Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

Hee Daffie, leuk dat je er weer bent.

Die vermoeidheid is heel herkenbaar.

Pak lekker je rust en laat inderdaad even je hb controleren.

Ik zie dat je alweer halverwege bent :shock:

Wat gaat de tijd toch snel.

En wat leuk dat je het geslacht weet.

Nu kan je gericht spulletjes gaan kopen.

Toch nog even een ego-berichtje van mijn kant.

Onze kleine meid is alweer 4 maanden.

Ik moest vandaag weer veel aan de dag van de bevalling denken.

Het blijft toch bijzonder.

Goedenmorgen allemaal,

Ten eerste pattycoat en man gefeliciteerd met jullie zoon Damian.

Hoop dat alles goed gaat met de bv nu.

Sjaantje wat een drama zeg ben wel blij dat ze er snel bij waren voor je :hug:

hanneke: Erg leuk wat je allemaal met jullie foto’s doet…ik kan dat niet!helaas.

Fijn om te zien dat het goed gaat met de rest alleen is trying niet te vinden.

Hier gaat alles goed vrijdag heb ik een eisprong gehad die van 8.30uur tot 18.30uur duurde :shock: heb heel wat paracetemol geslikt!Ik dacht dat mijn eisprong vandaag zou moeten zijn dat zijn namelijk 14 dagen na de 1ste dag van mijn menstruatie. :think:

We zullen zien binnenkort…

Zaterdag was ik alleen op pad naar Zeist waar we met zijn 8en(vriendinnen) lekker hebben zitten beppen en eten.Ik was bekaf toen ik thuis was.

Man heeft met de meiden de sinterklaasintocht gekeken op tv en is daarna met de meiden boodschappen gaan doen.

Was wel lekker ff er tussenuit zonder man en kinderen maar eenmaal thuis snel kijken hoe het met de meiden is en een kusje geven…hahahaha

Nou ik ga ff verder hier en ik wens jullie een fijne dag vandaag :-*

Lieve meiden, het is al meer dan een week geleden dat ik hier was. Ik heb erg veel hoofdpijn, doordat ik geen medicatie meer mag nemen. Ik ben af en toe on line en werk dan snel mijn mail en Hyves bij, maar daarna heb ik het ook wel weer gehad. Door een lieve sms van een meid van het forum vanmorgen realiseerde ik me echter dat ik hier nog niets neer heb gezet over hoe het allemaal verder is gelopen. Ik zal zo hieronder mijn blog kopiëren, die ik op Hyves heb gezet.

Ik lees nu niet bij, dat is me teveel. Ik vergeet jullie niet, maar het is gewoon soms wat veel voor me nu.

Dit is mijn blog.

Zo val je en zo zit je bij de neuroloog…

11 nov, 17:49, 47 x bekeken

Vandaag ben ik bij de neuroloog geweest. Ik ben uitgebreid onderzocht door twee artsen. Hun diagnose luidt dat ik een forse hersenschudding heb.

Het is morgen vier weken geleden dat het gebeurd is en mijn klachten zijn nog fors. Nu is dit niet abnormaal, dat zien ze heel vaak. Maar omdát die klachten zo fors zijn krijg ik aanstaande maandag een CT-scan.

Ze willen nl. kijken of ik misschien ook een hersenkneuzing heb of een bloeding onder de schedel.

In het eerste geval gaat het herstel nóg langer duren en is er kans op blijvend letsel, zoals geheugen- en concentratieverlies .

In het tweede geval bestaat de kans dat ik geopereerd moet worden om de bloeding weg te halen.

Als er níets uit de CT-scan komt (en dat hopen we dus!), dan hebben ze er alle vertrouwen in dat ik volledig herstel. Maar dit zal hoe dan ook wéken, misschien zelfs maanden gaan duren.

Ik moet nu stoppen met de paracetamol, omdat dit nét hoofdpijn kan veroorzaken als je het langere tijd neemt. Dat betekent dat de hoofdpijn nu naar alle waarschijnlijkheid (nog) erger gaat worden, maar ik moet proberen om toch door te zetten en het minstens een week zonder paracetamol te proberen.

Verder moet ik fysiotherapie krijgen, omdat mijn nek (met name de rechterkant) onder spanning staat. Dit kan de hoofdpijn ook verergeren.

Rust is het enige wat helpt om te herstellen. Wel mag/kan/moet ik proberen wat ik aan kan. Daarbij zal ik, volgens de neuroloog, ongetwijfeld over mijn grenzen heen gaan en daar de dag erna de rekening voor gepresenteerd krijgen, maar dat is niet erg. Dat betekent dan meer rusten die dag. Ik moet uitproberen wat ik kan doen. Gaat het niet, dan een stapje terug nemen. Eerst het dagelijkse leven stap voor stap weer oppakken, en dan weer werken. Net zoals het dagelijkse leven moet dat ook opgebouwd worden. Dit moet t.z.t. met de bedrijfsarts besproken worden.

Maar éérst moet de volledige diagnose gesteld worden…

17 november 2008 12.35 uur CT-scan

24 november 2008 15.30 uur uitslag

Gisteren heb ik dus de CT gehad. Dat ging heel snel. En nu is het wachten op de uitslag… :-

Patty, ik zie wel dat je een zoon hebt. Gefeliciteerd!!! :-

Trying, wat een gedoe zeg.

Dat een val zoveel gevolgen kan hebben.

Blijf het vooral rustig aan doen.

Ik hoop dat er uit de scan geen bijzondere dingen komen, en dat je snel hersteld.

Wat moet het moeilijk zijn om met zoveel hoofdpijn rond te lopen.

