Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Vera: Balen, balen, balen! Wéér ziek! Heel erg veel beterschap meid! Geef er maar gewoon aan toe, je kan het toch niet terugdraaien… :hug:

Marleen: vervelend je pijnlijke eisprong! Rustig aan!

Oh ja, heb foto’s op mijn babysite staan van de babykamer, ben nu te lui om ze ook nog eens hier in het showforum te zetten… haha

Lindaaa: Op dit moment lijkt het een EK kamer jullie zijn al helemaal in de oranje sfeer hahahahaha :mrgreen: :wink: .

Nee,even serieus een mooie kamer is het echt een plaatje.Ik vindt het een hele leuke kleur oranje en wit.

Vera: :frowning: dat je nu ziek bent en dat met je examens :frowning: maar zoals Lindaaa al zegt er aan toegeven en goed uitzieken zodat je weer helemaal beter wordt.Van mij krijg je een :hug:

:-*

jeetje wat een typfouten maak ik hele= heel

We zitten idd al in de EK-sfeer en laten we vooral de olympische spelen niet vergeten zo rond de uitgerekende datum… :wink:

Jippo: balen dat de hormoontjes nu even de overhand hebben. Kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Maar gelukkig is het allemaal zo weer goed na de bevalling. Probeer nog even vol te houden en toch te genieten van je zwangerschap.

Marleen: auw, vervelend die eisprong. En dan ook nog het probleem van niet kunnen wassen met een weekendje weg in het vooruitzicht. Het zit je wel mee, niet dus :wall:

Trying: het heeft dus toch doorgezet die koorts. Echt ontzettend balen! Ik heb met je te doen. Zeker nu je het eigenlijk niet uitkomt :doh: . Je bent zo druk geweest met de voorbereidingen voor het afscheid van je collega, en nu kan je er zelf niet bij zijn :cry: . Probeer maar even goed uit te rusten en bij te tanken, dan gaat het wel goed komen. Misschien komt het dan met je examen in ieder geval goed en ga je die gewoon halen :pray: . Nou, veel beterschap meid en houd de moed erin :hug:

Zelf ben ik weer opgeknapt. Voel me weer goed, dus dat is lekker. Vanochtend het huis gedaan, kan lekker doorwerken nu Fabian op de psz is. Ga hem zo ophalen en dan kunnen we vanmiddag nog even van het mooie weer genieten. Heb begrepen dat het vanaf morgen weer minder wordt.

Ik had toch laatst verteld van een goede vriendin die zwanger was van de tweede. Helaas is het bij haar ook misgegaan. Ze hadden het al vroeg verteld, dus dat is ook balen dat je iedereen dan moet vertellen dat het fout is. Ze was negen weken zwanger en begon er net een beetje aan te wennen. Vind het erg sneu voor ze, je gunt het iedereen zo. Zeker nu je weet dat het niet vanzelf gaat. Nu was zij de eerste keer gelijk zwanger, maar dan nog. Je wordt toch weer even met je neus op de feiten gedrukt.

Vera, wat vervelend dat je alweer ziek bent.

Ik hoop dat je voor het examen goed opgeknapt bent. :-*

Meiden, weer ff bijgelezen en weer ff geen puf om te reageren, ben te brak. Thanx voor de lieve woorden, doen me goed! :-*

GEWELDIGE WEDSTRIJD GISTEREN NIETWAAR!!!

:thumbup: HUP HOLLAND HUP :thumbup:

Vera, heel veel beterschap meid! Het zit je ook echt helemaal niet mee de laatste tijd!! Hopelijk slaat de AB snel aan!

Marleen, pijnlijk zo’n eisprong maar wel overduidelijk!! Sterkte!

Linda, wat een geweldige babykamer! Echt helemaal tegek dat oranje! En crea-bea geweest zie ik! Leuk hoe je nijntje op de muur hebt gezet! :thumbup:

Ik heb vandaag lekker van het zonnetje genoten. Vrijdag komt de kledingkast en dan is de babykamer echt helemaal af! Ik heb zo’n zin om de kast in te richten! Eerst alles eens wassen. Verder moet ik ook maar eens een pakketje maken, mocht ik halsoverkop toch naar het ziekenhuis moeten. Morgen alweer 36 weken. Vanaf volgende week mag ik BIB’en, BIA’en en uiteindelijk BUB’en!!! Wat gaat het snel!

Fijne avond iedereen! Ik ga Griekenland-Zweden kijken!

Goedenmorgen,

Hoe is het met de zwangere en de zieke en natuurlijk de zwanger wordende dames?

Hier gaat alles goed gisteren lekker vroeg naar bed gegaan we waren erg moe.

En voor die wedstrijd van Griekenland-zweden hoefde we niet op te blijven wat een saaie wedstrijd zeg vooral die grieken een beetje balletje overtrappen.Maar ik zag dat het wel 2-0 is geworden voor Zweden.

Vandaag weer verder met wassen en strijken van de kleding ik heb gisteren een geheugen kaartje gehaald voor onze nieuwe video camera en wat bad en douch spulletjes heb mijzelf weer verwend met lekker lotions en etc.

Dus ik ga maar eens beginnen hier in huis.

Voor de zieke (vera) beterschap en ik hoop dat je je vandaag beter voelt.

Goedemorgen, hier een “ziek” zwangere :wink:

Ik ben sinds gisteren verkouden :?

Erg vervelend, want ik loop de hele tijd te snotteren en te niezen.

Soms ben ik zelfs bang dat door dat niezen mijn vliezen (dat rijmt :lol: ) zullen breken.

Hopelijk knapt het snel weer op, want ik voel me er niet echt lekker door.

