Ja, dat is handig als je het geslacht weet :mrgreen:! Dat hadden wij toen ook al in huis. Hubbie heeft dat 's nachts om 4.15 uur nog op staan hangen! :lol: Hij was zo opgeladen na de geboorte van Arwen (om 23.39 uur), dat toen hij eenmaal thuis was (ik bleef die nacht natuurlijk nog in het zh met Arwen) hij niet kon slapen. Toen ik thuis kwam uit het zh (rond half 1 's middags) stond al een collega op het antwoordapparaat! Een andere collega had met langsrijden iets voor het raam zien hangen, haha. Dat klopte dus!
Arwen vond het maar wat leuk bij McD! Frietjes zijn altijd o.k., haha.
Mijn gevoel over het examen? :think: Tja, ik had wel een redelijk gevoel erover, maar ook zoiets van “als ik ernaast zit met sommige vragen heb ik pech”. En dat blijkt dus ook uit het antwoordmodel. Dus zelf heb ik ook het gevoel van “erop of eronder”. Ach, ik kan er nu toch niets meer aan veranderen, dus ik wacht gewoon maar af. Ik hoop alleen dat ik de uitslag snel heb, want in onzekerheid zitten is niks, bah!
Vera, soms kan je maar beter de antwoorden van een examen niet weten.
Waarschijnlijk heb je geluk en ben je gewoon geslaagd, maar zit je je nu dus op te vreten.
Hanneke, heb je de muisjes ook al in huis?
Goedemiddag allemaal,
Hanneke lekker bezig met de laatste voorbereidingen voor de bevalling.Al last van de grote schoonmaak?Of val het allemaal nog wel mee?
Vera: Happy meal vinden de kinderen altijd leuk vooral het speeltje.
Ik hoop dat het examen goed voor je heeft uitgepakt.Ik duim voor je.
Vannochtend lekker gewerkt ben wel blij dat ik weer thuis ben.Ik heb op de terug weg naar huis bij de AH een zwangerschapstest gehaald(hoe bedoel je te vroeg met testen)!!Maar die gaf negatieg aan.Dus we wachten rustig af tot zondag kijken wat de zondag brengt en anders daarvoor.
Vanavond heb ik een afspraak om kittens te bekijken(cyperse)ik denk aan 1 of 2 kittens ben er nog niet uit.Al zal ik ze allemaal wel mee willen nemen als ik ze zie :mrgreen:
Iedereen alvast een fijn weekend. :-*
Oh leuk Marleen, kittens!! Dan wil ik wel foto’s zien hoor!!! Jammer van de neg. test maar was ook nog vroeg he?! Nee, ik heb nog geen behoefte aan een grote schoonmaak. Ten eerste kan mijn lijf dat niet meer aan, ten tweede wonen we hier net dus het is allemaal nog heel schoon en netjes.
Lotte, ik heb nog geen beschuit met muisjes in huis. Kan ik wel al doen, ze zijn een tijd lang houdbaar!
Ja,ik was zo slim om een prdictor te halen die geeft pas laat een positieg resultaat en dan ga ik 2 dagen voor mijn NOD tetsten met ZO"N TEST!!!Slim ja ,heel slim :mrgreen:
Maar ik ga nu geen testen meer halen alleen wanneer ik OVERtijd ben eerder niet.
En als ik de kittens heb dan maak ik er natuurlijk een foto…nog 4 uurtjes te gaan.
Ik ga nu afsluiten voordat ik een verslaafde laptop mama wordt hahahahaha.
:-*
Hoi meiden!
Even snel tussen allerlei klusjes in huis door: Hanneke en Lotte wat spannend is het voor jullie aan het worden! Wel raar; besefte zojuist ineens dat als het kindje de eerste keer op de goede plaats had gezeten ik ook bijna was uitgerekend… (5 juli). Ben er niet verdrietig van hoor, met deze zwangerschap gaat alles nog steeds goed dus ik denk er niet veel meer aan.
Verder alles okee, het emotionele lijkt iets minder te worden, wel af en toe last van harde buiken (vooral bij inspanning/stress) proberen dus om wat rustiger aan te doen (moeilijk!). Oja ook een afspraak gemaakt voor een pretecho! Hoop dat we duidelijke beelden te zien krijgen want mijn placenta ligt aan de buikkant.
Vera ik duim voor je dat je geslaagd bent! (enne lief je berichtje! :-* )
Marleen: ook spannend, je weet maar nooit! Misschien gelijk weer raak! En cyperse kittens die zijn het allerleukst! Wij hebben een poes -ook een cyperse- van inmiddels alweer 9 jaar oud. Weet nog goed toen ze nog klein was zoooo schattig en ondeugend, Wel foto’s maken hoor!
