Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

He dames!

Vera :hug: wat een gedoe zeg! Ik :pray: dat de uitslagen goed zullen zijn en dat je er nu toch wel snel vanaf bent. Wat krijg jij een hoop op je dak zeg! Sterkte meid! :-* En natuurlijk gefeliciteerd met Arwen!!!

Jippo, wat een mooie foto’s van Niels in het sf!! Het is dat je af en toe schrijft hoe het met Niels gaat (en hoe moeizaam het is geweest) want het is op de foto niet aan hem te zien. Hij ziet er zo tevreden uit! En wat een heerlijk mooi koppie! :inlove: Je maakt mooie foto’s trouwens! :thumbup: en… gefeliciteerd met je verjaardag!!! :dance:

Daffie, ik had al een pb van je gehad maar ben blij je hier weer ff te zien! Niks aan de hand dus. Je weet zelfs het geslacht al! Leuk zeg! Lekker genieten jij!!!

Irry-me, getsie wat vervelend dat je je niet lekker voelt! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: heeeeeeeeeel hard dat het door een zwangerschap komt!!

Sjaantje, voor jou weer even een dikke :hug: Hoe is het nu met je??

Chris, ik heb erg lieve en mooie foto’s van Jasmijn gezien! Wat een schatje zeg! :inlove:

En Jeremy is een errug lieve grote broer als ik de foto’s moet geloven!! Fijn dat de draagdoek zo goed helpt tegen het huilen van Joshua!

Verder iedereen even een dikke :-* en een :hug: voor wie er een kan gebruiken!

Hier alles wel goed. Hub is alweer aardig opgeknapt en ook Mats hoest gelukkig weer minder. Morgen naar het cb. Ik gok dat hij 68,5 cm is en 8100 gram. Ben benieuwd! Ook de prikjes morgen :cry: gelukkig voorlopig de laatste. Hopelijk reageert hij net zoals de vorige keer… bijna niet dus!!

Maandag moet ik met Mats naar het ziekenhuis en worden er foto’s gemaakt om te kijken of zijn heupjes goed zijn. Dit moet omdat ik zelf heupluxatie heb gehad. Ik heb vroeger 3 maanden gips gehad en nog 1,5 jaar een spreidbroek. Hopelijk is alles goed met de heupjes van Mats want ik vind het allemaal zo zielig! Zoals het er nu uit ziet is het wel in orde maar dat dachten ze van mij ook in het begin. Toch heb ik er een goed gevoel bij. Na 3 dagen kunnen we bellen voor de uitslag. Het is dus even een weekje :thumbup: :thumbdown: dat het goed is.

Welterusten meiden!

Hallo

Leontien en Vera,gefeliciteerd!!! :-*

Hanneke,succes bij t cb.

Iedereen een dikke :hug:

Ik ben nog steeds ziek,wss ook mn voor/bijholtes(alweer) ontstoken :?

Heb een gonshoofd en knallende hoofdpijn. :frowning:

Ik ga er ook niet vanuit dat dit te met een evt bevruchting te maken heeft.

Dan maak ik me alleen maar gek en des te groter is de teleurstelling als het niet zo is. :shifty:

Ik kruip mn bedje weer in… :zzz:

Beterschap Irry-me! :hug:

Net terug van het cb. Gelukkig… voorlopig even geen prikken meer! Alhoewel Mats er niet eens zo erg op reageert vind ik het toch altijd wel naar om te zien bij zo’n kleintje.

Mats is nu 69 cm lang, dus dat had ik goed maar hij weegt 7820 gram en dat had ik iets hoger verwacht. Maar hij doet het prima volgens het cb. Het is goed dat hij af en toe al een paar hapjes groente en fruit krijgt. Ik mag met een maand of vijf proberen iets meer te geven zodat hij uiteindelijk een fles minder hoeft.

:inlove: :inlove:

Meer in het sf!!!

