ok dan:
allereerst: @ Hanneke en Jippo: super lief dat jullie een berichtje hebben achtergelaten op mn trouwsite!
@ Trying: balen dat je je nog steeds niet goed voelt zeg… Gaat het wel een beetje met leren?
@ Sjaantje: jeetje meis… :hug: wat erg… Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel weer op de rails zit.
@ Linda: lekker genieten, hoor van die laatste loodjes en laat die vent maar doen waar hij goed in is! jou van dienst zijn natuurlijk!!! :lol:
@ Marleen: Het kriebelen begint nu wel te komen, ja… Ik besefte ineens dat het nog maar ongeveer 10 weken duurt! :shifty: :mrgreen:
@ Jippo: :hug:
Volgens mij heb ik nog lang niet iedereen gehad, maar ik hou het hier maar even bij :shifty:
Hier gaat alles wel goed, we hebben gisteren voorzichtig geklust, voor zover dat natuurlijk kan :shifty: Verder hebben we vaderdag ‘gevierd’, vanmorgen kreeg vriend ontbijt op bed en zn kado’s en vanmiddag gingen we even naar mn schoonouders. Mijn ouders waren er zelf niet, dus dat was snel opgelost! Verder ben ik echt supermoe, Colin slaapt al een paar dagen niet al te best en is dus overag echt niet te genieten… dus ik ga vanavond weer op tijd naar bed.
liefs
daffie
@Daffie: Nog maar tien weken voor de bruiloft? En jullie beginnen nu weer ongeveer met klussen? Wat een spannende tijd meid!! Succes en geniet!!
Daffie, fijn je te lezen! Spannend hoor, weer aan het knuffen!
Ik ga weer aan de studie. Hubbie is Arwen naar de psz brengen, dus het is vanmorgen rustig hier!
:-*
De VK vertrouwde de hartslag van de baby niet helemaal vanmorgen. Ze had het erover dat die rond de 180 was. Moest dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een CTG. Mannetje gebeld, kon het op dat moment even niet droog houden, die in de stress en is met 160 km p/u naar huis gereden… oeps Wij naar ziekenhuis, eerst nog tijdje zitten wachten en eenmaal aan de CTG was beebje erg druk, erg beweeglijk en had een hele normale hartslag. Wat een opluchting!
Baby ligt trouwens ook al een beetje ingedaald.
Ik wilde dit even snel kwijt, er komt zo een vriendin en ik wou nog even naar de winkel.
Dat is wel even schrikken Linda.
Maar fijn dat alles toch goed was.
Wat goed dat de kleine al een beetje ingedaald is.
Ik hoop donderdag ook te horen dat die van ons ook ingedaald is.
De vorige controle lag het met het hoofdje op het schaambeen, dus al wel met het koppie naar beneden.
Linda, dat is zeker ff schrikken! Gelukkig is alles goed! :hug:
Lotte, jouw beebje ligt er al klaar voor dus! :mrgreen:
Goedenmiddag Dames,
Heerlijk om weer thuis te zijn vertrouwde omgeving heerlijk.
Helaas is de dierentuin niks geworden het was erg regenachtig in Emmen en we vetrouwde het niet dat het droog zou blijven dus zijn we maar naar huis gegaan.Ik bedoel in een dierentuin met 4 kleine meiden en een baby is geen doen.Andere keer dan maar.
Voor de rest een SUPER weekend gehad…kinderen hebben zich kostelijk vermaakt echt heel leuk.Liep bijna de hele dag achter ze aan met de videocamera hahahahahaha.
Mannen hebben een avondje uit gehad en vriendin en ik hadden gisteren een wok avondje .Erg gezellig en erg leuk wij maar heen en weer lopen en de borden maar volscheppen :lol: .Was zo gezellig dat we niet eens doorhadden dat ze al gesloten waren en wij daar nog zaten.Het personeel was al aan het eten daar. :oops: Snel afgerekend en naar huis gegaan.
Hier draait de eerste was alweer en rennen de meiden lekker in de achtertuin.
Ik ga even lekker zitten in de achtertuin bij de meiden.
Hoop dat het met iedereen goed gaat. :-*
Dag dames!
Daffie spannend! Nog 10 weken! Ik vind je site prachtig. En ook weer aan de klus. Leuk allemaal hoor!
Lotte, jouw uk ligt er dus ook al goed voor?
Linda, dat is even schrikken zeg!! Gelukkig viel het allemaal mee. Een druk beebje is altijd goed toch?
Ik kom net terug van de vk. Onze uk is nu volledig ingedaald en ligt al aardig klem. We hebben nu de instructies gekregen voor wanneer we moeten bellen enzo. Het komt nu echt dichtbij!!! Hartslag was prima en mijn bloeddruk ook! :dance:
Fijne dag iedereen!
