Hier gaat het echt super. ik hoop echt dat dit zo blijft. de oefeningen gaan goed. en Joshua is nu echt de rust zelve. alleen af en toe krampjes, maar dat hoort erbij. ik hoop echt dat het nu zo blijft
en Jippo ik kan me voorstellen dat je het eng vind. hoe ging het bij de arts?
zo als jullie weten ligt brennen in het ziekenhuis
hij mocht eigenlijk vrijdag mee op verlof maar dat is niet doorgegaan omdat hij al vanaf donderdag 20:00 uur begon te spugen
en dit heeft geduurd tot en met vandaag
ze hebben hem gisteren bloed geprikt en ook vandaag
gisteren vonden ze het vreemd dat hij hevig begon te projectiel te braken (dit is met kracht spugen )
vandaag weer bloed geprikt en het bloed zei dat hij niet ziek is maar hij is wel ziek
daarna hebben ze besloten om een echo te gaan maken en daar kregen we het te horen brennen heeft pylorus dystrofie( of te wel in gewone mensen taal een vernauwing van de maag naar de twaalfvingerigedarm )
zijn voeding gaat niet naar zijn darmen maar blijft in zijn maagje zitten en als hij dan weer voeding krijgt dat hoopt dat op en dan gooit hij er alles uit omdat het niet verteerd wordt
en nog geen uur geleden hebben we te horen gekregen dat brenne morgen al geopereerd gaat wordt omdat hij ook al 48 uur geen voeding meer in zijn lichaam heeft geen plas luiers meer heeft en nu alles via een infus krijgt en een sonde in zijn maagje heeft voor het overtollige voeding er uit te halen
hoe laat hij wordt geopereerd weten we nog niet dat krijgen we morgenvroeg te horen
ik heb het moeilijk op het moment maar dat is normaal
morgenvroeg gaan we weer naar ons manneke toe en dan hoop ik dat het heel snel allemaal achter de rug is en dat hij weer een gezoend manneke gaat worden die goed gaat eten en groeien
Tamara: wat een nieuws. Was wel even schrikken of niet. Is nooit leuk als zo´n klein hummeltje in het ziekenhuis ligt. Maar gelukkig zijn ze er nu achter wat er met hem aan de hand is. Heel veel succes met Brennen zijn operatie en alle beterschap. Hoop dat hij snel weer opgeknapt is en lekker naar huis kan.
Hanneke: fijn dat Mats zijn heupjes goed zijn. Ookal heb je zelf een goed gevoel erover, kan het toch even spannend zijn voor de uitslag.
Jippo: hoe is het nu met Niels? Heeft hij misschien een darmvirusje te pakken? Hoop ook voor jou dat hij snel weer de oude is.
Jeremy: fijn dat het met Jeremy weer wat beter gaat. Hopelijk slaan de behandelingen van de manueel therapeut aan en gaat het steeds beter.
Hier een rustig weekend, dadelijk visite. En het sneeuwt hier een ietsje pietsje, maar blijft niet liggen. Nog geen ongi, dus alles oke.
hebben de doorgang verbreedt en hij heeft al om 19:00 uur 80 cc voeding gedronken wellis waar premature voeding maar het ging al goed
hij had veel honger kan ook wel naar 3 dagen niets meer te hebben gehad
hij heeft gelukkig maar 3 kleine sneetjes dus je zult er straks bijna niets meer van zien
morgen hebben we een gesprek met de ka en als alles goed is mag hij mss morgenavond of dinsdag al naar huis en dit is alleen als hij bij komt en zijn voedingen binnen houdt
en dan is het afwachten hoe het verder gaat
ik ga nu weer even knuffelen met devano en dan lekker vroeg mijn bedje in aangezien ik niets geslapen heb vannacht
Lieve Tamara, wat is dat schrikken meid. Ik ben blij te lezen dat de oorzaak is gevonden en dat de operatie is geslaagd. Ik duim dat het herstel van Brennen nu zeer voorspoedig gaat. Sterkte meid! :hug:
Irry-me, balen dat het niet raak is en al helemaal vervelend dat je er zo’n last van hebt!!! Getsiederrie, had het zo gehoopt! :hug:
Linda, wat groeit Tygo hard!! Goed hoor!! :thumbup:
Hier iemand met buikgriep :sick: (hopelijk is dit echt het laatste, wordt gek!)
Ben nu wel helemaal schoon: baarmoeder, darmen en maag;)
Ik heb ff een beetje gelezen en zag het berichtje van Tamara. Wat fijn dat de operatie goed is gegaan, en wat schrikken zeg. Heel veel sterkte. Ik hoop dat jullie kleine mannetje snel weer opknapt.
De rest allemaal een knuffel, ik kom wel weer terug als ik me beter voel…
Tamara: wat een geweldig nieuws dat het zo goed is gegaan met Brennen. En ook alweer zo vlot naar huis. Hoop voor jullie dat alle ellende nu achter de rug is en je lekker van jullie gezin kan genieten.
