Wat spannend irry-me! :thumbup: :thumbdown:
En Francisca, ook voor jou duim ik. Fijn dat je niet ziek bent geworden!
Ik ben trots op Yinthe maar dat heb ik bij de juli-mamaās ook al gezegd :mrgreen: Ben natuurlijk altijd trots op Yinthe.
Hebben jullie Damian al gezien op blz 1? :inlove:
Sjaantje, Vera, hoe is het nu met jullie? :hug:
Marleen :dance: Knap van de 2ling!!!
Ik kan rond 10.00 bellen naar de HA en dan hoor ik of de heupjes van Mats goed zijn. Ik ga er eigenlijk wel helemaal vanuit maar ik vind het stiekem wel spannend. Ik heb vannacht ook al gedroomd van dramaās met een spreidbroek :wall:
Grrrr, zie net op de site dat ik pas na 15.00 kan bellen :wall:
Goede morgen!
Hanneke,volgens mij zijn Mats zn heupjes helemaal oke!
Kan me voorstellen dat je er van droomt.
Nog even dan heb je de uitslagā¦spannend!!
Lotte,ik temp elke morgen voor het opstaan,moet van de gyn. :shifty:
Ik ga zo boodschappen doen en daarna weer richting school(tso).
vanmiddag ff langs t kruidvat en nog wat andere dingetjes halen voor de feestdagen. :mrgreen:
Dan vlug eten(bij de mac!) en weer naar school,voor de plakavond.(voor sinterklaas).
Heb het dus weer drukā¦
Fijne dag allemaal!
He Irry-me, hoe is het met de ākwaaltjesā? Meid ik zo ontzettend dat het een keer raak mag zijn nu! Het is je zo gegund! Je bent altijd zo blij voor ons en je reageert altijd op iedereen! Nu ben jij aan de beurt hoor! Ik heb (gelukkig) geen verstand van chlomid en dat soort dingen maar ik hoop dat het helpt!
Irry, dat klinkt als een behoorlijk drukke dag⦠Maar wel een lekkere lunch voor de boeg :drool: ā¦
Hanneke, is er een speciale reden dat er gekeken is naar de heupjes van Mats? Damian krijgt geloof ik met 4 maanden heup echoās. Maar dat komt vooral doordat mijn tweelingzus een aangeboren heupafwijking heeft, die behoorlijk geescaleerd is⦠Daarom wordt Damian erop gecontroleerd.
Hier gaat alles zijn gangetje⦠Beetje aanpassen en wennen⦠Vandaag de allereerste dag met zān tweetjes. En dan wil hij gelijk niet meer slapen :?
Hij ligt nu in zijn bedje en ik hoop dat hij nu een beetje rustig blijft. Dan kan ik even snel onder de douche. Ik heb af en toe het gevoel alsof ik een melkfabriek ben :silenced: Zo ruik ik ook af en toe, dus de douche is echt geen overbodige luxe.
@Pattycoat wrote:
Hanneke, is er een speciale reden dat er gekeken is naar de heupjes van Mats? Damian krijgt geloof ik met 4 maanden heup echoās. Maar dat komt vooral doordat mijn tweelingzus een aangeboren heupafwijking heeft, die behoorlijk geescaleerd is⦠Daarom wordt Damian erop gecontroleerd.
Ik heb vroeger zelf heupluxatie gehad. Bij heupsysplasie is de kom in je heup vervormd, bij heupluxatie is er helemaal geen kom. Ik heb zelf 3 weken in het ziekenhuis moeten liggen, 3 maanden gips gehad en nog ruim 1,5 jaar spreidbroek geloof ik. Ze controleren Mats omdat het erfelijk is en vaak voorkomt.
Fijn dat het allemaal goed gaat. Het is idd allemaal even wennen maar over een tijdje gaat het allemaal helemaal vanzelf en weet je niet meer beter! Ik vind de foto van Damian prachtig. Wat een mooi mannetje!!!'