:hug: :-*

Ik word idd echt gestoord van die hoofdpijn. :frowning: :-*

Trying: :hug: Wat een gedoe meid, hoop dat de uitslagen goed zullen zijn en dat het ‘maar’ een gewone hersenschudding is… :hug:

:-*

Vera: heftig verhaal hoor, dat je van zo’n struikelpartijtje zoveel nasleep hebt. Ik duim op een goede uitslag van de CTscan en hoop dat die hoofdpijn snel weg is. Veel beterschap en doe rustig aan hoor :hug:

Goede morgen

Vera,jeetje wat heftig. :frowning:

Hoop dat er goed nieuws komt van die ct uitslag.

Balen van die hoofdpijn :hug:

Rust maar lekker uit. :-

Sedjamno,zo das een lange eisprong! :shock: moest ie van ver komen ofzo? :wink:

Hoop dat het raak zal zijn… :pray:

Lotte,wat gaat de tijd snel dan he,4 maanden alweer.

Daffie,fijn om te horen dat alles goed gaat.

Nu kan je gericht sjoppen :mrgreen:

Zeker hb prikken hoor, denk wel dat het te laag is. :hug:

Afwachten hoe het loopt met je bi dus?

Of wil je nu zeker voor een ks gaan?

Francisca,we lopen gelijk ja :o had ik helemaal niet gezien. :oops: :mrgreen:

Hoop dat wij dan eindelijk aan de beurt zijn. :pray:

FF ego,ik ben gister beroerd geworden. :sick:

Ben nog niet helemaal de oude,maar ik hou nu alles binnen gelukkig(was gister anders).

Voel me alleen als een dweil. :?

Hebbie pepmiddel over?dan hou ik me aanbevolen. :mrgreen:

Fijne dag allemaal! :-

Irry: heb je een griepje onder de leden of is het bij gisteren gebleven?

Wil je wel wat oppeppen, maar weet alleen niet hoe. Misschien helpt een virtuele :hug: , doe rustig aan dan ben je snel de oude.

Misschien heeft het te maken met een bevruchting :pray: .

Ik blijf in ieder geval hard voor je duimen hoor.

Marleen: lekker zo’n dagje weg zonder kids. Kan me voorstellen dat je dan even wat anders aan je hoofd hebt zodat je even kan bijtanken.

Maar ik begrijp best dat het dan weer lekker is om je kids lekker te knuffelen als je er weer bent.

Heb je wel gebruik gemaakt van die lange eisprong :shock: :mrgreen:

Hoop voor jou ook op een positieve test, mijn duimen draaien ook voor jou.

Jippo, ik heb je op je hyves ook al gefeliciteerd, maar ik zal het hier ook nog even doen.

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Thanks! :smiley:

Irry, misschien zwanger??? Ik hoop het zo voor je! :pray:

Jippo jarig? :smiley: Gefeliciteerd, lieverd, en een heel fijne dag! :-*

Zie ik Hyves hier? :smiley: Wie wil voege mij toe! http://www.veerke1971.hyves.nl :wink:

Jippo: wist niet dat je vandaag jarig bent, maar bij deze van harte gefeliciteerd :dance: :-*

Ga je het nog uitgebreid vieren of hou je het rustig?

In ieder geval een fijne dag vandaag.

Vera: zie nu dat je dochter bijna jarig is. Gaan jullie nog een feestje voor haar organiseren of slaan jullie dit jaar even over ivm jouw hersenschudding? Hoe is het by the way met je hoofdpijn?

Vera dat is echt niet fijn zeg. wat een nasleep zeg

en Irry ben blij dat het iets beter gaat. doe je ff rustig aan meid

Jippo gefeliciteerd met je verjaardag.

hier een rustig dagje. Joshua begon heel onrustig, maar ben net met de draagzak weggeweest en nu ligt hij nog heerlijk te slapen. ik hoop dat hij het nog ff volhoud heb ik ff tijd voor mezelf. (jeremy ligt ook heerlijk te pitten nu)

Hoi!

Klopt, Francisca, mijn meisje wordt morgen 3 :inlove:! Morgen heeft hubbie vrij en zijn we gewoon met ons drietjes. We zullen misschien een ijsje gaan eten o.i.d., maar naar Plopsaland of de dierentuin (oorspronkelijk plan) komt nu idd niets. Vrijdag trakteert ze op de psz en dan mogen hubbie en ik ook ff komen kijken. Het zijn maar 20 minuutjes, dus dat laten we gewoon door gaan. En zaterdag is haar feestje. En ook dat laten we door gaan. Omdat ik geen zicht heb op wanneer ik volledig hersteld ben heeft het weinig zin om het uit te stellen. Dus we laten toch iedereen komen, maar wel met zelfbediening, haha, en de bank is voor mij! Rustig aan dus!

Vera: klinkt goed, die bank van jou. Zou ik zeker ook zo doen. En voor Arwen is het wel leuk dat ze mag tracteren, en een feestje is voor ieder kind leuk. Hoop dat ze het naar haar zin zal hebben.

Mijn knul is volgende maand jarig en wordt ook 3 jaar. Wat gaat het toch hard de tijd.

Ook wij zijn al druk bezig met plannen maken voor een feestje.

Jullie in ieder geval een mooie dag morgen met z’n drietjes.

Vera, we zijn nu hyves-dinnetjes hoor :wink:

Vera: alvast van harte met de verjaardag van Arwen morgen! :clap: :dance: En bedankt voor je lieve comentaar op Niels’ foto’s!

verder even lastig typen: Niels aan de borst…