Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

Goede morgen

Hier is het ook al zo stil… :think:

Daffie,ben benieuwd naar je echo!!! :mrgreen:

Verder weinig te melden,ja het sneeuwt weer…voor hoe lang. :roll: vannacht regende het.

Fijne dag allemaal!

Voor alle jarige gefeliciteerd allemaal…

Voor alle zieken beterschap…'hoop dat alles snel weer goed gaat :hug:

iedereen een fijne dag vandaag :-*

jeetje Tamara wat erg zeg. Je kind in het ziekenhuis is niet leuk. ik hoop dat hij snel naar huis mag en het wel mee valt.

Daffie ook ik ben benieuwd naar je echo

hier gaat het weer pet. het hele weekend ging voorspoedig (na een rampzalige vrijdag!) maar vannacht was het weer drama. amper geslapen. en nu is de kleine man weer onrustig.

dalijk kan ik bellen voor een afspraak met de therapeut. hoop snel terecht te kunnen. en ik krijg ander spul voor de spruw. aangezien het al 3x weg is geweest en terug is gekomen.

Jeetje Tamara! wat ontzettend naar, ik hoop dat Brennen heel snel opknapt, sterkte hoor!

Jeremy, jij ook sterkte hoor… :hug: voor jullie.

Daphne goed van je te horen!

Gisteren bij mijnouders geweest, ws veel te druk voor Niels: hele dag niet geslapen en dus overprikkeld. ’ s avonds erg veel gehuild… was echt bang dat we weerterug bij af waren. Wel moeilijk hoor, voel me zo langzamerhand een kluizenaar, kan bijna nergens heen met hem want later moeten we het bezuren…

Oja, Niels heeft al vanaf donderdag diarree… gelukkig drinkt hij nog wel genoeg anders moet ik aan de bel trekken (heb net wer de HA aan de lijn gehad). Als het donderdag nog niet over is ontlasting laten controleren op het lab.

Getsie Jeremy, wat balen is dat nou! Ik hoop echt zo dat ze een oorzaak kunnen vinden! En dan ook nog die spruw die steeds terugkomt :hug: Sterkte meid! Leuke foto’s in het sf trouwens!!

Daffie, showen die echo en die buikfoto!!!

Marleen, hoe is het met jou?

Sjaantje, voor jou weer even een dikke :hug: Het zit je ook niet mee he. Sterkte met je stuitje!

Francisca ook al ziek :hug: Beterschap meid!

Irry me, was het sneeuwballengevecht leuk?

Tamara, hoe is het nu met Brennen? Hopelijk kunnen ze iets vinden met het onderzoek en is er een oplossing voor! :hug: voor jou en Brennen!

Ik ga zo naar het ziekenhuis. Hopelijk geen heupafwijking voor Mats! Ik wou dat ik meteen de uitslag kreeg maar helaas, ze laten me nog 3 dagen in spanning! :wall:

Jippo, ik kan me voorstellen dat je je af en toe zo voelt. Het is allemaal zo moeilijk. Je moet overal rekening mee houden! Ik hoop dat Niels snel opknapt en geen diaree meer heeft! :hug:

hoi meiden

even een update

brennen gaat het vandaag weer iets minder

heeft pas 1 plas luier gehad van vanmorgen 8 uur tot dat ik weg ging

en dat was om 13:30 uur

heeft 2 voedingen gehad en die van vanmorgen was 150 cc en daar is 40 van terug gekomen

en die van 12 uur was intotaal 165 en wat daar van terug is gekomen weet ik nog niet krijg ik strakkies te horen

hij was wel 60 gram bijgekomen vanaf gisteren

verder is hij er niet bij vandaag hij is heel afwezig lusteloos perst er soms een lachje uit en dat is het

hij is helemaal bleek in zijn gezichtje

gisteren had ik de schrik er goed in zitten

was hem de fles aan het geven en hij duwde de fles er uit

allemaal slijm in zijn mond slikt het door

draait zijn hoofd of hij wilde slapen wordt bleek rold met de ogen en heb meteen pijnprikkels gaan geven

hij kijkt omhoog en goot zo het restant van zijn voeding eruit

helmaal niets meer in zijn maagje

tja vandaag komt de ka en dan eens horen hoe en wat

en dat ze hem maar aan het infus leggen andes is hij helemaal uitgedroogt en dat kan er echt niet ook nog eens bij

meiden zodra ik meer weet over hoe en wat laat ik jullie iets weten

dikke kus en knuffel tamara

dank voor de lieve woordjes en knuffels

O meid wat moet je het moeilijk hebben! Ik zou willen dat ik iets kon zeggen of doen dat zou helpen… Helaas kan ik dat niet… Probeer niet te negatief te denken (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik). Toch 60 gram aangekomen in een dag, dat is goed hoor!

