Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Koffie is bijna uitgwerkt :lol: ik zag net dat ik licht rose afscheiding heb :oops: terwijl ik dacht dat het bloeden gestopt was.Heb al een paar dagen geen bloedverlies meer.Blijkbaar nog niet helemaal gestopt.

Ik wou dat alles weer normaal functioneerde…geduld geduld geduld niet mijn sterkste kant :mrgreen:

Hoop dat de pijn niet te erg is voor je Hanneke.

Hallo dames!

ben ik weer na een tijdje van afwezigheid.

Had en internet probs en interne probs op mn lappie.

die zijn als het goed is nu verholpen.

Ik heb het deze week druk,ik loop met mn dochter de avond 4-daagse voor de eerste keer! :stuck_out_tongue: en het gaat hartstikke goed!!

morgen alweer de laatste avond.

daarna hoop ik weer wat tijd voor me zelf te hebben(en dus ook om te kokken :wink: ).

moet trouwens morgen ochtend naar de gyn, heb voor de 2e keer clomid gehad,maar heb dus nogsteeds geen ovulatie… :?

dus morgen krijg ik verder te horen wat er gaat gebeuren,denk dat ze me doorsturen naar het VU.(ac.ziekenh. met fert.centra).

en de ongi is er een week eerder dan de bedoeling is…joepie… :evil: not!

en hoe gaat het hier met de dames???

alles goed met de zwangere???

Is er al een bevallen?

voor de andere:mijn duimen draaien!!!

fijne middag/avond!!

:-* mary

Vera: fijn dat de ongi toch heeft doorgezet. Het was natuurlijk leuker geweest als je een positieve test in handen had, maar meteen weer een goede cyclus is ook niet verkeerd!

Hanneke: Auw!!! Sterkte meid! En neem je rust, je hebt niet voor niks verlof!

Ik kom net bij de VK vandaan. Alles was goed met mij en de baby (baby was gedraaid trouwens, ligt nu met hoofdje beneden gelukkig) maar ik zou vandaag antistoffen krijgen m.b.t mijn negatieve bloeddruk, alleen moeten ze dan eerst bloed afnemen. Dat wou dus niet… Zwevende aderen… :? Moet dus morgen eerst naar het laboratorium om bloed te laten prikken en dan moet ik vrijdag weer terug naar de praktijk om alsnog die anti-stoffen te krijgen. Lekker dan…

Overigens had ik het vandaag wel goed getroffen, vanmiddag bij cesartherapie een vervangster die mee kwam draaien en mijn bekken ook wel even wilde proberen recht te zetten. Ging dus niet goed, had voor het eerst echt pijn toen ik daar lag. Cesartherapeute is meteen zelf aan de slag gegaan en voelde mijn bekken gelukkig ‘in de kom’ schieten zeg maar. Dus toen was de pijn gelukkig voorbij. Vanavond bij de VK had ik er een leerling bij zitten. Deed het overigens best goed, was ook al vijf jaar verpleegkundige geweest. Ze vroeg nog of zij me mocht prikken, maar het is haar dus niet gelukt… haha

Hoi meiden, heb bijgelezen, maar ben op mijn werk, dus kan niet uitgebreid reageren! :-*

Dag dames!

Linda, AUW!! Wat een gedoe gisteren! Fijn dat beebje is gedraaid!

Irry-me, leuk he, de vierdaagse?! Ik liep vroeger ook altijd. De 10 km zelfs!

Er is nog niemand bevallen hoor. Gelukkig niet, zou veel te vroeg zijn!!

Ik heb vanacht eindelijk weer eens goed geslapen! Ik voel me daardoor vandaag alweer heel wat beter. Ik probeer heel weinig te doen vandaag maar ik ben niet zo’n stilzitter dus dat kost nog wel eens wat moeite. Ik verveel me gewoon heel snel. Echt een leerprocesje dit.

Vera, werkse!

Zo Hanneke, wel 10 km :shock: :mrgreen:

Ik zag maandag bij ons in het dorp de wandelaars voorbij komen, en kreeg toen meteen weer de kriebels.

Vorig liep ik zelf ook mee.

Ik denk dat de week van 14 juli ook nog weleens moeilijk voor me zou kunnen worden.

Ondanks dat ik hoop dat we dan al kunnen genieten van onze uk.

Goede reden voor kraamtranen.

Dit jaar voor mij geen Nijmeegse vierdaagse, helaas.

Dat wordt dus veel voor de tv zitten, en sms-en met mijn wandelmaatje die wel gaat.

@Lotte wrote:

Zo Hanneke, wel 10 km :shock: :mrgreen:

Ik zag maandag bij ons in het dorp de wandelaars voorbij komen, en kreeg toen meteen weer de kriebels.

Vorig liep ik zelf ook mee.

Ik denk dat de week van 14 juli ook nog weleens moeilijk voor me zou kunnen worden.

Ondanks dat ik hoop dat we dan al kunnen genieten van onze uk.

Goede reden voor kraamtranen.

Dit jaar voor mij geen Nijmeegse vierdaagse, helaas.

Dat wordt dus veel voor de tv zitten, en sms-en met mijn wandelmaatje die wel gaat.

Ze komen zo ongeveer langs mijn huis met de nijmeegse vierdaagse!! Heb 'm zelf nog niet gelopen. Moet wel een keer als je hier woont eigenlijk he?!

Hoi moppies… ben gáár, maar ik heb weekend! :mrgreen:

Mary: hoe is het gegaan bij de gyn? Je had toch vandaag een afspraak? Wordt je nu doorverwezen naar het VU of moet je nog even verder met de clomid. Hoop snel van je te horen.

