Tijd voor deel 6 alweer! Hopelijk komen er meer zwangeren bij in dit deeltje! We :thumbup: met z’n allen!
Voor aanpassingen kun je mij een PB sturen!
Klik hier voor ons showforum!
Tijd voor deel 6 alweer! Hopelijk komen er meer zwangeren bij in dit deeltje! We :thumbup: met z’n allen!
Ik meld me even in het nieuwe deeltje.
Vandaag ben ika ls het goed is echt voor het laatst op mijn werk geweest.
Ik zit dan al wel bijna 4 weken thuis, maar ik ben iedere week nog even geweest om dingen te regelen enzo.
Omdat volgende week mijn verlof echt begint heb ik besloten me dan ook niet meer te laten zien.
Hanneke, geniet van je vrije tijd.
Heerlijk is het hè?
Ja Lotte, ik geniet zeker! Voor jou is het ook fijner als het verlof officieel is. Voelt toch weer anders dan de ziektewet al komt het een beetje op hetzelfde neer.
@Hanneke25 wrote:
@Trying: Ik waggel nu al aardig!
Wordt dat nog erger???
Echt werken deed ik ook niet hoor.
Het was eigenlijk alleen maar kletsen en “post” ophalen.
Inderdaad, verlof klinkt en voelt anders dan ziektewet.
Ik heb het gevoel dat ik dan meer mag ofzo.
Aan de andere kant betekend verlof ook dat de kleine nu echt niet zo lang meer op zich laat wachten.
Spannende tijd dus.
Het einde nadert voor hanneke en Lotte…spannend hoor.
Nog even waggelen en voor je het weet heb je een wolk van een baby in jullie armen :inlove: .
Nieuw deel alweer…wat gaat dat hard zeg.
Vanavond oefen wedstrijd kijken NED/DENEMARKEN…ik ben er nog niet uit voor wie ik moet zijn ik denk gewoon de winnaar van de wedstrijd.
Ik ben zelf half Deens mijn moeder is geboren en opgegroeid in Denemarken dus vandaar het dillema .Maar ik ben gewoon voor de WINAAR!!!
Nog andere EK en WK kijkers?Ik ben er echt gek van als het weer zover is ik kijk alle wedstrijden dan.Normaal ben ik helemaal geen voetbalfan alleen het WK en EK vindt ik leuk.
13 juni gaan we met vrienden en kinderen een weekend naar Landal Green park in Drenthe.
Ik heb er wel zin er even tussenuit de meiden kijken er ook naar uit.
En op de terugweg gaan we naar Dierenpark Emmen…nooit geweest maar heb er goeie berichten over gehoord.
Ik ga een bakkie koffie drinken…en ik wens iedereen een fijne avond
Liefs van mij.
Dierenpark Emmen is inderdaad erg leuk om naartoe te gaan.
Ik ben er zelf een keer of 3 geweets geloof ik.
Gaan jullie soms naar Bartje???
Mijn zus zit daar t/m 13 juni en misschien dat ik ook nog een paar dagen ga.
Lotte: we gaan naar Landal Green San parc of Sun parc…ik weet het niet meer precies :oops: .
Parc Sandur.
Die staat ook op mijn lijstje mochten we besluiten er in september toch nog een weekje tussenuit te gaan.
Hoi meiden!
Lotte, zwangerschapsverlof is zéker anders dan de ziektewet! Je mag gewoon alles doen, hoor!
Marleen, ik vind het EK/WK altijd wel leuk en kijk ook wel naar de “Oranje” wedstrijden, maar oefenwedstrijden niet zo.
Wie heeft gewonnen gisteren? :think: Het laatste wat ik zag is dat het 1-1 was…
Ik ben weer weg, moet zo naar de logopediste!
:-*
Ik ben een echte oranjefan. Ik heb zelf ook jaaaaaaaaaaaaaren gevoetbald. Was erg goed al zeg ik het zelf :oops: Maar goed… de wedstrijd gisteren viel weer eens tegen vond ik.
Ik ga NU weg want we gaan een weekendje in een huisje in Brabant. Iedereen een heeeeeeeeel fijn weekend en tot maandag!!!
Lotte: Wij gaan van 13/06 t/m 16/06 een weekend wel lekker er even tussen uit.
Trying: de eindstand is 1-1 gebleven ik vond het niet zo spannende wedstrijd.
Ik ga even wat dingentjes regelen hier…moet nog wat instanties bellen.
Iedereen een goede vrijdag gewenst.
Ik ben niet zo’n grote liefhebber van het voetbal, maar ik ga het dit jaar denk ik meer volgen dan andere jaren.
Ik heb namelijk zo’n tot boekje ingevuld :oops:
Mijn vriend moest ze voor zijn voetbalclub verkopen en ik ben zo gek geweest om er ook 1 te kopen.
