Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Hier is het ook onzettend warm!! zo’n 25 graden.

Marleen, wat een mooie meiden heb je toch! Het lijkt wel een vierling zo!

:inlove:

Lotte, ik heb 's nachts ook last van de warmte. En als dat het niet is dan word ik wel wakker van het maagzuur!

Ik ben gelukkig weer een heel eind opgeknapt. Zo goed zelfs dat ik vandaag het heeeeeeeeeeeeele huis heb schoongemaakt, nog wat wasjes heb gedraaid en boodschappen heb gedaan. Was weer veel te veel natuurlijk dus ik ga zo lekker zitten met de voeten omhoog en dan doe ik derest van de dag niks meer! :naughty:

Gisteren ben ik even op het schoolkamp wezen kijken van mijn groep 8. Ze hadden bonte avond en het was helemaal geweldig. Ik had niet gezegd dat ik kwam dus ze waren blij verrast. Ze vonden het wel flauw dat ik ook weer weg ging, maar ik was kapot! In ieder geval hebben ze een heel leuk kamp gehad. En mooi weer!

Goedenmorgen allemaal,

Vierling heb ik nog niet eerder gehoord ze vragen wel of de jongste drie een drieling is… :lol:

Ik ben niet donker van huidskleur mijn man is wel donker.

Jammer dat het daar niet zo warm is maar misschien vandaag wel.

Lindaaa: Dan schaf je zo’n hele grote aan heerlijk kan je lekker de hele middag erin liggen lekker koel.Dit badje is ook zo’n grote ronde(305x80com) alleen met de meiden doe ik hem niet helemaal vol lijkt me niet zo verstandig met kleine kinderen en nu kan ik het water makkelijk weg laten lopen en zo weer lauw water erin doen.

Iemand nog leuke plannen voor het weekend?

Ik ga vanmiddag even kijken voor een weekendtas we komen er een tekort.En manlief wil kijken voor nieuwe autostoeltjes.

Dus het wordt weer geld uitgeven vandaag :lol: altijd leuk!

Iedereen een zonnige dag toegwenst :-*

Linda, joh, gewoon zo’n badje aanschaffen, hoor! :mrgreen: Heerlijk toch?!

Hanneke, fijn dat je je weer wat beter voelt, en leuk dat je je klas verrast hebt!

Marleen, shop ze :D!

Hallo iedereen,

ik begin aardig op te knappen. Verkouden ben ik nog wel behoorlijk, maar ik hoor steeds beter en ben ook minder moe. Je zou haast zeggen dat ik beter begin te worden, ha ha.

Gelukkig heb ik de afgelopen dagen even lekker bij kunnen tanken en uit kunnen zieken. Fabian was steeds onder de pannen bij mijn ouders, schoonouders of de psz. Nu vanmiddag heb ik hem even alleen, hubbie heeft vandaag een studiedag dus is de hele dag weg. Vanavond komen mijn schoonouders en schoonzus, zwager en nichtje om een avondje ouderwets dia’s te kijken van vroeger. Ze komen eten en dan doen we de kids op bed zodat wij lekker rustig kunnen genieten van onze dia’s. Leuk weer even te kijken naar babyfoto’s van vroeger.

Marleen: gezellige boel met die meiden in het badje. Zo te zien kunnen ze zich prima vermaken met z’n vieren. Veel plezier vandaag met shoppen.

Hanneke: gelukkig ben je weer opgeknapt. Het klinkt alsof je een ernstige vorm van nesteldrang te pakken hebt. Doe je wel rustig aan?

Aan iedereen een goed weekend 8)

Francisca, fijn dat jij je ook weer beter begint te voelen! En fijn ook dat je hulp hebt bij de opvang van Fabian! Veel plezier vanavond!