Hanneke: ja, flauw zeg trek snel je wanderschoenen aan en loop mee die vierdaagse :wink: . Grapje, doe lekker rustig aan en doe niets zoals het verlof bedoeld is lekker genieten van je baby die nog lekker groeit :inlove: .

Linda: fijn dat jouw kindje nu ook met zijn of haar koppie naar beneden ligt. En voor jou ook de laatste loodjes voor je met verlof kunt en de pootjes op de tafel kunnen :dance:

Met mij gaat het weer iets beter. Heb in ieder geval geen koorts meer. Alleen mijn kop nog vol snot ( :oops: sorry voor de woorden) en ik hoor ook bijna niets. Ga de rest van de week nog rustig aan doen dan ben ik er wel van af hoop ik.

Ik ben vanmiddag bij de vk geweest.

Alles was goed.

Bloeddruk wel iets hoger(140/80), maar ik met erbij vertellen dat we net voordat we naar de vk gingen boodschappen hebben gedaan en dat we erg lang moesten wachten bij de kassa.

En dat veroorzaakte waarschijnlijk toch wat stress.

De buikpijn die ik de afgelopen dagen heb gehad werd veroorzaakt door de kleine die met het hoofdje op mijn schaambeen ligt.

Het ligt dus met het hoofdje naar beneden en zal waarschijnlijk niet meer draaien

Ik heb nu het advies gekregen om veel in kleermakerszit te gaan zitten.

Dan kantelt je bekken en schiet met een beetje geluk het hoofdje achter het schaambeen in het bekken.

Over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak.

Dan krijg ik een vingerprikje om mijn ijzerwaarde te meten en gaan ze ons vertellen wanneer we moeten bellen als de bevalling begonnen is.

OOOOHHH wat spannend allemaal er zijn er alweer twee bijna uitgerekend…nog even en dan wordt het baby’s showen.

Vindt het zelf helemaal spannend worden :lol:

Hier geen vierdaagse wandelaar…vroeger op de basisschool wel.

Maar nu nee.

Morgen begint het EK dat wordt een paar weken veel voetbal kijken…na die weken zal ik wel voetbalmoe zijn hahahahahaha.

Nog een weekje en dan een weekendje weg de meiden hebben er veel zin die vragen iedere dag wanneer gaan we op vakantie?

Dus ik heb hun schooldagen aangehouden nog twee keer naar school en dan gaan we op vakantie anders snappen ze het niet allemaal.

Jippo: Zijn jullie er al uit wat er op de muur komt van de babykamer?

Ik wens iedereen een hele fijne vrijdag.

:-*

Hoi meiden!

Francisca, nog ff goed uitzieken, meis! :hug:

Lotte, al met al een goede controle, maar de laatste loodjes beginnen te wegen, hè… :hug:

Marleen, kijken jullie naar alle wedstrijden?

Waar gaan jullie naar toe?

Fijne vrijdag, meiden! :-*

Op zich vind ik het nog niet zo heel zwaar, maar ik kan wel merken dat ik slechter slaap en minder goed tegen de warmte kan.

Ach, nog een paar weken en dan is onze uk er.

Even volhouden nog.

Wij kijken de wedstrijden thuis maar waarschijnlijk als Nederland moet voetballen bij vrienden en of buren lekker gezellig.

Ben blij dat het weer lekker weer is dus ik zit lekker buiten vandaag.

Weer lekker van het zonnetje genieten.

Lotte, een voedingskussen in bed helpt om comfortabeler te slapen!

Marleen, lekker weer? :eh: Waar woon jij?! :lol: Hier is het niet slecht, maar om nou buiten te gaan zitten… nee!

@Trying wrote:

Lotte, een voedingskussen in bed helpt om comfortabeler te slapen!

Het is niet zo zeer de houding waardoor ik niet goed slaap.
Eerder de warmte in combinatie met het niet in kunnen slapen en een snurkend vriendje naast me.

Het voedingskussen en ik zijn al een paar maanden onafscheidelijk 's nachts :wink:

Trying: Wij wonen in Heerhugowaard nu zal je misschien denken WAAR!!!Dat ligt 5 km van Alkmaar vandaan.En hier schijnt het zonnetje volop.Alleen nu af en toe wolkjes die voor de zon voorbij gaan…

Het is zelfs zo lekker dat ze in het badje wilden gaan :lol:

Lotte, ik ken het gevoel van een innige relatie met je voedingskussen :lol:. Enne… die snurkende vriend? Meppen! :wink:

Marleen, wat een prachtige meiden heb je!!! Ik wist helemaal niet dat je donkere kindjes hebt, haha, grappig. Oh dat klinkt stom, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, haha! Ben jij zelf donker, of je man? Of allebei? Je hebt iig prachtige dochters, wat een schat, zo bij elkaar in dat bad!

Lekker hoor, dat het zo’n weer is bij jullie! Hier is het niet echt koud, maar ook niet heel warm. Arwen loopt met een t-shirt met lange mouwen! In de tuin is het 19,3 graden, maar het is gewoon bewolkt en voelt niet lekker aan.

Het is hier in het noorden echt niet uit te houden, zo warm is het! En nog steeds benauwd ook, want nog steeds hebben we niet veel regen en onweer gehad. Ik wou dat ik een badje in de tuin had, zou er echt bijna één aan gaan schaffen voor mezelf… :wink:

De babykamer is zo goed als klaar nu, het inrichten kan gaan beginnen!! :smiley: Zal binnenkort even een foto plaatsen!

Zal nu eerst even mijn anti-stoffen gaan halen bij de VK!