Hoi meiden,
Weer een teken van leven van mij. Hier gaat het zozo. Het weekend ging eigenlijk heel goed. Gisteren de 1e vaccinatie en waar ik al bang voor was: Niels heeft heel heftig gereageerd (wat wil je met zo’n gevoelig en hyper mannetje) Om half 10 kreeg hij de prikken en zo’n 3 uur later begon het: vreselijk krijsen en gillen, ongeveer non stop tot 9 uur 's avonds, echt vreselijk… 's Middags zetpil gegeven, hielp nauwelijks. Ook had hij 38 graden koorts daarom heb ik 's avonds de HAP gebeld, we moesten langskomen en daar aangekomen werd hij rustiger en had hij geen koorts meer, we konden weer naar huis. Omdat ik hem niet kon inbakeren kon hij eigenlijk niet in slaap vallen door zijn maaiende armen uiteindelijk toch gelukt… Vandaag is hij nog erg moe, net de borst gehad en heb hem nu ingebakerd en hij ligt te slapen.
Met mij gaat het ook niet goed: durf het eigenlijk niet echt uit te spreken maar heb het gevoel dat ik misschien wel iets van een depressie ofzo heb: zelfs als het een dag goed gaat voel ik me down en huil ik heel wat af en ben hypernerveus heb het gevoel dat er niet heel veel meer moet gebeuren voor ik echt doordraai, maar dat kan niet want Niels heeft me nodig. Kan ook nauwelijks van hem genieten, en denk vaak aan de tijd dat we nog met z’n tweeen waren :oops: tegelijkertijd hou ik zoveel van mijn mannetje en ben ik heel bezorgd om hem…We zullen er doorheen moeten maar het is moeilijk omdat ik niet weet wanneer het beter zal gaan…
Sorry voor al mijn negatieve berichtjes, er is jammer genoeg niet zo heel veel positiefs te melden.
@ Tamara: wat fijn dat je mannetje weer thuis is!
@ Irry: jeetje meid… heel veel sterkte… :hug:
@ Francisca: kan me voorstellen hoor, voel je je niet schuldig over je gevoelens!a
@Rest: sorry geen puf… :-*
Lieve Jippo, misschien moet je eens met je ha gaan praten.
Je hebt de afgelopen weken veel meegemaakt en dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Je hoeft je er zeker niet voor te schamen hoor.
Sterkte ermee :hug: :-*
Irry, voor jou ook een dikke :hug:
Ik hoop dat je bezoekje aan de therapeut helpt.
Hoi meiden, hier ben ik ook weer eens!
Tamara, wat een fantastisch nieuws meid!!! Ik ben zo blij dat de operatie zo goed is gegaan en dat het sindsdien uitstekend gaat met Brennen!! Nu heerlijk gaan genieten samen!
Irry-me, meid toch. :hug: Het zit je allemaal zo tegen! Ik vind het goed van je dat je hulp zoekt. Hopelijk heb je daar iets aan! Ik hoop dat je bloeddruk door de medicatie weer zakt want dit is wel HEEL hoog! :shock:
Jippo, ik vind het goed van je dat je voor je problemen uitkomt! Er zit niks anders op dan te accepteren dat het soms allemaal echt te zwaar voor je is. Dat is moeilijk maar wel heel normaal! Ik vind dat je het allemaal al zo lang en zo goed volhoudt! Ik vind het niet raar dat je af en toe terug denkt aan hoe het met z’n tweeën was. Jullie leven is nogal veranderd zeg! En natuurlijk hou je zielsveel van je mannetje maar dat neemt niet weg dat het gewoon allemaal heel erg zwaar is! Je zal er inderdaad doorheen moeten maar he… dat is nogal makkelijk gezegd he?! Heel veel sterkte jullie… kon ik maar iets doen! :hug:
Chris, goed van je dat je Jasmijn ook even uit handen hebt durven geven en af en toe even aan jezelf denkt! Dat is ook belangrijk hoor!! Hopelijk blijf je geen last houden van die migraines. Helaas weet ik hoe dat voelt! :hug: Wat fijn dat Jasmijn het zo goed doet zeg! Super!! :thumbup:
Sjaantje, beterschap meid!! :hug:
Hier niet veel nieuws. Druk op het werk. Met Mats gaat het goed. Hij heeft vandaag al een hele banaan op :shock: ! Uiteraard wel geprakt
Hallo
Ik heb het vandaag druk,dochterlief geeft vanmiddag dr bowlingfeestje. :mrgreen:
Ik kom vanaaf wel weer ff kijken hier.
