Ik ben de dag alweer lekker rustig begonnen! Vanmiddag maar weer eens aan het werk. Misschien moet ik toch maar alles een beetje gaan afronden en dan aangeven dat ik het niet langer meer trek… Maar goed, ik ben nu dan ook niet zo fit, dus wie weet kan ik er straks nog even tegen aan! (nog 3 1/2 week!! joehoe!!)
Linda, heel verstandig om het rustiger aan te gaan doen.
Maar dan moet je het ook echt doen hoor!!!
Je lichaam geeft je niet voor niks signalen.
Zelf ben ik blij dat ik de stap genomen heb om me ziek te melden.
Ik voel me nu veel rustiger en heb ik eigenlijk geen rugklachten meer.
hoi meiden
even een berichtje vanaf hier
alles gaat hier goed
het slapen van devano gaat iedere dag een beetje beter
vanaf gisteren is hij ook naar de psz en hij vindt het leuk
met mij gaat het op de kwaaltjes na ook goed
buikje groeit goed
kleintje beweegd de hele dag door is lekker maar soms ook vermoeiend
verder niets te melden
ik kom zo snel mogelijk eens uitgebried op iedereen reageren
dikke kus en knuffel tamara
Ja hallo, hier ben ik dan eindelijk.
Heb even niets van me laten horen, want we waren het weekend lekker weg met vrienden in een huisje van Landal (nee, niet in Drenthe maar in Zuid Limburg).
Ondanks dat het een super weekend is geweest heb ik toch geen positief nieuws voor jullie. De :evil: :evil: :evil: zijn gister gearriveerd, dus helaas. Had voor een week geleden wel diverse klachten dat ik dacht dat het wel raak zou kunnen zijn, maar die verdwenen ook weer.
Heb nu met hubbie over gehad en hij stelde zelf voor om misschien toch een afspraak te maken met de huisarts. Zelf weet ik het niet, we zijn nog geen jaar aan het proberen, maar aan de andere kant was het bij onze eerste al sneller raak. Wat zouden jullie doen?
Verder voel ik me er deze keer niet verdrietig om. Ben wel erg moe, maar dat komt ook nog van ons weekend weg en ik ben alweer verkouden geworden, dus maar een beetje bijkomen vandaag en morgen.
Bedankt voor jullie geduim, hopelijk volgende ronde meer succes.
@Sjaantje en Francisca, jammer dat de :evil: zijn gekomen. Op naar de volgende ronde dan maar!
@Vera, knap hoor, weer een banner! Jammer van de negatieve testen (tot nu toe dan) Ik :thumbup: weer mee!
@Sjaantje, een schat van een man als ik het zo lees!
@Linda, Inderdaad lekker rustig aan doen nu.
@Jippo, ik vind boom 1 het leukst. Ik denk niet dat het je kindje afschrikt hoor. Ik zou het lekker doen!
Ik ben er niet zo vaak meer. Ben erg moe en het is al een hele klus om op zolder te komen. Ben echt aan het rondschommelen.
Gisteren bij de vlos geweest en alles was goed. Kleine is weer iets meer ingedaald en zal niet meer draaien. Ligt helemaal goed dus nu. Bloeddruk 114/60 was ook prima.
Babykamer is nu ook af. Ik heb vanacht stevige oefenweeën gehad. Lag er wakker van. Gelukkig was het snel weer voorbij.
Ik heb last van de warmte. Dikke enkels!!! Het is dat het nog te vroeg is maar anders… laat maar komen!
Tot later!
Hoi meiden!
Ik heb niet heel veel tijd, dus heb ff heel snel bijgelezen, maar kan nu niet reageren. Heb vandaag vrij gehad en ben in Eindhoven gaan shoppen, heerlijk! Maar nu moet ik nog boodschappen voor het eten gaan doen, dus ik sluit zo weer af.
Ik heb vanmorgen getest, maar negatief. Ik heb ook sinds gisterenavond buikpijn, dus ik ga ervan uit dat de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: in aantocht zijn…
:-*
Dat zou jammer zijn Vera :hug:
Succes met de boodschappen!
Fransisca: Jammer…en op naar de volgende ronde hé.Dus het weekendje was een succes goed hoor.
Hanneke: De laatste loodjes hé…die zijn zwaar.Maar gelukkig mag je nu lekker rustig aan doen en voordat je het weet is het voorbij spannend hoor…kan me voorstellen dat je zit te wachten op de bevalling en dat jullie jullie baby kunnen vasthouden…
Nog steeds niet ongi, maar mén, zoveel buikpijn heb ik niet meer gehad sinds de geboorte van Arwen. :? Ik had altijd heel pijnlijke menstruaties, maar sinds de bevalling is dat minder geworden. Het is nog niet fijn, ik heb er wel last van, maar ook meer in mijn rug. Maar nu… pffff. :wall:
TRying: Neem een lekkere warme kruik mee naar je bed misschien dat het wat verlicht de pijn.Is niet erg leuk…succes ermee.
Ik ga zo wat eten maken voor mijn mannetje die heeft avonddienst en werkt tot 22.00uur.
Iedereen een goede nachtrust alvast.
Hallo!
Even een medisch vraagje, misschien dat iemand dit herkend?
Ik heb sinds 3 dagen ontzettend veel pijn aan mijn bovenkaak rechts. De pijn straalt uit naar mijn oor en oog en ik heb ook erge hoofdpijn rechts. Wat zou dit kunnen zijn? Zou dit een kaakholteontsteking kunnen zijn? Overal lees ik dat dat samen gaat met verkoudheid maar daar heb ik absoluut geen last van!
Ik heb een afspraak gemaakt met de HA maar kan pas morgen terecht. Ik vroeg mij af of iemand dit ook weleens heeft gehad en of ik er misschien al iets tegen kan doen?
