Voor aanpassingen kun je mij een PB sturen!
Klik hier voor ons showforum!
Klets hier maar lekker verder dames!!! En hopelijk in dit deeltje weer wat positieve testen!
ook ik hoop dat de rest van de meiden snel een pos. test hebben hoor. is jullie zo gegund.
Ook hoop ik dat alles goed gaat met Daffie en met Jippo
Hier gaat het redelijk. vandaag naar het cb voor het huilen van Joshua. Ook wordt hij voor het eerst weer gewogen. maar hij zal wel niet aangekomen zijn omdat hij zo weinig rust.
Ik zit zelf eraan te denken dat hij misschien wel een verborgen reflux heeft dus ik ben benieuwd.
maar zoals het nu gaat hou ik het niet lang meer uit. gelukkig heeft mijn moeder gister Jeremy even te logeren mee genomen zodat ik ff die zorg niet heb en zodat Jeremy de aandacht krijgt die hij verdiend. dat doet me zo’n pijn dat ik hem niet de aandacht kan geven die hij ook nodig heeft. alleen maar omdat ik zijn broertje continue op de arm heb
Jeremy :hug: Het is echt balen meid! Ik hoop echt ook voor jou dat er een oorzaak te vinden is. Ik vind het zo ongelooflijk knap hoe jullie er allemaal mee omgaan.
Bedankt voor je pb, heb het aangepast.
Mooi lijstje hoor! :thumbup:
Jeremy: ik begrijp helemaal hoe je je voelt meid. En dan met nog een kleine erbij moet erg zwaar zijn… Het gevoel dat je op je tandvlees loopt en elk moment in kan storten… ik ken het (niet dat je daar wat aan hebt). Probeer elk moment hoe kort ook dat het kan wat rust te pakken.
Hier gaat het (durf het bijna niet te zeggen) iets beter! Gisteren en eergisteren waren weer goede dagen (maandag weer een inzinking gek genoeg, waar dat dan aan ligt?). Vanacht ook best goed geslapen, Niels kwam om de 4 uur dus dat scheelt. Ben weer begonnen met inbakeren sinds dinsdag en ik merk dat het wel werkt. Hoop dat vandaag ook weer goed gaat
Goede morgen
Nieuw deeltje alweer,wat gaat het hard! :shock: :mrgreen:
Mooie lijst,Hanneke :thumbup:
Hanneke,ik heb je een pb gestuurd.
Jeremy,das minder,hoop dat je dat ze een oorzaak vinden. :hug:
Jippo,fijn dat het nu iets beter gaat,had je trouwens wat aan mijn pb?
Hoop dat het zo goed blijft gaan.
Hoe is het met de rst van de meiden hier???
Al iets gehoord van Daffie en Vera(trying)??
Hier gaat het zn gangetje,denk dat ik in het weekend mn eisprong krijg :inlove:
Fijne dag allemaal!
Bedankt voor jullie PB, heb alles weer in het lijstje gezet.
Jippo, ik zal maar heel voorzichtig in mezelf juichen voor je. Ik hoop echt dat dit een begin is! Fijn dat je het inbakeren ontdekt hebt!
Inderdaad, van Vera ook niet veel meer gehoord.
Sjaantje hoe is het nu? :hug:
Irry-me, succes dit weekend
Present :lol:
Hanneke, het lijstje ziet er weer :thumbup: uit hoor.
Ik zal binnenkort even kijken of ik een wat recentere foto van Yinthe heb.
Jippo, Fijn dat het iets beter lijkt te gaan.
Tot 4 uur slapen is toch al luxe hoor.
Jeremy, Ben je al bij het cb geweest?
Ik hoop dat ze iets gevonden hebben.
Hier loopt het allemaal op rolletjes.
Yinthe heeft alleen een “spuugdag” vandaag.
Dat heeft ze zo af en toe.
Gek genoeg is het maar 1 dag en dan weer een paar dagen niet.
En natuuuuuuuuuuurlijk heeft ze het altijd op dagen dat ze extra leuke kleertjes aan heeft :?
Maar verder gaat het erg goed met haar.
Ze is heel tevreden, huilt eigenljk helemaal niet zoveel ( al denken mijn zussen daar anders over) slaapt 's nachts lekker door.