Heeeeel veel sterkte en een dikke knuffel voor Bennen. :hug:

haai,

nou hier ben ik weer met een beetje goed nieuws!!!

Vanmorgen dus de 20 weken echo gehad en alles was goed!!! Ik was echt een beetje ongerust, vanwege al dat spugen in het begin, maar de beeb ziet er perfect uit! (voor zover ze kunnen zien dan, he) Hij/zij lag er heel mooi voor, dus er zijn een hele boel mooie foto’s gemaakt. Ik kan er helaas (voor jullie) maar voorlopig 1 opzetten, want ik weet niet zeker of je op de andere een geheimpje kunt bekijken :mrgreen: Ik ben in ieder geval heel erg opgelucht dat alles goed is.

@ Jippo: pfff. moeilijk, he… Wij hebben het nog steeds met Colin. Als het ergens te druk is geweest, wil hij 's avonds niet meer slapen, met alle gevolgen van dien… Ik hoop dat het snel een beetje beter gaat. Geef je trouwens wel ORS??? Dan ben je misschien wat geruster dat hij niet uitdroogt…

@ Hanneke: Ik heb nog steeds geen buikfoto… erg he :wall:

Ik duim voor Mats!!!

@ Jeremy: :hug:

@ Irry: Bij ons was het gisteren ook helemaal wit!! Nu nix meer van te zien :frowning:

ik ga nu snel ff die echo’s in het sf zetten!

liefs

daffie

Tamara meid, ik sluit me bij de woorden van Jippo aan. Konden we maar iets doen! Ik hoop op snel goed nieuws hier! :pray: :hug:

Ben net terug uit het ziekenhuis. Mats is met zijn heupjes op de foto gezet. Het duurde allemaal heel lang want het apparaat deed het niet :wall: Mats vond het allemaal prima in zijn blote billen op die tafel. Hij heeft ook nog lekker met een mooi boogje over de assistente heen gepiest. En ik vroeg nog: “Zal ik zijn luier maar weer even om doen? Straks plast hij nog!” Welnee, dat was niet nodig, het was zo klaar. Eigen schuld! Goed gedaan Mats! :thumbup:

Mooie echo’s Daffie :thumbup: :inlove:

Fijn dat het allemaal goed is met de kleine! Zeg als we je nou even pb’en he… mogen we het geslacht dan wel weten? :wink: :mrgreen:

ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

whahaahaha, nee… ik heb manlief beloofd dat ik het deze keer echt helemaal voor onszelf houden, dus nog even 4 maandjes geduld…

Misschien als we weten wanneer de ks is dat ik dat wel via pb laat weten, maar daar moet ik nog ff over nadenken! :mrgreen:

liefs

daffie

:shifty: ben nu al zenuwachtig!

Nee hoor, lekker geheim houden! :mrgreen:

Hallo meisjes,

Hier nog steeds veel auw!!..

Tamara, :hug: sterkte! Ik hoop dat het snel beter gaat. Dit is ook vreselijk akelig…

Daffie wat fijn dat het goed is, ga zo ff spieken in het sf.

Hoezo nieuwsgierig Hanneke, haha. Wel grappig trouwens dat Mats in een boogje OVER de assistente heeft heengepiest. Heeft ze geluk gehad.

Jippo beterschap met Niels.

En nu ga ik AUW in bad AUW!!

Goede morgen

Tamara,Sterkte :hug: met je kleine ventje!Hoop echt dat het nu beter met hem gaat! :pray:

Hanneke, die Mats :mrgreen:

Daffie, mooie echo,s! :inlove:

Ben benieuwd wat over 4 maandjes uit je buik komt. :wink:

Sjaantje, :hug: rustig aan hoor,je kan zo,n zwemband gebruiken om op te zitten,dat verlicht de pijn. :wink:

IK heb het druk,dus ik ga weer!

Fijne dag allemaal!

goedenmorgen allemaal,

Hanneke: Ik zag het helemaal voor mij hoe dat eruit moet hebben gezien hahahahaha :lol:

Tamara: :hug: :hug: :hug: hoop dat er snel beterschap is…succes.

Sjaantje: En vanaf nu gaat het beter met je OKE??!!! :lol: Doe voorzichtig aan meid.

TRying: hoe gaat het nu met je?