Verder even ego:
Onze visite van gisteren was van korte duur. Hun zoontje was niet helemaal lekker en werd steeds hangeriger. Uiteindelijk zijn ze na een uurtje weer naar huis gegaan. Maar niet zonder even te vertellen dat ze weer zwanger zijn. Moest echt moeite doen om enthausiast te reageren. Het huilen stond me nader dan het lachen. Nu is dit de tweede goede vriendin van mij die aankondigd zwanger te zijn. Vorige week was een andere goede vriendin die ook leuk nieuws had. Ik vind het voor hen echt ontzettend leuk, maar in mijn hart kan ik wel janken. Zij hebben allebei al een kindje jonger dan mijn zoon. Ik heb echt zoiets van nu is het mijn beurt, jullie zijn nog niet aan de beurt. Heel ego, maar zo voel ik het op dit moment. Hubbie en ik waren stiekem wel blij dat ze na een uurtje weer weg gingen. Echt erg eigenlijk, dat je goede vrienden wel weg kan kijken.
Verder heb ik ook nog goed bericht. Ik heb een uitnodiging gekregen voor de fertiliteitspoli ( wat een rotwoord). Woensdag 10 december hebben hubbie en ik onze eerste afspraak. We kregen een brief met de afspraak en een vragenlijst. Eentje voor mij en eentje voor hubbie. Die moeten we nu alvast opsturen dan gaan we volgende week van start met de mm. Wel dubbel hoor, aan de ene kant kan het niet snel genoeg zijn. Aan de andere kant wil ik het helemaal niet (waarom laat de natuur mij zo in de steek?). Maar goed, hubbie en ik hebben gekozen om ervoor te gaan dus ik hoop snel meer te weten. Laat jullie wel weten wat er gaat gebeuren.
De duivels komen er ook weer aan. Zet nog niet echt door, maar staan wel te trappelen van ongeduld.
Zo ben ik mijn verhaal ook weer kwijt. Hoop dat jullie het niet vervelend vinden, dan moeten jullie het ook zeggen.
Francisca, ik kan me je reactie goed voorstellen…Veel succes volgende week…
Damian gaat wel lekker… Alleen hij was nog niet genoeg gegroeid. Ik was al erg onzeker over mijn borstvoeding, maar we kwamen er nu achter dat Damian niet genoeg krijgt. Dit weekend heeft hij goed gegeten. Mede door bijvoedingen. Is geadviseerd vrijdag door een lactatiedeskundige.
Vandaag belde ze weer op om te vragen hoe het gegaan was van het weekend en om te bespreken hoe nu verder. Ik heb besloten om het deze week nog even aan te kijken en anders gaan we met de bv stoppen en over op de fles. Want het moet wel prettig blijven en dat is het op het moment niet. Dus even aankijken en dan wordt ik donderdag weer terug gebeld.
Morgen weer naar het cb om te wegen. Kijken wat het weekend gedaan heeft. Ik ben benieuwd.
Gaat niet zo lekker met me vandaar weinig actief op KOK…
De laatste weken heb ik weer erg veel last van migraine, ik heb er mn hele zwangerschap bijna geen last van gehad maar het is helaas weer terug
Ik ben ook nog steeds erg moe en heb vaak een dipje Gelukkig slaapt Jasmijn de nachten wel goed, maar op 1 of andere manier ben ik nog steeds zo moe. Vorige week Jasmijn al een keer naar mn moeder gebracht zodat ik 's middags ongestoord een paar uurtjes kon slapen.
Morgen ga ik even naar de HA, misschien is mn hb weer te laag oid ?
Met Jasmijn gaat het heel goed, sinds zaterdag slaapt ze in haar ledikantje en ze slaapt nu veel meer dan in haar wieg Vandaag is ze van 11:00 tot 18:00 uur in totaal maar een uur beneden geweest en nu ligt ze weer lekker in haar bedje! Ze heeft het ritme te pakken.
Dat was het weer even voor nu! Reageren lukt gewoon nog even niet…sorry
Patricia,Heel herkenbaar dit,onze dochter kreeg ook te weinig bv binnen(bleek dat ik weinig bv had).We zijn toen ook op advies van lac.des.overgegaan op fv.
Succes en sterkte ermee.
Chris,geeft niet dat je weinig reageerd…snappen we best.
Hoop dat Jasmijn dat ritme vast houd!
Dan kom jij ook aan je rust toe.
dikke :hug: voor jou.
FF ego:
Ik was vanochtend bij de ha,heb dus een torenhoge bloeddruk 180/100 :shock:
Krijg er nu medicatie voor.
En ik heb toch een depressie(waar ik al bang voor was).
Mede doordat mn hormoon hh al een jaar een zooitje is en een heleboel onverwerkte emoties.
Heb een afspraak gemaakt bij een psygotherapeut voor volgende week.