Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Goedemorgen dames! Vandaag sta ik waarschijnlijk voor het laatst op de groep voor mijn zwangerschapsverlof! Zal wel even slikken zijn, al moet ik er ook gewoon niet teveel bij nadenken…

Nog twee weken werken en dan ga ik echt met verlof!

Lindaaa: even slikken voor je maar eenmaal met verlof is het wel super lekker dat je lekker rustig aan kan doen.En na je bevalling vliegen die weken zo voorbij en voordat je het weet mag je weer aan de bak en dan moet je weer slikken :wink:

Wasmachine draait de laatste was en manlief is de autostoeltjes aan het kopen nu.Vannochtend was de laatste keer voor de meiden ps nu hebben ze vakantie.

Morgen zouden ze een uitje hebben naar een overdekt speelparadijs alleen gaan wij weg morgen dus zit er dit jaar niet in.

Ik ga maar weer eens verder hier in huis mocht ik niks meer van me laten horen vandaag of morgen iedereen een fijn weekend en tot dinsdag allemaal.

:-*

Linda, hoe was het? :hug:

Marleen, volgend week is het psz-uitje van mijn dochter, ook naar een speeltuin. Helaas kan ik niet mee met haar, want ik doe die dag examen en ze is dan bij mijn sz, zodat ik nog ff kan leren. Maar ach, volgend jaar beter.

Heel veel plezier met jullie uitje!

hoi meisjes,

Heb niet zoveel tijd, dus ook niet bijgelezen (weer niet :oops: ) Maar, zaterdag moet zeker lukken

@ Vera: thanx voor je leuke berichtje in ons gastenboek, echt super!!

liefs

daffie

Hallo meisjes,

Alles goed hier? Ben niet helemaal bijgelezen. Wordt hier nu wel spannend voor een paar meiden! Laatste loodjes!!!

Met mij gaat het helemaal niet goed. Ik ben na 10 jaar trouwe dienst gisteren ontslagen wegens bedrijfseconomische omstandigheden. Twee collega’s van mij met mij, zodat het bedrijf nu met de helft van de krachten verder gaat. Niemand begrijpt waarom ik bij die drie zit. Ik wel, ik ben te eerlijk geweest door te zeggen dat ik meer uitdaging nodig had en dat in mijn huidige functie niet meer had…

Ik baal als een stekker en ben teleurgesteld, verdrietig maar vooral ook boos!! Mijn baas wilde mij gisteren (huilend) omarmen. GEK! Moet ie nu dus echt niet doen, ben in staat te moorden geloof ik.

Denk dat ik dus ff de kinderwens in de wacht ga zetten en mijn leventje weer even op de rails probeer te krijgen…

Sjaantje: Wat vreselijk meid!! Misschien heel verstandig om je kinderwens nu even te laten voor wat ie is. Misschien eerst maar even weer een nieuwe baan zoeken, meer zekerheid in deze extreem dure tijden. Heel veel succes ermee!!! :hug:

Vera: T was moeilijk… Ben best snel weggegaan, wilde er ook niet teveel bij nadenken… In de auto begonnen de hormonsters hun werk pas echt te doen… :wink:

Goedemorgen, meiden!

Ik heb net Arwen naar de psz gebracht. Ik ben nog niet helemaal beter, maar het is zo zonde als ze niet kan gaan. En ik heb ff rust! :wink:

Ik heb vanmorgen nog ff met mijn leidinggevende gebeld, en gevraagd of hij mij toch niet al beter wil melden. Ik ben nog wel ziek, maar ik heb volgende week toch vrij i.v.m. het examen en ik vind het gewoon niks als ik de deur uit moet terwijl ik ziek gemeld ben. Hij zei: “ja maar, ziek is ziek, en als je dan weg moet, dat kan toch?”. Maar goed, we hebben nu afgesproken dat hij mij maandag weer beter meldt. Het gaat ook wel weer de goede kant op, maar ik ben nog erg brak.

Daffie :oops: graag gedaan! :-*

Sjaantje :shock:, jeetje meis, wat erg! Wat ongelooflijk balen… :hug:

Linda :frowning: :hug:

Sjaantje, wat vervelend, en dat na 10 jaar.

:hug: voor jou.

Haai Lotte :mrgreen:

Nederland - Frankrijk: 4-1

:dance: :thumbup: HUP HOLLAND HUP :thumbup: :dance:

WIJ GAAN NAAR WENEN TOE!!!

Sorry moest even…

Morgen lees ik alles even terug. Alles goed verder hier.

Welterusten!

:lol:

Hihihi :lol:

Hoi allemaal,

ben helemaal geen voetbalfan, maar wat een mooie wedstrijd gisteren.

Lekker door naar de volgende ronde, joepie :dance: :clap: :dance: :clap:

Nu weer even over op de orde van de dag:

Trying: gaat het weer een beetje beter met je?

Hopelijk wel, kun je nog een beetje tijd vinden om te blokken voor je examen?

Sjaantje: wat een vreselijk bericht :cry: . Ontslagen na 10 jaar trouwe dienst.

Ik heb met je te doen en wil je heel veel succes wensen met het vinden

van een nieuwe baan.

Misschien heb je gelijk en ben je te eerlijk geweest over het feit dat je

geen uitdaging meer had in je werk. Vind het echt balen, kan me voorstellen

dat je je kinderwens nu even niet zo serieus neemt en eerst even je gaat

concertreren op het vinden van nieuw werk (vol met uitdaging :wink: ).

Heel veel sterkte de komende tijd :hug: .

Francisca, ik begin weer op te knappen.

Ik heb net geprobeerd te studeren, maar kan me voor geen meter concentreren. Ik zie het somber in. :frowning: :wall: Misschien gaat het morgen beter. :pray:

Vera: aan de studie jij! :wink: Vervelend dat je je niet kan concentreren! Hoop voor je dat het je toch nog gaat lukken!!

Nog maar 8 weken te gaan!! :smiley:

Linda, het aftellen is begonnen! :mrgreen:

Ik ga nu weer studeren… Hoop dat het lukt! :pray:

Studiebreak… wat een rust hier! :shock:

En of het hier rustig is zeg!!!

Wij hebben vanmorgen gezwommen en nu ben ik aan het luieren en computeren terwijl mijn mannetje aan de schoonmaak is. Zo hoort het eigenlijk altijd te zijn… :wink:

En dat op vaderdag! :lol: Goed bekeken! :thumbup:

hoi meiden,

ik had beloofd gisteren langs te komen, maar dat is helaas niet gelukt :oops: Dus ga ik nu maar even snel bijlezen!

liefs

daffie