Oh Hanneke, mijn nieuwe NOD is 2 juli, als je het zou willen aanpassen? Thanx! :-*

@Trying wrote:

Francisca, fijn dat jij je ook weer beter begint te voelen! En fijn ook dat je hulp hebt bij de opvang van Fabian! Veel plezier vanavond!

Oh Hanneke, mijn nieuwe NOD is 2 juli, als je het zou willen aanpassen? Thanx! :-*

Aangepast!!

Zijn er nog andere dames die hun NOD in het lijstje willen hebben? Ik begrijp dat een aantal het niet willen of niet weten maar voor wie wel wil… PB!!

@Francisca wrote:

Hanneke: gelukkig ben je weer opgeknapt. Het klinkt alsof je een ernstige vorm van nesteldrang te pakken hebt. Doe je wel rustig aan?

Ik moet wel nu! Mijn hele lijf doet pijn van het schoonmaken gisteren! Ik heb vandaag niks anders gedaan dan een boek uitgelezen, een middagslaapje en het EK gekeken! (ik ga nu trouwens snel weer verder kijken!)

Goedenmorgen allemaal,

iedereen lekker geslapen?Ikke wel en ben weer blij dat het zonnetje schijnt vandaag…heerlijk.

Hanneke ook een EK/WK fan?Hier wel ik kijk als het mogelijk is alle wedstrijden en schrijf de standen op(erg hé)!

Ik heb niet veel te melden eigenlijk alleen een dag geen berichtje hier neerzetten voelt raar.

Dus het berichtje is nu af :lol:

iedereen een fijne en zonnige zondag toegwenst

:-*

Hoi dames,

@ Hanneke: tnx, dat je me hebt aangepast op het lijstje!

Hoe is het verder met alle bolle buikjes??? Ik hoop dat het met iedereen goed gaat? Bij ons wel hoor, we doen deze maand nog rustig aan ivm de bruiloft, maar hopelijk volgende maand gelijk raak.

liefs

daffie

Hanneke, thanx! :-*

Marleen, ff melden hier :mrgreen:

Daffie, de hoeveelste trouwen jullie?

Ik ben weer weg, meiden. Ben vandaag niet lekker. Hoofdpijn, keelpijn en koorts. Ik kan écht niet ziek worden! :frowning:

Hallo iedereen,

mijn zondag was weer prima. Wat is het weer heet geweest vandaag. Lekker het badje in de tuin opgezet, kon Fabian lekker “zwemmen”. Verder lekker geen bal gedaan, heerlijk is dat als je dat kunt doen. Voel me wel weer redelijk de oude. Af en toe een hoestbui en nog iets verkouden. Gelukkig hebben we het weer achter de rug.

Marleen: ik ben helemaal geen voetbalfan. Hubbie wil wel graag nederlands elftal kijken, maar daar houdt het gelukkig mee op. Ik kijk altijd wel mee dat is wel zo gezellig, maar verder heb ik weinig met het EK. Jij succes met het bijhouden van de standen, doe je nog mee met een EK-pool?

Hanneke: ai, ai, je krijgt het gewoon terug als je te hard werkt dat zie je maar. Het is nu toch ook te heet om iets te doen. Dus lekker die pootjes omhoog. Ik PB je even voor mijn nieuwe NOD!

Trying: hoop dat je niet ziek wordt, is echt niet leuk met dit weer. Beterschap :-*

Daffie: ja meid, hoop echt voor je dat het snel raak mag zijn. Misschien heb je dan iets een buikje met de bruiloft, maar dat is toch juist romantisch :inlove:

hoi hoi,

@ Trying: we trouwen 28 augustus. Kijk anders eens onder de www knop, daar is onze trouwsite! Jammer dat je je niet lekker voelt… en zeker met dit weer! Ik hoop dat het snel over is. :hug:

@ Francisca: Ik hoop het ook! MAar ja, je hebt het niet voor het zeggen. en ja, een klein buikje is wel leuk, maar ik heb mn jurk uitgekozen zonder buikje en zo staat ie ook wel het mooiste denk ik. We zien het wel, hoe dan ook is het leuk!

eigenlijk hopen we dat het in juli of augustus raak is en dan laten we de ambtenaar tijdens de ceremonie zeggen dat wel met zn 4en gaan trouwen oid. Ik kan nu al haast niet wachten op de reacties die dan uit de zaal komen! :lol: :shifty:

Lekker trouwens zeg, zo’n luie zondag.

