Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Jaa lotte’s eerst BIB! :dance:

Hoi meiden! Ff bijgelezen, maar op werk, dus kan niet echt reageren.

Marleen, spannend, mijn duimen draaien!

Linda, sterkte met je hondje! Mijn duimen draaien ook voor jou!

Lotte, bib :thumbup:!

Hanneke, hoe was het bij de vk?

:-*

Francisca, Vera en Marleen… SPANNEND!! Ik :pray: voor goede testen en goede zwangerschappen!!

Linda, beterschap met je hondje.

Hier BIB

Ben net bij de vk geweest en alles was helemaal in orde. Gelukkig heb ik geen vruchtwater verloren dus dat idee kan ik ook van me afzetten. Was leuk geweest maar ik weet het liever zeker dan dat ik zo twijfel! Blijf dan nog maar even zitten hoor! Uk ligt al klem met het hoofdje, kan geen kant meer op! Bloeddruk was 110/60, dus prima.

Volgende week weer terug!

Ik heb een nieuwe buikfoto in het sf gezet!

goedenavond allemaal,

vanmiddag ben ik na 33 dagen ongi geworden…helaas!

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ga ff naar showforum foto kijken.

@sedjamno wrote:

goedenavond allemaal,

vanmiddag ben ik na 33 dagen ongi geworden…helaas!

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

Ga ff naar showforum foto kijken.

Balen marleen! Maar je bent er positief onder zie ik! Op naar de volgende ronde dan maar!

Hanneke, fijn dat alles goed was! :thumbup:

Marleen, balen! :thumbdown: Maar nu heb je iig weer een cyclus doorlopen… op naar de volgende ronde en dan gewoon raak! :-

Ik denk niet dat ik zwanger ben, hoor! We hebben het voor de vruchtbare dagen maar 2 x gedaan, en meestal heb ik een iets latere eisprong. Maar door het ziek zijn, de spanning voor het examen en de bioptie/mammo was ik gewoon te kapot en stond m’n hoofd er ook echt niet naar. Ik heb af en toe wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, maar dat heb ik volgens mij altijd. Mijn borsten zijn verder niet gevoelig of wat dan ook, dus ik ga er ook vanuit dat het deze maand niets wordt.

:-

Balen Marleen! Maar het is misschien wel beter eerst even een keer weer ongesteld te zijn. Op naar de volgende ronde!

Vera: al denk je dat het niet raak is deze maand, toch draaien mijn duimen!

Lotte: Je eerste BIB!! Whoehoe!! Nog even en ik ben ook aan de beurt!

Hanneke: Fijn dat je toch geen vruchtwater bent verloren en de beeb ligt helemaal vast, het gaat dus allemaal erg voorspoedig!!

Ik wil even een gokje doen: ik denk dat Hanneke een jongen krijgt en Lotte een meisje. Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen! :wink:

Ik denk dat Hanneke ook een jongen krijgt…meer te zien aan de kleding pakjes en de kleuren in de babykamer.

Lotte weet ik eigenlijk nog niet.

Senna had vorige week een uitnodiging gekregen van haar nieuwe klas.Een kaartje getekent door een van de kindjes met daarin de uitnodiging om a.s donderdagmiddag een doorstroommiddag mee te maken…spannend!!!

Ik vond het wel heel leuk die kaart die ze voor de nieuwe kindjes maken die voor het eerst naar school mogen gaan.

En 11 augustus mag ze naar school maar ze wordt pas 16 spetember 4 jaar.

Ik vindt het al reuze spannend laat staan wat zij er van gaat vinden.

Ik ben er zeker positief onder ik heb zoiets van ik heb 4 mooie en gezonde meiden en mocht het zo voor ons zijn dat wij een 5 de mogen krijgen dan is het zo en is het niet zo dan niet.

De ene maand is het meer teleurstellend dan de andere.

Maar ik wil nu toch echt baby bevallings verhalen lezen en pas geboren baby foto’s zien!!!

Iedereen een fijne dag vandaag

En voor iedereen die in de wachtdagen zit :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown:

:-*

BIB

Marleen, vervelend dat je toch ongi geworden bent.

maar misschien is het inderdaad wel goed om je lichaam even helemaal “op te schonen”.

Veel succes in de volgende ronde.

Zijn er nog meer meiden die willen gokken?