Wat wil je als moeder nu nog meer.
ik ben geweest en hij heeft zijn eerste stempel al
huilbaby
het cb heeft me doorgestuurd naar de huisarts omdat ze willen uitsluiten of het iets lichamelijks is. ze wilde wel dat ik nog voor het weekend erheen ging.
dus ik bellen zijn ze er niet op donderdag middag. gelukkig zitten ze samen met een andere huisarts dus gevraagd aan hun assistenten of ze een briefje willen neerleggen dat ik echt voor morgen een afspraak MOET hebben en het liefst in de ochtend stel dat ik nog ergens heen moet dat die tijd er ook is. (het is natuurlijk wel vrijdag he)
dus zij legt een briefje neer zodat de assistente mij morgenochtend meteen ff kan bellen voor een afspraak. als ik haar moet bellen duurt het zolang voordat ik erdoorheen kom en eer dat je er doorheen bent is er misschien geen plek meer.
ik ben dus benieuwd. het cb deed niet echt veel uitspraken. kwam meteen met inbakeren en rust en regelmaat, maar hoe doe je dit allemaal met nog een dreumes van 1 1/2. ik wil eerst weten of het niet lichamelijk is voordat ik me op dat soort dingen ga storten.
Jeetje Jeremy, ze hebben wel snel het “etiket” geplakt. Nog zonder Joshua lichamelijk na te kijken. Ik hoop dat je morgen wat wijzer wordt. Dit is ook niks. Sterkte! :hug:
Hanneke, ben trots op je! Wat een prachtige lijst zo op deze eerste pagina! En best veel babies al he? Maar nog niet genoeg! Op naar de positieve testen!!!
Jeetje Jeremy… Ze zijn inderdaad wel snel met hun oordeel. Hoeveel huilt hij ongeveer op een dag? Hoop dat je snel naar de HA kunt en duidelijkheid krijgt. Knuffel voor jou, begrijp dat het heel zwaar is… :hug:
Hier gat het (fingers crossed) nog steeds goed!
Hallo
Jeremy,Tjonge dat ze daar zo vlug achter zijn…zonder een onderzoek…knap van ze hoor. :naughty:
Hoop dat je vandaag een afspraak met de ha hebt kunnen krijgen.
Sterkte met joshua… :hug:
Jippo,fijn dat het nu nogsteeds goed gaat!
Hoop dat het zo blijft…
Lotte,Fijn dat alles goed met jullie gaat.
Mijn dochter had ook wel eens zo,n spuugdag…en ook altijd over dr mooie kleertjes. :? Maar dat hoort erbij…
Hoe is het met sjaantje???
en daffie en trying???
Vind het maar niets dat we niks van hun horen…
Hier heb ik het giga druk,loop de hele dag al van hort naar her.
Moet zo weer naar school,dochterlief op halen daarna naar jazzballet brengen.
Dan kan ik eindelijk ff uitrusten!
En…het is klusweekend!!! :inlove: :mrgreen:
Fijne dag allemaal!!
Hallo meisjes, Patricia gefeliciteerd met jullie zoon Damian!
Ego:
Ik ben woensdagavond met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Het vloeien begon maandag, een beetje maar en het was oud bloed. Dinsdag weer een beetje meer en woensdag was het heel heftig. Maarja, je weet dat het komt en je bent erop voorbereid, dus vooralsnog geen zorgen. Allemaal heel vervelend, maar dat is het dan… denk je.
Woensdagavond na het eten kreeg ik hele heftige buikpijn. Geen krampen maar aan één stuk door. Twee paracetamols gepakt (ik gebruik die dingen zo zelden dat ik niet eens weet of ik het goed spel), pyama aangetrokken, warme kruik gepakt en met een dekentje op de bank gaan liggen.
Om 22.00 uur belde mijn beste dinnetje om te vragen hoe het ging. Zei dat ik hele erge pijn had en heel heftig vloeide, maar het zou er wel bij horen. Ze vond dat ik (of vriend) toch ff de VK moest bellen en ze eiste dat ze mijn vriend aan de telefoon kreeg.
Ondertussen ging ik even naar het toilet en daar gutste het bloed en de klonters (sorry voor het smerige verhaal) echt naar buiten. Binnen vijf minuten had ik 3 doorweekte maandverbanden… Toen toch heel snel de VK gebeld. Die stond binnen tien minuten op de stoep en vond dat ik snel naar de gyn moest. Ze kon me zo niet de nacht insturen.
Hup naar het ziekenhuis en richting verloskamers. Daar een inwendige echo gehad (ondertussen stroomde het bloed en de klonters eruit), maar het vruchtzakje zat nog muurvast op zijn warme plekje in mijn baarmoeder. Overleg andere Gyn (ondertussen wist ik niet waar ik me moest ophouden van de pijn) en besloten dat ik opgenomen zou worden. Narcose was op dat moment te link omdat ik niet nuchter was.
Een schat van een verpleegster heeft me toen een hele sexy netkousenbroek aangetrokken vol met mega tena-lady’s en me (god zijn dank ) een paardemiddel gegeven tegen de pijn. Ik was binnen vijf minuten knock out. Kon amper nog bewegen. Pijn trok pas een half uur later weg. Infuus erin lukte ook niet dus moest ik nog naar de OK waar een anestesist dat na 6x misprikken heeft gedaan. Kon er nog wel bij.