Kom ff spieken hier :wink:

Bedankt meiden! :-*

Hanneke,cute!! :inlove:

Al helemaal in kerststemming! :mrgreen:

en nu ga ik weer lekker… :zzz:

Hallo meisjes,

Sorry, ik heb niet alles teruggelezen :oops:

Zag wel dat er een paar jarigen waren: proficiat! En een zieke: beterschap!

Hanneke wat een schattig klein kerstmannetje!

Ik voel me iedere dag een stuk beter gelukkig. Ben nog wel wat moe, maar dat zal toch wel tijd nodig hebben. Ik heb net mijn sportkleding aangetrokken en wil tussen de buien door een stukje gaan joggen, ik mag vanaf gisteren weer sporten en aangezien stress bij mij betekend dat ik ga (vr)eten… en ik drie kilo ben aangekomen de laatste weken…

Tussen mijn oortjes begint het ook wat rustiger te worden. Ik heb nu het gevoel dat ik er eindelijk een streep onder kan zetten en we willen dan ook meteen weer verder gaan. Ik probeer het zo positief mogelijk te bekijken allemaal.

Ik zal proberen mijn neus weer wat vaker te laten zien.

Fijn weekend alvast.

:-*

Sjaantje, het maakt echt niet uit dat je hier nu even niet zo vaak bent hoor.

Je hebt nu genoeg aan jezelf.

Fijn dat je je iets beter voelt.

Toch nog een dikke :hug: :-* voor jou.

Hallo

Sjaantje,fijn dat het beetje bij beetje beter met je gaat.

Hoop dat jullie weer verder kunnen…op zn tijd. :-*

Hier is het ook al zo stil,is iedereen weg gewaaid ofzo? :think: :mrgreen:

Ik ben gelukkig al iets beter,dus het gaat de goede kant op.

Fijne dag allemaal!

Beterschap Irry

en Sjaantje het is toch logisch dat je er niet zo heel vaak bent dat komt wel goed

Hanneke wat een super leuke kerstman heb jij.

Hier wordt Joshua toch weer onrustiger. Het leek beter te gaan. de Spruw is nu voor zover ik kan zien weg. maar ik blijf nog maar ff doorgaan met het medicijn zodat ik het zeker weet.

Ik heb toch de stap gezet richting de manueel therapeut om even te kijken of die wat voor ons kunnen betekenen. want volgens mij zit er in die hoek toch ook iets niet lekker. helaas zit hier in de buurt geen Osteophaat. nu alleen ff wachten tot die vent terug belt voor een afspraak. en dan zien we wel of dit een oplossing kan zijn.

hoi meiden

ik ga niet reageren sorry

ben ook al een hele lange tijd niet meer geweest

maar

brennen ligt in het ziekenhuis

ze weten niet wat er aan de hand is maar er is een vermoeden dat hij een maagzweer heeft en dat dat gisteren kapot is gegaan aangezien hij gisteren bruin deed spugen

de medicijnen wat hij had werkten ook niet dus hij was maar 200 gr bijgekomen op 3 weken tijd

wanneer hij uit het ziekenhuis gaat komen weten we nog niet

hij moet 5 dagen medicijn vrij zijn voor er een ph meting te doen en dan krijgt hij ook nog slikfoto’s en wanneer dat gaat gebeuren krijgen we maandag pas te horen

ga dadelijk lekker slapen en dan hopen dat ik morgen uitgerust ben want ik zit op het moment er helemaal door heen en ik heb geen energie meer

ik loop hier op mijn tenen maar dat is gewoondat ik hulpenloos moet toe kijken hoeveel pijn brennen heeft

en je kunt niets doen

ik hoop dus dat hij binnen een paar dagen weer lekker thuis is en dat het alleen maar de reflux is en niets anders

ik laat jullie wel zo snel mogelijk iets weten over hoe en wat

dikke kus en knuffel tamara

Och Tamara wat sneu zeg! Arme Brennen! Ik schrik ervan. Hopelijk herstelt hij snel zodat hij weer lekker naar huis mag. Sterkte meid, wat een rottijd! :hug:

Jeetje Tamara, ik schrik hier ook van.

