Oktoberstopsters 2007 deel 6* 9 zwanger en al 3 baby's!

Helaas, hier gewoon BIB.

Jippo, doe je het wel rustig aan.

Harde buiken zijn een teken dat je teveel doet :naughty:

@Lotte wrote:

Helaas, hier gewoon BIB.

Jippo, doe je het wel rustig aan.

Harde buiken zijn een teken dat je teveel doet :naughty:

Ik weet het, maar dat zou betekenen dat ik bijna niks meer kan doen en werken helemaal kan vergeten (merk dat dat het zwaarst is i.v.m. veel staan, lopen en bukken).

Lotte, 't gaat nu spannend worden hoor! Hoe sta je tegenover de bevalling?

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er helemaal niet tegenop zie.

En dan te bedenken dat ik normaal echt een angsthaas ben.

Als ik naar de tandarts moet ben ik bij wijze van spreken 3 weken vooraf al zenuwachtig.

Vind het wel heel knap van mezelf dat ik nu nog zo rustig ben.

Dat vind ik ook knap! Ik weet niet of je het al geschreven had maar wil je in het ziekenhuis of thuis bevallen?

Bij mij is het nog lang zo ver niet, probeer er ook nog maar niet al te veel aan te denken, ben vooral bang voor eventuele paniek n.a.v. de pijn en vermoeidheid. Nou ja, we zien wel!

Jippo: als jij denkt dat die harde buiken door je werk komen dan stop je toch met werken? (ik weet: het is makkelijker gezegd dat gedaan… ben zelf ook veel te eigenwijs) Maar de gezondheid van je kindje gaat wel voor he?

Doe rustig aan meis!

Lotte: Toch nog BIB. Verder geen last meer nu dan?

Ja dat is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan! :wink:

Ik denk overigens dat het nog niet ‘erg genoeg’ is om al te stoppen met werken. Moet wel zeggen dat ik toevallig vorige week en deze week een dag minder werk. Heb nu telkens een dag vrij ertussen en dat is wel een verademing hoor!

@Lindaaa wrote:

Jippo: als jij denkt dat die harde buiken door je werk komen dan stop je toch met werken? (ik weet: het is makkelijker gezegd dat gedaan… ben zelf ook veel te eigenwijs) Maar de gezondheid van je kindje gaat wel voor he?

Doe rustig aan meis!

Het is de bedoeling dat ik thuis ga bevallen.

Maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt.

Ik heb inderdaad verder nergens last meer van vandaag :?

Helaas niet zou ik bijna zeggen.

Stiekem hoopte ik dat al dat gerommel ook echt iets zou betekenen, maar dat was dus niet zo.

Op zich ben ik het zwanger zijn ook nog niet zat, maar ik ben zo nieuwsgierig naar dat kleine mensje in mijn buik.

En dan die mensen die steeds vragen of alles nog rustig is :wall:

Soms krijg ik er wat van.

Lotte; is alles nog rustig? :wink: :stuck_out_tongue:

Vanavond voor de eerste keer zwangerschapsgym. Spannend! Ben benieuwd of ik degene ben die het verst is qua zwangerschap. De laatste les is namelijk 3 dagen voor mijn uitgerekende datum. (had me denk ik iets te laat opgegeven)

Hoi meiden!

Zoals verwacht, gisterenavond ongi geworden. Ik was er ook niet zo mee bezig deze maand, omdat ik het al verwachtte dat het niets was. Niet erg, de uitslag van gisteren is belangrijker! A.s. vrijdag nog de mammografie, en dan kunnen we dan ook afsluiten. Ik zal iig niet de uitslag daarvan kunnen posten, omdat we kort erna naar Utrecht vertrekken. Maar anders sms ik B-Mika wel even :wink:. Zij zal het vast wel hier neer willen zetten :mrgreen:.

Hubbie heeft vandaag bedrijfsuitstapje, dus die is de hele dag weg en komt pas heel laat thuis. Mijn meisje en ik zijn dus met z’n tweetjes :inlove:. Het badje staat al op voor vanmiddag, als het zo warm wordt. Nu is het nog lekker. Ga Arwen zo wassen en aankleden en even boodschappen doen, dan is dat iig gedaan. :-

Linda, hoe was je zwangerschapsgym?

Meiden, het beste kun je idd rustig blijven voor de bevalling. Je weet toch niet wat er op je af komt. Bij de een gaat het soepel, de ander heeft het zwaar. Je kunt je er alleen maar op voorbereiden door de ademhalingstechnieken goed te oefenen, want daar heb je echt baat bij om de weeën weg te puffen. Ik heb zelf zwangerschapsyoga gedaan en er echt enorm veel aan gehad. Wij kregen ook “houdingen” geleerd om de weeën op te vangen (bv. om de hals van je partner vasthouden, benen iets uit elkaar en heen en weer wiegen, terwijl je pufte… die heeft me zó geholpen!). Voor de rest… genieten van je verlof en het gewoon op je af laten komen! :wink: :-

@Trying wrote:

Linda, hoe was je zwangerschapsgym?