De nacht redelijk goed doorgekomen (dat paardemiddel werkte op mij wel). 's morgens vloeide ik niet meer zoveel en de buikpijn was goed vol te houden. Ik mocht me zelf gaan wassen.
De gyn is me komen controleren en het vruchtzakje was nog niet van z’n plaats geweken. Ze hebben me binnen een half uur onder zeil geholpen en gecureteerd. Gister om vier uur mocht ik weer naar huis.
Ben nu nog slap en duizelig van het bloedverlies, de narcose en het paardemiddel maar het is nu in ieder geval achter de rug, het ergste hebben we gehad. Pfff wat een nacht. En het enige wat je zo graag wil is een gezond klein kindje…
Maarja, streep eronder, even bijkomen en dit verwerken en dan gaan we er weer voor.
Sorry voor mijn (smerige) ego-berichtje, maar het is fijn mijn verhaal ff hier kwijt te kunnen.
xxx Janine
Sjaantje, wat een heftig verhaal, maar goed dat je de vk toch gebeld hebt.
Neem nu lekker de tijd om bij te komen van alles.
Een hele dikke :hug: voor jou.
Sjaantje! :shock: wat een naar bericht! Een miskraam is al erg maar dat het dan op zo’n manier moet eindigen… Gelukkig dat de vk zo vlot reageerde, op zulke momenten is een zieeknhuis de beste plek om te zijn. Doe je rustig aan? Is niet niks hoor en in het koppie moet je het ook allemaal verwerken. Dikke knuffel voor je meid, hoop dat je snel weer een beetje beter voelt. :hug:
Sjaantje, de tranen rollen me hier over mijn wangen heen. Wat een naar bericht. Je was er dan wel op voorbereid, maar dat het op deze manier moet gaan… Nee, dat is helemaal niet leuk!!
Rust lekker uit, laat je flink verwennen! En hopelijk hebben jullie na een tijdje meer geluk! Het is jullie gegund! :hug:
Och Sjaantje, daar schrik ik van!! Bah, wat ontzettend naar dat je dit er ook nog eens bij kreeg! Wat zul je geschrokken zijn zeg. En je vriend ook natuurlijk. Meid toch, ik hoop echt dat je er nu helemaal van af bent want dit is ook niks. Getsie, sterkte en laat je even lekker verwennen. :hug: en :-* van mij.
Zo, heerlijk, weer weekend! Wie gaat morgen de intocht van ECHTE Sinterklaas kijken? Ik ga er echt voor zitten. Hij komt morgen aan in Almere en daar ben ik tot mijn 21ste opgegroeid dus ik vind het wel erg leuk om het te volgen op de buis. Vandaag op school met de kinderen het lokaal versierd. Nu zit de Sinterklaasstemming er goed in! Volgende week weer lootjes trekken voor de surprises. Vind ik altijd leuk zulke feestdagen met de klas.
Dafffffffffffffffffffffffffffffie!!! Veraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Waar zijn jullie meiden? Wat Irry-me zegt, ik vind het maar niks dat we ze zolang niet meer hebben gezien hier! Ik heb Daffie een tijdje geleden al een pb gestuurd maar ook daarop nog geen reactie. Hopelijk gaat alles goed met jullie meiden!!!
Jippo, je weet niet half hoe blij ik ben te lezen dat het al eventjes wat beter gaat met Niels! Ik heb even een klein vreugdesprongetje gemaakt :dance: En nu maar dat het zo blijft!!! (of natuurlijk nog veel beter gaat)!
@Lindaaa wrote:
Hanneke, ben trots op je! Wat een prachtige lijst zo op deze eerste pagina! En best veel babies al he? Maar nog niet genoeg! Op naar de positieve testen!!!
jeetje sjaantje dat is niet niks zeg. sterkte meis
hier gaat alles super op dit moment. ik ben bij de huisarts geweest en hij schijnt spruw te hebben (wist niet dat dit kon bij een fv kindje) maar goed. zag gister avond ineens witte dingen in zijn wangen had ik nog niet eerder gezien. maar dit bleek dus spruw te zijn.
we hebben medicijnen nu. en ons mannetje ligt nu al een tijdje knock out. die is zo giga moe van al dat huilen (hij huilde makkelijk 9 uur per dag) ik ben nog wel een beetje sceptisch hoor, want ja eerst maar kijken of hij zo blijft. maar als dit zo blijft dan dank ik god op mijn blote knieen. tuurlijk huilt hij nu nog wel een beetje, maar geloof sinds hij de medicijnen heeft dat hij in totaal 10 minuten gehuild heeft. is wel ff anders dan een paar uur.