Oktoberstopsters 2007 deel 10! * 1 zwanger en al 11 baby's!

Hoi meiden, allemaal fijne kerstdagen gehad?

Ik ben toch ook wel weer blij dat we het weer gehad hebben hoor.

Yinthe heeft het niet zo op al die drukte die er bij de kerst komt kijken.

Vandaag doen we alles weer net als anders.

Hopelijk komt ze weer wat tot rust.

Ik ben blij dat die (vreselijke :silenced: )dagen achter de rug zijn.

De eerste dag was al een groot fiasco,schijnheilige mensen die je totaal negeren. en dat is dus je familie! :evil: :cry:

De tweede werd ik dus ziek wakker,(nasleep van woensdag denk ik)snotverkouden en een pijnlijke keel. :frowning:

We zijn gister nog wezen gourmetten(voor dochterlief)maar niks smaakte me. :sick:

Vandaag gaat het iets beter,maar ben heel moe. :zzz:

Hoop dat ik eindelijk eens van die eeuwige verkoudheid af kom. :roll:

Ik ga nu maar verder uitzieken, in de hoop dat ik voor het nieuwe jaar weer iets beter ben. :wink:

Fijne avond allemaal! :-*

He getsie Irry-me, wat naar dat de dagen zo verlopen zijn! :hug: Sterkte meid. Al weer een beetje opgeknapt?

Hoe is het met Daffie, Vera en alle andere dames???

Sjaantje… ik hoop zo dat 2009 jullie jaar wordt!! :hug:

Mats-spam in sf!

Hallo

Hanneke,ik ben gelukkig al wat beter,alleen nogsteeds zo verkouden. :?

De ha zegt dat het een virus is,die ik helaas uitmoet zieken.

Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb om te posten dus doe ik t nu maar:

Ik wens jullie alvast een heel mooi uiteinde en een goed begin van 2009!!!

Fijne dag allemaal! :-*

Uiteraard wens ik jou hetzelfde Irry-me! Ik :pray: echt dat 2009 jouw jaar wordt!

Voor jullie allemaal alvast een heel goed, vruchtbaar en vooral gezond 2009!

Irry: Wat vervelend dat je een rot kerst hebt gehad.

Hier ook niet veel byzonders hoor: eerste kerstdag bij mijn ouders geweest, maar twee uur want het was veel te druk voor Niels. Normaal gaan we tweede kerstdag naar mijn schoonmoeder maar nu niet geweest: twee uur heen en terug dat durfde ik nog niet aan meet Niels.

Hier gaat het best goed! Niels is meer tevreden. Ik ben nog wel erg moe, geef nog 7 a 8 voedingen per dag en vooral de nachtvoedingen breken me op. Heb er in tijden niet zo beroerd uitgezien :?

Straks naar het ziekenhuis voor de echo van Niels zijn heupjes… morgen terugkomen (wat een gedoe!) voor de uitslag. Hoop zo dat alles goed is, een spreidbroekje lijkt me voor Niels (voor geen een kind trouwens) niet echt een genoegen…

Ben in mijn hoofd ook al erg bezig met de creche straks… Per 1 februari ga ik weer werken en Niels naar het KDV bij mijn vriends werk. Ik hou mijn hart vast, hij zal het zeker in het begin vast niet leuk vinden, hij is zo gewend aan mij de hele dag om hem hen en dan ineens allemaal vreemden, uit een flesje drinken (vind hij niks) drukte om hem heen… Volgende week hebben we er een gesprek, weetnog niet of ze willen inbakeren, hoop het wel anders slaapt hij daar ook nog eens niet… Pffff, maar nog niet teveel aan denken, anders verander ik nog van gedachten!

Jippo. hoop dat alles goed is met Niels zijn heupjes!! Wij moeten over 2 weken heen met Jasmijn… :? Richard (hub) heeft zelf erge heupdysplasie. Is vorig jaar aan 1 heup geopereerd en andere moet nog…

Ik ga zo direct even op mn werk kijken, moet volgende week donderdag weer beginnen… :stuck_out_tongue: Ook nog geen zin!

Ik wens iedereen ook een goed en vruchtbaar 2009!!

Liefs :-*

Voor de dames die nog steeds aan het klussen zijn hoop ik dat 2009 echt hun jaar wordt.

Ook voor de andere dames natuurlijk een heel gezond 2009.

Irry, vervelend dat je zo verkouden bent. Kan natuurlijk ook wel met dit weer he…

Chris, alweer werken? De tijd gaat ook wel erg snel he?

Met Damian gaat alles uitstekend. Is een vrolijk jongetje die nu ook geluidjes begint te maken als hij naar je lacht :inlove: Vandaag zijn we naar het cb geweest om te wegen en hij woog 5010 gr. Dus dat gaat de goede kant op. Vanaf de nacht van kerstavond op 1e kerstdag slaapt hij nu lekker door tot de volgende ochtend half 7 dus ook dat is lekker. Wel heb ik vandaag een recept voor hem gekregen tegen spruw.

Met mijzelf gaat het niet zo lekker. Ik krijg het ene kwaaltje na het andere. ik heb al een ontstoken oog gehad, heb een schimmelinfectie en nu ook een soort eczeem met een bacterie erbovenop in mijn gezicht. Dus ik ben wel even zoet. Ook vergeet ik mezelf enorm te verzorgen op het gebied van eten en drinken en rust. Terwijl juist dat zo belangrijk is.