Ben benieuwd, zal je zien dat ik er goed gegokt heb :mrgreen:
Hanneke, ik hoop dat jullie een heel leuk weekend hebben!
Marleen, oh, ben ik alweer blij dat we gisteren niet gekeken hebben!
Lotte, haha, op mijn werk maken ze een pool, meestal doen ruim 130 mensen mee… erg leuk!
Rustig hier :think:…
Hier is het spannend. Ik heb wel wat kwaaltjes. Erg moe, gevoelige (o)(o) en ook misselijk. Ik heb al eens stiekem getest, maar niets te zien. Maar het is ook nog vroeg, dinsdag is mijn NOD pas. Ik heb vandaag CB-testen gekocht, die zijn altijd gevoelig. Ik probeer te wachten tot dinsdag, maar of het lukt :lol:…
Iedereen zal wel druk druk druk zijn.
Oei spannende dagen voor jou.
Als dinsdag je nod is, heb je inderdaad wat vroeg getest, maar goed je weet maar nooit.
Nu kan ik natuurlijk goed bedoeld zeggen dat je echt niet eerder dan dinsdag moet gaan testen, maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is.
Sterkte met wachten en ik hoop dat je in de loop van volgende week toch nog een positieve test in handen mag hebben.[/spoiler]
Trying: hier duim ik ook voor je mee…maar wel voor een GOEDE zwangerschap zonder verdriet dit keer.
Ik ben sinds de miskraam mega moe…ik val elke dag in slaap op de bank als de meiden tv aan het kijken zijn…zo vervelend is het.
Ik hoop dat het snel over gaat…dat zijn.
Kiekeboe!!
Ben ik ook weer na een veel te druk weekje! Waarom maak ik het mijzelf zo druk zo vlak voor mijn verlof? Waarom moet ik het dan in het weekend verzuren? Eigen schuld, dikke bult zullen we maar zeggen!
Ik zou vandaag naar Alkmaar gaan, waar mijn Vlaamse vriendin ook zou zijn. Heb haar veel te lang niet gezien, dus had me er echt op verheugd. Heb dus de hele week gewerkt en gisteravond BSO-disco gehad, waar ik gewoon heb staan jumpen! (hoezo bekkenklachten? :? ) Had ik dus niet moeten doen… Vanmorgen kon ik dus bijna niet meer lopen en ik begon al wat ziekjes te worden van de week en nu voel ik me dus een lopend lijkje! Waarom denk ik toch niet beter aan mezelf? Ja, ik denk nu aan mijzelf dat ik niet naar Alkmaar ben gegaan, maar ik kan mijn energie toch beter in leuke dingen stoppen dan in werk nietwaar? Maar goed, nog vier weekjes en mijn verlof is begonnen!
Lotte en Hanneke, jullie kunnen gewoon nu al gaan genieten!! Wel spannend hoor, ik dacht er vanmorgen aan dat ik nu al weer 30 weken ben en dat het allemaal niet zo lang meer duurt en dan begin ik wel wat zenuwachtig te worden hoor!
Francisca en Vera: Nog heel even geduld en we weten weer meer. Ik hoop zo dat het raak is! (en dat het daarna dan ook goed gaat! Mijn duimen draaien dubbelop!!)
Marleen: Moet even wennen aan je nieuwe naam hoor! haha Maar binnenkort dus lekker naar Parc Sandur (best een leuk park) en naar de dierentuin, helemaal super! Ben ik vorige week nog geweest. Altijd leuk!
Oh, nog vijf nachtjes slapen en de meubeltjes en kinderwagen worden geleverd!!!
Goedemorgen, meiden!
Heel ff snel, want ik moet leren!
Vanmorgen toch getest, maar negatief. :thumbdown:
Lotte, idd, het is vroeg, maar omdat ik bij Arwen ook al zo vroeg positief én duidelijk testte kan ik het toch niet laten :lol:. Maar nu wacht ik echt verder tot dinsdag, hoor!
Marleen, heel herkenbaar, ik ben ook zo vreselijk moe! Het is nogal niet wat… eerst zwanger, dan verandert je hele lijf hormonaal gezien, daarna weer niet zwanger, hoppa, hetzelfde, maar dan de andere kant op… en dan nog het verdriet, dat energie vreet!!! Niet gek hoor, dat je zo kapot bent… :hug: :-
Linda :naughty: :snooty:, en nu rustig aan doen, hoor! Je weet het ook wel , maar ja, het is ook wennen, hè, dat je alles niet meer zo goed kunt! Troost je, it’s worth it!
Spannend, de meubeltjes en kinderwagen!!!
Ik ben weg! :-