Hoi meiden!

Hanneke, je kunt al gaan aftellen! :mrgreen:

Marleen, goed geshopt! :thumbup:

Lotte, hè, balen dat je niet lekker bent! :hug:

Hier nog steeds ziek. De blaasjes doen behoorlijk pijn nu. Zeker als ik iets vastpak (bv. een boterham smeren met een mes). Arwen en ik zijn alleen thuis vandaag. Ik heb laatst al oppas geprobeerd te krijgen, omdat de afscheidslunch van mijn collega vandaag is, en dat lukte ternauwernood. Mijn nichtje kon wel een paar uurtjes komen dan, maar meer ook niet, want ze moest zelf ook nog weg. Maar goed, ik kan niet naar de lunch en oppas is dus ook niet nodig, want Arwen zou net slapen in die tijd en ik nu dus ook. Maar ach, ik ga op de bank liggen en we zien wel waar het schip strandt. Arwen kan zichzelf best vermaken. En hubbie heeft kant-en-klaarmaaltijden gehaald voor vandaag. Arwen krijgt dan een potje. Hij is nl. laat thuis i.v.m. een cursus, en ik ga nu dus echt niet koken. Dus we hebben het zo opgelost. Dan eet ik gewoon tegelijk met Arwen, en hij warmt zijn maaltijd op als hij thuis komt. Dus het moet wel lukken vandaag.

Ik baalde trouwens wel enorm van mijn man vanmorgen. Hij moest dus erg vroeg weg. En ik was al wakker geworden door zijn wekker. Op een gegeven moment ben ik opgestaan om te plassen. Hij stond zijn tanden te poetsen en maakte daarbij zoveel geluid dat ik hem maande rustiger te zijn, zodat hij Arwen niet wakker zou maken. Daarna is hij naar beneden gegaan, het was tijd om te vertrekken. Ik was net weer in slaap aan het sukkelen toen hij dus zijn neus snoot. En jullie moeten weten, dat doet hij dus écht niet normaal :twisted:. Een olifant is er niets bij. Dus ik wakker, maar ja hoor… 5-4-3-2-1… PAPA! Arwen dus ook :wall:. Ze riep gelijk heel blij om haar vader. EN BEDANKT! Dus papa ging weg, en mama zat met Arwen… om 6.15 uur!!! Het eerste uur is ze alleen maar dreinerig, huilerig en dwars geweest. Het gaat nu wel, maar het kind is gewoon niet uitgeslapen. En ik ook niet! Soms hè… mannen! :wall: :twisted: :wall: :evil: :wall: :twisted: :wall: :evil:

Lekker tactisch hé mannen af en toe.Ik heb daar niet zo’n last van mijn man doet heel rustig aan sóchtends.Maar ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt vooral als je al zo moe bent.Maar ik geloof dat Arwen zometeen gaat slapen die zal wel lekker moe zijn.

Verkoudheid heerst zeker onze kleine meid (noor) was van het weekend erg hangerig en wou niks eten.Nu gaat het wel weer goed ik weet niet wat het geweest is.

Ben net klaar met de eerste lading strijken en morgen kan ik de tweede lading gaan strijken.

Heb net de weekendtassen tevoorschijn gehaald en vandaag uitzoeken wat we meenemen.

Morgen wordt ook al een drukke dag…nog even en ik kan gaan relaxen.

Oh, wat moet je toch altijd veel meeslepen voor een weekendje weg, hè?! :wall: Hoe is het met je wasmachine afgelopen? :think: Gelukkig dat Noor weer opgeknapt is!

Hubbie is ook wel redelijk stil, maar dan verpest hij het dus gewoon door stom zijn neus te snuiten. En hij was dus beneden en wij boven! Ik heb al eens vaker tegen hem gezegd dat hij dat niet zo hard moet doen, maar ja, zoals alles bij iedere man is ook dat vast het ene oor in en het andere oor uit gegaan. :roll:

@Trying wrote:

ja, zoals alles bij iedere man is ook dat vast het ene oor in en het andere oor uit gegaan. :roll:

Hahahahahahahaha :lol: ja,dat is meestal wel zo!

Ik durf het niet hardop te zeggen maar de wasmachine doet het weer(ff afkloppen)!Ik hoop dat hij nog blijft doen tot het weekend dan kunnen we ons daar druk over maken ná het weekend.Ik draai maar 2 wassen op een dag dat is wel genoeg anders gaat de wasmachine weer raar doen.

:pray: dat de wasmachine deze 2de was gewoon draait zonder gelul :oops:

Ik ben nu MOE en dat terwijl ik er om 21.30uur in mijn bed lag!!Ik ga even liggen op de bank en zometeen weer verder met het huishouden.

Jij beterschap…ga lekker onder de wol kruipen als Arwen in haar bedje ligt.

slaap lekker :wink:

Zei ik dat IK ging slapen?Nou dat is er dus niet van gekomen ik ben 1 uur bezig geweest met het instaleren van de software van de digitale video camera :shock: .Dan maar weer vroeg naar bed vanavond.

:lol: :hug: Dat moet je ook niet gaan doen als je wil gaan dutten :naughty: :lol: :wink:! Ik heb heerlijk ff geslapen toen Arwen in bed lag. :thumbup:

Gelukkig ik heb even liggen dutten hubbie kwam thuis en is nu vrij!!!Heerlijk morgen gaat hij die autostoeltjes kopen en nog een weekendtas.

En dan is het een kwestie van inpakken en overleggen wat voor boodschappen wie meeneemt.

:mrgreen: En dan kan het grote genieten beginnen! :wink: :thumbup:

Goedemorgen meiden, nog steeds brak hier. :-*