Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

BIB

Ik ga uit eten! Fijne avond iedereen!

Mmmmmmmm, lekker.

Veel plezier.

Goedenmorgen allemaal,

Hubbie is aan het werk vandaag(overwerk) en ik zit lekker aan de eetkamertafel ffies kijken op KoK terwijl de meiden lekker in de achtertuin aan het ravotten zijn.

Ik heb begrepen dat ik a.s woensdag het badje weer tevoorschijn mag halen want er wordt 30 graden voorspelt :shock: Dat is wel erg warm!!!

Nu zie ik dat de meiden hun slippertjes hebben uitgetrokken :shock: !!

Oke ze zijn weer aan kijken voor hoelang :lol:

Ja,hier in huis moet veel gebeuren het was erg uitgeleefd hier maar we kunnen er wel ECHT ons huisje van maken en dat is wel lekker hoor!

Ik zal kijken of ik zo foto’s kan plaatsen in het sf.

Vera: Hoe was het bij Kane?Leuke avond gehad?

Ik ga rondje KoK doen iedereen een fijne zondagh gewenst>

:-*

Meiden, het was te gek, fantastisch, geweldig, super, wauw! Ik heb GENOTEN!!! Wat zijn ze goed! Heb een mega-avond gehad! :mrgreen: :dance:

Voor ik het vergeet BIB.

Vanmorgen lekker uitgeslapen, loop nu nog in mijn pyama :oops:

Het gaat inderdaad erg warm worden in de loop van de week.

:pray: Dat uk het wel een goed plan vindt om voor de warmte geboren te worden.

Hanneke, lekker gegeten?

hoi meiden,

ik laat even snel mn neus zien… Verder niet zoveel te melden, hier gaat alles zn gangetje…

@ hanneke: nog geen foto enne… bedankt! :smiley:

liefs

daffie

Goedemorgen zonder zorgen!

Ben gisteren verrast met een heuze babyshower, georganiseerd door mijn vriendinnen. We waren aan het zwemmen en toen we terug kwamen was het huis versiert en toen ik binnen kwam sprongen er een aantal vriendinnen uit de gang. Ben flink verwend met cadeautjes en dan is het kindje er gewoon nog niet eens!

Vanmorgen naar verloskundige geweest en alles was weer prima! Vorige keer zei ze nog dat de baby al klein beetje was ingedaald en nu lag het er gewoon voor… (hoezo ingedaald?)

Ook nog bij cesartherapie geweest, bekken stond weer klein beetje gekanteld, maar ze heeft hem even weer recht gezet.

Ik ga zo maar eens even wat luieren op mijn eerste verlof-dagje!

BIB

Het eten was heerlijk!

Linda, geniet van je eerste verlofdag! Fijn dat alles goed was bij de vk en wat tof van je vriendinnen dat ze dat voor je hebben gedaan!!

Hier niks te melden. Fijne dag iedereen!

BIB

Hier wat krampjes en gerommel in mijn buik.

De steekjes zijn soms wat gemeen, maar ik verwacht niet dat het al met het echte werk te makne heeft.

Dat klinkt spannend Lotte!

Ben zo benieuwd wanneer we hier de eerste babietjes kunnen verwachten!!!

Lotte, lekker relaxt, goed zo! :thumbup:

Oeh, spannend, al voorwerk!

Daffie, hoi! :mrgreen:

Linda, leuk hoor, zo’n babyshower!

Fijn dat alles goed was bij de vk!

Geniet van je verlof!

Hanneke, hoi! :mrgreen:

Hier alles o.k. Ben aan het werk, dus meteen weer weg. :-*

@Trying wrote:

Lotte, lekker relaxt, goed zo! :thumbup:

Oeh, spannend, al voorwerk!

Ikke? relaxt?
Was het maar waar.
Het liefst zou ik de kleine zo naar buiten duwen, maar dat gaat helaas niet.
Sinds vorige week wint mijn nieuwsgierigheid het van mijn geduld.
En dan te bedenken dat het nog wel 4 weken kan duren voordat de kleine we is :shock:
Ach, wat zijn nu 4 weken :liar:

:lol: Stuk ongeduld! :snooty: In plaats dat ze nog geniet van 'r vrije tijd :naughty: :lol:! Nee, ik herken je wel, hoor! :mrgreen: Ik ben ook zo’n “A-tiepje” :wall:. Maar ik heb wel geleerd om ermee om te gaan, haha. Maarre… meis, gooi die benen de lucht in, prop een paar kussens in je rug en ga lekker van de zon genieten! :-* :hug: Die baby komt écht niet omdat jij dat wil…

Hallo iedereen,

goed weekend gehad? Wij in ieder geval wel. Zaterdag de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd en gisteren niet veel uitgespookt. Was ook te moe om iets te doen.

