Meiden, willen jullie even kijken? :-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2736285#2736285
Oei Vera, spannend.
Ik voor je dat het stiekem toch raak is.
hoi hoi,
hier ben ik dan weer…
@ Lotte: wat goed dat de baby verder is gedaald!!! Loop je nu zeker helemaal met het gevoel van een bowlingbal tussen je benen :lol:
@ Trying: ik duim voor je hoor meid! :thumbup: :thumbdown:
Nou, sorry dat ik jullie allemaal zo nieuwsgierig heb gemaakt, want het was nou niet echt een geweldig weekend!
Ik had namelijk vorige week al de hele week last van buikpijn. eerst dacht ik dat het misschien mn ei was (heb ik nog nooit gevoeld, dus dat was al raar) maar de pijn werd steeds erger. Uiteindelijk ben ik vrijdag naar de ha geweest. Hebben we een paar testen gedaan (ook een zw.test ivm ev. bbz.) maar die waren allemaal negatief. Dacht de ha dat het misschien een blindedarm ontsteking kon zijn, dus ik meteen bloedprikken in het ziekenhuis en kon gelijk 's middags bellen voor de uitslag. Maar daar was niet echt iets vreemds op te zien.
Uiteindelijk ben in 's avonds nog uit eten geweest en gaan stappen met vrienden. Zaterdag behoorlijk misselijk (kan ook een andere rede hebben gehad) en zondag zo mogelijk nog beroerder, maar zondagmiddag verdween ineens de pijn en de misselijkheid! Was echt heel raar.
Dus vandaar mijn vreemde weekend.
owja, daar komt nog bij dat ik vandaag ongi ben geworden, dus eigenlijk 3 dagen te vroeg, wat me ook nog nooit is overkomen. Volgens mij is mn lijf behoorlijk in de war (geweest) en ik hoop dat het komende ronde gewoon gaat doen waar het voor bedoeld is! Een brusje voor Colin!!! :inlove:
liefs
daffie
sorry voor de misschien wat botte toon in mn berichtje, maar ik heb nog een beetje last van pms :shifty:
@Trying wrote:
Meiden, willen jullie even kijken?:-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2736285#2736285
Ik weet niet wat het is Vera, morgen maar even naar de HA! Slaapt ze wel goed nu of heeft ze er veel last van? Sterkte daar!
Daffie, je lichaam doet dus nog een beetje vreemd? Nou ja, op naar de volgende ronde dan maar!
Lotte, fijn dat alles goed was en dat beebje lekker ingedaald is! :thumbup:
Hier BIB
Ik ben al een hele poos niet meer hier geweest. Sorry daarvoor…
Aan deze kant gaat alles goed. Ik ben nu 21 weken en 1 dag zwanger en zoals het eruit ziet gaat alles volgens het boekje.
Afgelopen maandag heb ik mijn 20-weken echo gekregen en ook daarop zag alles er goed uit. Tevens weten we ook gelijk dat we een zoon krijgen.
Dus het shoppen kan nu echt beginnen.
Ik zal morgen even kijken voor wat foto’s van mijn buik, echo’s en de babykamer. Duik nu lekker mijn bedje in. Moet morgen gewoon weer werken :?
BIB
Pattycoat, fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig verloopt.
En een jongen, leuk hoor.
Daffie, het bowlingbalgevoel valt gelukkig wel mee.
Jij heb inderdaad een vreemd weekend gehad.
Als ik het goed begrijp weet je nog steeds niet waar de kalchten vandaan kwamen.
Even vlug een BIB van mij.
Ik heb een hoop gedaan vandaag en ga nu even mijn rust pakken. Fijne avond dames!
haai,
@ Hanneke: yep, mijn lijf weet het ff niet meer, volgens mij!
@ Pattycoat: Wat fijn dat alles goed gaat!!!
@ Lotte: gelukkig dat het meevalt. Tja, ik weet nog niet waar het vandaan kwam… Ik denk toch uit mn baarmoeder, omdat ik nu ineens ongi ben geworden, maar ik weet het niet zeker… Nu heb ik geen last meer (afgezien van de normale ongi pijntjes). gelukkig! :dance:
@ Trying: hoe is het met Arwen? Al een beetje opgeknapt?
Hier gaat alles zn gangetje… Ik heb super veel zin in de volgende ronde…
Ik weet niet of ik nu iets dubbel zeg, maar via de juni stoppers heb ik een handige site (voor de klussers onder ons) ontdekt. Het is een soort kalender waar je heel makkelijk kunt bijhouden wanneer je ongi bent geweest en wanneer je geklust hebt en zo. Dan rekent de kalender zelf uit wanneer je vruchtbaar bent en zelfs wanneer je bent uitgerekend als het lukt en of het via de chinese kalender een jongen of meisje wordt! Ik vind het echt heel handig…
ik zet de link even in een spoiler en dan hoop ik dat het mag van de modi’s :mrgreen:
www.menstruatiekalender.net
ik ga nu lekker onder de zonnebank en daarna in bad!
liefs
daffie
Even een snelle BIB.
Kom later nog wel even terug.