Enne… slaap ze
Daphne: :thumbup: Leuk joh om weer van je te horen! En succes met klussen!
Oja, heb ook weer wat foto’s in het showforum geplaatst: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47321&start=270
Toedeloe voor nu!
Ff een snel berichtje van mij, ben bezig tas te pakken. We gaan namelijk even een weekendje weg nog met z’n tweetjes! Hoef ik me het hele weekend ook niet druk te maken over wat ik nog allemaal voor mijn werk moet doen voor ik met verlof ben volgende week. (al maak ik mij allang niet meer zo druk dan toen ik nog niet zwanger was, gelukkig maar!)
De kittens zijn bij ons thuis en zijn erg ondernemend…zoooo lief :inlove:
Miauwen wel omdat ze mama missen en als de een weg is dan begint de ander te piepen.Dus 2 is een goeie keuze geweest.
Marleen wat een schatjes!! :inlove: :inlove: :inlove:
Jippo, fijn dat alles nog steeds goed met je gaat! Je buik groeit echt lekker nu! leuk om ook je gezicht eens te zien!
Linda, een fijn weekend!! En bijna verlof! Heerlijk!!
Wat een lievies :inlove:
Ik zou er zo 1tje willen hebben.
Linda, geniet van je weekend.
Goedenmiddag Dames,
Lindaaaa: Een fijn weekend toegwenst.
Onze 2 kittens vermaken zich prima samen…ik moet alleen niet zoveel foto’s maken hahahahaha.
Nog geen ongi vandaag wel nog steeds ongi gevoel en pijn in pols neemt toe en witte puntjes op tepelhof is vermeerderd en duidelijker zichtbaar net als de aders weer zichtbaarder worden.
Maar ja,al die symptonen kun je natuurlijk ook krijgen voor je verwachte menstruatie.
Niet dat ik eerder ooit zulke symptonen heb gehad voor mijn menstruatie maar misschien is het wel allemaal veranderd door de miskraam van vorige maand.Ik weet niet of dat mogelijk is.
Maar we zullen zien.
iedereen een fijne dag vandaag en iedereen veel plezier bij het kiijken van de de wedstrijd vanavond.
Goedenavond,
Jammer Nederland is niet door verloren met 3-1… Maar Rusland heeft wel beter gespeeld dan Nederland.
Nou,deze dame gaat haar bedje opzoeken en wenst iedereen een fijne nachtrust :-*
:thumbdown: :thumbdown: :x :? Wat was Nederland slecht!!!
:? :x :thumbdown:
Ik baal er echt van!
Nou ja het heeft 1 voordeel: Ik kan met een gerust hart tijdens de finale bevallen!!
Ha die meiden, hoe is het?
Arwen is ziek, heeft weer HVMZ. Ik heb ook blaasjes op mijn handen, maar ik hoop dat ik niet weer plat ga! Denk dat ze op mijn werk gek worden als ik weer ziek zou zijn! :wall:
Lotte, ach ja, ik wacht gewoon af. Ik hoop alleen dat de uitslag snel binnen is. Maar ik vind, eerlijk gezegd, andere uitslagen belangrijker. Ik heb vorige week maandag een bioptie van mijn tepel gehad i.v.m. een raar eczeemachtig plekje. Rond 30 juni krijg ik daar de uitslag van!
Marleen, en, heb je getest? De gewone ClearBlue is heel gevoelig!
Wat een schatjes, je kittens! :inlove: Hoe heten ze?
Jippo, dat blijf je houden, hoor… ik heb 3 mk’s gehad en op de dag dat het mis ging denk ik er jaarlijks toch even aan. De uitgerekende data niet trouwens, dat had ik alleen op het moment dat die aangebroken was. Maar niet in de jaren erna of zo. :hug:
Linda, lekker, een weekendje weg! :thumbup:
Hanneke :lol:, dat is idd een voordeel!
Maar wat een sukkels, zeg! :wall:
Hallo iedereen,
ben echt een week niet geweest. Ik ga me schamen :oops:
Was gewoon erg druk afgelopen week. Verder niets bijzonders gelukkig.
Hanneke: leuk dat je mag BIB-ben. Duurt voor jou echt niet lang meer.
Marleen: spannend. Ben je al ongi geworden? Hoop voor je van niet.
Vera: balen dat Arwen weer ziek is. Hopelijk krijg jij het niet, veel beterschap voor jullie.
