Fijne dag
Even een egoberichtje hoor.
Yinthe is vandaag 1 maand :dance:
@Lotte wrote:
Even een egoberichtje hoor.
Yinthe is vandaag 1 maand :dance:
Hoera!!! Wat gaat het toch snel zeg…
Echt wel.
Dit is echt zo’n dag dat je denkt, vorige maand om deze tijd toen…
Gefelicteerd met de 1ste maand van Yinthe!! :dance:
Ik ga er maar vanuit dat Daffie internetproblemen heeft ofzo. Ik echt dat ze verder een goede echo heeft gehad!
eerst BIB
linda gefiliciteerd met jullie zoon
geniet ervan
hier nog niets
wel een beetje aan het rommelen
jullie horen het wel
dikke kus tamara
Oei Tamara.
Spannend hoor.
Krijgen we hier nu een babyboom
Linda Gefeliciteerd met jullie zoon!!! Mooie naam ook
:-*
Hanneke, ik kom echt nog wel voor mijn vakantie op KoK, hoor! :lol:
Gefeliciteerd met Yinthe’s eerste maandag! :inlove: :-
Linda, jaaaa, een zoon! Van harte gefeliciteerd, lieverd! :- :dance:
Kom 'm maar snel showen! :inlove:
Marleen, gefeliciteerd met alle jarige meiden! :-*
Tamara, spannend! Zet 'm op! :thumbup:
Daffie, hoe is het???
Tamara spannend! :thumbup:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken om Daffie hoor. Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt meid!
hoi meiden,
sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry :oops: :oops: :oops:
Eerst het belangrijkste: Linda: GEFELICITEERD MET TYGO!!!
en dan het ego gedeelte :mrgreen: : Mijn echo was goeoeoeoeoeoed!!! Nog steeds kon er niet precies gemeten worden hoeveel weken ik nou ben (of 6 of 7), maar er was een hartje!!! :dance: :inlove:
Echt sorry dat ik jullie zo in spanning heb gehouden (wel superlief dat jullie er zo mee bezig zijn) Het was allemaal nogal hectisch sinds vrijdagmiddag. Donderdagnacht heeft Colin namelijk ernstig lopen spoken, dus toen ik van mn proefmake-up terug kwam, ben ik gelijk in bed gedoken. 's avonds had ik ook niet echt meer puf… En toen ik gisterenmiddag achter de comp wilde kruipen, belde mn vriendin dat ik binnen een uur klaar moest zijn, want dat mn vrijgezellendag eraan zat te komen :shock: , dus weer geen tijd voor jullie…
Ik ga nu ff snel de andere meiden in de andere topics op de hoogte stellen en daarna kom ik ff reageren (en de echo’s in het sf plakken natuurlijk)
liefs
daffie