Wow Daffie, je bent alweer ruim over de helft. Wat is dat snel gegaan zeg! :shock: Spannend om binnenkort je kleine weer te zien en al helemaal te weten wanneer hij/zij komt! Leuk joh!
Over een tweede baby… nog niet eens bij stil gestaan maar wie weet ben ik in 2009 wel weer zwanger? Zou zomaar kunnen maar voorlopig nog even niet :mrgreen:
Leuk weer van je te horen Daphne! Pittig zeg allemaal ziek…
Hanneke: Niels gaat voor het eerst 4 februari naar het KDV, ook meteen mijn eerste werkdag weer. Over twee weken gaan we een ochtendje ‘wennen’ .
Het gesprek vanochtend was prima, we wat ik ervan had verwacht. Ik kon het verder niet zo beoordelen omdat er heel weinig kindjes waren: in totaal 5 (en niet allemaal babies) omdat de meeste mensen vakantie hebben.
Inmiddels heb ik toch weer een hoop vragen maar ik schrijf alles op voor over twee weken. Gelukkig willen ze wel inbakeren als de ouders daar op staan. Verder gemengde gevoelens: ik denk dat het heel goed is voor mij om weer te gaan werken maar om Niels bij ‘vreemden’ achter te laten vind ik erg moeilijk: ze ‘kennen’ hem niet, zijn ze wel lief voor hem, geven ze hem wel genoeg aandacht etc. En voor Niels is het natuurlijk een grote overgang: andere gezichten en andere gewoonten, ineens telkens uit een flesje moeten drinken (moet daar nu toch echt meer mee gaan oefenen :? )
Tweede baby? Pffff ik moet nog zo wennen aan de eerste haha! :mrgreen: Ik zou het wel willen hoor, maar nog even wachten, zwanger zijn vond ik in ieder geval geweldig.
Fijn dat het goed met je gaat Daffie!
Jippo, 2feb pas weer aan het werk…ik moet donderdag weer en echt nog geen zin!! Jasmijn gaat maandag even proef draaien bij haar gastouder. Ik heb hetzelfde gevoel als jou, weet ze wel waarom ze huilt?? etc. etc. Gewoon haar hele ritme in de handen van iemand anders leggen…Ben benieuwd hoe het gaat :think:
In 2009 een 2e baby, dat denk ik hier ook niet. Maar mis het zwanger zijn wel heel erg hoor! Voelde me toen geweldiger dan ooit… Eerst maar eens lekker van Jasmijn genieten!
Liefs :-*
@Hanneke25 wrote:
Over een tweede baby… nog niet eens bij stil gestaan maar wie weet ben ik in 2009 wel weer zwanger? Zou zomaar kunnen maar voorlopig nog even niet :mrgreen:
Hier in 2009 misschien ook wel weer een kinderwens.
VOOR IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG 2009 GEWENST !!!
Wij zijn de jaarwisseling goed door gekomen. We hadden vrienden op bezoek met ook een kleine, dus was erg gezellig. Wij hebben de kids wel wakker gemaakt voor het vuurwerk, want vorig jaar werd Fabian in paniek wakker. Dat wilden we niet nog een keer, dan maar lekker meekijken.
Verder hebben we een hele leuke verjaardag gehad van Fabian. Hij is weer goed verwend met veel speelgoed. Zelf hebben we hem een kinder laptop gegeven. Echt helemaal super, hij kan ermee tellen en letters leren en spelletjes op doen. Zo leuk nu hij het allemaal veel beter begrijpt.
Ben wel weer blij dat al die feestdagen achter de rug zijn, weer een beetje in een normaal ritme komen.
Heb trouwens voor volgende week vrijdag een afspraak bij de gyn gemaakt. Dan gaan ze kijken hoe het met mij gesteld is. Hoop dat alles er normaal uitziet. Heb van de week ook al bloed laten prikken, misschien krijg ik daar ook de uitslag van volgende week.
Wel spannend hoor, nu alles bij hub er goed uitziet hoop ik niet dat er iets mis is met mij.
We zullen het zien. Jullie horen het wel.
Moet morgen weer werken voor het eerst na bijna twee weken vrij (heerlijk), heb er dan ook niet zoveel zin in.
Spreek jullie later.
Liefs Francisca
By the way ook alweer ongi geworden en ook alweer bijna voorbij. Kwam dus weer veel eerder dan gepland, dus die banner gaat weer even in de ijskast.
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst.
Damian is bijna de hele oudjaaravond wakker geweest. Hij heeft alleen wat hazeslaapjes gedaan. Had ik wel verwacht, want toen we 6 december en 12 december verjaardagen hadden, sliep hij ook niet zoveel. Veel te druk. Dan wil hij lekker bij je zitten.
Om 12 uur hebben we uiteraard getoost en 0.05 was meneer heerlijk bij mama in slaap gevallen. Juist toen het druk werd met vuurwerk. Rond enen waren we weer thuis en toen kon hij niet slapen. Onze buren vinden het nog nodig om een mat neer te leggen om half 2 :x Dus na een paar keer gehuild te hebben is hij rond 2en in slaap gevallen om pas om half 10 :shock: weer wakker te worden. Dus ook papa en mama konden lekker uitslapen…
Wat is het stil hier!
