Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Nou, hier mag ik dan de eerste zijn: BIB

Kan niet missen toch? :wink:

Vera, mijn :thumbup: draaien mee vanavond hoor!! Heel veel succes meid!

Sjaantje, fijn dat je het weer een beetje ziet zitten. Goed dat je op je werk laat merken hoe je erover denkt!! :thumbup: De trouwsite van Daffie vind je onder haar www-knop!

Nou ik ga weer, ben aan het strijken!

Hanneke, Jaaaaaaaaaaa je eerste bib.

Vera, veel succes vanavond.

We :thumbdown: :thumbup: allemaal voor je dus het kan bijna niet mis gaan.

Even ego:

Ik heb sinds gisteren steeds last van een natte broek!!! Ik word er gek van! Zoveel zw.schapsbroeken heb ik nou ook weer niet! Ben ik dan echt zo incontinent aan het worden of moet ik het toch even extra in de gaten houden?? Het ruikt niet. Gisteren dreven er na het plassen 3 kleine witte vlokjes in de wc. Wat is dat dan?? Ok, lekkere details weer! SORRY!!

Hanneke, je gaat je BIB toch niet te snel veranderen in een BIA he?? Hou het iig maar even goed in de gaten en hou ons vooral op de hoogte! :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

Hanneke, je gaat je BIB toch niet te snel veranderen in een BIA he?? Hou het iig maar even goed in de gaten en hou ons vooral op de hoogte! :mrgreen:

Nee hoor, zeker nog geen BIA hier. Ik ga er ook echt niet teveel op hopen. Vind dit alleen een zeer irritante kwaal!! Verder voel ik nog geen andere tekenen van een eventuele BIA hoor!! Maar natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

Hanneke: Het gaat nu toch wel erg snel hé die laatste weken…misschien voor jou niet snel genoeg.Ik begin nu ook uit te kijken naar de eerste babyfoto’s erg spannend allemaal.

Sjaantje: Erg moeilijk om een keuze te maken betreft kinderen nu je met je werk zit :hug: sterkte ermee.

Vera: Hier draaien de duimen voor je zal aan je denken.

Hier gaat alles wel goed vannochtend gewerkt en vanmiddag lekker geslapen op de bank met de meiden die waren ook erg moe.

Ik ben het hele weekend al moe geweest en ik heb het niet eens laat gemaakt het weekend.

Misschien was het vermoeiender dan ik dacht.

Ik ga weer naar de meiden toe die nu lekker in de tuin aan het spelen zijn .

:-*

hoi hoi,

@ Trying: hoe is je examen gegaan???

@ Sjaantje: mn trouwsite staat onder de www knop. Ik vind het knap dat je er zo rustig onder kan blijven!!! Je hoeft bij een sollicitatie niet te melden dat je zwanger wil worden en als je het eenmaal bent, ben je pas verplicht om het met 4 maanden te melden aan je werkgever (al ik het me nog goed herinner :shifty: :mrgreen: ) Maar je kunt natuurlijk ook al ergens parttime gaan solliciteren!!

@ Hanneke: woehoeoeoeoeoe!! De eerste BIB!!! :dance: Nu maar snel een BUB maken! Enne… Wat betreft je natte broeken… Ik zou toch maar eens de vk gaan bellen, want die witte vlokjes zou toch kunnen duiden op vruchtwater, ook al ruikt het nergens naar!! (uit ervaring)

Ik heb nog steeds een beetje bruinverlies, maar ik denk dat ik al weet hoe het zou kunnen komen: Normaal gesproken zou ik rond deze tijd ongi moeten worden, maar omdat ik de laatste 2 maanden van mn pil heb doorgeslikt (ik was er een paar vergeten ) ben ik dus 2 weken eerder ongi geworden. Misschien dat mn lijf dat niet helemaal snapt en dat het dus nog denkt dat ik nu ongi zou moeten worden… Nou ja, ik begrijp het eigenlijk helemaal niet!

Vrijdag ga ik lekker met mn beste dinnetje en een vriend eten en stappen… Dat hebben we wel weer eens verdient!! Ik heb er nu al zin in!!!

liefs

daffie

Goedemorgen, meiden!

Dank jullie wel voor al jullie lieve steun, duimen en positiviteit!