Ben namelijk ook ongi geworden :cry: . Echt veel eerder dan verwacht. Het begon woensdag al ipv zaterdag. Was dus niet echt happy en baalde wel flink. Maar goed, het is nu alweer bijna voorbij net als het k%$#@ gevoel. We gaan vrolijk verder met weer een nieuwe ronde. Zou leuk zijn als het de volgende ronde raak is. Ik verwacht mijn ei op mijn verjaardag, dus dat is een mooi kado. We zullen zien!

Balen Francisca! :frowning: He bah, waarom duurt het toch zo lang? Ik gun het je zo!! Ik hoop dat jij een heel mooi verjaardagscadeau gaat krijgen!

Hè Francisca, dat is balen! :frowning: :hug:

Halloooooooo!!! Allemaal nog BIB??? Of is Lotte stiekum toch al bezig???

Hier alles prima! Genieten van de vrije tijd die ik heb. Ben wel :evil: en niet zo’n beetje weer moet ik zeggen. En ik heb er zo’n last van, niet normaal, loop krom van de buikpijn en rugpijn en heb echt pijnstillers moeten nemen om dat een beetje te laten zakken. Ik slik sinds vorige maand ook teunisbloemolie omdat ze zeggen dat dat wel vaker helpt bij vrouwen met veel last van PMS, maar helaas… nog niet… IEMAND NOG TIPS???

Ff mijn banner weer aanpassen dus. En wij gaan gewoon vrolijk verder!! Hebben besloten dat we ons niet laten leiden door het werk wat dat betreft maar daar onze eigen beslissing in nemen. Bovendien heeft mijn vroegere baas (niet die van nu) mij teruggevraagd voor een hele leuke functie! En hij zei dat hij wist dat ik kinderen wilde, maar dat het hem niet uitmaakte of ik fulltime of parttime voor hem kwam werken, als ik maar kwam. Nou, als dat je ego niet opkrikt weet ik het ook niet meer!! Op mijn werk is het wel vervelend nu. De dagen dat ik werk kost het extra veel energie. Maar ik geniet dan ook maar extra van de vrije tijd! Vanmiddag afspraak met advocaat. Ik ben klaar voor de strijd, dus kom maar op!!!

Patricia, ik was vorige keer nog vergeten te melden: WAT LEUK EEN ZOONTJE, JOEEEHOOEEEEEEEEE!

En Francisca :hug: balen hè meid… Ik weet echt hoe je je voelt :frowning:

Daaaag!

Ik ben wel erg afwezig de laatste tijd he! Ik lees alles hoor maar heb vaak niet echt de puf om te reageren. Begin nu langzamerhand wel te merken dat alles wat iets zwaarder aan het worden is. Mijn buik begint me nu al in de weg te zitten en ik moet nog 3 maanden! Bukken is lastig en heb ook regelmatig pijntjes (bandenpijn?) en harde vervelende buiken. Vorige week weer bij de VK geweest alles was weer goed baarmoeder ligt nu een paar cm boven mijn navel, bloeddruk was ook ok. Stond wederom weer na 5 minuten buiten. Gelukkig is nu ook de zwangerschapsgym geregeld, wilde eigenlijk yoga gaan doen maar daar was ik te laat voor. Moet eerlijk bekennen dat ik niet de illusie heb dat ik er heel veel aan zal hebben tijdens de bevalling maar wat voorbereiding geeft natuurlijk wel een iets zekerder gevoel vooraf (hoop ik!).

Heb afgelopen zaterdag een muur van de babykamer geschilderd, gewoon effen, toch geen boom o.i.d. Leek me toch wat teveel werk en ook lastig aangezien we structuurwanden hebben. Helaas moet het nog een keer want je ziet nog strepen :wall: balen…

Vriendlief is vandaag begonnen met zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe baan, de verhalen zal ik vanavond wel horen, hoop dat alles goed gaat!

Zo, ga nu maar eens wat huishoudelijke klusjes doen, nu ik er nog de puf voor heb, tot later!

Oja: volgende week pretecho! :dance:

Snel tussendoor, want op werk.

Sjaantje, wat goed dat je weer een nieuwe baan in het vooruitzicht hebt! :thumbup:

M.b.t. de pms heb ik geen tip. :think: Wel een knuffel! :hug:

Sjaantje: super dat je oude baas je terug wil voor een leuke functie!! En dat het hem niet uitmaakt dat je graag een kindje wil, kijk das de werkgever van het jaar!! Succes bij de advocaat vanmiddag!!

Jippo: zwanger zijn is niet zo makkelijk idd… En geen yoga maar gym, hier precies hetzelfde… Morgen mag ik eindelijk voor het eerst heen. Laatste les is 3 dagen voor mijn uitgerekende datum, ben benieuwd of ik het einde ga halen!