Lindaaa: Doe je wel rustig aan?Als ik het zo lees luister je niet erg goed naar je lichaam :naughty: .
Trying: Leer ze vandaag en de duimen draaien hier…
Hier is Hubbie het hele weekend aan het overwerken dus die vannochtend om 11.00uur de deur weer uitgegaan en die zie ik pas met etenstijd terug :roll: .
Dus maar verzinnen wat ik en de meiden vandaag gaan doen.
Vanmiddag start de voorverkoop van de kaarten van Najib Amhali en die MOET ik hebben hebben hebben!!!Zo moeilijk om kaarten te regelen voor een show van hem…hoop dat het lukt.
En anders pech gehad…volgende keer beter.
Ik ga nog een bakkie koffie drinken (was laat wakker vannochtend heerlijk)…iedereen een fijne zondag toegwenst :-*
Nou, dat leren ging lekker :?. Zat er net goed en wel in, belde mijn moeder… Die heeft haar relatie verbroken! Niet dat ik er rouwig om ben, ik vond het niet zo’n sympathieke vent, maar goed, dat ging dus wel ten koste van mijn studietijd. Ze is net hier geweest, en is nu weer naar huis.
Vorige week ook… zat nét erin… sms van mijn beste vriendin of ze me kon bellen (of course kan dat!)… huwelijkscrisis… die is gelukkig inmiddels is opgelost, maar jullie raden het al… weg studietijd!
Ik heb dus 18 juni examen en ik ben al veel te slecht voorbereid door het vele ziek zijn en de mk… Ik heb al tegen hubbie gezegd, volgende week zondag neem ik de telefoon niet op! :lol:
Ik ga nu ff KoK-ken, ff relaxen, en dan toch nog proberen om wat te leren. Arwen slaapt nu. Tegen de tijd dat ze normaal wakker wordt ga ik me omkleden. Mijn sm is vandaag jarig. Als Arwen wakker is gaan we naar mijn so toe, en later met z’n allen (ook mijn sz en haar gezin) uiteten. Gezellig! :mrgreen:
P.S. Ik heb weer een cyclus-banner geplaatst! Vind ik toch best wel weer een mega-stap van mezelf…
Knap hoor Trying die banner…ik doe het niet meer een banner.Alleen als ik 3 maanden zwanger ben en echo heb gezien dat alles in orde is…dus ja,ik vindt het heel knap dat je het durft.
Niet echt lekker hé als je niet aan studeren toe komt…ik hoop dat je de 18de alles goed het geleerd en dat je je examen haalt.Ook daar duim ik voor.
Nou ik ga maar eens kijken of ik kaarten kan bestellen…
Marleen :hug:, ja, ik kan me er iets bij voorstellen… ik heb ook echt zitten twijfelen hoor, of ik weer een banner zou plaatsen. En het blijft dubbel. Maar op dit moment ben ik meer bezig met mijn NOD als met de mk, dus dat heeft voor mij de doorslag gegeven.
Ik hoop ook dat ik me toch nog goed kan voorbereiden voor het examen! Nu lukt het voor geen meter, dus ik laat het ook maar ff. Ik heb nog 2,5 week, en de maandag en dinsdag voor het examen heb ik studieverlof, dus ik hoop dan sowieso nog ff goed door te kunnen trekken. Normaal zijn dat werkdagen, dus dan is ook de opvang van Arwen geregeld en kan ik me dus de hele dag concentreren op mijn studie. De woensdag zelf wordt wat lastiger, want dan heb ik geen oppas. Maar goed, dat zie ik dan wel weer. Het examen is 's avonds en dan heb ik wel oppas, want hubbie moet toevallig die avond werken. Mijn so komen dan op Arwen letten, maar die komen die dag pas terug van vakantie, dus die kunnen ook niet eerder komen.
Ik hoop dat je de kaartjes kunt scoren!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS…Gelukt…JIPPIEEEEEEEE…13 spetember zit de dame en haar vriendin op de eerste rij in het theather te kijken en luisteren naar Najib Amhali :dance: :dance: :dance: .