Mag je als zwangere ook antibiotica gebruiken?
Alvast bedankt!
Hoi meiden!
Ik heb gisteren zelfs een pijnstiller (Naproxen) genomen tegen de buikpijn! Maar het heeft nog steeds niet doorgezet… Omdat ik vanmorgen echt kotsmisselijk was :sick:, heb ik toch maar weer een testje er tegenaan gegooid, maar natuurlijk negatief. Ergens ook maar goed, want die pijnstillers mag je dus niet nemen bij een zwangerschap. ’
Anyway, ik hoop dat het snel door zet, want dit is niks.
Ik ga Arwen en mezelf zo ff wassen en aankleden, en daarna naar de vrouw van een collega. Die laatste gaat komende week met pensioen en ik ga wat foto’s halen bij zijn vrouw. Ik zit in het “afscheidscomité”, en we zijn wat leuke dingetjes aan het bedenken. :mrgreen:
Marleen, lekker geslapen?
Hanneke, misschien een ontsteking aan de kaak zelf? :think: Of iets aan de wortels van je tanden? :think: Klinkt me niet als een kaakholte-ontsteking, want dan ben je idd “verstopt” en komt er allemaal slijm en bloed uit je neus, als je snuit. Vervelend dat je pas morgen bij je ha terecht kunt! :thumbdown:
Als zwangere mag je ook ab, alleen niet iedere ab. Dus daar moet je ha ff op letten. Amoxicylline mag bv. niet. Doxicycline wel.
Oef Hanneke dat lijkt mij zeer pijnlijk en je mag bijna niks nemen als pijn stiller…Ik heb geen idee wat het kan zijn maar ik wens je wel succes vandaag bij de HA.
Leuk dat je bij het comité zit van je werk…
Zou het niet kunnen zijn dat je menstruatie nog erg van slag is van de MK en dat je nu misschien een erge ongi gaat mee maken?
Zo eentje die je snel weer wil vergeten.
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je…
En veel plezier vandaag.
Ik heb heerlijk geslapen en om 10uur komt buuf op bezoek bakkie halen en ik moet nog heel veel doen ik denk dat ik mijzelf eens achter de laptop vandaan moet schoppen :mrgreen:
Omdat ik het even niet meer uithou heb ik toch nog een afspraak voor straks kunnen regelen bij de HA. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Ik laat het jullie weten!
Hanneke: succes bij de ha, hoop voor je dat het meevalt en je snel van de pijn af bent.
Vera: vervelend die buikpijn en dan ook nog niet ongi. Misschien is het inderdaad zo wat marleen zegt, dat je lijf nog bij moet komen van de mk. Hoop voor je dat je er snel van af bent. En veel plezier met het afscheidsfeestje voorbereiden.
Zelf zit is ook in de lappenmand. Ben niet alleen ongi, maar heb nu ook de griep te pakken. Was voor 2 weken geleden al zo heftig verkouden, gister begon het weer en kreeg ik eind van de dag koorts. Lig nu alleen zielig in bedje uit te zieken. Gelukkig kan Fabian vandaag bij mijn schoonmoeder terecht. Heb ik daar geen omkijken aan. Ga maar weer even een tukkie doen, dan voel ik me straks misschien iets fitter.
Het heeft eindelijk door gezet… gelukkig maar!
Marleen, was het bezoek gezellig?
Hanneke, fijn dat je toch nog vandaag terecht kunt!
Francisca, vervelend dat je in de lappenmand zit :(. Beterschap! :hug:
Fijn dat Fabian vandaag “uitbesteed” is… wel zo lekker als je ziek bent!
Vera, vervelend dat het heeft doorgezet, maar aan de andere kant ook misschien wel fijn.
Je hebt toch een mooie cyclus gehad of niet?
Hanneke, hoe was het bij de ha?
Francisxca, berteschap meid, ziek maar goed uit.
Fransisca: Beterschap hoop dat je snel weer beter wordt…is geen pretje zo.
Vera: Gelukkig is het doorgezet zal wel een opluchting zijn als je zo’n buikpijn heb.En wat Lotte al zei je heb een mooie cyclus gehad netjes.
het bezoek was leuk alleen ik was vannochtend vergeten om te ontbijten :wall: was een beetje druk bezig en voordat ik het wist stond ze al aan de deur.En dan nog meer koffie gaan drinken is niet erg verstandig hahahaha ik stond de stuiteren van al die cafeine die ik binnen heb gekregen.Nu gaat het wel weer lekker gegeten dus is weer goed.
Meiden zijn lekker in de achtertuin aan het spelen en Noor ligt in haar bedje.
Ik ga even op de bank zitten en wat lezen ff niks doen…
Hanneke: ik hoop dat het goed is gegaan bij de ha!
Dag dames, daar ben ik weer!
Ik heb last van een ontstoken zenuw. Waar precies is niet duidelijk maar dat betekent dus wel dat de hele rechterhelft van mijn gezicht er zeer van doet. Ik heb geen medicijnen gekregen, dit doen ze bij zwangere vrouwen alleen in het alleruiterste geval. Ik moet het dus gewoon uitzitten en er continue een natte doek tegenaan houden.
Verder heb ik echt teveel gedaan de afgelopen dagen en wordt het tijd dat ik eens leer relaxen. Vandaag doe ik dus helemaal niks meer. Ik heb net gelukkig al even kunnen slapen en ik ga zo een boek lezen.
Francisca beterschap!! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt!
Vera, nu weet je in iedergeval waar je aan toe bent!! Op naar een nieuwe ronde! Vervelend alleen dat je zo’n buikpijn hebt. Of is dat nu ook een stuk minder?
Marleen, is de koffie al uitgewerkt? :lol: