Jippo goed dat je hulp gaat vragen!! Je kan hier echt niet mee door blijven lopen hoor!
Fijn dat Hub vandaag vrij heeft genomen voor jou. Hoop dat de HA met een goed advies komt.
Dikke knuffel voor jou! :-*
Jippo :hug: voor jou.
Je hebt het niet makkelijk meid.
Inderdaad goed dat je er niet mee blijft lopen.
Veel sterkte :-*
Jippo,goed van je dat je hulp inschakelt! :thumbup:
Hoop dat het allemaal weer goed komt met alles.
Dikke :hug: voor jou.
Sterkte ermee. :-
Moet morgen naar de therapeut voor mn depressie
Dochterlief is morgenmiddag naar een verjaardag toe, dus heb daarna de tijd aan mezelf,denk dat ik het huis maar in kerstsfeer ga omtoveren. :mrgreen:
Donderdag gaat hubbie toch mee,dan hoort hij ook meteen de uitslag.
Fijne avond!! :-
Jippo heeel veel succes ik weet precies wat je doormaakt. goed dat je hulp zoekt.
hier ff een update van ons
gisteren ben ik weer bij de dokter geweest. gewoon omdat ik het niet meer trek. Joshua huilt toch nog steeds zoveel. soms is hij ff 2 dagen rustig. (kan niet anders als je uitgeput bent denk ik zo) maar dan gaat hij weer helemaal los de dagen erna. ik loop op dit moment dan ook op mijn tandvlees.
Nu kunnen we gelukkig dinsdag bij de kinderarts terecht. helaas duurt het nog een week wat voor mij nu heel lang is, maar helaas kon mijn arts het niet eerder geregeld krijgen. als ik het zelf moest regelen kon ik pas 19 januari terecht. ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen. wij willen dat hij gewoon eens helemaal gecheckt wordt omdat hij gewoon gigantisch veel pijn heeft. zo ligt hij heerlijk te slapen en zo ligt hij weer als sirene te loeien. dat kan niet goed zijn. hij barst van de slaap, maar het lukt hem gewoon niet. gelukkig slaapt hij s’nachts wel aardig dus dat scheelt anders was het helemaal niet meer te doen.
nu dus dinsdag even afwachten wat er gaat gebeuren
Hoi meiden,
Voel me vandaag wat minder gespannen gelukkig, komt ook omdat ik weet dat ik niet de hele dag alleen met Niels ben. Vanmiddag komt er iemand van het CB, ze zal niet veel kunnen betekenen omdat ik alle tips eigenlijk al uitgeprobeerd heb, maar een goed gesprek kan geen kwaad, ze vertelde dat haar zoontje (7 mnd) ook erg onrustig was geweest en heel goed begreep hoe ik me voel. Heb een poos met haar gepraat en inderdaad kwam alles heel bekend voor, wel prettig.
Gistermiddag heeft hub thuis gewerkt zodat ik er even uit kon: heerlijk!!! Op de fiets met de wind in mijn gezicht! Even naar mijn collega’s geweest om wat bij te kletsen en heb meteen een nieuwe outfit gekocht: spijkerrokje met grijs truitje, zwarte legging, heel apart grijs vestje en een lichtbruin rib colbertje. Dat alles in een superrap tempo want Niels moest ook weer drinken (heb wel wat gekolft maar dat staat allemaal in de vriezer en is niet zo snel ontdooid) gelukkig sliep hij in de tussentijd heerlijk (uitsloven voor hub natuurlijk…) en hij sliep nog toen ik thuiskwam.
Verder gisteravond wel weer behoorlijk gehuild maar uiteindelijk wel goed geslapen.
Jeremy: Wat vreselijk rot dat het nog steeds zo slecht gaat met je ventje, helaas begrijp ik het maar al te goed, lijkt wel veel op Niels: een paar goede dagen en dan weer helemaal mis.
Trek je het nog een beetje? Hmm, lees net dat je het dus niet trekt… Hoop dat de KA iets voor jullie kan betekenen, die van ons deed niet veel meer dan wat luisteren en het gooien op de BV
wat onzin bleek, . Verder niets aan gehad, de man had zelfs nog nooit gehoord van regeldagen (en dat als KA…)
Lotte: was je nog vergeten te feliciteren met je nieuwe baan!
Irry: Hoe gaat het met je? Ben bang dat ik e.e.a. gemist heb, ben je depressief?!? Komt het door het gedoe met zwanger willen worden en dat het maar niet wil vlotten of spelen er meer dingen mee? Heel veel sterkte, je ‘klinkt’ altijd zo goed vandaar dat ik er best van schrik.
Francisca: Succes vandaag!!!
Jippo,dat speelt oa mee ja,nog meer dingen(zoals het overlijden van mijn moeder 2 jaar geleden).
Ik probeer ook altijd positief te zijn(,maar het lukt me nu niet meer zo… )
Fijn dat je even lekker tijd voor je zelf had! moet je vaker doen hoor! (sjoppen is een goede afleiding! :mrgreen: )
Jeremy,ook jij een hele dikke :hug:
Hoop dat die ka iets doen kan…begrijp dat je er even helemaal doorheen zit,tis ook niet niks om je kleine ventje zo verdrietig te zien.
Heel veel sterkte meis. :hug:
Francisca,hoe is het gegaan bij de gyn?
Hanneke,beterschap :hug:
Lotte,top toch! :thumbup: :dance: :mrgreen:
Hoe is het met de rest? :think:
Ik was vandaag bij de therapeut,en het viel me reuze mee!
Ze was ook heel positief.(t/o mijn leeftijd en een 2e kindjes wens).
Ze denkt dat mijn depressie komt doordat we dus al een hele tijd(2 jaar) bezig zijn voor een 2e kindje(wat niet wil vlotten) en die hormoonbehandeling(clomid).
Ik blijk heel gevoelig daar voor te zijn.
Ze adviseerde mij ook om teunisbloemolie(caps) of visolie te gaan gebruiken.
Ook wilt ze graag de uitslagen horen ( van de fert.poli).
Dus mag ik volgende week terug komen.
Hubbie wilt ze ook een keer spreken(over hoe hij erover denkt),dus die mag daarna mee. :mrgreen:
Morgen naar de fert.poli hoop dat ze iui voorstellen.
Zo,een heel verhaal weer!
Fijne avond allemaal! :-*
Hoi Dames!
Irry-me, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Hoe is het vandaag bij de fert. poli geweest???
Jippo, fijn dat je even wat tijd voor jezelf hebt gehad. Jammer dat het allemaal nog zo moeizaam gaat. en dat alweer 2,5 maand. :hug:
Francisca, hoe was het bij de gyn???
Jeremy, ook voor jou een dikke :hug: Bah, ik wou dat ik iets voor jullie kon doen!
Lotte, aan het genieten van je vakantie??
Hub is weer beter en weer aan het werk. Mats is nog ziek en eet nog slecht. Gisteren bij de HA geweest. Gelukkig is verder alles in orde maar Mats is gewoon zo ontzettend verkouden dat drinken heel moeizaam gaat. Verder hoeven we ons pas echt zorgen te maken als hij minder dan 500 cc per dag binnen krijgt. Gelukkig komen we daar tot nu toe nog overheen.
Ik ben ook nog niet de oude. Het is moeilijk om beter te worden als je voor je mannen moet zorgen Ik blijf morgen ook nog thuis, hopelijk kan ik dan dinsdag weer aan het werk. Ik wil zaterdag wel graag beter zijn want ik wil de kerstboom gaan halen!!!
Mijn zielige ventje:
Hallo
Zal even verslag doen van vanochtend: :mrgreen:
Alle uitslagen waren goed,hubbie had zelfs veel goede zwemmers! :thumbup:
Daar ligt het niet aan,het probleem ligt in mijn hormoonhh. :eh:
MIjn bloedwaardes waren ook goed,had dus toch wel een eisprong vorige maand,maar wel 2/3dagen eerder. :think:
Nu wil ze dat we een samenlevingstest gaan doen volgende maand.
Deze cyclus ging niet meer,want ik moet op de 3e dag bloed laten prikken(zit nu op dag 11 :? )
Weet nu dus wel wanneer ik dus ong.mijn eisprong krijg!
(word dit weekend+as week flink klussen :inlove: )
Zo gauw ik ongi ben moet ik bellen voor een afspraak,dan de avond ervoor(of op de ochtend zelf) dan daarheen.
Ze heeft precies uitgelegd wat ze dan gaat doen.
Als deze test positief is,dan gaat ze verder uitzoeken waar het bij mij mis gaat(dus eileiders enzo conroleren met een contrastvloeistof).
Mocht deze test negatief zijn dan gaan we meteen door voor iui zei ze.
Mijn depressie is toch mede veroorzaakt door die clomidpillen,maar ook het feit dat het (te)lang duurt…
Nu snap ik alleen iets niet,waarom heeft dat andere zh niet zo,n samenlevingstest voorgesteld?? :think: Dat had toch een hoop onnodige onderzoeken gescheeld :roll:
Maar goed,ze was heel positief.
Ze zei ook dat zoals het er nu naar uit ziet ben ik voor de zomer zwanger…we zullen het zien
Dat was het!
Hanneke,Mats kijkt wel heel zielig hoor.
Hoop dat jullie snel weer opknappen! :-*
Fijne avond!
O Irry-me, wat een fijn gesprek!! Echt heel positief hoor!! Ik dat ze gelijk krijgen en dat 2009 jouw jaar wordt!!
Dat klinkt toch wel erg hoopvol!! Mijn duimen draaien verder!!
Ook voor jullie alvast een kerstkaartje.
hoi meiden
even een ego bericht
kom snel weer reageren
we zijn vandaag bij de chirurg en kinderarts geweest voor controlle en alles was goed
de litekentjes en de wondjes in zijn buikje genezen goed en hij zag er volgens de arts ook heel goed uit
toen naar de kinderarts
en we moesten eerst gaan wegen en meten
en hij weegt nu 5110gram en is 59.5 cm groot
en daarna naar het gesprek
brennen doet het goed
hij groeit goed drinkt goed en de kinderarts vond hem een heel goed en gezond babytje van bijna 4 maanden
hij heeft wel een lichte achterstand maar dat zou binnen een maand of 2 niet meer te zien zijn
kwa drinken blijven we verlopig op 165 cc zitten en dan wel met nutrix erdoor heen
en we mogen langzaam bij voeding gaan geven als hij dat wil wil hij dat nog niet dan wachten we gewoon nog even
en dan zien we het over een paar weken wel
maar nu is alles goed
we hoeven ook niet meer terug alleen bij twijfel en als het consultatieburo vindt dat het niet goed met brennen gaat
verder is het gewoon de tijd zal het leren en we komen er wel
wij zijn allang heel blij dat we alles hebben afgesloten en dat we nu kunnen gaan genieten van onze 2 mooie mannen
en dan zien we wel hoe het verder gaat
Goedenavond allemaal,
Wat is het hier rustig iedereen druk?
Hier wel druk gehad de afgelopen tijd met allerlei dingen…leuke dingen.
5 december was een leuke avond voor de meiden die waren weer eens lekker verwend.Laatste week voor man en oudste dochter en dan met zijn allen 2 weken vrij heerlijk…
Heeft iedereen al plannen voor kerst en oud en nieuw?
Kwam ff lezen hoe het met iedereen is en zo te lezen gaat alles zijn gangentje en natuurlijk weer mooie foto’s tegen gekomen errug leuk en die van Mats zielig…maar het zal nu wel weer beter met hem gaan.
Iedereen een fijne en goede week toegewenst.
voor Brennen.
Goed zo ventje, je doet goed je best.
Het is hier inderdaad rustig.
Ik ben na een paar vrije dagen weer aan het werk.
Ook met de kerst moet ik werken :?
Maar ja, dat heb je als je in de zorg werkt.
Brennen, wat goed… :dance:
Hier gaat alles een beetje zijn gangetje… Er heerst buikgriep en daar moet deze mama ook een beetje aan geloven.
1e kerstdag vieren we lekker met opa en oma. Dat doen we ieder jaar. Nu is het natuurlijk gelijk de 1e kerst voor Damian.
2e kerstdag komen er vrienden langs en hebben we lootjes getrokken. Ook dit doen we ieder jaar…
Vorig jaar moest ik werken tussen kerst en nieuwjaar. Nu heb ik lekker vrij. Mijn verlof is nog niet afgelopen. Ik heb nog lekker 5 weken.
Zal wel weer wennen zijn als ik weer moet beginnen. Vind het stiekem toch wel lekker zo…
Hoi allemaal,
Heb geen tijd om te reageren, moet zo weer naar de psz, dus sorry even ego.
Zal jullie even laten weten hoe het bij de gyn was verlopen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als Irry.
Hubbie zijn zwemmers zijn prima, gelukkig. Hij was zelf helemaal blij, kan me goed voorstellen het is toch een beetje mannelijke trots.
Verder heeft ze het een en ander met ons besproken. Aangezien we voor de eerste keer er zijn gaan ze uitzoeken wat de kans voor ons is om binnen een jaar spontaan zwanger te raken. Dat houd in dat ook ik bloed moet laten prikken op de 2e of 3e dag van mijn cyclus. Dit is om je hormoongehalte te meten. En ook wij krijgen een samenlevingstest. Heel romantisch :? . Ze kunnen zo bekijken of de zwemmers van hubbie het goed doen in mijn omgeving om het maar even zo te zeggen. En dan krijg ik ook een echo om te kijken of alles er bij mij goed uitziet. Dit alles zal ongeveer half januari worden, afhankelijk van mijn cyclus.
Ik hoop dan ook dat 2009 ook ons jaar wordt. We wachten deze onderzoeken even af en als er niets mis is, misschien dat we dan nog even de natuur zijn gang laten gaan.
Nou zijn jullie weer op de hoogte. Ik kom later nog wel terug om te reageren. Fijne dag.
hoi meiden,
Hier ff een berichtje van mij, wilde even laten weten dat alles goed gaat. Maar ik heb een griepje te pakken ,dus ga zo snel weer mn bed in. Vorige week bij de gyn geweest en het is nu 95% zeker dat het een ks wordt. 19 januari gaan we een datum prikken!!!
Spreek jullie snel.
liefs
daffie
Hallo
Brennen goed zo!!! :thumbup:
daffie,das lang geleden!Beterschap meis! :hug:
Francisca,gaan we niet gelijk op dan wel gelijk met behandelingen. :lol:
FF ego,ik heb net mn ei gehad,en was er weer ziek van.
Gelukkig niet zo erg als de vorige keer,maar vind t wel frappant.
Nu is t afwachten…
Mijn duimen draaien waar nodig, :thumbup: :thumbdown:
Betrschap voor de zieken. :hug:
Fijne avond!
Francisca, ook voor jou gaan mijn duimen weer heel hard draaien!!! Hoop zo dat iedereen heeft wat ze wil in 2009!!
Ook hier al helemaal dolgedraaide :thumbdown: :thumbup: :mrgreen:
Nee, ff zonder gekheid.
Ik gun jullie ook zo’n klein wondertje.
Veel succes de komende tijd :-*