Een hele dikke knuffel voor jou en Brennen.

Hopelijk knapt hij snel weer op :hug:

:shock: Jeetje wat erg!!!

Hoop dat hij weer vlug thuis is.

Beterschap met Brennen. :hug: :-*

hoi meiden

even een bericht van uit het ziekenhuis

het gaat redelijk met brennen

hij heeft tot nu toe 3 voedingen gehad van 165 en drinkt er 130 van en daarna spuugt hij ongeveer 30 a 40 cc van terug

gisteren woog hij 5150 gram en vanmorgen hebben ze hem opnieuw gewogen en toen was het 5050 gram dus hij is afgevallen

hij heeft ook pas 2 plas luiers gehad maar dat is ook door dat hij teweinig binnen krijgt

vanaf maandag gaan ze onderzoeken doen dus ik ben eens benieuwd

zodra ik iets meer weet laat ik het iedereen weten

meiden dank jullie wel voor de lieve woordjes tot nu toe

dikke kus en knuffel tamara

Tamara,ik hoop dat ze iets vinden waardoor hij zo spuugt.

Hoop dat je een beetje je rust kan nemen.

Sterkte meis. :hug: :-*

hoi meiden,

Ik zit ff snel achter de comp, dus ik ga morgen wat verder reageren (en de echo komen showen!!!)…

@ Tamara: jeetje meis, wat erg!!! Heel veel sterkte :hug: Zulke kleine kindjes moeten helemaal niet in het ziekenhuis liggen, dat is veel te zielig, maar gelukkig kunnen ze m waarschijnlijk wel snel helpen…

liefs

daffie

Tamara: jeetje meid wat een nieuws, brennen in het ziekenhuis. Hoop voor je dat je snel goed nieuws krijgt en dat hij weer lekker naar huis mag. Voor jou en je familie een dikke :hug:

Hanneke: wat een lieve kerstman, echt heel cute :inlove:

Jeremy: goed van je dat je naar een manueel therapeut gaat met Joshua. Het zal dan toch niet alleen aan de spruw liggen. Voor jou ook een dikke :hug:

Irry: gelukkig alweer wat beter. Zal dan toch niet te maken hebben gehad met de bevruchting :cry:

Sjaantje: fijn te horen dat het met jou ook weer wat beter gaat. Ook goed te horen dat het tussen de oortjes ook goed gaat en dat je het een plekje gaat geven. Voor jou ook veel succes met de volgende ronde. Maar doe nog wel rustig aan hoor!

Met mij gaat het iets minder. Na een paar dagen hard werken nu erg moe en verkouden geworden. Voel me een beetje als een vaatdoek. Gelukkig kunnen we vandaag lekker op de bank hangen, dan zal het hoop ik snel weer beter gaan.

Goeie zondag iedereen.

Hallo

Het sneeuwt hier en het blijft zowaar liggen!! :shock: :mrgreen:

Francisca,dikke :hug: beterschap met je verkoudheid.

Hoop niet dat je ook ziek gaat worden.

Heb verder weinig te melden…

Fijne dag allemaal!

…straks sneeuwballen gevecht houden… :mrgreen:

Tamara :hug: Sterkte met de kleine man.

Ik ben hier maar ff, want 't doet pijn!!! AUUUUWWW.

Ben gisteren van de trap gevallen op mijn stuitje. Kan haast niet zitten, alles doet pijn… Kon d’r nog wel bij…

Net op kraamvisite geweest, was er een beetje bang voor (voor het tussen mijn oren stuk) maar het ging goed en een schat van een ventje.

Ik ga weer staan. Fijne zondag nog.

xxx

Sjaantje,pijnlijk zo iets,hoop niet dat je het gebroken hebt.

Dikke :hug: voor jou.