Het examen was erg pittig, veel erfrecht, en dat is nou nét dat gedeelte dat ik bij mijn soortgelijke cursus 10 jaar geleden niet heb gehad, waar ik in de praktijk nooit mee te maken heb gehad en wat ik - door de gebeurtenissen van de afgelopen 2 weken - maar summier heb bestudeerd. :wall: Gelukkig kan ik een wetboek lezen, en ik hoop dan ook dat ik de juiste antwoorden heb gevonden! Ik heb er op zich wel een goed gevoel over, maar ik spring nog geen gat in de lucht. Het kan net zo goed anders uitpakken, als ik volslagen de verkeerde kant op zat te denken. Anyway, over uiterlijk 4 weken heb ik de uitslag…

Hanneke, ik zou ook even de vk bellen, hoor! Sorry, ik reageer verder even niet. Hubbie is vandaag jarig, én ik heb om 11.30 uur een afspraak in het zh voor een mammografie.

Fijne dag! :-*

Hallo meiden!

Ben ik weer eens,ik verwaarloos jullie wel he. :oops:

Maar ik heb het nu ontzettend druk.

Ik ben druk in de weer om een partime baantje te vinden in de zorg,en misschien kan ik aan de slag als facilitair medewerker in een ouderencentrum hier in de buurt.

Daarnaast doe ik nu nog de overblijf op de school van mn dochter,maar dat is volgende week over…dan hebben ze zomer vakantie!

en… we gaan toch op vakantie!

We gaan 17 juli t/m 31 juli naar Bulgarije!

Lekker ff bij tanken!

Verder gaat het hier zn gangetje,niks gebeurd.

Ik mag nu voor de laatste keer clomid slikken,maar nu een 3 dubbele dosis.

mocht dit niet werken,dan krijg ik hormoon injecties(pregnyl??)

@Vera,gefeliciteerd met je hubbie!!

mijn duimen draaien voor je!

@Hanneke,heb je de vk al gebeld?denk ook dat het vruchtwater is.

Je schiet al aardig op he,nu de laatste loodjes nog!

Voor de andere,mijn duimen draaien waar nodig.

Fijne dag allemaal!

:-* Mary

Vera, gefeliciteerd met de verjaardag van Hubbie.

Dat examen klinkt erg pittig, maar je hebt het vast wel gehaald.

Ik ben vanmorgen bij de vk geweest, en alles was weer goed.

Bloeddruk ietsie hoger dan de vorige keer, en de kleine is al iets ingedaald. :dance:

Ben dus helemaal blij.

Volgende week heb ik alweer de volgende afspraak.

Hoi dames,

Vera gefeliciteerd met Hub! Nog 4 weken wachten op de uitslag is wel lang zeg!! En succes in het ZH straks!

Irry-me, druk,druk,druk! Maar wel lekker naar Bulgarije! Heerlijk, geniet ervan!!

Daffie, raar dat bruinverlies! Zal inderdaad te maken kunnen hebben met het doorslikken. En anders… wie weet he?!! :pray:

Marleen, rust je even lekker goed uit?? Je bent steeds zo moe!!

Hier: BIB

Ik heb het gisterenavond en vannacht weer gewoon droog gehouden dus ik denk niet dat het vruchtwater was. Heb verder ook geen tekenen van een evt. BIA. Zodra ik weer een natte broek heb en ik het niet vertrouw ga ik ermee naar de vk. Ik moet toch iets kunnen laten zien en dat van gisteren heb ik inmiddels alweer gewassen! :wall:

Goedemiddag dames,

Ja,ik ben weer moe het was weg totdat ik natuurlijk vorige maand zwanger raakte en na de miskraam ging het al wat beter op een gegeven moment.Alleen in het weekend is het weer erger geworden!Mocht gelukkig vannochtend uitslapen en net heb ik een uurtje op de bank liggen tukken.

Of ik ben zwanger of ik heb zwaar aanwezige kwaaltjes voor mijn ongi van de miskraam.

Ik ben moe

Ik heb het gevoel ongi te moeten worden

ik heb weer last van mijn linkerpols (minder dan toen ik zwanger was)

had ik al gezegd dat ik moe ben :mrgreen:

Ik weet niet wat ik er van moet denken ik ga er vanuit dat ik gewoon zondag ONGI wordt.Misschien wel eerder met al die ongi krampjes.Ik blijf lopen naar de wc om te kijken of het al zover is…nog een paar dagen te gaan.

Hoe is het met de rest van de meiden.

Toch wel spannend Marleen!