Hier is er vandaag ook niet zoveel gebeurd. Ik ben met Colin op de fiets (achterop!) lekker naar mn dinnetje gefietst en daar even wat gedronken. Vanavond lekker uit eten geweest voor het eerst met zn 3en en Colin heeft zich heel netjes gedragen bij de chinees :smiley:

vriend zit lekker voetbal te kijken en ik ga zo douchen en nog even strijken :evil: (of andersom) Niet echt leuk, maar het moet wel gebeuren!

liefs

daffie

Daffie: Ik heb ook even onder je www knop gekeken en wat spannend zeg en wordt nu echt aftellen hé?

Kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent?!Of helemaal niet?

Fransisca: Ik voetbalfan nee,dat ook weer niet hoor alleen ik vindt het leuk om het EK en WK te volgen.De vorige keren was ik hoogzwanger en toen is het eigenlijk begonnen met het volgen van ALLE wedstrijden :mrgreen: .

Daarvoor vondt ik het helemaal niet intressant.

Vanavond Nederland voetballen en kijken wat die er van gaat bakken…

Volgens mij had ik gisteren mijn eisprong dus nu kan ik gaan kijken wanneer ik mijn NOD kan verwachten?

Maar helemaal zeker ben ik niet helemaal ik heb al eerder steekjes recht en links gehad tot nu toe.

Ik zal blij zijn als ik ongi ben geweest dan weet ik wat mijn cyclus is.

De meiden zijn erg zenuwachtig voor het weekendje weg.En vooral het verhaal van het dierenpark vinden ze geweldig.

Iedere dag vragen ze wel hoeveel nachtjes nog?En dan gaan we olifanten kijken hé?

Ik moet vandaag maar eens ff met vriendinnetje overleggen wat wij gaan doen met het eten en wat we gaan eten kunnen we dat hier halen en zo meenemen naar vakantiepark.

Jippo: Hoe is het met jou?Zijn jullie er al uit wat er op de muur komt?

Ga een rondje KoK doen… :-*

Goedemorgen!! Daar ben ik ook weer eens! Zijn even een weekendje in Groningen geweest bij mijn paps en mams. Zaterdag hebben we eindelijk salontafeltjes weten te scoren en hebben we beide nog nieuwe kleren gekocht en 's avonds nog even met z’n tweetjes uit eten. (overigens hebben we ook nog even een weekendje weg geboekt voor over twee weekjes. Een mystery weekend, we weten dus helemaal niet waar we terecht komen! LOL) Gisteren hebben we lekker geluierd en zijn we gistermiddag nog even bij kennissen op visite geweest. Ik werd gisteren al wakker met dikke voeten, het werd er dus niet echt beter op aan het einde van de dag. Gisteravond zouden we naar Alain Clark, zijn we lekker op tijd heen gegaan, zodat we een mooie zitplaats konden bemachtigen. En wat een gaaf concert was dit joh!! Kon er niet heel erg van genieten omdat de kleine in mijn buik het wat minder vond, die stuiterde er flink op los, vond het zo zielig voor de kleine… haha Maar Alain Clark is niet alleen leuk om te horen, hij is ook erg leuk om te zien! En hij is druk joh! Wel een echte entertainer!

Rond 12 uur waren we thuis vannacht, heb in de auto al liggen slapen, was gebroken!

Deze week nog even weer 4 daagjes werken (vrijdag intake kraamzorg en geboortekaartjes bestellen) en in totaal nog maar 3 weekjes werken! Was het alvast maar zover!!!