Iedere keer als ik bij mijn huisarts kom, hoor ik weer dat ik toch echt beter voor mezelf moet zorgen en is me aangeraden om contact op te nemen met de bedrijfsarts. Ik moet 19 januari weer beginnen met werken, maar waarschijnlijk blijf ik dus nog wat langer thuis…

Pat,beterschap meis! :hug:

Allemaal een hele fijne jaarwisseling!

Even snel: Niels zijn heupjes zijn OK!!! Hij is vandaag ook nog even gewogen en weegt nu 6100 schoon aan de haak. Wel vervelend: er wordt hier al aardig geknald en daarom slaap Niels nog beroerder dan normaal… Zie best tegen het geknal van de jaarwisseling zelf op. :eh:

Dat kan ik mij voorstellen Jippo :hug: Hopelijk heeft Niels er vanavond weinig last van. Maar dat zijn heupjes ok zijn is wel even kicken!!! Gefelcititeerd!!!

Voor als ik hier niet meer kom vandaag…

Iedereen een fijne jaarwisseling en alvast een geweldig 2009 toegewenst!!!

Jippo, wat fijn dat de heupjes van Niels goedgekeurd zijn.

Ook hier een baby die minder slaapt door het vuurwerk.

Yinthe heeft tussen de middag maar een uurtje geslapen, terwijl ze normaal zeker 2 uur (soms zelfs langer) slaapt.

Ik hoop dat ze zo na de fles nog even wil slapen dan kan mama ook nog even liggen, ik heb vanmorgen namelijk gewoon gerwerkt, en tot na 12-en vannacht is nog een heel eind als je nu al moe bent.

OOK IK WIL IEDEREEN ALVAST EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN GEZOND EN GELUKKIG 2009 WENSEN!!!

:dance: Gelukkig nieuwjaar!!! :dance:

Allemaal een leuke avond/nacht gehad?? Hoe reageerden de kleintjes op het vuurwerk? Ik hoop voor jullie net zo goed als Mats. Hij heeft er niks van gemerkt en heeft gewoon heerlijk doorgeslapen.

Jippo, hoe is het met Niels gegaan?

Verder hoop ik echt dat de laatste oktoberstopsters nu ook 2009 prachtig mogen starten. Het is jullie allemaal zo gegund!! :pray:

:-* en :hug: voor wie het gebruiken kan. Hoe is het trouwens met Vera, Daffie, en andere dames die hier lang niet meer geweest zijn?

Happy new year!!! :dance:

De beste wensen allemaal! :-*

Jippo,fijn dat Niels zijn heupjes goed zijn! :thumbup:

Hoop dat alle baby,s goed geslapen hebben vannacht.

Vera,zie ik nog wel eens op hyves voorbij komen…zal eens vragen wanneer ze weer eens hier komt posten.

Fijne dag allemaal!!

Gelukkig Nieuwjaar!!

Wij hebben ook een leuke avond met vrienden gehad en Jasmijn heeft gelukkig ook heerlijk door alle vuurwerk heen geslapen :zzz:

:-*

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

We zijn gisteravond naar mijn zus geweest en Niels heeft ons weer positief versteld doen staan! Ik moest hem wakker maken om 21:30 om mee te gaan maar een beetje morren was alles. Vervolgens bij mijn zus thuis nog de borst gegeven en in de wagenbak gelegd waar hij vervolgens zonder gedoe in slaap is gevallen! Om 1:30 weer naar huis. Om 6:30 kwam hij pas weer! :shock: Daarna weer in slaap gevallen tot 10.00. We hebben dus heerlijk uit kunnen slapen, man wat had ik dat nodig! Ga er helemaal niet van uit dat dit nu zo doorgaat hoor maar hij heeft weer bewezen dat hij het kan! Ikke trots!

Morgenochtend gesprek bij het KDV, ben benieuwd… Volgende week dinsdag weer die rotprikken, vorige keer is hij er een week van van slag geweest, hoop dat het nu beter gaat. Ga hem nu vooraf al een zetpil paracetamol geven en begin een paar dagen van tevoren met druppels Tujababy, wie weet helpt het.

O wat geweldig om te lezen Jippo!! Wat fijn dat Niels het goed heeft gedaan. Ik ben ook trots op hem!’

Spannend morgen. Wanneer moet hij echt naar het kdv?

Tsja die rotprikken. Hopelijk doet Niels je dan ook versteld staan!

hoi meiden,

Allereerst wil ik iedereen een geweldig 2009 toewensen met veel (misschien al wel 2e) baby-geluk!

Heeft iedreen de jaarwisseling overleefd? Colin is nog steeds van slag nu… :wall:

Hier is alles afgelopen weken een verschrikking geweest. Met de kerst kregen we eters, maar vlak daarvoor waren we allemaal ziek van de griep. Gelukkig is iedereen nu weer beter en zijn we inmiddels begonnen met het verbouwen van de zolder voor Colin’s nieuwe kamertje.

Verder ben ik de 30ste nog naar de vk geweest en ook daar was alles goed. Nu krijg ik de 19de een uitgebreide 30 weken echo (ivm de groei) en gaan we gelijk ook daarna een datum afspreken voor de ks! Spannend!!!

Ik hou jullie zoiezo op de hoogte!

liefs

daffie