Zo hé wat een wonder het zo moeilijk om kaarten te krijgen voor Najib Amhali dus wij zijn door het dolle heen.
Zo…dat was mijn gelukkigheids raas.
Gelukkig heb je 2 studieverlofdagen is wel erg lekker kan je van te voren nog lekker blokken.
Veel plezier vanmiddag bij de schoonouders…
Vera: knap dat je een banner geplaatst hebt! Maar focus je er ook niet al te veel op he?!? Balen dat het leren weer niet gelukt is! Maar dat je moeder haar relatie verbroken heeft, tja… daar kun je dan misschien stiekem een feestje om vieren? hihi
Marleen: Gaaf man, kaarten voor Najib! Kan me voorstellen dat je door het dolle heen bent!
Hier gaat het weer een beetje beter, doe het iig nog lekker rustig aan vandaag! Ook morgen blijf ik maar thuis denk ik!
Mijn vriend heeft net weer nieuwe buikfoto’s op de babysite gezet, dus voor de nieuwsgierigen, neem een kijkje zou ik zeggen. Foto’s staan niet op mijn eigen computer, dus is wat lastig om ze hier in showforum te zetten.
Hee meiden! Had niet gezien dat er alweer een nieuw deeltje was geopend vandaar wat late reactie van mij.
Vera en Fran mijn duimen draaien voor jullie! Voor jou Marleen natuurlijk ook he! (maar weet niet precies wanneer je nod is).
Linda, doe een rustig aan! :naughty: (schreef ze streng)
Hier gaat alles zijn gangetje. Veel werk verzet dit weekend: kledingkasten verhuisd naar zolder zodat we nu echt kunnen gaan beginnen aan de babykamer: leuk!
Pfff, morgen is weer een warme dag, gelukkig hoef ik maar een halve dag te werken, merk echt dat ik nu veel sneller verschrikkelijke moeie voeten krijg en gewoon veel minder energie heb op het eind van de werkdag. Zit met smart te wachten op die zogenaamde energie-boost die je in het midden van de zwangerschap zou moeten krijgen. Wat, zei ik wachten? Ik eis 'm!
Heb trouwens jullie input nodig (alhoewel ik zelf al wel een voorkeur heb).
Heb namelijk even in Photoshop wat zitten prutsen, welke muur vinden jullie het leukst? Trouwens die gordijn moeten nog gestreken en ingekort worden hoor!
Ik denk dat mijn voorkeur uit gaat naar de bovenste.
Kreeg net in een ander topic het commentaar dat ze te eng zijn voor kleine kindjes… Mmmm ben nu weer aan het twijfelen geslagen (mijn voorkeur was de tweede overigens).
Het komt misschien wel een beetje op je af inderdaad.
Iets kleiners misschien :think:
Ik vind die 2de ook het leukst…Maar hoezo te eng voor de kleine kinderen?Ik bedoel ze kunnen ook schrikken van een te grote winnie the pooh beer en een dieren afbeelding op de muur enz enz toch?
Over mijn NOD ik heb geen idee hoe ik dat nu moet weten.IK heb gelezen dat het een hele tijd kan gaan duren voordat ik ongi ga worden.
Maar als ik gewoon reken zoals ik dat altijd deed dus de eerste dag van mijn miskraam neem dan kom ik uit op 17 juni '08.Maar dat kan natuurlijk ook later.Hoop dat ik mijn eisprong ga voelen dan weet ik het zeker wanneer mijn NOD is.
Ik ben wel blij dat de zon weer schijnt…heerlijk.
Iedereen een fijne dag… :-*
Ik vind die boom prachtig!! Hij lijkt me helemaal niet zo eng aangezien het een lichte kleur is. Maar ja, dat interpreteerd iedereen weer anders. Ik zelf vind plaatje 1 het leukst!
Waar is Francisca? Geloof dat haar NOD vandaag is toch?? IK WIL GOED NIEUWS!!!