Hoe is het eigenlijk met Anita? We hebben niks meer van haar gehoord sinds ze is bevallen van Marith toch?
Goedenmorgen allemaal,
irri-me:
:thumbup: :thumbup: hoop zo dat het RAAK is voor jeā¦spannend hoor.
Hier dacht ik gisteravond tijdens het avondeten dat ik ongi werdt echt zoān kramp van het is aangebroken dus ik naar de toilet helemaal niks te zien :think: .Dus ik dacht dat zal wel komen maar tot op heden niks te zien wel de hele tijd het gevoel dat er iets loopt(smerig) en het gevoel dat je ongi bent maar ook weer niet erg raar dus allemaal.Maar ja,zoals wel vaker kan je jezelf ook helemaal gek denken dat je misschien zwanger bent en dan wordt je gewoon weer ONGIā¦AAARRRGGHH hahahahaha.
Voor de rest heb ik het gisteren steenkoud gehad de hele dag en moe moe moe en ik zat op het einde van de film van "het paard van sinterklaas"te huilen :shock: vandaag heb ik het snikheet alsof het zomer is ik heb de ramen openstaan :shock: :shock:
Maar ja,dat kunnen ook voor voorbodes zijn van een nadere ongiā¦wel fijn om even mijn klachten van mijn af te typenā¦heerlijk.
Zo en dan ga ik nu weer verder met de orde van de dagā¦2ling verder zindelijk te krijgen.
Dinsdag was een drama met zindelijk worden en gisteren was weer helemaal goed :thumbup: :thumbup:
En kijken wat vandaag brengt.
O,ja 10 minuten gesprek op de schoolvan de oudste was super ze doet het heel heel goed dus papa en mama zijn heel trots :thumbup:
Iedereen een fijne dag en voor iedereen een :hug: :-*
Hanneke: hoop dat de heupjes van Mats helemaal in orde zijnā¦
Marleen, fijn dat de 2ling het allemaal goed doet op school!! Leuk zoān gesprek. Ik heb over een tijdje een oudergesprek op het kdv. Misschien een beetje overbodig maar wel leuk!
Hanneke: Het is altijd leuk om te horen wat andere zeggen over je kindje.En hoe je kindje het doet op KDV of op schoolā¦
Ook voor de meiden hier draaien mijn :thumbdown: :thumbup: op volle toeren.
Het zou wel heel leuk zijn weer wat zwangeren erbij.
Ik heb de foto op de 1e pagina nog niet gezien, maar ik zal zo gaan kijken.
Patricia, Spannend hĆĀØ, zoān eerste dag alleen met een baby?
Maak je niet te druk, het gaat allemaal vanzelf.
hoi dames
hier weer een bericht
brennen mag het weekend op weekend verlof
en dan moet hij zondag weer terug
maandag ph meeting en dan als het goed is mag hij woensdag weer mee naar huis
we hebben gisteren een gesprek gehad en het is geen infectie geen bacterie en ook geen maagzweertje
hij heeft voor 90 % last van koemelkeiwit allergie en ook nog een zuur reflux erbij dus zijn lichaampje gooit het er gewoon uit om dat het niet wordt geaccepteerd
er wordt ook nog bloed geprinkt op andere allergieen en dan is het afwachten
hij is wel bij aan het komen
na een bijna hele week te zijn afgevallen is hij vandaag 110 gr bijgekomen
hij is ook veel levendiger en lacht veel
maakt veel geluidjes en is aan het spelen met zijn handen
verder gaat het wel redelijk met hem
ben blij dat hij het weekend naar huis mag en dan pas zondag terug hoeft te zijn
even genieten met zijn 4 tjes thuis
ik zal pas weer naar het weekend een update plaatsen
groetjes tamara
Wat fijn dat Brennen dit weekend thuis is! Lekker genieten van elkaar, en hopelijk hoeft hij binnenkort niet meer terug naar het zkh!
MIJN HEUPJES ZIJN IN ORDE!!!