Volgens mij ben je moe of niet? :lol:

Wel vervelend voor je. Hopelijk lukt het je nog wat bij te :zzz: al zal dat erg lastig zijn met een gezin!

BIB, BUB, BLUB weet ik veel wat nog allemaal meer…WAT BETEKENEN DIE AFKORTINGEN IN VREDESNAAM???

Ik ben nu lekker thuis (vrijgesteld van werk) dus betaald aan het KOK-ken. Beter hè!

Marleen ik :thumbup: :thumbdown: gewoon heel stiekem voor je;)

Vera: gefeliciteerd met je mannetje.

De rest :-*

Hahaha, dat kan ik begrijpen Sjaantje!!

BIB betekent: Baby In Buik. Dit zeg je vanaf week 37 als er nog geen tekenen zijn van een evt. bevalling.

BIA betekent: Baby In Aantocht. Dit zeg je als je aan het rommelen bent en de bevalling dus is begonnen.

BUB betekent: Baby Uit Buik. Lijkt me logisch.

Tsja, ik heb het ook niet bedacht. Het werkt wel. Als je BIB schrijft, hoef je niet 20 keer te schrijven dat het allemaal nog niet begonnen is en je hoeft er bij anderen ook niet naar te vragen!

Meiden, heb bijgelezen, maar kan nu niet gaan reageren. Is niet leuk voor jarige hub! :wink:

Maar willen jullie ff kijken? :-*

Morgen kom ik weer ff bijkletsen!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2718824#2718824

Trying: Ik hoop dat jullie snel weten wat ze heeft.Lijkt me niet zo leuk om niet te weten wat je kleine meid heeft.En nog gefeliciteerd met je man ik hoop dat het een leuke dag is geweest met veel gezelligheid en kado’s voor je man.

Ik ga nu verder kijken naar de 1ste kwartfinale…hopen op een gelijke stand en penalty’s hahahahahahahaha dat is pas spannend!!

Alvast iedereen welterusten :-*

Vera, ik zou het echt niet weten. Misschien netelroos of gordelroos? Dat laatste heb ik ook op mijn handen gehad als kind, en op mijn hoofdhuid.

Hopelijk weet je morgen meer.

Duitsland is door. Had ik echt niet verwacht!

Hoi meiden!

Ik heb het antwoordmodel gezien van het examen, en het gaat erom spannen of ik het gehaald heb of niet. :frowning: Ik had pittige dingen goed, maar soms zat ik er ook echt naast. Tja… afwachten maar…

Ik heb om 16.20 uur een afspraak bij de ha voor Arwen.

Ze is nu naar de psz en ik ben net naar de kapper geweest en heb zéker 20 cm. van mijn haar af laten knippen! Heb nu een korte bob! Ze heeft het een beetje tuttig gedroogd, vind ik, maar ik ga het straks straighten, heb een feestje. En dit weekend ff nieuwe highlights erin, en dan ben ik helemaal klaar voor de zomer! :mrgreen: Ik had zó’n zin in iets anders, dat ik gewoon de schaar erin heb laten zetten! 8)

De verjaardag van hub was rustig, ook doordat ik naar het zh moest. Maar we zijn samen gaan lunchen in de stad daarna, terwijl mijn nichtje op Arwen paste (die sliep toen), en 's avonds zijn we naar McDonalds geweest. Arwen’s eerste Happy Meal! :mrgreen:

Jeetje spannend Vera!! Ach… je hebt het vast gehaald! Ik zal nog even 4 weken voor je duimen goed?? Wat zegt je gevoel? Dat klopt namelijk meestal wel.

Ik hoop dat het allemaal meevalt voor Arwen. Het is altijd zo zielig voor zo’n ukkie. Gelukkig weet je het vanmiddag.

En wauw, jij durft! 20 cm is echt veel!! Ik heb ook korter haar voor in de zomer. Vind ik heerlijk. Normaal verf ik het ook wat lichter maar nu maar niet tijdens de zwangerschap.

Was Arwen blij met haar Happy Meal??

Hier BIB

Ik heb eindelijk weer eens echt lekker geslapen en ben goed uitgerust. Ik ga zo de klossen halen voor onder mijn bed en ik moest ook een po halen. Verder wil ik alvast de “Hoera een…” vlaggetjes in huis halen. Je weet maar nooit hoe snel je ze nodig hebt!!

Fijne dag iedereen!!