Ben trouwens net wakker, das dus niks voor mij. Blijkbaar heb ik het gewoon echt nodig. Denk dat de baby ook flink aan het groeien is geweest afgelopen weekend. Was de bedoeling om thuis te werken vandaag, ga dus nu nog even snel iets doen. En mijn moeder komt zometeen gezellig langs. Zal me ook wel een schop onder mijn kont komen geven, dat ik het rustiger aan moet gaan doen. haha
Hoi meiden, ff snel want aan het werk.
Weer getest :oops:, weer negatief!
Marleen, sjiek dat je kaartjes hebt! :thumbup:
Idd, na een mk is het niet altijd zo dat je meteen een normale cyclus hebt. Toevallig ben ik na 2 weken op controle geweest bij de gyn, en die zag aan mijn baarmoederslijmvlies, dat mooi dik was dat ik idd halverwege de cyclus zat. Ook zagen ze iets dat een eitje op knappen kon zijn, maar het kon ook nog een restantje zijn van de zwangerschap (eiblaasje). Dus ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus weer normaal is. Ik hoop dat het voor jou ook zo is!
Linda, goed zo dat je het rustiger aan doet! :thumbup:
Jippo, ik zie alleen X-jes waar de foto’s moeten staan :(. Kan eraan liggen dat ik op het werk ben.
Francisca en Sjaantje, jullie NOD is vandaag! En en en en???
Bij mij :evil:
Hallo allemaal trouwens, kwam weer ff kijken en mijn banner aanpassen. Trying goed van je banner + SUCCES :thumbup: :thumbdown: en ik weet ff niet meer wie (jippo?). Ik vindt boom 1 't leukst en helemaal niet eng.
De rest allemaal goed weekend gehad? Ik lees nog regelmatig mee, maar probeer nog steeds wat afstand te houden om er zo niet te veel mee bezig te zijn.
Heb wel goed gesprek gehad met m’n vriend. Ik weet nu ook de reden waarom hij niet zo van de sex was :mrgreen: Eigenlijk kei lief… :inlove:
Hij begon er zelf over bij een romantisch etentje op mijn verjaardag. Hij vindt het namelijk heel belangrijk dat ik als wij klussen ook aan mijn trekken kom. Helaas is het zo dat ik daar wat hand en span diensten bij nodig heb (om het maar even zo te zeggen) en dat kan soms ook wel wat langer duren. En dát breekt hem op. Hij heeft een redelijk zware baan, reist dagelijks veel en heeft dan geen zin om om de avond uren te vrijen. Kan ik heel goed begrijpen trouwens. Maar ik heb hem echt moeten overtuigen dat een vluggertje ook best kan en dat ik niet altijd prijs hoef te hebben zeg maar… (snappen jullie het nog) Haha, wel lief hè!!
Toen kwam er een heel verhaal dat ik zelf maar moest helpen dan of dat we maar een speeltje moesten bestellen :oops: :oops: :oops: euhhhh…
Sjaantje, jammer dat de :evil: zijn gekomen…
En wat goed dat je vriend over de seks-kwestie begonnen is! Zo te horen komen jullie er wel uit samen!! Het lijkt me zo te horen ook wel een hele lieve jongen!
En Vera: Toch weer getest? Kon je het weer niet laten? haha Het is ook wel heel erg spannend natuurlijk he!
Jaaa, tis un schatje :inlove: :inlove: :inlove:
Sjaantje, hè, wat jammer dat de :twisted: zijn gekomen! :hug:
Goed van je vriend dat hij over deze kwestie is begonnen! :thumbup:
Linda, nee, ik kon het niet laten :oops:. En idd, het is heeeel spannend!
Franciscaaaa, en en en en? :mrgreen:
Vera: er van uitgaande dat je toch wel weer getest hebt vandaag, hoe was die vandaag?
Francisca: Je maakt het wel heel spannend zo…
Spannend …hopelijk vandaag positieve resultaten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lindaaaa: Doe je nu wel lekker rustig aan?
Jippo: Ben je er al uit wat het gaat worden op de muur?
Sjaantje: :thumbup: dat jullie er over hebben gepraat.