Ohh Hanneke, het komt nu zeker dichtbij voor jou!! Over een paar daagjes mag je gewoon officieel thuis bevallen! Nu is het niet alleen meer spannend met de zwangerschapstesten, nu wordt het ook spannend m.b.t het bevallen! En allemaal verassingen over het geslacht geloof ik toch? Tenminste geloof niet dat ik het van jullie weet Hanneke en Lotte, ook voor mij is het een verassing. Dat maakt het natuurlijk des te leuker om het straks te lezen!
We gaan aftellen!!!
Wij weten het inderdaad nog niet.
Bij de julimama’s zijn overigens waarschijnlijk 2 BIA’s :dance:
hoi hoi,
@ Linda: yep, niet helemaal expres zo gedaan, want we wilden eerst wachten tot na de bruiloft, maar ik kan iet meer wachten!!! :mrgreen:
@ trying: hoe is het met studeren? nou, nu niet meer zo erg, want ik ben de vruchtbare dagen inmiddels voorbij, dus nu is het weer afwachten!
@ Linda: oei meis, dat was even schrikken ,gelukkig is alles goed.
@ Lotte; inderdaad in de startpositie! ik zat ook de bia’s in de gaten te houden!! :oops:
@ Marleen: whahahahaha zitten jullie daar nog lekker te eten whahahahah solly :silenced: ik zie het gewoon helemaal voor me
@ Hanneke: tnx! spannend voor jou!! nu zijn echt de laatste loodjes begonnen…
heir alles nog rustig aan. Ik begin behoorlijk kriebels te krijgen voor de bruiloft. Zeker nu we nog de laatste dingetjes aan het regelen zijn. Verder had ik vandaag ineens bruinverlies!! ik wist echt even niet wat ik zag, omdat ik normaal heel regelmatig ben! (nou ja, denk ik dan) maar even afwachten… en ik heb vandaag alvast zwangerschapstesten gekocht. Ik heb er nog 2 liggen (dipsticks) maar ik kon het niet laten en heb nu die digitale gekocht. Wel een beetje duur, maar zo leuk om dat woordje te zien verschijnen
liefs
daffie
@Lotte wrote:
Wij weten het inderdaad nog niet.
Bij de julimama’s zijn overigens waarschijnlijk 2 BIA’s :dance:
Oohhhh het wordt echt spannend!! Ga de juli-mama’s nu ook maar weer een beetje volgen!
Hoi meiden! Heb bijgelezen, maar moet weer studeren, dus ik reageer niet en hou het kort. Heb mezelf een paar minuten gegeven om over het forum te hoppen en dan moet ik weer aan de slag. Morgen examen. Duimen jullie voor me, tussen 19.00 en 22.00 uur? :-*
Mijn duimen draaien nu al!! Succes nog even met leren!!
Succes Vera
Ik duim met jullie mee!!! :thumbup: :thumbup:
Hier nog een paar :thumbdown: :thumbup:
Thanx meiden! :-* :thumbup:
Goedemorgen!
Meiden, duimen jullie voor me vandaag? Van 19.00 tot 22.00 uur heb ik examen!
:-*
Ik duim ook :thumbup: :thumbdown: !! Wel tijdens de salsales… hihi maar ik zal proberen het onopvallend te doen
Wel spannend voor de meiden die aan de laatste loodjes bezig zijn! Ook voor jullie :thumbup: :thumbdown: en we kijken hier nu al uit naar de mooie babyfoto’s :inlove:
Daffie, waar kan ik ook alweer vinden wat jullie trouwsite is?!
Ik kom nu wel weer wat vaker kijken hier. Ben nu vrijgesteld van werk (ik weiger mijn werk over te dragen omdat het in mijn ogen hetzelfde is als het eens zijn met je ontslag). Ik heb nog niet de officiele papieren binnen dus tot die tijd…
Morgen ga ik weer een paar uurtjes werken.
Ik moet zeggen dat ik er heel erg rustig onder ben en dat er nu ergens wel weer een last van me afvalt. Het komt allemaal weer goed!!!
Wat ik wel heeeeeeeel lastig vindt is… mijn kinderwens op dit moment. Stel dat ik ergens fulltime ga solliciteren en dat ik daar net of net niet aan de slag ga en dat ik dan moet vertellen dat ik zwanger ben… Phoe toch best lastig hoor. Toch wil ik de draad wat kindjes betreft zsm weer oppakken. Ik ben nu 29 en aangezien ik nu ook al een wens heb voor nr 2 en 3…