Ik vind het wel leuk om te lezen wat iedereen denkt.

Ik heb zelf namelijk geen idee.

Lotte: jij ook al BIB-ben, wat gaat de tijd toch snel. Nog even en dan heb je je kleine wurm in je armen. Ik denk dat het voor jullie een meisje gaat worden. Eens kijken of we straks gelijk hebben. Succes met de laatste loodjes.

Hanneke: Gelukkig alles weer goed bij de vk. Geen vruchtwater dus, dat is fijn. Bij jou heb ik het gevoel van een jongen, vraag niet waarom. Dat zal wel instinct zijn of zo. Moet zeggen dat ik het niet vaak goed heb, dus ik wacht het rustig af. Jij ook succes met de laatste loodjes.

Vera: ik :thumbup: ook voor jou. Wie weet is het je toch gelukt, ondanks dat het klussen er niet zo van is gekomen.

Marleen: jammer van je ongi. Maar nu weet je in ieder geval dat je lijf weer is hersteld van de mk en weer een normale cyclus gaat opbouwen. Veel succes met de volgende ronde.

Spannend hoor dat je oudste dochter al naar de basisschool gaat. Is toch weer een hele stap lijkt me. Weer een beetje loslaten.

Linda: fijn nog even een weekendje weg met z’n tweeen. Lekker van genoten, buiten de voetbal om dan. Voor jou schiet het ook al aardig op. Wanneer begint jouw verlof? Doe lekker rustig aan.

Hier geen bijzonderheden. Heb vanochtend de wekelijkse poetsbeurt weer gedaan en ga zo lekker in het zonnetje zitten. Dat heb ik wel verdient. Ben druk geweest de afgelopen dagen en ben ook wel moe. Vanavond eerste gesprek op de psz, ben benieuwd hoe onze jongen het doet en wat ze over hem te melden hebben. Misschien is hij daar veel rustiger dan thuis. Hij vindt het in ieder geval leuk, want als ik hem kom ophalen wil hij niet mee naar huis.

Hoi meiden! Erg moe hier :zzz:, dus verder geen reactie. :-*

hoi meiden,

hier ben ik weer… Ik heb echt een super vreemd weekend gehad, dus even niet online geweest en nu ben ik echt heel moe, dus ga zo slapen.

@ Lotte: wat gaaf dat je ook al mag BIB-ben!!!

liefs

daffie

Goedemorgen en BIB.

De 3e alweer.

Straks mag ik weer naar de vk.

Ben benieuwd of de kleine al verder ingedaald is.

Zelf denk ik van wel, want ik heb steeds vaker een “drukkend” gevoel van onder.

Het blijft iedere keer weer spannend.

Daffie, wat is er allemaal gebeurd? :think:

Lotte, veel plezier bij de vk!

ja Daffie, wat voor weekend had je dan?

BIB

En lotte hoe was het bij de VK?

Daffie je maakt het wel heel spannend zo … :think:

:lol: Iedereen is nieuwsgierig nu.

Ik had gelijk hoor, de kleine is verder ingedaald, en ligt met het hoofdje in het bekken :dance:

Dus als mijn vliezen breken mag ik blijven lopen.

Bloeddruk was weer iets lager dan de vorige keer,e n er zaten geen eiwitten in de urine.

Kortom, ik ben weer een blije aanstaande mama.

Goed zo, Lotte! :mrgreen: :thumbup:

Ik vraag me toch af of het niet toch raak kan zijn! :? Ben kapot (maar kan ook door het ziek zijn en het examen en de spanning komen, en laten we dat rare weer niet vergeten), ik ben emo (gisteren tijdens de zitting schoot ik helemaal vol toen het over een baby ging én zeker toen die baby binnen kwam) en ik kan zoooo sjaggie worden. :? Mijn (o)(o) doen nu wel pijn en af en toe zeurt het in mijn onderbuik. Nog 6 dagen wachten… :?

Dafffieee! Ik ben nu ook nieuwsgierig :oops:

Trying :thumbup: :thumbdown:

Lotte, wat fijn dat het allemaal goed is :smiley:

Marleen, jammer :frowning:

De rest :-* en hallo!

Hier alles z'n gangetje. Ben veel thuis en neem me dus ook maar even lekker de tijd om bij te komen...