Hier vanmiddag weer gevecht gehad met Niels en de fles… uiteindelijk wel er wat in gekregen maar niet van harte. Verder vanochtend ook weer eens geprobeerd om hem in een slaapzakje te laten slapen i.p.v. inbakeren. Dat was ook geen succes: een half uur geslapen en verder wakker gelegen en lekker met z’n handjes in de weer geweest… Heb hem nu weer ingebakerd en hij ligt nu lekker te slapen, hoop dat hij wat langer slaapt anders is hij vanavond weer oververmoeid. Oja: morgen de tweede vaccinaties, vorige ker heeft hij van 3 uur 's middags tot 9 uur 's avons bijna onafgebroken gegild en gekrijsd… Jullie kunnen je voorstellen dat ik er weer enorm tegenop zie. Ik ga hem nu i.i.g. al vantevoren een zetpil geven, wie weet scheelt het wat.
Verder slaap ik nog steeds erg slecht (Niels komt soms nog om de 4 uur 's nachts en dan val ik bijna niet meer in slaap) en overdag lukt het ook niet omdat Niels overdag dus nauwelijks slaapt. Ben nog steeds wel erg gespannen af en toe op het paniekerige af en dat helpt natuurlijk niet. Maar we houden vol!!!
Francisca: :hug:
Jippo :hug: voor jou en sterkte morgen.
Hopelijk valt het deze keer allemaal mee.
Oh het is hier zo koud, we krijgen vandaag nieuwe kozijnen boven… Ik heb Jasmijn bij mn moeder gebracht, want anders is het veel te koud voor haar. Brrrr
Morgen gaan ze beneden doen, waarom nou net met dit koude weer :think: Nouja ben wel blij dat ze er straks inzitten!
Ik ga vanmiddag even verder terug lezen hoor!
Liefs
:-*
Dat net deze dag die kozijnen geplaatst moeten worden :lol:
Hoeraaaaaaaaaaaa, de eerste oktoberstoppers 2007 baby is een 1/2 jaar :dance:
Hanneke gefeliciteerd!!!
@Lotte wrote:
Dat net deze dag die kozijnen geplaatst moeten worden :lol:
Hoeraaaaaaaaaaaa, de eerste oktoberstoppers 2007 baby is een 1/2 jaar :dance:
Hanneke gefeliciteerd!!!
Haha, bedankt! :-*
Jippo, hoe is gegaan vandaag?

Chris, wat een rottemperatuur om nieuwe kozijnen te laten plaatsen! Maar dat weet je ook niet van tevoren natuurlijk.
Hallo meiden
zo het is eventjes geleden maar is hier best heftig geweest. Ik wil jullie eerst allemaal een mooi en vooral vruchtbaar 2009 wensen.
Hier gaat alles nu goed. Joshua is voor zijn doen erg rustig. alleen reageert hij veel op prikkels en heeft hij nog veel last van krampjes. maar dat is nog ff doorbijten.
Volgende week gaan we even een weekje er tussen uit samen met mijn ouders. ff bijtanken allemaal. en we hebben ook onze zomervakantie al uitgezocht. nu nog boeken. zo hebben we dingen om naar uit te kijken.
over 2 weken gaat Joshua wennen bij de creche nou ik hou mijn hart vast. er is als hij teveel prikkels krijgt soms geen land met hem te bezeilen dus ik ben benieuwd hoe hij dat gaat ervaren. en helemaal hoe hij dan dus s’avonds is. ik denk dat we best wat voor onze kiezen gaan krijgen. en wie weet valt het allemaal mee.
Jeremy en Joshua slapen sinds 2 dagen op 1 kamer en dat gaat eigenlijk super. Joshua werd bij ons steeds wakker van Henk zijn wekker. erg irritant want als hij de kans krijgt slaapt hij tot half 9 (dat dan weer wel)
dus nu slaapt hij wat meer uit. en ik dus ook erg lekker al zeg ik het zelf.
@ Lotte ik hoop dat het nu weer lekker warm is. ook geen doen de kozijnen nu met dit weer.
@ Hanneke Mats alweer een half jaar jeetje wat gaat dat snel zeg
@jippo ik hoop dat de vaccinatie goed is gegaan.
@ Francisca, irry-me ik hoop zo dat dit jullie jaar wordt.
Even snel: vaccinatie ging een stuk beter dan de vorige keer! Wel 's nachts heel erg liggen spoken en hij komt nu ook weer om de 3 uur 's nachts… Hoop dat dat snel weer voorbij is want het ging net zo goed!
Jeremy: meid heel herkenbaar je verhaal over de creche! Ik knijp 'm ook behoorlijk hoor… :shifty: Fijn dat jullie er even uit gaan! Eigenlijk zouden wij dat ook weer eens moeten doen, maar ik zie meteen overal beren op de weg… Eerst hier maar een beetje de rust erin krijgen voor ons alledrie.