Fijne dag allemaal!
Hee meiden,
Even een ego-berichtje…ik heb een andere baan!!!
Vanmiddag om 14 uur had ik een gesprek en om 5 voor 3 was ik weer thuis.
Toen was alles al rond :dance:
Er moet nog wel een arbeidsvoorwaardengesprek plaats vinden, maar dat is formaliteit.
Ik ben heel blij maar vind het ook wel heel spannend.
Vrijdag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende.
Dan ga ik haar vertellen dat ik ander werk heb.
Lotte gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance:
hallo
lotte,gefeliciteerd! :dance:
Het bowlingfeestje van dochterlief was super geslaagd! :thumbup: :mrgreen:
We waren allemaal helemaal stuk gisteren…maar dit is zeker voor hh vatbaar.
Vandaag een off dagje, even lekker bijkomen…
Straks gaan we de stad in…lekker sjoppen!! :mrgreen:
Kom vanaaf wel weer ff spieken.
Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd, maar wilde jullie toch even een leuke pakjesavond wensen!
hoi meiden,
Hier ik ook weer ff…
Heb even snel een klein stukje teruggelezen.
@ Poemelke: wat schrikken zeg, dat ie zo snel geopereerd moest worden, maar gelukkig is ie nu weer lekker thuis.
@ Francisca: :hug:
@ Jippo: he meis, :hug: Wel goed dat je het voor jezelf zo durft toe te geven. Kun je niet met iemand gaan praten? Hoeft niet gelijk je ha te zijn, maar een goede vriendin (bij voorkeur met kinderen). Maar je hoeft je helemaal niet te schamen, hoor. Het is ook niet niks! Zo’n druk mannetje waar je 24 uur per dag klaar voor moet staan…
@ Lotte: gefeliciteerd!
Hier heb ik een beetje een slechte week. Ik ben weer stik moe. Mn hb is niet nagekeken door de vk, omdat ik volgende week weer moet bloedprikken in het ziekenhuis (dan wordt er daar gelijk naar gekeken) Daar baalde ik wel van. Colin is ook weer iedere morgen heel vroeg wakker, pfff… Gisteren lag ik om 8 uur op bed. :shock:
Nou ja, bij de vk was maandag alles goed, het hartje gaat heel goed en ik voel de baby genoeg schoppen. Mn buik begint nu al aardig in de weg te zitten en ik ga nu beloven dat ik vanavond in ieder geval een buikfoto maak (ik weet niet of ik de puf het om m ook online te krijgen)
Alvast een fijne pakjesavond!
liefs
daffie
Irry: doe je rustig aan meid. Zo’n bloeddruk krijg je niet voor niets. Heeft misschien inderdaad te maken met je hormoontjes. Goed van je dat je hulp inschakelt, dan ben je er weer snel bovenop hoop ik. In ieder geval een dikke :hug: van mij. En nog gefeliciteerd met je dochter, leuk dat haar feestje geslaagd is.
Lotte: gefeliciteerd met je nieuwe baan! :dance: Hoe heeft je leidinggevende gereageerd op het nieuws dat je weggaat? Wanneer begin je?
Jippo: :hug: Vervelend dat Niels zo sterk op prikkels reageerd.
Daffie: doe rustig aan, dan maar elke avond op tijd naar bed . Je zult volgende week wel meer weten over je Hb, hoop dat die wel goed is. Die pillen zijn ook niet alles :sick:
Hanneke: een hele banaan op een dag :shock: . Gaat de goede kant op met kanjer Mats :lol:
Hier is het rustig, de :twisted: :twisted: :twisted: zijn er weer, dus wordt een rustig weekend .
Wilde iedereen een hele fijne sinterklaasavond wensen met veel pakjes en gezelligheid. Tot later!
Vanmorgen heb ik mijn leidinggevende verteld dat ik ander werk heb.
Het was toch wel even een spannend moment.
Ze begrijpt mijn keuze helemaal, maar ze gaf wel aan dat ze het erg jammer vindt dat ik wegga.
Met mijn nieuwe werkgever heb ik afgesproken dat ik 1 maart begin, maar ik amg 1 februari al weg :dance:
Dus nu moet ik even overleggen of ze me dan al kunnen gebruiken.
Zo niet, dan blijf ik nog een maandje langer bij mijn “oude” werkgever.
De collega’s uit mijn team weten op 1 na nu ook allemaal dat ik ander werk heb, en ze vinden het allemaal jammer.