Hoi meiden,

Ik heb al lang niets van me laten horen, voel me namelijk niet zo goed. Niks ernstigs hoor en de kleine is ook ok. Zit gewoon niet zo lekker in mijn vel en dan vind ik het moeilijk om op iedereen fatsoenlijk en leuk te reageren…

Heb vanochtend als een viswijf ruzie staan maken met mijn vriend, daarna als een hysterisch mens zitten huilen… :oops: We hebben het alweer goed gemaakt hoor, maar ben gewoon super labiel. Jullie horen later weer van mij, nu maar even kalmpjes aan doen.

:-* Jippo

Rustig aan Jippo! T is wat met die hormonsters!

Goedenmorgen allemaal,

Mijn man vond mij een vreselijke heks tijdens de zwangerschappen.Echt een totaal ander mens.Dat klopte ook een daar baalde ik zo van maar ik kon er niks aan doen.En eenmaal bevallen was het ook zo weer weg.

Jippo :hug:

Lindaaa: volgens mij was jou afgelopen weekend een succes.Gelukkig.

Nederland heeft gewonnen 3-0 maar dat weten jullie allemaal al natuurlijk!Oud nieuws!

Onze wasmachine is gistermiddag om 14.00uur overleden :frowning: :wall: Wat een ramp moet dat NU ik moet nog zoveel wassen voor het weekend AARRRGGHH.

Wordt een dure week zo en de vakantieweekend en nieuwe remblokken voor de auto en 2 nieuwe autostoeltjes nog weekendtassen en dan NU ook nog de wasmachine heb ik de boodschappen nog niet gemeld?!

Beetje frustrerend…maar niks aan te doen hé.

Nou ik ga een bakkie koffie drinken.

Dat is zeker frustrerend Marleen!!! Dure geintjes allemaal! Maar hoe meer jij straks van je weekendje weg gaat genieten!

Hoi meiden!

Ik hou het kort. Lig helaas weer ziek in bed. :wall: Zondagmiddag had ik al koorts en heb ik in bed gelegen, maar werd steeds erger. Gisteren ziek gemeld en naar de ha geweest. Wéér een luchtweginfectie, maar ook keel en hoofd zijn ontstoken. 85 % kans dat het een virus is, 15 % kans dat het bacterieel is. Omdat ik volgende week examen heb heeft de ha me toch ab gegeven. Ik baal, baal, baal. Omdat ik me weer ziek heb moeten melden, omdat ik vandaag zitting zou hebben en die weer overgenomen moet worden, omdat een fijne collega morgen afscheid neemt en met pensioen gaat en ik er niet bij kan zijn en omdat ik niet kan studeren nu. :frowning: :wall: :frowning: :wall: :frowning: :wall: :frowning: :wall:

Ik heb bijgelezen, maar kan het ff niet opbrengen om te reageren. Sorry. :-*

Lindaaa: Ik denk het wel alleen ik moet nu wat verzinnen om te wassen vóór het weekend.Want we hebben natuurlijk geen garantie dat we de wasmachine morgen of overmorgen in huis hebben.Dus maar even kijken wat we daar aan gaan doen.Komt allemaal wel goed uiteindelijk.

Ik heb een vreselijk pijnlijke eisprong deze gaat door merg en been :shock: pffff sjezus wat een pijn.Ik dacht dat ik die eerdere steekjes een eisprong was!Maar nee,NU is het een echte eisprong.FF doorbijten en dan wordt het minder kan wel ff duren.

Dus over 14 dagen heb ik mijn ongi dag hé hé nu weet ik wanneer ik hem kan verwachten.

Nou,ik ga even wat in het huishouden doen meiden zijn nu in de achtertuin aan het banjeren.

Morgen wordt het weer minder en dat houdt aan tot volgende week dinsdag of woensdag.