Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

Heb wel beetje gelezen, maar geen puf om te reageren. Sorry, ben momenteel niet helemaal in mijn sas. Heb ook nog eens een lichte buikgriep.

Spam van Damian in sf…

Hallo

Pat,beterschap.

Ik heb dus ook de griep,ga zo mn bedje weer in. :zzz:

Fijne dag allemaal!

Beterschap dames :hug:

Hoi dames, daar ben ik ook weer eens. Er is niet veel geschreven hier zeg! :shock:

Gelukkig is iedereen hier weer beter. Mats is helemaal de oude. Hij is weer lekker vrolijk en drinkt zijn flessen weer leeg. Ben echt blij want ik maakte mij best een beetje zorgen. Hij had ook veel minder plasluiers maar nu is dat ook weer in orde.

Vandaag wezen shoppen voor de kerst. Voor Mats leuke kleren gekocht:

en verder cadeautjes voor onder de boom! Toen Mats net geboren was kwamen we in de krant omdat het een zondagskindje is. Bovendien kregen we een bon waarmee we gratis een paar kruip/loop schoentjes konden halen. Dat waren we steeds vergeten maar vandaag eindelijk naar die winkel gegaan. Ik dacht nog: “Het zal wel niet veel zijn” maar ik schrok me rot. Normaal zijn deze schoentjes 70 euro! :shock: :shock: Die hebben wij dus voor niks!! :dance: Volgende keer maar weer op een zondag bevallen!! :smiley:

Beterschap aan alle zieke mama’s en kindjes! :hug:

Inderdaad heel stilletjes hier…

Hanneke blij te horen dat jullie weer de oude zijn! Enne leuke kleertjes zeg! Welk merk, waar vandaan? :lol:

Hier is de afgelopen week echt heel goed gegaan, hoop dat Niels nu echt zo blijft!!! :pray:

Vera, hoe gaat het meid? :hug:

Verder wil ik jullie alvast het allerbeste wensen, vooral voor diegene die zo graag zwanger willen worden en waar het zo lang op zich laat wachten. Dat 2009 jullie jaar mag worden!!!

Oja, Niels spam in het showforum…

Jippo, wat een geweldige foto!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik kijk zo ff in het sf!

De kleertjes zijn van Mexx! :smiley:

O, en natuurlijk…

wat GEWELDIG dat het zo goed gaat bij jullie met Niels! :dance:

bij deze

liefs tamara

Hallo

Ben gelukkig al beter,maar loop nog wel mn neus achterna(rot verkoudheid! :evil: )

Heb t druk met de kerst voorbereidingen…sjoppen en de dagelijkse boodschappen.

We hebben voor dochterlief een nintendo ds gekocht(voor de kerst),met een starterskit en een spelletje(viva pinata),moet alleen de ds nog even formatteren.

Wat zal ze dr ogen uit kijken met kerst! :mrgreen:

Hanneke,fijn dat Mats weer beter is.

Mooi die kleertjes! :inlove:

Jippo,wat super dat het zo goed gaat! :thumbup: :dance:

Mooie kerstfoto van Niels! :inlove:

Ben benieuwd naar de andere foto,s.(zal zo ff gaan spieken) :wink:

Hoe is t met de rest van de meiden???

Fijne avond allemaal!

Irry-me, sterkte met je verkoudheid! Leuk cadeau voor je dochter! Wat zal ze blij zijn zeg!

Voor iedereen:

Hier gaat het eventjes wat minder. Mijn weerstand is ver te zoeken. De ene kwaal na de andere komt op.

Op dit moment heb ik een dik oog door oogontsteking en heb ik een fikse schimmelinfectie :wall: :wall:

Ook mentaal gaat het niet echt denderend. ha heeft me geadviseerd om contact op te nemen met de bedrijfsarts.

Iedereen hier is druk bezig met digitale kerstkaartjes :clap:

Nou hier die van mij. Voor alle dames diezo graag een kindje willen, mijn duimen draaien op volle oteren en ik hoop dat 2009 jullie jaar wordt.

volgens mij heb ik ons kerstkaartje hier ook nog niet geplaatst.

Geweldig al die kaartjes!! Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst?

Wij gaan 1ste kerstdag naar mijn schoonouders. Daar is dan ook Mats’ neefje Tijn die 9 weken jonger is. Dus dat wordt leuk!

2de kerstdag gaan we naar mijn ouders. Mijn moeder kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk koken dus daar verheug ik mij enorm op!! :drool: En verder natuurlijk de gezelligheid van het bij elkaar zijn (ik zie ze niet zoveel en nu zie ik mijn zus en haar kinderen ook weer) en de cadeautjes!!

Wij gaan 1e kerstdag naar mijn schoonouders. Dat doen we elk jaar. 2e kerstdag komen er vrienden van ons. Hebben we lootjes getrokken. Ook dit doen we elk jaar…

Of wij nog iets leuks gaan doen met de kerst?..WERKEN.

Leuk genoeg? :?

's middags ben ik vrij, dan gaan we naar mijn ouders en 2e kerstdag naar mijn schoonouders.

Ik heb helaas niet zo´n mooie kerstkaart zoals een aantal van jullie, maar ook van mij:

Fijne feestdagen allemaal en een goed 2009 voor iedereen!

Voor de rest alles oke, maar druk. Heb gelukkig vrij tot aan nieuwjaar. Wij gaan 1e kerst naar mijn ouders en 2e kerst komen schoonzus en zwager en zijn tweelingbroer en familie bij ons. Schoonouders zitten in Berlijn met kerst.

Verder hebben we ook nog de verjaardag van onze grote knul dit weekend. Hij wordt 29 december alweer 3 jaar :shock:

Dus genoeg te beleven, weet niet of ik me nog meld voor het nieuwe jaar.

Ik wens jullie allemaal fijne dagen en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs

Francisca

Ik heb wel een mooie kerstkaart maar krijg het niet voor elkaar hem te plaatsen… :think:

Dus bij deze iedereen:

Hele fijne feestdage en een goed 2009 hoop dat iedereen zn wensen uit gaan komen!!

Liefs :-*

Hallo

Ik wens jullie ook hele fijne kerstdagen en een gezond en vruchtbaar 2009!!

Liefs Mary :-*

Beetje laat maar ook ik wens iedereen een hele fijne kerst en een mooie 2009 dat al jullie dromen mogen uitkomen…

Hallo meisjes,

Een beetje laat maar van mij ook nog fijne feestdagen en een gelukkig, liefdevol, gezond en voor sommigen ook een vruchtbaar 2009 toegewenst!

Ben allang niet meer hier geweest maar zie dat het hier ook redelijk rustig is. Ik probeer even een tijdje af te schakelen van het hele zwangerschaps “gedoe”. We oefenen natuurlijk wel keihard maar het hele verhaal er omheen en het er zo mee bezig zijn voelt gewoon niet goed.

Daarom zal ik hier niet zo heel veel meer zijn. Tuurlijk lees ik wel hoe het met jullie gaat want ik ben toch nieuwsgierig en ik “ken” jullie inmiddels ook al meer dan een jaar.

groetjes xxx