Ik heb heel duidelijk aangegeven dat het ook niet door hen komt dat ik wegga.
Toch fijn om te horen dat ze je zullen gaan missen.
Dat krijg je met zo’n onzeker typje als ik :oops:
Hallo
Ik kom jullie allemaal even een hele fijne sinterklaas wensen!
Wat fijn die reacties Lotte!
Vandaag Sinterklaas gevierd op school. Surprises dus! Het was heel leuk maar ik ben nu helemaal gesloopt. Ik vind het allemaal hartstikke leuk hoor maar ik ben toch stiekem altijd ook wel blij als de Sint weer in Spanje zit. :oops:
Fijne avond iedereen!
Rustig hier :shock:
Mats is ziek Hij heeft verhoging (38,5) en eet maar weinig (vandaag totaal 500 cc, gisteren 600). Hij is een beetje hangerig en slaapt veel. Vandaag ook een beetje diaree. Ik denk dat het door tandjes komt. Hopelijk is het morgen weer wat beter.
Een dikke :hug: van Yinthe voor Mats.
Dat je maar snel weer beter mag zijn.
Hallo
Wat is het stil hier… :eh: :think:
Hoop dat Yinthe en Mats weer aan de betere hand zijn.
Heb een druk weekend achter de rug.
Vrijdag sinterklaas gevierd,zaterdag de verjaardag van onze dochter(7 jaar alweer) en zondag opgeruimd.
Donderdag moet ik naar de fert.poli,dan krijg ik de bloeduitslagen en hoor wat ze willen gaan doen.
Ben benieuwd…
Fijne avond allemaal!
Inderdaad rustig hier. Iedereen aan het bijkomen van de Sint?
Hanneke: beterschap met Mats. Hoop dat het meevalt en hij niet erger ziek wordt.
Irry: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Je zult wel gesloopt zijn na zo’n druk weekend. Voor jou ook spannend van de week. Hoop dat de bloeduitslagen goed zijn en jullie snel van start kunnen met een behandeling.
Voor ons ook een spannende week. Wij mogen woensdag naar de gyn. Hoop dan op meer nieuws. Het zal wel een intake gesprek worden en niet meer denk ik. Jullie horen het.
Groetjes
Irry-me, gefeliciteerd met je dochter!! Spannend donderdag…!!
Francisca, voor jou ook spannend dus! Ik :thumbup: :thumbdown: dat het op deze manier wel mag lukken.
Hier is het 1 grote ziekeboeg. Mats is ziek maar gelukkig wel koortsvrij. Hij heeft gewoon behoorlijk last van doorkomende tandjes waardoor hij niet wil eten en huilerig is. Hij slaapt ook niet zo goed. Vannacht kwam hij 2 keer. :shock:
Ik ben ook ziek. Alles doet me zeer. Echt vreselijk veel spierpijn en af en toe ook hoofdpijn en buikpijn. Begin ook verkouden te worden nu.
Hub kan sinds vanavond niks meer binnenhouden en voelt zich heel beroerd. Hij heeft denk ik een buikgriepje. :sick:
Als Mats morgen opgeknapt is en vannacht goed slaapt dan breng ik hem naar het kdv en duiken hub en ik daarna weer onder de wol.
Fijne avond iedereen!
Hanneke, beterschap voor jullie allemaal.
Irry, succes donderdag, en Francisca jullie ook woensdag.
En dan nog even ego :mrgreen:
Ik heb vakantie!!! :dance:
Vanochtend en vanavond heb ik nog gewerkt, maar de rest van de week ben ik lekker vrij.
En ik kan in plaats van 1 maart, 1 februari al bij mijn nieuwe werkgever beginnen :dance:
Meld me even… Gaat niet goed met mij, gisteren weer een moeilijk dag gehad met Niels en ik merk dat ik er steeds meoilijker mee om kan gaan. Ben erg nerveus en angstig. Hub heeft vanmiddag vrij genomen zodat ik niet alleen ben. Ben bang om helemaal in de paniek te schieten (heb vroeger last van paniekaanvallen gehad en dat blijft altijd gevoelig). Omdat ik BV geef kan ik nu ook niets rustgevends nemen behalve Valdispert enzo maar dat helpt niet genoeg. Straks proberen de HA te bellen (weet niet of hij vandaag dienst heeft, gedeelde praktijk). Sorry meiden dat ik zo ego ben maar weet het verder even niet meer. :-* voor jullie en degene die het ook moeilijk hebben.