Dat is goed nieuws Hanneke
Fijn dat Brennen even naar huis mag.
Even lekker van je mannetje genieten zonder de zusters om je heen.
Neem de komende dagen maar lekker de tijd voor je gezinnetje. :-*
Tamara ik had eventjes over je bericht heen gelezen geloof ikā¦> Fijn dat Brennen eventjes naar huis mag in het weekendā¦
wateen goed nieuw Hanneke
en Tamara fijn dat Brennen even naar huis mag
Orri me ik hoop dat het raak ik
hier ff een update van ons
zo gisteren zijn we naar de manuele therapeut geweest en die constateerde het kiss syndroom. wat dus betekend dat hij een nekwerveltje heeft die niet echt lekker zit. ook zit het bij zijn
heupjes niet zo goed. deze man heeft wat dingen gedaan bij hem om het soepeler te maken en nu moeten wij oefeningen gaan doen. ik ben wel heel benieuwd hoor of dit het nu was. toch had ik voor vandaag al een doktersafspraak en die laat ik gewoon doorgaan. liever even zekerheid of
er toch niet nog iets anders is.
maar ik moet wel zeggen dat Joshua vannacht voor het eerst sinds weken de hele nacht in zijn eigen bed heeft gelegen (jippie!!!) dus dat is al een stap vooruit. nu maar hopen dat hij dat blijft doen. vandaag gaan we ook het ledikantje al op zetten (snik snik) want het is beter om hem op zijn zij neer te leggen. ook moeten we gaan kijken of inbakeren misschien niet toch ook een onderdeel moet worden omdat hij zoveel schrikeffecten heeft dat hij er soms wakker van wordt. en op deze manier kan hij zijn armpjes niet meer bewegen. dus maar ff naar kijken.
Jippo hoe bevalt het inbakeren??? moet je echt zo vasthouden aan rust en regelmaat???( is hier nl moeilijk te doen met een 1 1/2 jarige?)
Goede morgen!
Tamara,fijn dat Brennen dit weekend mee naar huis mag,lekker samen genieten! :-*
Hanneke, Jippie!! er valt wel een last van je af nu je dit weet he! :thumbup: :dance:
Jeremy,das minder,hoop dat die behandelingen zn werk doen.(en door oefenen hoor!) :hug:
Patricia,hoe bevalt het,zo met zn tweetjes?
Tis even wennen.
Hoe is het met Vera??
Las wel iets op je hyves over de uitslag van mri-scan,maar hyves sloeg weer eens vast. :?
Hoe is het met de andere meiden hier??
Hier heb ik het druk druk druk. :mrgreen:
Ben bezig met de voorbereidingen voor dochterlief dr feestje,een meisje kan niet dus moet er een andere komenā¦maar wie⦠:think:
Kinderen op school zijnDRUK! niet normaal meer! :shock:
Zal blij zijn als die klaas weer terug naar spanje is. :shifty:
Op naar de kerst! :mrgreen:
Fijne dag allemaal!
Hier is het verloren schaap ook weer eensā¦
Hanneke, super dat Mats zijn heupen in orde zijn! Wat een opluchting moet dat zijn!
Tamara; geniet van je mannetje komend weekend. Wat een ellende zeg!
En ik lees dat we weer in een spannende periode zitten,mijn duimen draaien hier op volle toeren!!!
Met Tygo gaat alles super trouwens, hij is alweer 67 cm!! :shock:
gaat hier niet zo goed: diarree nog steeds niet over en vandaag alleen maar spugen, ben bang voor uitdroging.
Kan straks naar het cb om hem na te laten kijken door een arts.
Vind hem zo lusteloos⦠sorry voor alle ego berichten!
Jippo, het is helemaal geen ego-bericht hoor.
Sterkte met je kleine man :hug:
Jeetje Linda, Tygo is echt een flinke vent.
Jeremy, fijn dat er een oorzaak gevonden is.
Hoe gaat het vandaag???