Ook ff een snelle hoi van mij. Bijgelezen, kan niet reageren. Hoe het met Arwen is heb ik gepost bij de Peuter- en kleutervragen, bij “Knobbeltjes in de nek?” :-*.
Ben een dag niet geweest en moet alweer veel bijlezen… :shock:
Hier was hubbie gisteren jarig geen feestje gegeven omdat iedereen te druk is!!Maar dat maakt niks uit we hebben lekker geshopt voor het huis en gaan vanmiddag beginnen met de wc behangen.Het bovenste gedeelte dan want de onderste gedeelte is betegeld.
En we hebben de badkamer gepimpt ziet er weer netjes en mooi uit(vindt ik)
Daarnaast gaan we van het weekend een begin maken voor de slaapkamers boven dus dat wordt nog meer shoppen hahahaha altijd leuk!
Dus wij zijn eigenlijk bezig met het huis wat erg leuk is…
O,ja vindt het jammer dat Rusland niet door is naar de finale…
Vera: ik hoop dat alles goed is gekomen met je kleine meid.En hier duim ik voor je dat het raak is deze maand en deze keer GOED raak!
Voor de BIB doe lekker rustig aan…
Iedereen een fijne dag verder :-*
Marleen :-*
Gefeliciteerd nog met je hubbie! Jullie zijn goed bezig thuis. :thumbup: :mrgreen:
Meiden, ik ga morgen naar R’dam, naar Kane, samen met een collega/vriendin. We blijven daar ook slapen. Heb er veel zin in, maar ik ga mijn meisje ook heel erg missen, denk ik :(. Maar goed, ik ben er dus even niet!
Veel pleizer bij Kane Vera! Geniet je ook even voor mijn vriend? Die baalt volgens mij best wel een beetje dat ie niet heen kan… Maar zag dat ze in september ook in Assen komen op TT circuit, dus denk dat ik hem maar ga verassen met een kaartje.
Vandaag was mijn laatste dagje werken… En ik ben het thuiszitten nu al zat… hahahaha Nou ja… vind het ook wel erg lekker, maar ik heb een onrustig gevoel. Alles is nog niet klaar en ik ben bang veel te missen en dat er van alles mis gaat enz. Maandag mis ik meteen al iets! Maandag komt Hart van Nederland op mijn werk filmen aangezien we van de week besloten hebben 5 zeehonden te gaan adopteren, hier willen we dan allerlei acties rond bedenken om geld in te zamelen. Mijn moeder zei al: ga gewoon heen. Maar nee… ik moet gewoon thuis blijven! Als ik op mijn eerste verlof-dag al die kant op vlieg, waarvoor ben ik dan met verlof? Het komt wel eens goed met mij, laat ik nou eerst eens echt gaan rusten! Lijkt me wel verstandig met al die harde buiken van afgelopen week en een baby die naar mijn idee al erg ver is ingedaald…
Ik zal voor 'm mee genieten! :-* Leuk id om hem te verrassen met een kaartje! :thumbup:
En heel verstandig, juffrouw, om rustig aan te gaan doen! Leuk id trouwens, om zeehonden te adopteren! :thumbup: Maar maak je niet zo druk om wat je niet af krijgt. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know, maar je kunt toch geen ijzer met handen breken. Doe iedere dag iets en als het niet gaat, dan schakel hulp in! En probeer vooral je rust nog even te nemen, want straks wordt het al zwaar genoeg! Leuk, maar ook zwaar! :hug:
Halloooo! Ik zie dat tot nu toe alle BIBjes nog BIBjes zijn! Ik begin toch wel hééél nieuwsgierig te worden, jullie ook???
Vera, veel plezier bij Kane! En fijn dat het met Arwen niets ernstigs is.
De rest allemaal fijn weekend!!
hooi,
@ Marleen: nog gefeliciteerd met je hubbie! Wat zijn jullie druk bezig zeg! Ben blij dat wij hier niet zoveel hoefden te doen.
@ Trying:Gelukkig dat het nix ernstigs is! Have fun! komt vast wel goed met je meisje. Klinkt misschien raar, maar niet teveel aan denken en lekker plezier hebben!
@ Linda: Dat kan ik me ook nog wel herinneren… Gelukkig ging dat gevoel bij mij echt heel snel weg :mrgreen: En toen kreeg ik nesteldrang! hahaha
@ sjaantje: jij ook fijn weekend!
Ik heb vandaag een driewieler opgehaald die ik via marktplaats heb gekocht. Colin vind m helemaal geweldig! I kdenk dat we morgen dus ook een heel eind gaan wandelen. Morgen ben ik er even niet, denk ik, want mn moeder is zondag jarig en die viert het morgenavond al.
liefs
daffie
BIB
Vera, een hele toffe avond toegewenst!! Geniet ervan!
Daffie, heb je geen leuke foto van Collin op zijn driewielertje? En alvast gefeliciteerd met je moeder!
Linda, je gaat vanzelf van je verlof genieten! Wat super van die zeehondjes! Prachtig!
BIB
Ik kruip nog lekker even mij bedje in.
Goedemorgen!