Hanneke: nog gefeliciteerd met Mats zijn ‘halve verjaardag’! :mrgreen:
dat snap ik zeker Jippo. maar wij hebben gekozen om toch even weg te gaan omdat we moeten bijtanken. als we dat niet doen kunnen we dalijk op een gegeven moment niet meer voor de kids zorgen zoals we willen. dus dan toch maar even weg ondanks dat het wel ff zwaar wordt met Joshua. gelukkig gaan opa en oma mee dat scheelt
Kozijnen :think: dat was ik niet hoor :mrgreen:
Jeremy, wat fijn dat het beter gaat met Joshua.
Ik kan me voorstelllen dat je er tegenop ziet om hem te laten wennen op de creche.
Maar misschien valt het allemaal wel mee.
Jippo, Lekker zeg dat het nu beter ging met de vaccinatie.
En dat ritme 's nachts komt wel weer goed.
Hello ladies,
even laten weten hoe het is gegaan bij de fertiliteitspoli gisteren.
Was wel spannend, je weet tenslotte niet wat er precies gaat gebeuren. Ging er wel gespannen naar toe.
Het was de bedoeling dat we de avond ervoor geklust zouden hebben, dit was gelukkig geen probleem :mrgreen: .
Eerst werd er met een echo gekeken hoe de baarmoeder eruit zag en de eierstokken. Het baarmoederslijmvlies werd gemeten hoe dik het was aangezien we rond de eisprong zitten.
Dit zag er goed uit, geen rare dingen te zien.
Vervolgens hebben ze gekeken of er een eitje bijna rijp was en dit was ook zo. De eierstokken zagen er ook goed uit. Ze konden zien dat ik waarschijnlijk vandaag mijn eisprong heb. Dat konden ze meten aan de grote van het eitje. Heel bijzonder om te zien.
Dus de echo liet geen afwijkingen zien gelukkig.
Toen hebben ze de samenlevingstest gedaan. De PH van mijn binnenkantje is gemeten, dit was oke. Ook waren de zwemmers van hub goed te zien onder de microscoop. Ze kunnen dus lekker zwemmen bij mij en dat is positief.
Al met al dus goed nieuws. Er is niets schokkends aan de hand. Mijn bloedwaarden waren nog niet allemaal binnen. Het enige wat ze nog niet weten of ik misschien ooit chlamydia heb opgelopen. Dit kan ook zorgen voor onvruchtbaarheid. Maar ik denk dat dit allemaal wel snor zit aangezien ik al een keer zwanger ben geweest.
Ik moet nu aanstaande vrijdag bellen wat er nu gaat gebeuren. Ze gaan het nu overleggen met het hele fertiliteitsteam en ik hoop dat er iets gaat gebeuren. Ik hoop niet dat ze ons weer wegsturen.
Wel raar hoor, we zijn blij dat er niets “mis” met ons is maar aan de andere kant wel teleurgesteld dat het nog steeds niet gelukt is op een natuurlijke manier.
We moeten nog even een weekje wachten totdat we meer weten.
Wilde jullie even op de hoogte brengen omdat jullie ook zo meeleven.
Iedereen een fijn weekend.
Groetjes Francisca
Dat zijn toch wel positieve berichten.
Stiekem hoop ik dat je nu zwanger bent (jullie hebben tenslotte op het juiste moment geklust) en dat je niet de hele mmm in hoeft.
Sterkte en succes.
Hallo
Francisca,
ik krijg morgen de samenlevingstest.
Ik zit nu ook tegen mn eisprong aan,dus best spannend! :shifty:
Nu weet ik wat me te wachten staat.
Ik hoop dat ze jullie gewoon verder helpen,lijkt me wel cru om jullie nu weer weg te sturen. :roll:
Jeremy,fijn dat het iets beter gaat.
Hoop dat alles goed gaat op de creche.
Jippo,hoop dat niels nu weer lekker door slaapt snachts.
Chris,en hoe bevallen de nieuwe kozijnen?
Hoop dat je niet te lang in die kou gezeten hebt.
Lotte,hoe ist met jou?
Hanneke,mats een half jaar…het gaat hard he.
Hier gaat alles zn gangetje,hoewel ik best nerveus aan t worden ben voor morgen :shifty:
Hoop dat bij mij alles goed is,anders krijg ik dat wel meteen te horen denk ik.
Fijne dag allemaal!
Irry-me, hier gaat het heel goed.
Ik geniet van mijn vrije weekend en natuurlijk van Yinthe :inlove:
Vanmorgen heeft Yinthe kennis gemaakt met het begrip carnaval.
Gisteravond is de nieuwe prins carnaval bekend gemaakt en ik ben vanmorgen met Yinthe naar de receptie geweest.
Ik was erg benieuwd hoe ze het zou vinden al die gekke mensen en vooral die (kei) harde muziek.
Volgens mij herinnerde ze het zich nog van vorig jaar want ze vond het leuk :mrgreen:
Helemaal toen ze haar papa zag met die gekke steek op het hoofd moest ze lachen.
Na een uurtje had ze het wel weer gezien en zijn we weer naar huis te gaan.
Nu ligt ze lekker te slapen.