Jippo: Ik heb je mannetje gezien op de foto’s wat een mooi ventje hebben jullie :inlove:

Daffie: Fijn dat alles goed was op de echo… :dance:

Ik zal wel mensen vergeten zijn maar het zijn er zoveeeeellll hahahahaha.

Hier gaat alles goed ben met de 2ling bezig met zindelijk worden!!!Gaat tot nu toe goed ben heeeeeeelll trots op hun 2en.

Vanavond naar 10minuten gesprek op oudste dochter haar school.1ste keer voor ons spannend…

Zit in mijn wachtdagen alleen heb niet het idee dat het RAAK is deze maand.

Iedereen een hele goede en fijne dag… :-*

Ik ben vanmorgen met Yinthe naar het cb geweest en ze doet het helemaal super.

Ze is nu 7415 gram en 65 cm :dance:

Als ze zo’n 4 1/2 maand is mogen we Yinthe 4 flessen van ongeveer 200/220 cc geven, en tussen de 5e en 6e maand mogen we een paar hapjes groente/fruit proberen.

Ook was het weer tijd voor de prikjes :cry:

Het was even flink krijsen, maar toen ik haar oppakte was ze meteen stil.

Kortom, hier zit weer een trotse mama :inlove:

Tamara: wat erg dat Brennen nog steeds zo loopt te spugen. Ik kan me goed voorstellen dat je erg schrikt als hij witjes ziet en niet goed reageerd. Lijkt me een moeilijke tijd voor jullie als gezin. Ik denk aan je en hoop dat alles snel beter gaat :hug:

Jippo: vervelend dat Niels zo van slag is als hij uit zijn ritme is. Zo zit je wel aan huis gebonden. Kan me voorstellen dat je er graag op uit wilt. Je had je verlof wel heel anders voorgesteld of niet? Ook voor jou een dikke :hug:

Daffie: goed te horen dat je kindje het goed doet. Is toch altijd spannend, zeker na die zware start met die misselijkheid. Gelukkig kan je nu genieten. Ga zo even de echo foto bekijken.

Sjaantje: hoe is het met je bibs? Is echt een ramp als je niet goed kan zitten, liggen of lopen. Denk je dat je alles gehad hebt, val je van de trap. Heel veel beterschap meid :hug:

Hanneke: leuk verhaal van die plasactie, ik zie het al voor me :lol: . Wanneer krijg je de uitslag? Hoop dat alles er goed uitziet.

Jeremy: kan niet meer doen dan alleen een :hug: voor jou, helaas. Lastig als je niet weet wat je kindje mankeert. Het maakt je erg onzeker denk ik.

Marleen: wachten duurt lang of niet? Ik duim toch voor je hoor.

Lotte: ook jou dochter al zo groot. En ook al bijna aan de groente en fruit. Is het alweer zolang geleden dat de eerste beebs geboren zijn. Wat gaat de tijd toch snel :shock:

Met mij alles goed. Gelukkig ben ik niet ziek geworden. Het is bij een verkoudheidje gebleven. Op zich wel fijn, want ik moet morgen een dagje extra komen werken :? . Heb er niet echt zin in, maar goed kan ik later weer wat extra vrij nemen. We bekijken het van de zonnige kant. Verder heb ik ook het gevoel dat het weer niet raak is. Ik hoop er niet meer op, dan is de teleurstelling als de :evil: er zijn niet zo groot. Denk wel dat ik een langere cyclus heb deze ronde, dus de 30 november is niet mijn NOD . Ik verwacht eerder 3 december. We wachten weer rustig af :wall: .

Nou dames iedereen nog een goede avond.

Hallo!

Francisca,gelukkig alleen verkouden.

Jou NOD is een dag later dan de mijne!! :shock: :mrgreen:

We gaan wel weer gelijk op he! :wink:

Lotte,fijn dat Yinthe het zo goed doet! :thumbup: :dance:

Ik mocht al met 4 maanden een fruithapje geven… :think:

Sedjamno,hoe ist met je meis?

Wow weer een mijlpaal voor je 2-ling! :thumbup: :mrgreen:

Mijn duimen draaien je voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown:

Vera,hoe is het met je meis? :-*

Sjaantje,weet je nou al of het gekneusd of gebroken is?

Het is en blijft pijnlijk. :hug:

Hoe ist met de rest van de meiden??

FF ego; ik ben al een paar dagen moe,val zelfs na het eten in :zzz:

Heb het warm s,nachts,drijf bijna mn bed uit! :shock:

Mn temp is ook al iets hoger dan normaal… :think:

Over een kleine week is mn NOD… :pray:

Fijne dag allemaal!

Wat spannend zeg.

Temp je iedere ochtend?