Rest weet ik niet meer, sorry
Met mij alles prima. Zit weer in de wachtweken. Duurt nog een kleine week en dan weet ik meer. Zal niets zijn, want voel me prima. Maar goed, niet getreurt we gaan gewoon verder. Houd jullie op de hoogte.
Francisca, spannend! Ik duim voor je! :thumbup: Mijn NOD is 2 dagen later dan die van jou, dus kunnen we weer samen virtueel nagelbijten :lol:.
Als ik mijn berekingen goed heb zou vandaag mijn NOD zijn en tot nu toe geen ongi te vinden wel veel symptonen die wijzen op een zwangerschap alleen ik heb gelezen dat je hormoonhuishouding flink in de war kan zijn na een miskraam.Dus ik weet niet wat ik er van moet denken allemaal.Daarnaast ik weet niet hoe mijn cyclus is na de miskraam.
Mijn symptonen tot nu toe:
-moe
-witte puntjes op tepelhof
-blauwe aders flink zichtbaar op borsten.
-carpaal tunnel syndroom(weer links)net als met de miskraam!!
Maar ik wacht of het er nog aan kan komen want ik weet niet hoe mijn cyclus is a.s woensdag ga ik kado’s kopen voor hubbie want die is donderdag jarig dus zal dan pas een nieuwe test kopen mocht ik niet ongi worden in de tussentijd.
O,ja de zwarte kitten heet Moesh en de cyperse heet Mocro(spreek uit Moecroe).
Vera: ik hoop dat de uitslag van je foto van het ziekenhuis een goed reslutaat is
Goedemorgen!
Linda is weer back!
Het was wel even lekker om samen nog eens weg te zijn, maar ik baalde ontzettend omdat ik gewoon niet meer zoveel kan. Maar gelukkig zat er een zwembad in het hotel, dus hebben we lekker veel gezwommen. Zaterdag had ik me voorgenomen eens een keer een hele wedstrijd voetbal te bekijken, nou… dat kan ik beter niet weer doen. Uitslag is jullie allen wel bekend! Balen zeg! Maar goed, het is maar een spelletje! Mijn vriend was flink chagrijnig, lag binnen twee minuten na de wedstrijd te slapen. (hoop dat mijn kind net zo’n makkelijke slaper wordt als hij! ;-))
Ik wil zo nog even wat voor mijn werk doen, maar ik ga ook al vrij snel naar mijn moeder straks aangezien mijn hondje vanmiddag geopereerd gaat worden. Das belangrijker dan werk, zeker in mijn laatste week. Hondje is nu twee jaar en heeft al twee jaar een traanoog. Dierenarts telkens maar zeggen, schoonhouden met gekookt water en een keer hebben we een zalfje meegekregen wat toch niet hielp. Nu is mijn moeder maar even naar een andere dierenarts gegaan en nu schijnen de wimpers van t hondje naar binnen te groeien. Daar moet je toch niet aan denken? Daar heeft mijn schatje dus al twee jaar last van, zo zielig! Vanmiddag gaat ze dus onder het mes, hoop dat ik het droog kan houden, maar kan altijd mijn hormoontjes nog de schuld geven…
Francisca, Vera en Marleen: mijn duimen draaien!!!
Lindaaaa:Ik hoop zeker dat jullie kindje zo’n goeie slaper word als papa :lol: Wel lekker zeker een weekendje er tussen uit met zijn 2en de laatste keer nu met zijn 2en op stap?
Wat een verhaal van je hondje dat is zeker geen leuk iets als hij/zij al 2 jaar zo rondloopt.En lekker huilen hoor als je dat wilt.Ik huil sowieso zwanger of niet zwanger ben gewoon een emotionele muts.
Hier heb ik vannacht beroerd geslapen ik had het erg warm en kwam daarom moeilijk in slaap en vannacht werdt ik wakker van mijn linkerpols die deed zo’n pijn niet normaal meer.
En ik werdt ook nog wakker van mijn oudste dochter die was aan het huilen midden in de nacht dat ze niet kon slapen.Ik was zo bekaf dat ik tegen haar zei; “ga maar schaapjes tellen” zielig hé voor haar.Voelde mij zo gemeen daarna dus ben ik maar nog even bij haar gaan kijken.
Maar ze loopt nu al 3 dagen te jengelen met slapen en begint te brullen als ze s’nachts wakker wordt.
Maar dat waait wel over…
Vandaag heb ik een ongi gevoel maar nog geen ongi te bekennen maar ja,dat kan natuurlijk nog komen.
Nou ik ga verder hier … fijne dag allemaal.
BIB
Ja, daar is hij dan, mijn eerste Bib.
Ben benieuwd hoeveel er nog zullen volgen.