Daar kan ik je morgen pas antwoord op geven.. ;-)
Jammer dat je toch ongi bent geworden, maar dat had je ook wel verwacht. Geef de hoop niet op! Ga duimen op een goede uitslag van de mammagrafie!

BIB

Heb wel heerlijk geslapen vannacht, afgezien van die paar keer dat ik mijn bed uit moest om te plassen.

Zou mijn lichaam me een nachtje rust gegund hebben om op te laden voor de bevalling :pray:

Hier verder geen tekenen die op een aankomende bevalling wijzen.

Geduld is een schone zaak. (ach, ik weet het wel, maar toch :wall: )

Linda, oh ja, je had dat bericht pas vanmorgen gepost, zie ik nu :lol:! Veel plezier vanavond dan!

Lotte, oh jaaaa, idd, 6 x per nacht op om te plassen… ik was het alweer vergeten! :lol:

Goedenmiddag allemaal,

vera: Jammer dat je ongi bent geworden op naar een nieuwe ronde.

Hier ook het badje geplaatst alleen ik hoor nu al een 1 uur gedonder dus ik heb het badje weer leeg laten lopen en alles opgeruimd in de tuin.Ik wacht op de donderbui…Hoop dat het bij jou lekker weer is!

Alle BIB spannend hoor allemaal…ik wacht met smart af op de bevallingsverhalen en foto’s.

Hier lekker gewerkt vannochtend alleen ik heb een dikke rechterwang onstoken kies!!!Maar doet niet zo heel erg pijn ff afkloppen hoor!

Voor de rest eigenlijk niet zoveel te melden momenteel.Ik heb alles even bijgelezen en ik ga nu ff de woonkamer schoonmaken…

Iedereen een fijne dag verder…

:-*

Hier BIB (denk ik)

Heb vanacht erg veel krampen gehad. Alleen is het om 06.00 gestopt. Ik heb nu af en toe een harde buik maar daar blijft het bij.

Ik ga een andere keer even teruglezen, het is nu echt te warm hier op zolder!

Spannend hoor Hanneke…

Ok, omdat het toch nergens in huis uit te houden is, toch maar weer achter de computer gekropen. Ik heb een nieuw lijstje gemaakt. Dan kunnen straks onze beebjes erbij! Natuurlijk hoop ik dat het lijstje met zwangeren snel langer wordt en die met de NOD’s steeds korter!!

Hier het lijstje:

Vera, op naar de volgende ronde! Jammer dat het deze ronde niet gelukt is!

Marleen, wat vervelend van je kies!! Hopelijk blijft de pijn minder worden!

Lotte, wat heerlijk dat je goed hebt geslapen! Inderdaad, geduld hebben is goed, maar heb het maar eens!!

Linda, hoe was zwangerschapsgym??

Wat weer een mooie lijst Hanneke! En zoals je zegt: die NOD-lijst moet gewoon over een tijdje helemaal weg zijn!

(oh ik ben trouwens al een tijdje 26 jaar… ;-))

Mooi lijstje.

Nu maar hopen dat er snel nog meer zwangeren en beebs op komen.

Hanneke… spannend :thumbup: :thumbdown:

En ik ben alweer ff 29 jaar. Sorry dat ik jullie niet op een virtuele taart heb getrakteerd! Haha.

Vera jammer!

Marleen sterkte met je tand.

Rest halloooooooooooo!

Hier een klote dag gehad vandaag. Ben op het werk geweest en daar deden ze erg vervelend. Anyway, morgen gesprek samen met mijn mannetje (hij is HR manager van beroep en ik wil hem erbij hebben omdat ik bang ben dat ik mijn emoties niet onder controle kan houden) en de twee bazen. Naar aanleiding van het gesprek met de advocaat. Om te kijken of ik er toch nog wat uit kan halen. Ben het nog steeds niet eens met de manier waarop ze mij er nu uit hebben geschopt na 10 jaar trouwe dienst en ik wil dat laten VOELEN (bovendien wil ik nu eens eindelijk gordijnen :wink: )

Hanneke en Lotte sterkte vanacht en wie weet… Morgenvroeg kom ik gelijk ff checken (kan ik dan ook direct vragen hoe Linda’s zwangerschapsgym was, haha)

Hanneke wat een lief lijstje